abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 maart 2008 @ 11:36:13 #101
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_57302932
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 11:16 schreef blessed19 het volgende:

[..]

ze is net een O_W figuur. eens in het jaar komt ze 3 posts brengen en dan is ze weer weg.

jah.. ik ben uit beroerdheid maar wederom begonnen met kimi's eiertjes en volledig metalig paniek.

Aaaww sorry.. wist niet dat je me zo miste
Maar goed ik zal mijn moment vasthouden...(merendeels vanwege die us writersstrike ) Maar goed ik heb even mijn moment.. dus.... YAAY

Maar outcast die post niet meer? huh?
Seen it all done it all, can't remember most of it
  dinsdag 11 maart 2008 @ 11:41:04 #102
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_57303038
Devil May Cry is best leuk hoor. Misschien is Trinity Blood ook wat voor je.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  dinsdag 11 maart 2008 @ 11:59:17 #103
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_57303438
Trinity Blood heb ik al gezien. Ok ik zal DMC weer een kans geven. Misschien stap ik over na die hobby anime.. vond Yakitate Japan erg leuk
Bleach heb ik de hele bount arc aan mij voorbij laten lopen. Toen bij ep 110 weer begonnen. En ergens rond de 130 weer gestopt. Gisteren de laatste geloof ik 163 een stukje bekeken.. snap er niks van..

Ow trouwens.. er is me iets opgevallen.. moet dit niet topic 62 zijn? Want in mijn AT staat 2 keer topic 61...
pi_57304160
Dit is ook 62.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_57304619
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 11:36 schreef Hopey het volgende:

[..]

Aaaww sorry.. wist niet dat je me zo miste
Maar goed ik zal mijn moment vasthouden...(merendeels vanwege die us writersstrike ) Maar goed ik heb even mijn moment.. dus.... YAAY

Maar outcast die post niet meer? huh?
O_W is gone by the wind

may he rest in peace...
pi_57320308
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 11:35 schreef Ge4ce het volgende:
Voor Bleach loop je nooit achter, fillers overslaan en je bent weer bij in 4 dagen. (Ligt eraan hoe ver je achter ligt overigens.)
~ 1 week... 120 eps gezien (10 geskipt)
pi_57320316
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 13:07 schreef blessed19 het volgende:

[..]

O_W is gone by the wind

may he rest in peace...
  † In Memoriam † woensdag 12 maart 2008 @ 13:55:47 #108
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_57326971
Ik ben nu de manga van hunter x hunter, het gedeelte waar de animé ophoud aan het lezen

eerste keer dat ik manga via de computer lees, maar het is de moeite waard

auteur was een tijd ziek, heeft in oktober 2007 de draad weer opgepakt
:')
pi_57329175
Mijn planning:
Cowboy Bebop opgepakt,...
begonnen aan Eyeshield 21,...
FMA op de planning,...
moet ook nog Melancholy of Haruhi Suzumiya afkijken,...
en subbers van Kekkaishi, Hayate en Gintama laten op zich wachten,...
morgen een nieuwe Bleach aflevering,...
vrijdag nieuwe aflevering van Naruto,...
ondertussen een nieuw hoofdstuk van Bleach, Naruto en One Piece,...
vast ook nog wel een nieuwe aflevering van One Piece,...
misschien een nieuw hoofdstuk van Air Gear,...
oh, en Nickelodeon mag wel weer eens beginnen aan Avatar,...

Iemand nog een aanrader? Nu dat ik toch bezig ben,...
pi_57330982
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 01:04 schreef mschol het volgende:

[..]

o_w is drukdrukdruk...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_57332176
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 17:38 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

o_w is drukdrukdruk...
Hij is gewoon bang geworden door die gangbangrape met al die kiddo's!
pi_57332665
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 18:34 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Hij is gewoon bang geworden door die gangbangrape met al die kiddo's!
Misschien is 'ie wel druk bezig om die kiddo's om te vormen tot een Guerrilla-legertje...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 13 maart 2008 @ 01:32:41 #113
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_57343586
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 16:03 schreef Ge4ce het volgende:
Mijn planning:
Cowboy Bebop opgepakt,...
begonnen aan Eyeshield 21,...
FMA op de planning,...
moet ook nog Melancholy of Haruhi Suzumiya afkijken,...
en subbers van Kekkaishi, Hayate en Gintama laten op zich wachten,...
morgen een nieuwe Bleach aflevering,...
vrijdag nieuwe aflevering van Naruto,...
ondertussen een nieuw hoofdstuk van Bleach, Naruto en One Piece,...
vast ook nog wel een nieuwe aflevering van One Piece,...
misschien een nieuw hoofdstuk van Air Gear,...
oh, en Nickelodeon mag wel weer eens beginnen aan Avatar,...

Iemand nog een aanrader? Nu dat ik toch bezig ben,...
Mushishi is fantastisch...
en Black Lagoon is ook erg goed.
Death Note ken je al, neem ik aan? Zo niet, dan moet je die ook zien.
  donderdag 13 maart 2008 @ 08:50:11 #114
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_57345082
Ik kijk nou::

- Shakugan No Shana
- Komugi-chan Magikarte Z

[ Bericht 36% gewijzigd door Acinonyx op 13-03-2008 11:48:17 ]
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_57348530
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 01:32 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mushishi is fantastisch...
en Black Lagoon is ook erg goed.
Death Note ken je al, neem ik aan? Zo niet, dan moet je die ook zien.
Mushishi en Death Note heb ik gezien, ik zal eens kijken naar Black Lagoon.
  donderdag 13 maart 2008 @ 12:33:17 #116
122997 zquing
Drama Junk
pi_57349279
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:06 schreef Ge4ce het volgende:

[..]

Mushishi en Death Note heb ik gezien, ik zal eens kijken naar Black Lagoon.
moet je zeker doen, toffe serie
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_57350600
Gintama 51 is
pi_57350960
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:33 schreef zquing het volgende:

[..]

moet je zeker doen, toffe serie
Agree.. Darker than Black is ook tof
  † In Memoriam † donderdag 13 maart 2008 @ 20:22:42 #119
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_57359365
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 13:50 schreef Hartox het volgende:

[..]

Agree.. Darker than Black is ook tof
hoor ik steeds meer doen, wat is er zo tof aan die serie (nog niet gezien, maar op planning wegens steeds weer tegenkomen van de naam)?
:')
  donderdag 13 maart 2008 @ 20:47:31 #120
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_57359950
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 13:35 schreef Ge4ce het volgende:
Gintama 51 is
Waar gaat dat over? Nog nooit van gehoord.
pi_57359974
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

hoor ik steeds meer doen, wat is er zo tof aan die serie (nog niet gezien, maar op planning wegens steeds weer tegenkomen van de naam)?
De sfeer is goed en het verhaal is goed weergegeven. De eerste opening geeft een fijn beeld van de sfeer zonder spoilers. De genre's (drama, mysterie, neo-noir, science fiction en paranormaal) hebben ze uiterst goed verwerkt met een flink aantal actiescenes en een zeer spannend en (deels) onvoorspelbaar einde. En overigens heeft Bones (,de maker van DtB,) (er) heel wat werk (van de serie) gemaakt. Bones is o.a. van: FMA, Wolf's Rain en Eureka 7.

[ Bericht 25% gewijzigd door Ge4ce op 13-03-2008 21:06:34 ]
pi_57360299
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:47 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Waar gaat dat over? Nog nooit van gehoord.
Is een comedische samurai anime in een sience fiction wereld van Edo (Tokyo). Het is, zoals een fix aantal anime's, niet opgebouwd uit een verhaallijn, maar verteld per een of twee aflevering een verhaal. (Vaak onvoorspelbare en nutteloze situaties.) De protagonist, Gintoki (Gintama), is een 'carefree' samurai en heeft een zaak (Odd Jobs Gin. Soort van heitje voor karweitje, maar dan komen mensen bij jou aan de deur.) die zijn inkomen heeft aan de uiteenlopende opdrachten. Zit vooral veel Japanse humor in en verwijzingen van andere anime's. (Zoals: DragonBleaPiece)
pi_57360693
Darker Than Black vond ik voor mijzelf erg tegen vallen. Ik had er gewoon meer van verwacht.

Over de sfeer van de anime is niets op aan te merken, maar de verhaallijn zat op sommige momenten zo weinig vaart in dat het mij moeite kostte om verder te kijken.

Het was voor mij een leuke anime om gezien te hebben, maar ik zal hem niet snel nog een keer gaan kijken.

Ik heb me vorig seizoen het beste vermaakt met Tengen Toppa Gurren Lagann en dit seizoen heeft
Gundam 00 de meeste aandacht getrokken.

Ik had hoge verwachtingen van het tweede seizoen van Shakugan no Shana, maar het tweede seizoen was mij net iets te dramatisch op sommige momenten.
Gelukkig beloven de laatste paar afleveringen verbetering.

Ook Rental Magica is de moeite waard om te gaan kijken.

In april gaan we verder met het tweede seizoen van Code Geass en xxxHolic.

Nu maar Gintama 51 gaan kijken.

Hopenlijk morgen ook D.Gray-Man 74, want ik ben toch wel benieuwd wanneer Allen zijn nieuwe Innocence eens laat zien.
  donderdag 13 maart 2008 @ 21:41:11 #124
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_57361295
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:02 schreef Ge4ce het volgende:

[..]

Is een comedische samurai anime in een sience fiction wereld van Edo (Tokyo). Het is, zoals een fix aantal anime's, niet opgebouwd uit een verhaallijn, maar verteld per een of twee aflevering een verhaal. (Vaak onvoorspelbare en nutteloze situaties.) De protagonist, Gintoki (Gintama), is een 'carefree' samurai en heeft een zaak (Odd Jobs Gin. Soort van heitje voor karweitje, maar dan komen mensen bij jou aan de deur.) die zijn inkomen heeft aan de uiteenlopende opdrachten. Zit vooral veel Japanse humor in en verwijzingen van andere anime's. (Zoals: DragonBleaPiece)
Aw oki, thanks man. Een beetje een 'onzin' anime dus, zoals Excel Saga ofzo?
  donderdag 13 maart 2008 @ 21:52:12 #125
122997 zquing
Drama Junk
pi_57361632
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:02 schreef Ge4ce het volgende:

[..]

je vergat de ultieme langlopende serie Naruto
  donderdag 13 maart 2008 @ 21:52:52 #126
122997 zquing
Drama Junk
pi_57361649
ow en Utawarerumono is tof
  donderdag 13 maart 2008 @ 23:48:48 #127
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_57364897
Ik ben over gegaan op de 'hobby' anime en de romcoms.. Nodame Cantabile ... Ik vind hem leuk!! Hij is zo lief en de muziek is mooi, lekker globaal.
Nooit gedacht dat ik weer over zou stappen op zo'n genre na al dat geweld dat ik zo gewoonlijk prachtig vind...
pi_57365823
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:52 schreef zquing het volgende:
ow en Utawarerumono is tof
uhu

*nu bezig is met SnS second...
pi_57367138
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:41 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Aw oki, thanks man. Een beetje een 'onzin' anime dus, zoals Excel Saga ofzo?
Ken ik niet.
  zondag 16 maart 2008 @ 00:53:16 #130
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_57406223
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 23:48 schreef Hopey het volgende:
Nodame Cantabile ...
Hmmz, ik zet hem op de 'te kijken' lijst... Het lijkt mij een serie die eens anders is dan wat ik zo gewoonlijk kijk... Volgens anidb scoort ie hoog, al heb ik geen idee of hij bij mij aanslaat.

Maar eerst moeten Kimikiss, Rental Magika, Sakugan no Shana II, Bamboo Blade, Clannad, Mokke en/of Dragonaut een beetje opschieten met de laatste paar eps te releasen want dan kan ik ze op DVD zetten.
Het loopt een beetje de spuigaten uit, al die eps op mijn HD. Ik moet nu andere zaken ruimen om ruimte te maken want vooral die HD-fansubs tikken aan. Als er maar één afloopt dan scheelt het iig al voor de rest.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  zondag 16 maart 2008 @ 07:53:32 #131
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_57408685
Branden op DVD doe ik niet meer aan Kost veels te veel tijd en harde schijven zijn goedkoop genoeg plus een harde schijf kun je nog eens voor andere dingen gebruiken
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_57409120
quote:
Op zondag 16 maart 2008 07:53 schreef wdn het volgende:
Branden op DVD doe ik niet meer aan Kost veels te veel tijd en harde schijven zijn goedkoop genoeg plus een harde schijf kun je nog eens voor andere dingen gebruiken
ik wil wel op hd laten, maar kan 500GB sata hd's niet kwijt (heb geen sata behuizing en maar 2 sata poorten..)
  zondag 16 maart 2008 @ 11:24:45 #133
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_57409822
quote:
Op zondag 16 maart 2008 07:53 schreef wdn het volgende:
Juist omdat ik een harde schijf voor iets anders wil gebruiken brand ik weg op DVD, dvd'tjes hebben toch maar één doel en hoeven niet meer opnieuw gebruikt te worden voor iets anders. Maar de serie moet wel klaar zijn voordat ik hem weg kan branden. Een harde schijf is niet praktisch om mee te nemen of uit te lenen. Het branden van DVD's kost echt niet zoveel tijd, als een serie klaar is dan is deze 10 minuten later op een DVD gezet. We leven niet meer in 1995 waar het drie kwartier tot een uur (of meer ) kon duren om een schamele 650mb weg te branden.
MaxiTitan City
  zondag 16 maart 2008 @ 13:08:30 #134
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_57411421
Externe disc is goedkoper (een 750 Gb LaCie is even duur als een spindel sony dvd's van 4.7 Gb (159 euro tegen 159 euro bij bol maar je hebt dan geen doosjes dus meteen geen optie voor me...), er is makkelijker in te zoeken en is eenvoudiger te indexeren, is altijd bij de hand (kan zelfs de anime van opgestart worden) en ook nog eens herbruiikbaar. Ik heb bij de meeste ook een textfile met een link naar websites die ik interessant vond. En wat wallpapers enzo

De betrouwbaarheid van dvd's vind ik nog steeds te laag trouwens dus dat speelt voor mij ook mee.

Op dit moment heb ik 2x750 Gb aan mijn PC waarvan 1 vol en 1x 320 Gb ethernet disc (vol) (hangt in de router zodat ik en van mijn PC en van mijn PS3 (staat Linux op) kan streamen. Plus aan mijn PS3 hangt nog een 250 Gb disc (halfvol). Het kost me 30 secondes per disc om een overzicht te maken met wat erop staat.

Ik ken mezelf: als ik dit op dvd's doe gaan ze kapot, slingeren door het huis en ben ik na 3 weken vergeten wat waar opstaat en erger ik me er dood aan dat ik iets niet kan vinden
Maar ieder zijn ding
pi_57411921
quote:
Op zondag 16 maart 2008 13:08 schreef wdn het volgende:
Externe disc is goedkoper (een 750 Gb LaCie is even duur als een spindel sony dvd's van 4.7 Gb (159 euro tegen 159 euro bij bol maar je hebt dan geen doosjes dus meteen geen optie voor me...), er is makkelijker in te zoeken en is eenvoudiger te indexeren, is altijd bij de hand (kan zelfs de anime van opgestart worden) en ook nog eens herbruiikbaar. Ik heb bij de meeste ook een textfile met een link naar websites die ik interessant vond. En wat wallpapers enzo

De betrouwbaarheid van dvd's vind ik nog steeds te laag trouwens dus dat speelt voor mij ook mee.

Op dit moment heb ik 2x750 Gb aan mijn PC waarvan 1 vol en 1x 320 Gb ethernet disc (vol) (hangt in de router zodat ik en van mijn PC en van mijn PS3 (staat Linux op) kan streamen. Plus aan mijn PS3 hangt nog een 250 Gb disc (halfvol). Het kost me 30 secondes per disc om een overzicht te maken met wat erop staat.

Ik ken mezelf: als ik dit op dvd's doe gaan ze kapot, slingeren door het huis en ben ik na 3 weken vergeten wat waar opstaat en erger ik me er dood aan dat ik iets niet kan vinden
Maar ieder zijn ding
hmm ik doe 1 spindel voor <30 euro... (100 dvd's)
das dus echt stukken goedkoper..
  zondag 16 maart 2008 @ 13:49:47 #136
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_57411948
Ik heb een willekeurige spindel gezocht dus dat kan best Maar doosjes zijn een must bij mij
pi_57417817
quote:
Op zondag 16 maart 2008 13:49 schreef wdn het volgende:
Ik heb een willekeurige spindel gezocht dus dat kan best Maar doosjes zijn een must bij mij
tja, ik doe niet aan doosjes, neemt veels te veel ruimte in , heb nu 4 spindels ofzo met anime staan...
wil wel HD's doen maar dan wil ik eerst een fatsoenlijke server waar ik minimaal 10 schijven in kwijt kan.. (en het geld om dat allemaal te kopen )
pi_57418684
quote:
Op zondag 16 maart 2008 13:49 schreef wdn het volgende:

Dit soort CD-wallets zijn handig. Je hebt ze voor 520 CD's (en misschien nog wel groter)... CD's (of DVD's) zijn beschermd tegen krassen en doordat je kan bladeren ben je snel bij de DVD die je zoekt.

Je moet ze alleen wel vullen met DVD's, dus uit gemakzucht gooi ik m'n gebrande DVD's meestal terug op de spindel en vul ik eens in de zoveel maanden een keer de mappen bij.

Een externe harde schijf is natuurlijk nog handiger, maar niet altijd een optie.
pi_57419161
Ik heb een: (wel helemaal grijs en met zo'n cd bescherming stuff in de cd-plekken)

Kunnen 200 CD's in en je kunt er makkelijk doorheen bladeren. Handig op te bergen vanwege het formaat, je kunt het makkelijk meenemen en het kan nog eens tegen een stootje of regen. Ik weet niet hoeveel zo'n ding tegenwoordig kost, maar het zal vast niet duur zijn.
Ik bewaar er alleen mijn backups in en originele game/software/media(anime,manga,nummers) cd's. Al hoewel ik hem nooit nodig heb gehad voor die backups, het is wel fijn om te weten dat je gegevens veilig zijn.

Ik heb naast 400 gb nog een externe hardeschijf voor kleinere bestanden (tekst,plaatjes,patchs).

Zo gaat het bij mij.
  zondag 16 maart 2008 @ 21:23:25 #140
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_57420378
quote:
Op zondag 16 maart 2008 00:53 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Hmmz, ik zet hem op de 'te kijken' lijst... Het lijkt mij een serie die eens anders is dan wat ik zo gewoonlijk kijk... Volgens anidb scoort ie hoog, al heb ik geen idee of hij bij mij aanslaat.
Ik vind het een leuke serie, maffe humor. Schaar hem onder mijn 'hobby' anime lijstjes waar ik heel af en toe trek in heb. Hij is zeker aan te raden.

Ik kijk anime en delete ze als ik alles gezien heb. Alleen blood+, ouran en elfenlied heb ik volledig op pc staan. En veel (ghibli) films. Heb wel 2 hd's van resp 250 en 500 gb. Moest wel want mijn dvd brander is helemaal vernaggeld . Anders zou ik alles wel wegschrijven..
  maandag 17 maart 2008 @ 07:49:22 #141
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_57425912
Ja hee, hallo zo'n koffer neemt meer ruimte in dan 2(!) 750 Gb externe disc, MIsschien zelfs wel 3
En zo'n wallet heb ik hier ook maar ook die is (gevuld) erg dik

Zie ik daar iemand Elfenlied postten? Geweldige serie alleen veel en veel en veel te kort.

Van de nieuwe series komt nog maar weinig op de trackers trouwens en dat is maar goed ook : mijn laptop is d00d (2x op de kant tegen beton aan gekomen ). De nieuwe is al besteld en onderweg

[ Bericht 0% gewijzigd door wdn op 17-03-2008 07:58:50 ]
  maandag 17 maart 2008 @ 11:35:06 #142
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_57428795
quote:
Op maandag 17 maart 2008 07:49 schreef wdn het volgende:
Van de nieuwe series komt nog maar weinig op de trackers trouwens en dat is maar goed ook :
Nah, dat valt ook wel weer mee imo, je moet gewoon even verder kijken dan de gebruikelijke trackers.
Al raken veel series in het slop de laatste tijd, onregelmatige releases enzo, meestal ga ik dan naar de fansubber zelf om te kijken wat er loos is. Er is altijd wel iemand die vraagt wanneer de volgende ep wordt gereleased om vervolgens helemaal weggeflamed te worden als n00b op dat forum. Maar meestal is er wel een announcement de deur uit gegaan dat RL weer even voorrang heeft ofzo.
MaxiTitan City
  maandag 17 maart 2008 @ 12:30:07 #143
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_57429789
ElfenLied is prachtig, wat een geweld wat een drama.
Ik ben voor mijn gevoel weer lekker op gang aan het komen.. bij het bekijken van anime. Heb zojuist van Seirei no Moribito de eerste ep bekeken. En dope dope. Vind hem cool. Iemand anders die hem al gezien heeft?
Yep het vonkje is een vlammetje geworden.. YAAY. Nu nog Baccano bekijken en mijn oude liefde is hersteld
pi_57431211
Baccano!
pi_57453846
Een spindel dvd's moet je bij opusshop kopen ofzo, via Duitsland. Dat scheelt aardig wat (de heffing).
Maar anime vreet echt schijfruimte, gelukkig heb ik nog wel even te gaan.

Ben maar eens begonnen met One piece en na 70 afleveringen vind ik het erg leuk. Goede aanvulling dus.
Moet nu wekelijks Naruto, Bleach, Gundam 00, D. Gray-man, Bamboo Blade en One piece kijken.

Weet iemand wanneer seizoen 2 begint van The Melancholy of Haruhi Suzumiya?
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_57454831
Is nog niet bekend, zover ik weet.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 16:21:03 #147
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_57455718
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 14:57 schreef ArcticBlizzard het volgende:
<..>Weet iemand wanneer seizoen 2 begint van The Melancholy of Haruhi Suzumiya?
2008. Meer is er nog niet over te vinden.
pi_57469941
One Piece 347: Leuke, humor met actie aflevering.

Ik ben blij dat One Piece gewoon volgende week weer is.
  woensdag 19 maart 2008 @ 13:11:00 #149
137562 rakotto
pi_57474597
Rosario + Vampire 10 is volgens mij beter geanimeerd vergleken met de afgelopen episodes. Naja, het was ook voor het eerst dat het echt leuk was. (actie) Niet dat de vorige eps slecht zijn ofzo.
pi_57493123
Kan niet wachten op aflevering 166 van Bleach, heb er zin in! (Al duurt het nog wel twee weken. )
  donderdag 20 maart 2008 @ 07:04:21 #151
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_57493137
RAKOTTO: helemaal mee eens
Ge4ce: kijk eerst 165 maar want die is goed

Oh en Tsubasa Tokyo Revelations is ook goed. Nog 41 dagen dan begint holicxxx
pi_57493693
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 07:04 schreef wdn het volgende:
Ge4ce: kijk eerst 165 maar want die is goed
Jaja, heb ik gezien. Zeker vet. Hoewel het een warmup aflevering was, hopelijk zal het ons niet teleurstellen in april. Ik heb hoge verwachtingen namelijk.

Weet niet of iemand Major kijkt? (Vast niet.) Ik heb net het tweede seizoen af gekeken, jeetje, de protagonist is echt een karakter apart.
pi_57493915
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 15:41 schreef Ge4ce het volgende:
Is nog niet bekend, zover ik weet.
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:21 schreef wdn het volgende:

[..]

2008. Meer is er nog niet over te vinden.
Meer kon ik er ook niet over vinden maar dacht dat jullie misschien een datum wisten of iets dergelijks. Nou ja, gewoon wachten en opletten. Thnx
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
  donderdag 20 maart 2008 @ 20:18:57 #154
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_57507401
De nieuwe Mediamarkt in Roermond had grofweg geteld 400 anime dvd's liggen.
Rurouni Kenshin 2 boxen met 7 dvd's voor elk 54 euro.
Plus een metal box van de eerste 12 eps van Bleach voor 60 euro.

Alle dvd's trouwens van een franse leverancier (kage ofzo) maar met nl ondertiteling.
  donderdag 20 maart 2008 @ 20:40:38 #155
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_57507901
Anime is belachelijk duur in Nederland, dus ik hou het gewoon lekker bij fansubs, totdat we straks voor een aardig prijsje Blu_rays enzo kunnen importeren.
  donderdag 20 maart 2008 @ 23:18:44 #156
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_57511598
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 20:40 schreef Yi-Long het volgende:
Anime is belachelijk duur in Nederland, dus ik hou het gewoon lekker bij fansubs, totdat we straks voor een aardig prijsje Blu_rays enzo kunnen importeren.
Ik zou je geld er maar niet op in zetten dat anime op blu-ray goedkoper gaat zijn dan dat anime nu op DVD kost. Het is niet dat ze opeens een hele serie op één Blu-ray gaan zetten (wat wel fijn zou zijn als men zo'n grote 200+GB schijf tot het nokkie vullen ). Het zal wel hetzelfde blijven zoals nu het geval is alleen dan met HD content erop en extra's...
MaxiTitan City
pi_57512065
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 20:40 schreef Yi-Long het volgende:
gewoon importeren, de boxen zijn dan iig (als je goed zoekt) goedkoper dan in NL, losse dvd's liggen echt overal rond dezelfde prijs helaas, al weet ik niet hoe dat nu is gezien de dollarkoers erg gunstig is.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 21:20:28 #158
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_57528471
Hehe, ik was even wat achtergebleven episodes aan het inhalen, kwam ik wat grappigs tegen.
In episode 21 van Dragonaut heeft de tekenaar eventjes zitten slapen. Het stond in de notes aan het begin las ik later maar die lees ik zelden omdat die toch vaak niets nuttigs te melden hebben.

Iemand nog meer van deze zaken tegen gekomen in andere series?
MaxiTitan City
pi_57532839
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 21:20 schreef MaxiTitan het volgende:
Hehe, ik was even wat achtergebleven episodes aan het inhalen, kwam ik wat grappigs tegen.
In episode 21 van Dragonaut heeft de tekenaar eventjes zitten slapen. Het stond in de notes aan het begin las ik later maar die lees ik zelden omdat die toch vaak niets nuttigs te melden hebben.

[ afbeelding ]

Iemand nog meer van deze zaken tegen gekomen in andere series?
zitten slapen? waarom dan ?
* volgt serie niet...
  zaterdag 22 maart 2008 @ 01:05:25 #160
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_57533110
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 00:50 schreef mschol het volgende:

[..]

zitten slapen? waarom dan ?
* volgt serie niet...
Tel haar vingers eens
pi_57533450
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 01:05 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Tel haar vingers eens
ahh
pi_57533711

Capeta.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 16:18:27 #163
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_57541047
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 01:47 schreef Jordy-B het volgende:
[ afbeelding ]

Capeta.
hahaha zoiets is me nog nooit opgevallen. Wel vaak dat ze een bepaalde animatie vaker gebruiken in verschillende afleveringen, maar dan kleding of achtergrond wat hebben aangepast. Zo lui hè.

Agar komt trouwens uit algen of zeewier en men maakt er o.a. een voedingsbodem van voor bacteriën. Het stinkt ook.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 18:02:04 #164
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_57542956
Zondag 13.4.2008 in LEUVEN (belgie). Anime, manga, rpg, fantasy, sci-fi, games -beurs.
Van 10 tot 17. Kent iemand dat en is het wat?

http://www.funiversum.be/intro.htm
Website heeft niet al teveel info

Het is maar 2 uur met de trein vanaf roermond dus zou wel eens de moeite waard kunnen zijn om eens te bezoeken
pi_57543261
Allemaal Franse animereleases, zekers...

Het is van tien tot vijf wel wat kort. En de doelgroep is nogal breed.

Ik weet niet of het de moeite waard is, eigenlijk.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 23:50:03 #166
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_57549746
Die mangaconventies heb ik niet zoveel mee.Ten eerste lopen daar vaak van die complete idioten rond, uitgedost als Full Metal Alchemist of Naruto enzo (zag zelfs van die kneuzen in Utrecht op de normale boekenbeurs), en ten tweede vinden die mafkezen vaak ook echt ALLESSSSSSSssssssssssssssssss wat manga is TOFFFFFF! Die flikkeren hun hele karretje vol met van alles wat maar 'MANGA!!!' is. Beetje overdreven gasten dus.

De manga die ik wil hebben, en de artbooks enzo, die bestel ik wel gewoon lekker rustig via internet, lekker goedkoop. En binnenkort ben ik in Hong Kong, dus daar kan ik meestal ook wel goedkoop wat leuke artbooks kopen enzo. Wellicht dat we er ook een weekje Japan in gooien, dus hopelijk kan ik dan weer nieuwe Chinmi kopen...
  zondag 23 maart 2008 @ 08:45:46 #167
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_57552904
Ik heb geen creditcard dus moet een beetje behelpen
  zondag 23 maart 2008 @ 11:46:28 #168
122997 zquing
Drama Junk
pi_57554354
quote:
Op zondag 23 maart 2008 08:45 schreef wdn het volgende:
Ik heb geen creditcard dus moet een beetje behelpen
daar hebben ze dingen als paypal en wirecard voor bedacht
pi_57555169
quote:
Op zondag 23 maart 2008 11:46 schreef zquing het volgende:

[..]

paypal is oke maar niet overal te gebruiken..

wirecard krijg ik geen contact mee (om geld te storten @ kaart moet ik een bankrekening verifieren., maar moet gegevens invullen die ik niet kan krijgen voor de postbank)

[Centraal] Help mij aan een nieuw systeem topic
  zondag 23 maart 2008 @ 17:54:56 #170
137562 rakotto
pi_57562478
Dbz Brolly Bluray

zondag 23 maart 2008 @ 17:58:43 #171
122997 zquing
Drama Junk
pi_57562559
quote:
Op zondag 23 maart 2008 17:54 schreef rakotto het volgende:
Dbz Brolly Bluray

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
dat meen je niet

DBZ in 1080P
  zondag 23 maart 2008 @ 18:53:02 #172
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_57563599
quote:
Op zondag 23 maart 2008 11:46 schreef zquing het volgende:

[..]

wirecard.nl is failliet/met de noorderzon vertrokken/"gestopt" en door de nieuwe paypal check kom ik niet meer heen.
pi_57563654
quote:
Op zondag 23 maart 2008 17:58 schreef zquing het volgende:

[..]

dat meen je niet

DBZ in 1080P
Jammer dat het net zo scherp is als VHS...
  zondag 23 maart 2008 @ 19:16:39 #174
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_57564100
Hmmz, je kan duidelijk zien dat DBZ oorspronkelijk niet voor HD is gemaakt (eind jaren 80 begin 90), die dikke lijnen/penstrepen enzo... Dat zag je met de eerste DVD-rips die rond 2000 de rondte deden al, je ziet elke imperfectie die er toen met de pen gemaakt is (uitvloeisels van het inkt enzo). Vroeger kon je er nog mee wegkomen omdat je het op de TV van die tijd het nauwelijks zag/kon zien, maar nu dus niet meer...

Gelukkig maar ook ergens, want vanaf de tijd van de DVD is de algemene kwaliteit van het tekenwerk alleen maar erop vooruit gegaan (uitzonderingen daargelaten).

[ Bericht 0% gewijzigd door MaxiTitan op 23-03-2008 21:20:48 ]
MaxiTitan City
  zondag 23 maart 2008 @ 19:20:42 #175
122997 zquing
Drama Junk
pi_57564189
quote:
Op zondag 23 maart 2008 18:53 schreef wdn het volgende:

[..]

wirecard.nl is failliet/met de noorderzon vertrokken/"gestopt" en door de nieuwe paypal check kom ik niet meer heen.
is dat niet meer dat ze een paar cent van je bankrekening boeken?

Anders wil ik je wel helpen met aankopen als je wil
  zondag 23 maart 2008 @ 19:32:58 #176
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_57564489
quote:
Op zondag 23 maart 2008 19:20 schreef zquing het volgende:

[..]

is dat niet meer dat ze een paar cent van je bankrekening boeken?

Anders wil ik je wel helpen met aankopen als je wil
hmm noem me maar dom maar ik heb ooit (in 2006 zelfs ) hier een mastercard gescoord: http://www9.wirecard.com/
Naar het schijnt (want dat werd me verteld toen ik mijn telefoonnummer wilde opgeven). Stond nog 35 eurocent op Dus ik was al voorzien
  zondag 23 maart 2008 @ 19:58:06 #177
137562 rakotto
pi_57565017
DBZ in HD
  zondag 23 maart 2008 @ 20:21:15 #178
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_57565497
DBZ wordt er echt niet beter van in HD
pi_57578808
Wat er wel verschrikkelijk mooi uitziet maar wat mijn computer niet trekt is Gundam 00 in HD. Helaas volgende week de laatste aflevering.
pi_57579044
Een anime topic op Fok? Maar even aanmelden dus. Ik ben sinds kort ook maar wat meer aan het kijken. Laatst Hellsing uit 1995 en de eerste nieuwe Hellsing ep. (wel raar dat ze alles veranderd hebben qua verhaal - niet noodzakelijk verbeterd).

Laatst ook Berserk gezien. Die is pas vet! Lekker bloederig en duister. En dat zwaard dat de hoofdpersoon draagt is echt belachelijk groot...

Maar kent iemand nog leuke Sci-fi anime? Niet noodzakelijk mechs?
  maandag 24 maart 2008 @ 14:49:49 #181
122997 zquing
Drama Junk
pi_57579155
Als je diepgang wil is Planetes wel een aanrader
pi_57579207
quote:
Op maandag 24 maart 2008 14:27 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Wat er wel verschrikkelijk mooi uitziet maar wat mijn computer niet trekt is Gundam 00 in HD. Helaas volgende week de laatste aflevering.
wat voor systeem heb je?
(ik ga upgraden en ben erg benieuwd of HD content / H.264 encoded spul goed zal af spelen.
ik zit nu te kijken naar dit:
  • AMD athlon64 X2 5000+
  • 2GB ram
  • Geforce 8800GT 512MB
  • SHarkoon rebel/revenge 9 case
  • een gigabyte moederbord.

en nee de Core 2 duo's zijn geen optie i.v.m budget...
  •   maandag 24 maart 2008 @ 15:02:20 #183
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_57579412
    is prima

Mischien dat je wel een beetje processorkracht te kort komt als je 1080P wil gaan afspelen, maar dan moet je maar CoreAVC gebruiken, al is dat wel brak voor je beeldkwaliteit

ergo, niet zo moeilijk doen en neem een goedkopen C2D en klok die over naar 3GHz, doen ze vrijwel allemaal met gemak en bij mij is er nog nooit iets kapot gegaan, mocht 't wel kapot gaan gewoon RMA sturen want ze kunnen 't niet zien aan de andere kant
    pi_57579553
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 15:02 schreef zquing het volgende:
    is prima

Mischien dat je wel een beetje processorkracht te kort komt als je 1080P wil gaan afspelen, maar dan moet je maar CoreAVC gebruiken, al is dat wel brak voor je beeldkwaliteit

ergo, niet zo moeilijk doen en neem een goedkopen C2D en klok die over naar 3GHz, doen ze vrijwel allemaal met gemak en bij mij is er nog nooit iets kapot gegaan, mocht 't wel kapot gaan gewoon RMA sturen want ze kunnen 't niet zien aan de andere kant
    ik verwacht niet dat ik snel 1080p ga kijken, ging me meer om de h.264 encoded fansubs, dan kan ik misschien eindelijk de xvid versies laten vallen
    pi_57579972
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 14:52 schreef mschol het volgende:

[..]

wat voor systeem heb je?
    (ik ga upgraden en ben erg benieuwd of HD content / H.264 encoded spul goed zal af spelen.
  • AMD athlon64 X2 5000+
  • 2GB ram
  • Geforce 8800GT 512MB

• edit

[ Bericht 43% gewijzigd door ArcticBlizzard op 24-03-2008 15:39:31 ]
    pi_57580125
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 15:11 schreef mschol het volgende:

[..]

ik verwacht niet dat ik snel 1080p ga kijken, ging me meer om de h.264 encoded fansubs, dan kan ik misschien eindelijk de xvid versies laten vallen
    Die moet je volgens mij wel kunnen draaien, mijn systeem lukt het nu tenzij er ineens veel actie is dan wil het beeld nog wel eens stoppen. Dan heb ik wel alles uitstaan, de enige app die open staat is dan VLC
      maandag 24 maart 2008 @ 15:40:54 #187
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_57580173
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 15:11 schreef mschol het volgende:

[..]

als 't alleen voor de h264 fansubs is dan is 't meer dan genoeg, die trok ik met mn 3200+ ook wel
      maandag 24 maart 2008 @ 15:43:08 #188
    11839 DemonRage
    [ Eindhoven ]
    pi_57580223
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 14:52 schreef mschol het volgende:

[..]

wat voor systeem heb je?
  • AMD athlon64 X2 5000+
  • 2GB ram
  • Geforce 8800GT 512MB

• Niet te vergeten een WUXGA (1920x1200) scherm, die helaas zijn die op high-end laptops gebruikelijker zijn dan bij desktop-systemen. En anders volstaat een Full-HD televisie ook wel.
    pi_57580281
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 15:43 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Niet te vergeten een WUXGA (1920x1200) scherm, die helaas zijn die op high-end laptops gebruikelijker zijn dan bij desktop-systemen. En anders volstaat een Full-HD televisie ook wel.
    ja, das voor veeeel latere zorg, geen geld voor
    pi_57580320
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 15:40 schreef zquing het volgende:

[..]

als 't alleen voor de h264 fansubs is dan is 't meer dan genoeg, die trok ik met mn 3200+ ook wel
    ook die met een resolutie van >1280x<iets> ? (sumomo momomo )
    pi_57581916
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 14:49 schreef zquing het volgende:
    Als je diepgang wil is Planetes wel een aanrader
    Of Gin-iro no Olynssis en opzich is Darker Than Blach wel Sci-fi-achtig. Ook een goede sci-fi is Denno Coil, hoewel de doelgroep jonger is, daarna hebben we Heroic Age en en en en en nog zoveel.

Leuke genre.
      maandag 24 maart 2008 @ 17:43:28 #192
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_57582686
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 15:47 schreef mschol het volgende:

[..]

ook die met een resolutie van >1280x<iets> ? (sumomo momomo )
    volgens mij wel, maar dat weet ik niet meer helemaal zeker, anders heb je altijd nog CoreAVC
      maandag 24 maart 2008 @ 19:42:48 #193
    22136 MaxiTitan
    Een echte vaderlander.
    pi_57585014
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 15:02 schreef zquing het volgende:
    is prima

Als je een GF8800 in je systeem hebt hangen is CoreAVC niet meer nodig... Sinds kort ondersteund Media Player Classic DXVA. DXVA zorgt voor hardwarematige acceleratie door (gedeeltelijk) de videokaart te gebruiken voor H264 ipv de CPU. De specs die mschol neer heeft gezet zijn veruit beter dan mijn systeem.

Voorheen kon ik 1080P rustig op mijn buik schrijven omdat dit mijn systeem op zijn knieen bracht. 720p was/is wel op mijn 3000+ mogelijk zonder CoreAVC of iets, probleemloos... Dus daar hoeft hij zich geen zorgen over te maken met de specs die hij heeft neergezet. Ik kan sinds ik een nieuwe videokaart heb gekocht die UVD ondersteund (ati HD-2600XT) en MPC-HC gebruik nu zelfs 1080P op mijn systeem draaien zonder problemen.

De GF 8800 heeft ook een dergelijk systeem, het heet alleen anders (NVIDIA PureVideo) maar moet dat ook kunnen.
    MaxiTitan City
    pi_57585828
    Mijn 3200 2gb ram heeft geen moeite met 720P maar dan moet ik ook echt alles uit hebben staan, geen enkele app mag lopen. Gundam 00 echter trekt hij niet zodra er wat meer actie is
      maandag 24 maart 2008 @ 21:12:01 #195
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_57586988
    Purevideo kost geld en volgens mij ondersteunen de topline videokaarten dat niet(de 88XX series), maar ik kan ook verkeerd zitten. Zal je even moeten kijken op de site van nvidia
    pi_57588214
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 21:12 schreef zquing het volgende:
    Purevideo kost geld en volgens mij ondersteunen de topline videokaarten dat niet(de 88XX series), maar ik kan ook verkeerd zitten. Zal je even moeten kijken op de site van nvidia
    ik weet iig dat de 8600GT wel hardware HD decoding heeft..
    en wat ik heb terug kunnen lezen zou de 8800GT dat ook moeten hebben

--edit--
    http://www.xsreviews.co.u(...)ds/msi-8800gt-512mb/

de MSi iig wel . maar aangezien m'n kaart (die ik wil hebben) ook HDCP ondersteund zou je zeggen dattie wel een HD decoder onboard heeft
    pi_57590065
    Ik was totaal vergeten om te kijken naar de HD-versnelling toen ik de videokaart van m'n nieuwe PC uitzocht... Maar NVIDIA PureVideo® HD (die versneller) is standaard op de 8800GT

Nieuwe PC in spé (al besteld en betaald, maar de onderdelen zijn nog niet allemaal binnen):
    Moederbord: Gigabyte GA-EX38-DS5
    Processor: Intel Core2Duo E8400
    Geheugen: Corsair TWIN2X2048-6400C4 (2GB DDR2 met vlotte geheugentimings)
    Videokaart: MSI NX8800GT-T2D512E-OC
    HDD: 750GB Samsung HD753LJ
    Voeding: Corsair 620HXEU

Case: Antec Performance One P182
    Processorkoeler: Scythe Ninja Plus Rev.B
    Videokaartkoeler: Arctic Cooling Accelero S1 REV 2

Vlot en erg hopelijk erg stil.
    Wat het geheugen betreft: DDR3 is te duur en twee GB is voorlopig voldoende. Om 4 GB goed te kunnen benutten heb je Vista 64 bits nodig en die is nogal zeikerig met drivers. Ik heb wat randapparatuur die ik wil blijven gebruiken, maar waar nog geen vista64-drivers voor zijn. Tegen de tijd dat die beschikbaar zijn, haal ik er wel twee GB extra bij (is dan ook goedkoper)...

Het enige waar ik twijfels over heb, is de harde schijf... schijnt nogal hoge failure-rates te hebben. DOA (Dead on arrival) is ook geen zeldzame term als je op deze schijf gaat zoeken... Nou ja, beste maar van hopen...

[ Bericht 2% gewijzigd door Jordy-B op 24-03-2008 23:44:47 ]
      maandag 24 maart 2008 @ 23:37:41 #198
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_57590500
    liever een schijf die doa is dan na een jaar rma moet gaan
      maandag 24 maart 2008 @ 23:43:14 #199
    22136 MaxiTitan
    Een echte vaderlander.
    pi_57590590
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 21:12 schreef zquing het volgende:
    Ik bedoel de hardware engine op de kaart PureVideo, net als UVD op Ati kaarten dat is, de kaart ondersteunt het of niet. Het klopt dat idd de High-End kaarten het vaak niet hebben. Dat is ook bij Ati het geval bij zoals de HD2900. Volgens de nvidia site heeft de GF 8800 GT wel die mogelijkheid met PureVideoHD zoals op de site te lezen is.
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 20:19 schreef ArcticBlizzard het volgende:
    Mijn 3200 2gb ram heeft geen moeite met 720P maar dan moet ik ook echt alles uit hebben staan, geen enkele app mag lopen. Gundam 00 echter trekt hij niet zodra er wat meer actie is
    Ik zal eens een paar eps van die Gundam 00 reeks downloaden, kijken of deze echt zo uitzonderlijk zijn vergeleken met wat ik tot nu toe heb gezien aan HD materiaal. Want ook jouw systeem is beter dan die van mij en zou het probleemloos aan moeten kunnen (dus met resources over om programma's ernaast open te houden enzo).

Gebruik je CCCP?
    MaxiTitan City
    pi_57592784

Gisteren Capeta afgekeken. Hij kijkt goed weg.

Kekkaishi 50 viel best wel tegen. Ineens een flashback door een gevecht heen.

Gintama 52, leuke aflevering.

[ Bericht 25% gewijzigd door Ge4ce op 25-03-2008 07:12:34 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')