abonnement Unibet Coolblue
pi_54030801


Het topic over de Japanse Anime serie Naruto. Deze serie is gebaseerd op de gelijknamige manga, die uiteraard al een stuk verder is. Het gaat over een groep ninja\'s die verschillende missies moeten ondernemen.

Geschiedenis
Twaalf jaar geleden werd het ninjadorp Konoha aangevallen door de Kyuubi (Nine-Tails Demon Fox), dit is een heel sterk wezen. Deze Kyuubi had bijna alle ninja\'s verslagen. Maar toen kwam de vierde Hokage van Hidden Leaf Village opdagen en versloeg het monster door hem op te sluiten in een zegel. Deze zegel werd geplaatst op een baby genaamd Uzumaki Naruto.(In Japan is altijd eerst de familienaam en daarna de eigen naam, dus zijn voornaam is Naruto.) De Kage is de sterkste ninja van heel het dorp. Hij neemt alle beslissingen. Zijn taak is om het dorp te beschermen met al de middelen.





Na twaalf jaar zijn de mensen nog steeds bang voor de Kyuubi, en dus ook voor Naruto. Hierdoor roept hij steeds om aandacht en erkenning door de meest opvallende maar stomme dingen te doen. Zijn droom is om Hokage te worden, zodat mensen hem niet meer zien als een monster en hem zullen respecteren.

Uiteindelijk wordt hij ingedeeld in een groep met Sasuke en Sakura. Eerst hebben ze een hekel aan elkaar, maar langzaam aan groeien ze naar elkaar toe.
De groep staat onder leiding van Hatake Kakashi, een sterke Ninja. Van hem leren ze nog beter hoe ze met bepaalde situaties om moeten gaan. Samen vormen ze team 7.



In dit topic worden alle uitgekomen afleveringen van de anime besproken.
Dus als je nog niet helemaal bij bent, kan je beter niet te veel lezen.

De OP staat hier. Voel je vrij om iets aan te passen, maar overleg het dan wel eerst met de rest in dit topic.

Als laatste: Praten over de manga mag, maar zet dat dan wel in spoilertags.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pi_54032222
Ik vond de aflevering ondaks het gebrek aan actie erg goed. Nieuwe opening was erg cool alleen de muziek sucks. Nieuwe ending was wel grappig en hierdoor (en ook door de op) ben ik heel erg benieuwd naar de volgende aflevering. Team 8 (was het toch?) eindelijk weer met z'n vieren?
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_54034382
Ik ben even kwijt devolgende arc is. Ze moeten naar die brug toe.. om Orochimaru te vinden.
Tenminste, dat had Sasori gezegt, want Oro had daar met iemand afgesproken? Zoiets. De Sasuke rescue arc zal dit dan wel zijn. Maar natuurlijk ook nog veel verhaal rondom SAI! en Yamato natuurlijk. Kan nu al niet wachten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop alleen dat ze zijn gezicht niet gaan verneuken, want in de eerste aflevering van Shippuuden vond ik hem er niet geweldig uit zien. De rest wel overigens. En die outfit van hem. Ben benieuwd hoe dat er geanimeerd uit gaat zien. Ach in elk geval kan het stukje van het weerzien van Sasuke niet meer kapot, want die hebben we al gezien en die was echt perfect! Tenminste goed geanimeerd!

Ok dat moest ik even kwijt. Wat er nu komt was in de manga erg boeiend.
Hopelijk is dat met de anime ook zo. Please geen 3 tailes Naruto zoals in de Gaara arc.. die was zo lelijk!

En nu tijd voor de laatste aflevering van de Gaara arc!
(En Gaara, want die is niet meer terug gekomen in de manga helaas).

[ Bericht 3% gewijzigd door -Strawberry- op 19-10-2007 17:38:21 ]
pi_54034921
De nieuwe OP en ED zijn tof! Liedje niet echt, maar de rest wel! Get ready for the new (temporary I hope) team 7!

Volgende aflevering komt dat mooie stukje tussen Gaara en Naruto denk ik dan.

[ Bericht 40% gewijzigd door -Strawberry- op 19-10-2007 17:37:45 ]
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:49:50 #5
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_54035617
Ik vond die nieuwe OP echt verschrikkelijk belachelijk slecht. De vorige was ook belachelijk, maar op een leuke grappige manier. Dan heb ik het natuurlijk voornamelijk om het nummer, daar valt of staat een OP en ED mee bij mij.

De nieuwe ED is wel leuk. Is nou die Sai, waar ik zoveel over gehoord hebt, dat nieuwe karakter?

De aflevering vond ik heel erg meevallen. Had het veel erger en lang gerekter verwacht.
pi_54036719
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 17:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:


Is nou die Sai, waar ik zoveel over gehoord hebt, dat nieuwe karakter?

Sai en Yamato zijn allebei nieuwe personages.

En de muziek in de OP en ED vind ik ook niet geweldig, maar de animatie wel. Dus dat maakt al veel goed.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:46:48 #7
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_54036788
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]


Sai en Yamato zijn allebei nieuwe personages.

En de muziek in de OP en ED vind ik ook niet geweldig, maar de animatie wel. Dus dat maakt al veel goed.
Ik kijk OPs en EDs alleen als ik het nummer goed vind. (Of bij EDs als ik te lui ben om op te staan en hem uit te zetten. )
pi_54036865
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Ik kijk OPs en EDs alleen als ik het nummer goed vind. (Of bij EDs als ik te lui ben om op te staan en hem uit te zetten. )
Hmm ja, dat heb ik eigenlijk ook wel. Ze zijn dus gewoon slecht.

Hoe fout dit



Er was ook nog een foute van Sai, vooral als je de manga kent.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:15:01 #9
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_54038668
Heerlijke episode
0 aktie maar wel indringend
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_54042092
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 14:26 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik vond de aflevering ondaks het gebrek aan actie erg goed. Nieuwe opening was erg cool alleen de muziek sucks. Nieuwe ending was wel grappig en hierdoor (en ook door de op) ben ik heel erg benieuwd naar de volgende aflevering. Team 8 (was het toch?) eindelijk weer met z'n vieren?
Precies zelfde gedachte...

Mooi hoor
pi_54054553
Mjah wat een kut aflevering, maar de OP en ED zijn wel tof. Ik vond de ED wel cool, maar dat komt omdat ik de manga al heb gelezen.
pi_54057250
Zeg, op welke zender kijken jullie naruto?
En kan ik die gewoon op mn tv inladen? (of moet je deze aanvragen?)
En welke aflevering zijn jullie?

Anyway kan ik vanaf ep. 110 geen engelse dubbing meer vinden op myspacetv of youtube
Weet iemand waar ik die wel kan vinden? (k zit nu op 124.. kon het niet laten toch wil ik het engels.. vond ik veel beter..)
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_54057258
TvP

Naruto FTW!!! WOOTTT


^___^


maar wat vinden de mangalezers van de manga !!!

Ik zeg DOPE!!!
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 20:29:42 #14
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_54057535
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:17 schreef Sjibble het volgende:
Zeg, op welke zender kijken jullie naruto?
En kan ik die gewoon op mn tv inladen? (of moet je deze aanvragen?)
En welke aflevering zijn jullie?

Anyway kan ik vanaf ep. 110 geen engelse dubbing meer vinden op myspacetv of youtube
Weet iemand waar ik die wel kan vinden? (k zit nu op 124.. kon het niet laten toch wil ik het engels.. vond ik veel beter..)
Kijk niet via een zender en de meesten hier zijn gewoon bij de laatste aflevering.

Engels is natuurlijk ver inferieur aan de Japanse.
pi_54057560
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:17 schreef Sjibble het volgende:
Zeg, op welke zender kijken jullie naruto?
En kan ik die gewoon op mn tv inladen? (of moet je deze aanvragen?)
En welke aflevering zijn jullie?

Anyway kan ik vanaf ep. 110 geen engelse dubbing meer vinden op myspacetv of youtube
Weet iemand waar ik die wel kan vinden? (k zit nu op 124.. kon het niet laten toch wil ik het engels.. vond ik veel beter..)
Amerika heeft ep 109 gisteren geaired. Nog een weekje wachten dus. En gedubde anime beter vinden dan het origineel? Dat komt maar heel zelden bij mij voor.

En ook nog via Youtube kijken. Als je een beetje geduld hebt kun je ook afwachten tot een subgroep de engelse versie van Naruto released, dat is meestal een aantal dagen nadat het uitgezonden is. Google maar eens op Cartoon World en je zult vast wel iets bij de eerste paar hits kunnen vinden.
pi_54058870
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:17 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
TvP

Naruto FTW!!! WOOTTT


^___^


maar wat vinden de mangalezers van de manga !!!

Ik zeg DOPE!!!


Manga ftw!!
pi_54058980
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:17 schreef Sjibble het volgende:
Zeg, op welke zender kijken jullie naruto?
En kan ik die gewoon op mn tv inladen? (of moet je deze aanvragen?)
En welke aflevering zijn jullie?

Anyway kan ik vanaf ep. 110 geen engelse dubbing meer vinden op myspacetv of youtube
Weet iemand waar ik die wel kan vinden? (k zit nu op 124.. kon het niet laten toch wil ik het engels.. vond ik veel beter..)

Ik download de afleveringen in het Japans ergens vandaan of kijk ze op sites als youtube en joox.net.
Ben dan ook bij de laatste aflevering, maar heb de fillers wel overgeslagen. En Japans is veel beter imo!
Mijn mening, maar heb zelf de eerste 30 alfeveringen ook gezien in het Engels en ben daarna noodgedwongen overgegaan op Japans. Wel even wennen, maar ach. Maar als je persé Engels wil.. tja. Misschien is die aflevering 110 nog niet eens uit en moet je dus om de week wachten op een nieuwe aflevering. Zonde toch? Dan loop je zo achter.
pi_54059688
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:17 schreef Sjibble het volgende:
Zeg, op welke zender kijken jullie naruto?
En kan ik die gewoon op mn tv inladen? (of moet je deze aanvragen?)
En welke aflevering zijn jullie?

Anyway kan ik vanaf ep. 110 geen engelse dubbing meer vinden op myspacetv of youtube
Weet iemand waar ik die wel kan vinden? (k zit nu op 124.. kon het niet laten toch wil ik het engels.. vond ik veel beter..)
Zender op tv
überhaupt tv
engelse dub
kijken via youtube !!!!!!11


Als je optimaal wil genieten van typisch Japanse meesterwerken dan moet je kijken naar het origineel, eventueel vertaald als ondertiteling in het Engels en dat te downloaden bij verschillende fansubs. Ik noem een Dattebayo, Google maar voor de website.
Ik ben bij de recente aflevering Naruto Shippuuden 31. Die heb ik dus gezien.
pi_54060659
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 21:44 schreef Qunix het volgende:

[..]

Zender op tv
überhaupt tv
engelse dub
kijken via youtube !!!!!!11


Als je optimaal wil genieten van typisch Japanse meesterwerken dan moet je kijken naar het origineel, eventueel vertaald als ondertiteling in het Engels en dat te downloaden bij verschillende fansubs. Ik noem een Dattebayo, Google maar voor de website.
Ik ben bij de recente aflevering Naruto Shippuuden 31. Die heb ik dus gezien.
Nou, nou Qunix
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 23:02:33 #20
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_54061390
Bekijk ze gewoon op Aninaruto dat is het makkelijkste.
pi_54061446
ff douche, daarna zoeken
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_54063602
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou, nou Qunix
Zeg gewoon dat ik gelijk heb
pi_54063619
tering zeg!, 129 t/m 134 is echt gruwelijk!

[ Bericht 46% gewijzigd door Sjibble op 21-10-2007 01:33:12 ]
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_54067953
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 00:42 schreef Sjibble het volgende:
tering zeg!, 129 t/m 134 is echt gruwelijk!


We know!
pi_54088115
Eindelijk bij

Beter gaan ze snel weer verder met de akatsuki
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')