Bij Guyver had ik toen nog van die WTF momentenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:35 schreef rakotto het volgende:
[..]
Animal Farm ken ik niet.![]()
Maar Guyver is inderdaad top.Ik vraag me af of de remake wel okay is of niet. Ik heb alleen maar de eerste 2 episodes gezien en meer niet.
Klopt, al dat gore en al.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Bij Guyver had ik toen nog van die WTF momenten![]()
Voor die tijd was het erg extreeem![]()
mwha daar vind ik spiritid away een VEEL beter voorbeeld van..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij staat bekend als "the movie that introduced animé to the world" ofzo. Dus wel een must-see lijkt me
Spirited Away was een van de eerste animéfilms die op relatief grote schaal door Disney is uitgegeven... In een tijd dat Japanse zaken wat meer gemeengoed waren dan toen Akira op het witte doek verscheen. Eerlijk is eerlijk, Hayao Miyazaki heeft wel een meer westerse stijl dan zijn collega's, waardoor zijn films toegankelijker zijn voor een Westers publiek.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:00 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha daar vind ik spiritid away een VEEL beter voorbeeld van..
die wordt door dvd zaken ook niet meer gezien als "arthouse/filmhuis film" maar als mainstream product, dat heeft akira volgens mij nog nooit voor elkaar gekregen..
Precies.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Spirited Away was een van de eerste animéfilms die op relatief grote schaal door Disney is uitgegeven... In een tijd dat Japanse zaken wat meer gemeengoed waren dan toen Akira op het witte doek verscheen. Eerlijk is eerlijk, Hayao Miyazaki heeft wel een meer westerse stijl dan zijn collega's, waardoor zijn films toegankelijker zijn voor een Westers publiek.
Akira was (met name in Japan) een gigantische hit. Akira was een van de eerste manga's voor een oudere doelgroep en kon daardoor op een grote fanbase rekenen. Toen de film uitkwam, sloeg die dan ook in als een bom. Voor veel mensen van de eerdere generatie (maar ook voor mij nog) was Akira de eerste kennismaking met animé (of "animatie voor volwassenen", als je Alfred J. Kwak enzo niet meerekent).
Sorry voor late reactie, had banquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:59 schreef Ge4ce het volgende:
Shifto: Darker than Black, Kekkaishi,..?
Een ban door?quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Sorry voor late reactie, had ban
Ik ken ze beide nog niet, zal eens kijken!
Kyou is wel aardig.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja allemaal al gezien, al moet ik zeggen dat Bleach en Naruto wel leuk zijn maar echt niet kunnen tippen aan de antieke sci-fi anime's (tekkaman blade?)
Kyou kara Maoh vind ik eerlijk gezegd neit zo leuk, ben ik na ep 42 mee gestopt, mss dat ik het later weer een keer inhaal.
Hayate 46quote:
Omg.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:23 schreef wdn het volgende:
Eps 8:
Moka-san
Tsukune
Moka-san
Tsukune
Moka-san
Tsukune
Moka-san
Tsukune
Moka-san
Tsukune
Moka-san
TsukuneGod wat irritant
![]()
Diegene die het volgen snappen het meteen
Wat een ep.quote:
Ik vond Gintama echt té flauw, sure je kon lachen af en toe maar het is zo niet samenhangende onzin! De One Piece humor daarin tegenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:10 schreef Ge4ce het volgende:
Naruto 48:
Hayate 47: 13-kun
Gintama 50: Dragonbleapiece!![]()
(Vette aflevering.
)
Hmm. Ja ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:45 schreef rakotto het volgende:
[..]
Wat een ep.Wel het minste tot nu toe.
Te erg ja. Ach, ze lopen maar 10 maanden achter of zoiets.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:22 schreef torn_Machina het volgende:
Van mij mag Rumble wel wat sneller eps releasen. Gintama is elke keer gewoon lekker hersenloos kijken en lachen hoe flauw elke ep wel weer niet is.
De vorige ep met dat spelletje Mahjong was ook te flauw voor woorden.
SPOILER: One Piece 491Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De anime loopt in op de manga. Al zal Thriller Bark nog wel 20-40 afleveringen nodig hebben, daarna komt vast wel een filler arc.
hadden we die dan?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmm, weet iemand waar het Appleseed Ex Machina topic gebleven is? De search werkt niet meer..
Ik ben van plan om vanavond die film te kijken
-quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ondertussen alweer episode 321 van deze avontuurlijke anime. 300+ Afleveringen and still going strong. Volgende week een zeer pijnlijk moment voor Franky.
Als jij gewoon een normale toevoeging hebt, zoals je eerdere post, mag je hem echt wel omhoogschoppen, hoor.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:28 schreef Ge4ce het volgende:
Uit het One Piece topic:
[..]
-
Die ga ik niet omhoog schuppen.
Ik begon met one piece toen ze bij 230 waren ofzow, ik heb me toen letterlijk weken vermaakt met 4-5-6 eps per dag!quote:Op zondag 9 maart 2008 22:14 schreef rakotto het volgende:
One piece is perfect voor mij. Ik wil gewoon aan één stuk door anime kijken en niet steeds een week lang wachten ofzo. En met 300+ eps die nu al uit zijn kan het wel eventjes duren voordat ik ook daarvoor een week lang moet wachten op nieuwe eps.
ik kijk gemiddeld 6 eps per dag (mits een serie me echt kan boeien) das 50 dagen kijkenquote:Op zondag 9 maart 2008 21:50 schreef Ge4ce het volgende:
Afleverinkje of twee per dag en je komt in een maand al best ver.
16 eps op een dag, pfffquote:Op maandag 10 maart 2008 23:29 schreef Hopey het volgende:
Eindelijk! Ik heb mijn 'trigger' serie gevonden! Yaay! Claymore! Wat een toffe serie. Heerlijk gothic, monsters, actie en gore. Precies zoals ik het graag wil. Me likey![]()
Dagje vrij en 16 eps gezien. Ziekelijk gewoon. Maar meer dan een jaar geen enkele serie uitgekeken (behalve de eerste episode).. dus dan mag het wel
![]()
Wooohooo ik 'kan' weer anime kijken!!![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:50 schreef wdn het volgende:
16 maar? Dat zijn +- 16x20 minuten = 320 minuten
Is da alles?![]()
Oh en als Claymore je bevalt kijk dan Blood+ en Hellsing ook maar meteen
ze is net een O_W figuur. eens in het jaar komt ze 3 posts brengen en dan is ze weer weg.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:02 schreef wdn het volgende:
"Moet ze wat vaker langskomen" is mijn repliek![]()
Ik zie trouwens nog maar weinig nieuwe anime terwijl maart al weer 11 dagen oud is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |