Gungrave is op actie gebied echt een aanrader.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:11 schreef NutKees het volgende:
Ik begin ook weer langzaam wat anime te kijken (dankzij m'n Media Center). Zijn er nog series/films die ik absoluut gezien moet hebben? Ben namelijk alweer een tijdje uit de running... Beetje toelichting: ik ben absoluut geen fan van lang lopende series als Naruto en Dragonball. 13 tot 26 episodes genieten mijn voorkeur, uitzonderingen daargelaten. Daarnaast gaat mijn voorkeur naar seinen, maar ik ben ook helemaal weg van Miyazaki dus het ligt er maar net aan.
Misschien helpt dit een beetje:
http://myanimelist.net/animelist/LarryLaffer
GunGrave is echt vet idd ja "Blandon Heatu des" XDquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:42 schreef wdn het volgende:
Ja. Gungrave en FMA NU BEKIJKEN
Als je daar aan bent begonnen mag je terugkomen
OH en nog 1: DEATH NOTE. Maakt niet uit wat voor series je wilt kijken. Die moet je gewoon gezien hebben![]()
Death Note the movie ligt trouwens sinds maandag bij Videoland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:13 schreef NutKees het volgende:
Bedankt voor de adviezen, ik zal proberen een waardige reply te geven:
quote:
. (hoewel het niet naar mij gericht is.quote:
Ik denk dat je beter kan vragen of iemand die niet gezien heeft!quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:51 schreef Ge4ce het volgende:
Ik zat ook te denken aan Neon Genesis Evangelion, iemand gezien?
flutserie en must-see.. das een onmogelijke combinatie hierzo.. daarnaast: de hele setting lijkt me al klote..quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:53 schreef Jordy-B het volgende:
't is een flutserie, maar wel must-see... tja.
quote:
quote:Nami: I'm! Actually a man!!
Lola: What? Whaaaat?!!
Chopper: WHAAAAAAAAT?!
Usopp: Hey, you... (naar Chopper)
Lola: Re-Really?!
Nami: Re- Really! This is a hobby of mine! I'm not messing with you~! And...You and Beastman are a great match! I totally support it! (over trouwen)
Lola: What?! Really?!
Nami: Really! I'm not messing with you~!
Lola: Noone has ever supported me before... This feeling... You're the first to ever say something so nice to me... I... I...!
Nami: Chin up, my friend. This is what they call friendship. I'm Namizou. You can call me Nami.
Lola: Friendship... Nami~!!
Usopp: She totally got her.
Lola: And then, and then! I always try to make him pust the name stamp on the marriage paper but I never could do it! Even if I put ink on his finger, he gets out too fast!
Nami: Well Lola, that's because you're doing it the wrong way. That's too naïve.
Lola: Eh, eh. What do you mean?
Nami: What I mean is that while he's conscious he wont sign it. That's why, when he's sleeping...
Lola: Attack him in his sleep?! Is that alright? As a human?
Nami: Lola! You're a zombie, arn't you?
Lola: Aah! Then there's this rotting issue!
Nami: He doesn't have to be sleeping, knocking him out will work too!
Usopp: Hey, Namizou? Arn't we gonna run?
Nami: By the way, Lola... I lost something in the treasure vault... I'd like to get it back, but where was it again? Could you tell me the direction?
Lola: How silly! No problem. Over there, in Perona-sama's room. It's close. Look here...
Usopp: She really doesn't get it...
Chopper: *So Nami was a man... No wonder she's so masculine!* (denkend)
De beschrijving die hier wordt gegeven gaat meer over de eerste 10 afleveringen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:00 schreef NutKees het volgende:
Kan je even een linkje posten? Ik kan er zo snel even niets over vinden...
Ja nou het gaat daarna nog even door maar dan met andere mindfucking situatiesquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:43 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
De beschrijving die hier wordt gegeven gaat meer over de eerste 10 afleveringen.
Kaiji
SPOILER: KajiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
nee, die serie is geen mindfucker aangezien alles wat gebeurt volledig logisch is en een normale gedachtengang volgt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:31 schreef wdn het volgende:
Trouwens Kaji staat die ook op je lijst? Over mindfucking te spreken
Daar wordt iemand die diep in de schulden zit zover gekregen om met een groep te gokken met hun leven met een kans op heel veel geld en een schuldenloos leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |