De sfeer is goed en het verhaal is goed weergegeven. De eerste opening geeft een fijn beeld van de sfeer zonder spoilers. De genre's (drama, mysterie, neo-noir, science fiction en paranormaal) hebben ze uiterst goed verwerkt met een flink aantal actiescenes en een zeer spannend en (deels) onvoorspelbaar einde. En overigens heeft Bones (,de maker van DtB,) (er) heel wat werk (van de serie) gemaakt. Bones is o.a. van: FMA, Wolf's Rain en Eureka 7.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoor ik steeds meer doen, wat is er zo tof aan die serie (nog niet gezien, maar op planning wegens steeds weer tegenkomen van de naam)?
Is een comedische samurai anime in een sience fiction wereld van Edo (Tokyo). Het is, zoals een fix aantal anime's, niet opgebouwd uit een verhaallijn, maar verteld per een of twee aflevering een verhaal. (Vaak onvoorspelbare en nutteloze situaties.) De protagonist, Gintoki (Gintama), is een 'carefree' samurai en heeft een zaak (Odd Jobs Gin. Soort van heitje voor karweitje, maar dan komen mensen bij jou aan de deur.) die zijn inkomen heeft aan de uiteenlopende opdrachten. Zit vooral veel Japanse humor in en verwijzingen van andere anime's. (Zoals: DragonBleaPiece)quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waar gaat dat over? Nog nooit van gehoord.
Aw oki, thanks man. Een beetje een 'onzin' anime dus, zoals Excel Saga ofzo?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:02 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Is een comedische samurai anime in een sience fiction wereld van Edo (Tokyo). Het is, zoals een fix aantal anime's, niet opgebouwd uit een verhaallijn, maar verteld per een of twee aflevering een verhaal. (Vaak onvoorspelbare en nutteloze situaties.) De protagonist, Gintoki (Gintama), is een 'carefree' samurai en heeft een zaak (Odd Jobs Gin. Soort van heitje voor karweitje, maar dan komen mensen bij jou aan de deur.) die zijn inkomen heeft aan de uiteenlopende opdrachten. Zit vooral veel Japanse humor in en verwijzingen van andere anime's. (Zoals: DragonBleaPiece)
je vergat de ultieme langlopende serie Narutoquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:02 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Is een comedische samurai anime in een sience fiction wereld van Edo (Tokyo). Het is, zoals een fix aantal anime's, niet opgebouwd uit een verhaallijn, maar verteld per een of twee aflevering een verhaal. (Vaak onvoorspelbare en nutteloze situaties.) De protagonist, Gintoki (Gintama), is een 'carefree' samurai en heeft een zaak (Odd Jobs Gin. Soort van heitje voor karweitje, maar dan komen mensen bij jou aan de deur.) die zijn inkomen heeft aan de uiteenlopende opdrachten. Zit vooral veel Japanse humor in en verwijzingen van andere anime's. (Zoals: DragonBleaPiece)
Ken ik niet.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Aw oki, thanks man. Een beetje een 'onzin' anime dus, zoals Excel Saga ofzo?
Hmmz, ik zet hem op de 'te kijken' lijst... Het lijkt mij een serie die eens anders is dan wat ik zo gewoonlijk kijk... Volgens anidb scoort ie hoog, al heb ik geen idee of hij bij mij aanslaat.quote:
ik wil wel op hd laten, maar kan 500GB sata hd's niet kwijt (heb geen sata behuizing en maar 2 sata poorten..)quote:Op zondag 16 maart 2008 07:53 schreef wdn het volgende:
Branden op DVD doe ik niet meer aanKost veels te veel tijd en harde schijven zijn goedkoop genoeg plus een harde schijf kun je nog eens voor andere dingen gebruiken
Juist omdat ik een harde schijf voor iets anders wil gebruiken brand ik weg op DVD, dvd'tjes hebben toch maar één doel en hoeven niet meer opnieuw gebruikt te worden voor iets anders. Maar de serie moet wel klaar zijn voordat ik hem weg kan branden. Een harde schijf is niet praktisch om mee te nemen of uit te lenen. Het branden van DVD's kost echt niet zoveel tijd, als een serie klaar is dan is deze 10 minuten later op een DVD gezet.quote:Op zondag 16 maart 2008 07:53 schreef wdn het volgende:
Branden op DVD doe ik niet meer aanKost veels te veel tijd en harde schijven zijn goedkoop genoeg plus een harde schijf kun je nog eens voor andere dingen gebruiken
hmm ik doe 1 spindel voor <30 euro... (100 dvd's)quote:Op zondag 16 maart 2008 13:08 schreef wdn het volgende:
Externe disc is goedkoper (een 750 Gb LaCie is even duur als een spindel sony dvd's van 4.7 Gb (159 euro tegen 159 euro bij bol maar je hebt dan geen doosjes dus meteen geen optie voor me...), er is makkelijker in te zoeken en is eenvoudiger te indexeren, is altijd bij de hand (kan zelfs de anime van opgestart worden) en ook nog eens herbruiikbaar. Ik heb bij de meeste ook een textfile met een link naar websites die ik interessant vond. En wat wallpapers enzo
De betrouwbaarheid van dvd's vind ik nog steeds te laag trouwens dus dat speelt voor mij ook mee.
Op dit moment heb ik 2x750 Gb aan mijn PC waarvan 1 vol en 1x 320 Gb ethernet disc (vol) (hangt in de router zodat ik en van mijn PC en van mijn PS3 (staat Linux op) kan streamen. Plus aan mijn PS3 hangt nog een 250 Gb disc (halfvol). Het kost me 30 secondes per disc om een overzicht te maken met wat erop staat.
Ik ken mezelf: als ik dit op dvd's doe gaan ze kapot, slingeren door het huis en ben ik na 3 weken vergeten wat waar opstaat en erger ik me er dood aan dat ik iets niet kan vinden
Maar ieder zijn ding![]()
tja, ik doe niet aan doosjes, neemt veels te veel ruimte in , heb nu 4 spindels ofzo met anime staan...quote:Op zondag 16 maart 2008 13:49 schreef wdn het volgende:
Ik heb een willekeurige spindel gezocht dus dat kan bestMaar doosjes zijn een must bij mij
quote:Op zondag 16 maart 2008 13:49 schreef wdn het volgende:
Ik heb een willekeurige spindel gezocht dus dat kan bestMaar doosjes zijn een must bij mij
Ik vind het een leuke serie, maffe humor. Schaar hem onder mijn 'hobby' anime lijstjes waar ik heel af en toe trek in heb. Hij is zeker aan te raden.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:53 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Hmmz, ik zet hem op de 'te kijken' lijst... Het lijkt mij een serie die eens anders is dan wat ik zo gewoonlijk kijk... Volgens anidb scoort ie hoog, al heb ik geen idee of hij bij mij aanslaat.
Nah, dat valt ook wel weer mee imo, je moet gewoon even verder kijken dan de gebruikelijke trackers.quote:Op maandag 17 maart 2008 07:49 schreef wdn het volgende:
Van de nieuwe series komt nog maar weinig op de trackers trouwens en dat is maar goed ook:
2008. Meer is er nog niet over te vinden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:57 schreef ArcticBlizzard het volgende:
<..>Weet iemand wanneer seizoen 2 begint van The Melancholy of Haruhi Suzumiya?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |