abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57359974
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

hoor ik steeds meer doen, wat is er zo tof aan die serie (nog niet gezien, maar op planning wegens steeds weer tegenkomen van de naam)?
De sfeer is goed en het verhaal is goed weergegeven. De eerste opening geeft een fijn beeld van de sfeer zonder spoilers. De genre's (drama, mysterie, neo-noir, science fiction en paranormaal) hebben ze uiterst goed verwerkt met een flink aantal actiescenes en een zeer spannend en (deels) onvoorspelbaar einde. En overigens heeft Bones (,de maker van DtB,) (er) heel wat werk (van de serie) gemaakt. Bones is o.a. van: FMA, Wolf's Rain en Eureka 7.

[ Bericht 25% gewijzigd door Ge4ce op 13-03-2008 21:06:34 ]
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_57360299
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:47 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Waar gaat dat over? Nog nooit van gehoord.
Is een comedische samurai anime in een sience fiction wereld van Edo (Tokyo). Het is, zoals een fix aantal anime's, niet opgebouwd uit een verhaallijn, maar verteld per een of twee aflevering een verhaal. (Vaak onvoorspelbare en nutteloze situaties.) De protagonist, Gintoki (Gintama), is een 'carefree' samurai en heeft een zaak (Odd Jobs Gin. Soort van heitje voor karweitje, maar dan komen mensen bij jou aan de deur.) die zijn inkomen heeft aan de uiteenlopende opdrachten. Zit vooral veel Japanse humor in en verwijzingen van andere anime's. (Zoals: DragonBleaPiece)
pi_57360693
Darker Than Black vond ik voor mijzelf erg tegen vallen. Ik had er gewoon meer van verwacht.

Over de sfeer van de anime is niets op aan te merken, maar de verhaallijn zat op sommige momenten zo weinig vaart in dat het mij moeite kostte om verder te kijken.

Het was voor mij een leuke anime om gezien te hebben, maar ik zal hem niet snel nog een keer gaan kijken.

Ik heb me vorig seizoen het beste vermaakt met Tengen Toppa Gurren Lagann en dit seizoen heeft
Gundam 00 de meeste aandacht getrokken.

Ik had hoge verwachtingen van het tweede seizoen van Shakugan no Shana, maar het tweede seizoen was mij net iets te dramatisch op sommige momenten.
Gelukkig beloven de laatste paar afleveringen verbetering.

Ook Rental Magica is de moeite waard om te gaan kijken.

In april gaan we verder met het tweede seizoen van Code Geass en xxxHolic.

Nu maar Gintama 51 gaan kijken.

Hopenlijk morgen ook D.Gray-Man 74, want ik ben toch wel benieuwd wanneer Allen zijn nieuwe Innocence eens laat zien.
  donderdag 13 maart 2008 @ 21:41:11 #124
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_57361295
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:02 schreef Ge4ce het volgende:

[..]

Is een comedische samurai anime in een sience fiction wereld van Edo (Tokyo). Het is, zoals een fix aantal anime's, niet opgebouwd uit een verhaallijn, maar verteld per een of twee aflevering een verhaal. (Vaak onvoorspelbare en nutteloze situaties.) De protagonist, Gintoki (Gintama), is een 'carefree' samurai en heeft een zaak (Odd Jobs Gin. Soort van heitje voor karweitje, maar dan komen mensen bij jou aan de deur.) die zijn inkomen heeft aan de uiteenlopende opdrachten. Zit vooral veel Japanse humor in en verwijzingen van andere anime's. (Zoals: DragonBleaPiece)
Aw oki, thanks man. Een beetje een 'onzin' anime dus, zoals Excel Saga ofzo?
  donderdag 13 maart 2008 @ 21:52:12 #125
122997 zquing
Drama Junk
pi_57361632
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:02 schreef Ge4ce het volgende:

[..]

je vergat de ultieme langlopende serie Naruto
"Those unforgettable days, for them I live"
  donderdag 13 maart 2008 @ 21:52:52 #126
122997 zquing
Drama Junk
pi_57361649
ow en Utawarerumono is tof
"Those unforgettable days, for them I live"
  donderdag 13 maart 2008 @ 23:48:48 #127
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_57364897
Ik ben over gegaan op de 'hobby' anime en de romcoms.. Nodame Cantabile ... Ik vind hem leuk!! Hij is zo lief en de muziek is mooi, lekker globaal.
Nooit gedacht dat ik weer over zou stappen op zo'n genre na al dat geweld dat ik zo gewoonlijk prachtig vind...
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_57365823
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:52 schreef zquing het volgende:
ow en Utawarerumono is tof
uhu

*nu bezig is met SnS second...
pi_57367138
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:41 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Aw oki, thanks man. Een beetje een 'onzin' anime dus, zoals Excel Saga ofzo?
Ken ik niet.
  zondag 16 maart 2008 @ 00:53:16 #130
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_57406223
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 23:48 schreef Hopey het volgende:
Nodame Cantabile ...
Hmmz, ik zet hem op de 'te kijken' lijst... Het lijkt mij een serie die eens anders is dan wat ik zo gewoonlijk kijk... Volgens anidb scoort ie hoog, al heb ik geen idee of hij bij mij aanslaat.

Maar eerst moeten Kimikiss, Rental Magika, Sakugan no Shana II, Bamboo Blade, Clannad, Mokke en/of Dragonaut een beetje opschieten met de laatste paar eps te releasen want dan kan ik ze op DVD zetten.
Het loopt een beetje de spuigaten uit, al die eps op mijn HD. Ik moet nu andere zaken ruimen om ruimte te maken want vooral die HD-fansubs tikken aan. Als er maar één afloopt dan scheelt het iig al voor de rest.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  zondag 16 maart 2008 @ 07:53:32 #131
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_57408685
Branden op DVD doe ik niet meer aan Kost veels te veel tijd en harde schijven zijn goedkoop genoeg plus een harde schijf kun je nog eens voor andere dingen gebruiken
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_57409120
quote:
Op zondag 16 maart 2008 07:53 schreef wdn het volgende:
Branden op DVD doe ik niet meer aan Kost veels te veel tijd en harde schijven zijn goedkoop genoeg plus een harde schijf kun je nog eens voor andere dingen gebruiken
ik wil wel op hd laten, maar kan 500GB sata hd's niet kwijt (heb geen sata behuizing en maar 2 sata poorten..)
  zondag 16 maart 2008 @ 11:24:45 #133
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_57409822
quote:
Op zondag 16 maart 2008 07:53 schreef wdn het volgende:
Juist omdat ik een harde schijf voor iets anders wil gebruiken brand ik weg op DVD, dvd'tjes hebben toch maar één doel en hoeven niet meer opnieuw gebruikt te worden voor iets anders. Maar de serie moet wel klaar zijn voordat ik hem weg kan branden. Een harde schijf is niet praktisch om mee te nemen of uit te lenen. Het branden van DVD's kost echt niet zoveel tijd, als een serie klaar is dan is deze 10 minuten later op een DVD gezet. We leven niet meer in 1995 waar het drie kwartier tot een uur (of meer ) kon duren om een schamele 650mb weg te branden.
MaxiTitan City
  zondag 16 maart 2008 @ 13:08:30 #134
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_57411421
Externe disc is goedkoper (een 750 Gb LaCie is even duur als een spindel sony dvd's van 4.7 Gb (159 euro tegen 159 euro bij bol maar je hebt dan geen doosjes dus meteen geen optie voor me...), er is makkelijker in te zoeken en is eenvoudiger te indexeren, is altijd bij de hand (kan zelfs de anime van opgestart worden) en ook nog eens herbruiikbaar. Ik heb bij de meeste ook een textfile met een link naar websites die ik interessant vond. En wat wallpapers enzo

De betrouwbaarheid van dvd's vind ik nog steeds te laag trouwens dus dat speelt voor mij ook mee.

Op dit moment heb ik 2x750 Gb aan mijn PC waarvan 1 vol en 1x 320 Gb ethernet disc (vol) (hangt in de router zodat ik en van mijn PC en van mijn PS3 (staat Linux op) kan streamen. Plus aan mijn PS3 hangt nog een 250 Gb disc (halfvol). Het kost me 30 secondes per disc om een overzicht te maken met wat erop staat.

Ik ken mezelf: als ik dit op dvd's doe gaan ze kapot, slingeren door het huis en ben ik na 3 weken vergeten wat waar opstaat en erger ik me er dood aan dat ik iets niet kan vinden
Maar ieder zijn ding
pi_57411921
quote:
Op zondag 16 maart 2008 13:08 schreef wdn het volgende:
Externe disc is goedkoper (een 750 Gb LaCie is even duur als een spindel sony dvd's van 4.7 Gb (159 euro tegen 159 euro bij bol maar je hebt dan geen doosjes dus meteen geen optie voor me...), er is makkelijker in te zoeken en is eenvoudiger te indexeren, is altijd bij de hand (kan zelfs de anime van opgestart worden) en ook nog eens herbruiikbaar. Ik heb bij de meeste ook een textfile met een link naar websites die ik interessant vond. En wat wallpapers enzo

De betrouwbaarheid van dvd's vind ik nog steeds te laag trouwens dus dat speelt voor mij ook mee.

Op dit moment heb ik 2x750 Gb aan mijn PC waarvan 1 vol en 1x 320 Gb ethernet disc (vol) (hangt in de router zodat ik en van mijn PC en van mijn PS3 (staat Linux op) kan streamen. Plus aan mijn PS3 hangt nog een 250 Gb disc (halfvol). Het kost me 30 secondes per disc om een overzicht te maken met wat erop staat.

Ik ken mezelf: als ik dit op dvd's doe gaan ze kapot, slingeren door het huis en ben ik na 3 weken vergeten wat waar opstaat en erger ik me er dood aan dat ik iets niet kan vinden
Maar ieder zijn ding
hmm ik doe 1 spindel voor <30 euro... (100 dvd's)
das dus echt stukken goedkoper..
  zondag 16 maart 2008 @ 13:49:47 #136
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_57411948
Ik heb een willekeurige spindel gezocht dus dat kan best Maar doosjes zijn een must bij mij
pi_57417817
quote:
Op zondag 16 maart 2008 13:49 schreef wdn het volgende:
Ik heb een willekeurige spindel gezocht dus dat kan best Maar doosjes zijn een must bij mij
tja, ik doe niet aan doosjes, neemt veels te veel ruimte in , heb nu 4 spindels ofzo met anime staan...
wil wel HD's doen maar dan wil ik eerst een fatsoenlijke server waar ik minimaal 10 schijven in kwijt kan.. (en het geld om dat allemaal te kopen )
pi_57418684
quote:
Op zondag 16 maart 2008 13:49 schreef wdn het volgende:

Dit soort CD-wallets zijn handig. Je hebt ze voor 520 CD's (en misschien nog wel groter)... CD's (of DVD's) zijn beschermd tegen krassen en doordat je kan bladeren ben je snel bij de DVD die je zoekt.

Je moet ze alleen wel vullen met DVD's, dus uit gemakzucht gooi ik m'n gebrande DVD's meestal terug op de spindel en vul ik eens in de zoveel maanden een keer de mappen bij.

Een externe harde schijf is natuurlijk nog handiger, maar niet altijd een optie.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_57419161
Ik heb een: (wel helemaal grijs en met zo'n cd bescherming stuff in de cd-plekken)

Kunnen 200 CD's in en je kunt er makkelijk doorheen bladeren. Handig op te bergen vanwege het formaat, je kunt het makkelijk meenemen en het kan nog eens tegen een stootje of regen. Ik weet niet hoeveel zo'n ding tegenwoordig kost, maar het zal vast niet duur zijn.
Ik bewaar er alleen mijn backups in en originele game/software/media(anime,manga,nummers) cd's. Al hoewel ik hem nooit nodig heb gehad voor die backups, het is wel fijn om te weten dat je gegevens veilig zijn.

Ik heb naast 400 gb nog een externe hardeschijf voor kleinere bestanden (tekst,plaatjes,patchs).

Zo gaat het bij mij.
  zondag 16 maart 2008 @ 21:23:25 #140
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_57420378
quote:
Op zondag 16 maart 2008 00:53 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Hmmz, ik zet hem op de 'te kijken' lijst... Het lijkt mij een serie die eens anders is dan wat ik zo gewoonlijk kijk... Volgens anidb scoort ie hoog, al heb ik geen idee of hij bij mij aanslaat.
Ik vind het een leuke serie, maffe humor. Schaar hem onder mijn 'hobby' anime lijstjes waar ik heel af en toe trek in heb. Hij is zeker aan te raden.

Ik kijk anime en delete ze als ik alles gezien heb. Alleen blood+, ouran en elfenlied heb ik volledig op pc staan. En veel (ghibli) films. Heb wel 2 hd's van resp 250 en 500 gb. Moest wel want mijn dvd brander is helemaal vernaggeld . Anders zou ik alles wel wegschrijven..
  maandag 17 maart 2008 @ 07:49:22 #141
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_57425912
Ja hee, hallo zo'n koffer neemt meer ruimte in dan 2(!) 750 Gb externe disc, MIsschien zelfs wel 3
En zo'n wallet heb ik hier ook maar ook die is (gevuld) erg dik

Zie ik daar iemand Elfenlied postten? Geweldige serie alleen veel en veel en veel te kort.

Van de nieuwe series komt nog maar weinig op de trackers trouwens en dat is maar goed ook : mijn laptop is d00d (2x op de kant tegen beton aan gekomen ). De nieuwe is al besteld en onderweg

[ Bericht 0% gewijzigd door wdn op 17-03-2008 07:58:50 ]
  maandag 17 maart 2008 @ 11:35:06 #142
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_57428795
quote:
Op maandag 17 maart 2008 07:49 schreef wdn het volgende:
Van de nieuwe series komt nog maar weinig op de trackers trouwens en dat is maar goed ook :
Nah, dat valt ook wel weer mee imo, je moet gewoon even verder kijken dan de gebruikelijke trackers.
Al raken veel series in het slop de laatste tijd, onregelmatige releases enzo, meestal ga ik dan naar de fansubber zelf om te kijken wat er loos is. Er is altijd wel iemand die vraagt wanneer de volgende ep wordt gereleased om vervolgens helemaal weggeflamed te worden als n00b op dat forum. Maar meestal is er wel een announcement de deur uit gegaan dat RL weer even voorrang heeft ofzo.
MaxiTitan City
  maandag 17 maart 2008 @ 12:30:07 #143
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_57429789
ElfenLied is prachtig, wat een geweld wat een drama.
Ik ben voor mijn gevoel weer lekker op gang aan het komen.. bij het bekijken van anime. Heb zojuist van Seirei no Moribito de eerste ep bekeken. En dope dope. Vind hem cool. Iemand anders die hem al gezien heeft?
Yep het vonkje is een vlammetje geworden.. YAAY. Nu nog Baccano bekijken en mijn oude liefde is hersteld
pi_57431211
Baccano!
pi_57453846
Een spindel dvd's moet je bij opusshop kopen ofzo, via Duitsland. Dat scheelt aardig wat (de heffing).
Maar anime vreet echt schijfruimte, gelukkig heb ik nog wel even te gaan.

Ben maar eens begonnen met One piece en na 70 afleveringen vind ik het erg leuk. Goede aanvulling dus.
Moet nu wekelijks Naruto, Bleach, Gundam 00, D. Gray-man, Bamboo Blade en One piece kijken.

Weet iemand wanneer seizoen 2 begint van The Melancholy of Haruhi Suzumiya?
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_57454831
Is nog niet bekend, zover ik weet.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 16:21:03 #147
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_57455718
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 14:57 schreef ArcticBlizzard het volgende:
<..>Weet iemand wanneer seizoen 2 begint van The Melancholy of Haruhi Suzumiya?
2008. Meer is er nog niet over te vinden.
pi_57469941
One Piece 347: Leuke, humor met actie aflevering.

Ik ben blij dat One Piece gewoon volgende week weer is.
  woensdag 19 maart 2008 @ 13:11:00 #149
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_57474597
Rosario + Vampire 10 is volgens mij beter geanimeerd vergleken met de afgelopen episodes. Naja, het was ook voor het eerst dat het echt leuk was. (actie) Niet dat de vorige eps slecht zijn ofzo.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_57493123
Kan niet wachten op aflevering 166 van Bleach, heb er zin in! (Al duurt het nog wel twee weken. )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')