ik kijk gemiddeld 6 eps per dag (mits een serie me echt kan boeien) das 50 dagen kijkenquote:Op zondag 9 maart 2008 21:50 schreef Ge4ce het volgende:
Afleverinkje of twee per dag en je komt in een maand al best ver.
16 eps op een dag, pfffquote:Op maandag 10 maart 2008 23:29 schreef Hopey het volgende:
Eindelijk! Ik heb mijn 'trigger' serie gevonden! Yaay! Claymore! Wat een toffe serie. Heerlijk gothic, monsters, actie en gore. Precies zoals ik het graag wil. Me likey![]()
Dagje vrij en 16 eps gezien. Ziekelijk gewoon. Maar meer dan een jaar geen enkele serie uitgekeken (behalve de eerste episode).. dus dan mag het wel
![]()
Wooohooo ik 'kan' weer anime kijken!!![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:50 schreef wdn het volgende:
16 maar? Dat zijn +- 16x20 minuten = 320 minuten
Is da alles?![]()
Oh en als Claymore je bevalt kijk dan Blood+ en Hellsing ook maar meteen
ze is net een O_W figuur. eens in het jaar komt ze 3 posts brengen en dan is ze weer weg.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:02 schreef wdn het volgende:
"Moet ze wat vaker langskomen" is mijn repliek![]()
Ik zie trouwens nog maar weinig nieuwe anime terwijl maart al weer 11 dagen oud is
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:16 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ze is net een O_W figuur. eens in het jaar komt ze 3 posts brengen en dan is ze weer weg.
jah.. ik ben uit beroerdheid maar wederom begonnen met kimi's eiertjes en volledig metalig paniek.
O_W is gone by the windquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:36 schreef Hopey het volgende:
[..]
Aaaww sorry.. wist niet dat je me zo miste![]()
Maar goed ik zal mijn moment vasthouden...(merendeels vanwege die us writersstrike) Maar goed ik heb even mijn moment.. dus.... YAAY
Maar outcast die post niet meer? huh?
~ 1 week... 120 eps gezien (10 geskipt)quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:35 schreef Ge4ce het volgende:
Voor Bleach loop je nooit achter, fillers overslaan en je bent weer bij in 4 dagen. (Ligt eraan hoe ver je achter ligt overigens.)
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
O_W is gone by the wind
may he rest in peace...
o_w is drukdrukdruk...quote:
Misschien is 'ie wel druk bezig om die kiddo's om te vormen tot een Guerrilla-legertje...quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:34 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Hij is gewoon bang geworden door die gangbangrape met al die kiddo's!
Mushishi is fantastisch...quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:03 schreef Ge4ce het volgende:
Mijn planning:
Cowboy Bebop opgepakt,...
begonnen aan Eyeshield 21,...
FMA op de planning,...
moet ook nog Melancholy of Haruhi Suzumiya afkijken,...
en subbers van Kekkaishi, Hayate en Gintama laten op zich wachten,...
morgen een nieuwe Bleach aflevering,...
vrijdag nieuwe aflevering van Naruto,...
ondertussen een nieuw hoofdstuk van Bleach, Naruto en One Piece,...
vast ook nog wel een nieuwe aflevering van One Piece,...
misschien een nieuw hoofdstuk van Air Gear,...
oh, en Nickelodeon mag wel weer eens beginnen aan Avatar,...
Iemand nog een aanrader? Nu dat ik toch bezig ben,...![]()
Mushishi en Death Note heb ik gezien, ik zal eens kijken naar Black Lagoon.quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mushishi is fantastisch...
en Black Lagoon is ook erg goed.
Death Note ken je al, neem ik aan? Zo niet, dan moet je die ook zien.
moet je zeker doen, toffe seriequote:Op donderdag 13 maart 2008 12:06 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Mushishi en Death Note heb ik gezien, ik zal eens kijken naar Black Lagoon.
hoor ik steeds meer doen, wat is er zo tof aan die serie (nog niet gezien, maar op planning wegens steeds weer tegenkomen van de naam)?quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:50 schreef Hartox het volgende:
[..]
Agree.. Darker than Black is ook tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |