Sorry voor late reactie, had banquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:59 schreef Ge4ce het volgende:
Shifto: Darker than Black, Kekkaishi,..?
Een ban door?quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Sorry voor late reactie, had ban
Ik ken ze beide nog niet, zal eens kijken!
Kyou is wel aardig.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja allemaal al gezien, al moet ik zeggen dat Bleach en Naruto wel leuk zijn maar echt niet kunnen tippen aan de antieke sci-fi anime's (tekkaman blade?)
Kyou kara Maoh vind ik eerlijk gezegd neit zo leuk, ben ik na ep 42 mee gestopt, mss dat ik het later weer een keer inhaal.
Hayate 46quote:
Omg.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:23 schreef wdn het volgende:
Eps 8:
Moka-san
Tsukune
Moka-san
Tsukune
Moka-san
Tsukune
Moka-san
Tsukune
Moka-san
Tsukune
Moka-san
TsukuneGod wat irritant
![]()
Diegene die het volgen snappen het meteen
Wat een ep.quote:
Ik vond Gintama echt té flauw, sure je kon lachen af en toe maar het is zo niet samenhangende onzin! De One Piece humor daarin tegenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:10 schreef Ge4ce het volgende:
Naruto 48:
Hayate 47: 13-kun
Gintama 50: Dragonbleapiece!![]()
(Vette aflevering.
)
Hmm. Ja ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:45 schreef rakotto het volgende:
[..]
Wat een ep.Wel het minste tot nu toe.
Te erg ja. Ach, ze lopen maar 10 maanden achter of zoiets.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:22 schreef torn_Machina het volgende:
Van mij mag Rumble wel wat sneller eps releasen. Gintama is elke keer gewoon lekker hersenloos kijken en lachen hoe flauw elke ep wel weer niet is.
De vorige ep met dat spelletje Mahjong was ook te flauw voor woorden.
SPOILER: One Piece 491Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De anime loopt in op de manga. Al zal Thriller Bark nog wel 20-40 afleveringen nodig hebben, daarna komt vast wel een filler arc.
hadden we die dan?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmm, weet iemand waar het Appleseed Ex Machina topic gebleven is? De search werkt niet meer..
Ik ben van plan om vanavond die film te kijken
-quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ondertussen alweer episode 321 van deze avontuurlijke anime. 300+ Afleveringen and still going strong. Volgende week een zeer pijnlijk moment voor Franky.
Als jij gewoon een normale toevoeging hebt, zoals je eerdere post, mag je hem echt wel omhoogschoppen, hoor.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:28 schreef Ge4ce het volgende:
Uit het One Piece topic:
[..]
-
Die ga ik niet omhoog schuppen.
Ik begon met one piece toen ze bij 230 waren ofzow, ik heb me toen letterlijk weken vermaakt met 4-5-6 eps per dag!quote:Op zondag 9 maart 2008 22:14 schreef rakotto het volgende:
One piece is perfect voor mij. Ik wil gewoon aan één stuk door anime kijken en niet steeds een week lang wachten ofzo. En met 300+ eps die nu al uit zijn kan het wel eventjes duren voordat ik ook daarvoor een week lang moet wachten op nieuwe eps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |