Jaja, heb ik gezien. Zeker vet. Hoewel het een warmup aflevering was, hopelijk zal het ons niet teleurstellen in april. Ik heb hoge verwachtingen namelijk.quote:Op donderdag 20 maart 2008 07:04 schreef wdn het volgende:
Ge4ce: kijk eerst 165 maar want die is goed
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:41 schreef Ge4ce het volgende:
Is nog niet bekend, zover ik weet.
Meer kon ik er ook niet over vinden maar dacht dat jullie misschien een datum wisten of iets dergelijks. Nou ja, gewoon wachten en opletten. Thnxquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:21 schreef wdn het volgende:
[..]
2008. Meer is er nog niet over te vinden.
Ik zou je geld er maar niet op in zetten dat anime op blu-ray goedkoper gaat zijn dan dat anime nu op DVD kost. Het is niet dat ze opeens een hele serie op één Blu-ray gaan zetten (wat wel fijn zou zijn als men zo'n grote 200+GB schijf tot het nokkie vullenquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:40 schreef Yi-Long het volgende:
Anime is belachelijk duur in Nederland, dus ik hou het gewoon lekker bij fansubs, totdat we straks voor een aardig prijsje Blu_rays enzo kunnen importeren.
gewoon importeren, de boxen zijn dan iig (als je goed zoekt) goedkoper dan in NL, losse dvd's liggen echt overal rond dezelfde prijs helaas, al weet ik niet hoe dat nu is gezien de dollarkoers erg gunstig is.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:40 schreef Yi-Long het volgende:
Anime is belachelijk duur in Nederland, dus ik hou het gewoon lekker bij fansubs, totdat we straks voor een aardig prijsje Blu_rays enzo kunnen importeren.
zitten slapen? waarom dan ?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:20 schreef MaxiTitan het volgende:
Hehe, ik was even wat achtergebleven episodes aan het inhalen, kwam ik wat grappigs tegen.
In episode 21 van Dragonaut heeft de tekenaar eventjes zitten slapen.Het stond in de notes aan het begin las ik later maar die lees ik zelden omdat die toch vaak niets nuttigs te melden hebben.
[ afbeelding ]
Iemand nog meer van deze zaken tegen gekomen in andere series?
Tel haar vingers eensquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:50 schreef mschol het volgende:
[..]
zitten slapen? waarom dan ?
* volgt serie niet...
hahahaquote:
daar hebben ze dingen als paypal en wirecard voor bedachtquote:Op zondag 23 maart 2008 08:45 schreef wdn het volgende:
Ik heb geen creditcard dus moet een beetje behelpen
paypal is oke maar niet overal te gebruiken..quote:Op zondag 23 maart 2008 11:46 schreef zquing het volgende:
[..]
daar hebben ze dingen als paypal en wirecard voor bedacht
dat meen je nietquote:Op zondag 23 maart 2008 17:54 schreef rakotto het volgende:
Dbz Brolly Bluray![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wirecard.nl is failliet/met de noorderzon vertrokken/"gestopt" en door de nieuwe paypal check kom ik niet meer heen.quote:Op zondag 23 maart 2008 11:46 schreef zquing het volgende:
[..]
daar hebben ze dingen als paypal en wirecard voor bedacht
Jammer dat het net zo scherp is als VHS...quote:
is dat niet meer dat ze een paar cent van je bankrekening boeken?quote:Op zondag 23 maart 2008 18:53 schreef wdn het volgende:
[..]
wirecard.nl is failliet/met de noorderzon vertrokken/"gestopt" en door de nieuwe paypal check kom ik niet meer heen.
hmm noem me maar dom maar ik heb ooit (in 2006 zelfsquote:Op zondag 23 maart 2008 19:20 schreef zquing het volgende:
[..]
is dat niet meer dat ze een paar cent van je bankrekening boeken?
Anders wil ik je wel helpen met aankopen als je wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |