Nope ik gebruik VLC en die ondersteunt vrijwel alles dat is ook de reden dat ik hem gebruik. Maar ik heb zelfs firefox helemaal uitstaan (notoire stiekeme geheugen eter) en al het andere maar het is simpelweg niet voldoende. Bij gundam gaat het een tijd goed totdat er gevechten zijn tussen gundams en dan staat het beeld ineens stil. Earth van de bbc kan ik wel gewoon kijken dus je snapt dat ik het wel een beetje vreemd vind.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:43 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik zal eens een paar eps van die Gundam 00 reeks downloaden, kijken of deze echt zo uitzonderlijk zijn vergeleken met wat ik tot nu toe heb gezien aan HD materiaal. Want ook jouw systeem is beter dan die van mij en zou het probleemloos aan moeten kunnen (dus met resources over om programma's ernaast open te houden enzo).
Gebruik je CCCP?
Ah, oke... VLC is idd een handig programma maar is doordat het stand alone in staat is om alles af te spelen erg afhankelijk van de software/codecs die ingebakken zitten. Ik gebruik VLC ook alleen als MPC echt het vertikt om een (corrupte) file af te spelen. Want voor de rest speelt CCCP in combinatie MPC alles af dat de fansub-groepen releasen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:15 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Nope ik gebruik VLC en die ondersteunt vrijwel alles dat is ook de reden dat ik hem gebruik. Maar ik heb zelfs firefox helemaal uitstaan (notoire stiekeme geheugen eter) en al het andere maar het is simpelweg niet voldoende. Bij gundam gaat het een tijd goed totdat er gevechten zijn tussen gundams en dan staat het beeld ineens stil. Earth van de bbc kan ik wel gewoon kijken dus je snapt dat ik het wel een beetje vreemd vind.
Maakt dat het duidelijker?quote:Mobile Suit Gundam 00 is the first Gundam series to be animated in high-definition,[5] as well as the first to be set in a non-fictional era (Anno Domini).
Ik vond TTGL fantastischquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tengen toppa gurren lagann is de best gewaardeerde anime volgens myanimelist.net.
Na de eerste 2 afleveringen heb ik er wel een goed gevoel overals er maar niet teveel mecha gevechten komen enzo, dat vond ik ook jammer aan code geass.
Mecha
Ik zou niet weten hoe het zit met 'n PS3, maar kun je dat niet uitzetten?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:04 schreef wdn het volgende:
Als ik niet een "klein" probleem had met avi's + mijn ps3 zou ik anime op mijn ps3 afspelen (de onderkant wordt niet helemaal afgedrukt op mijn scherm waardoor ik een stuk ondertitel mis). Komt denk ik omdat de avi 704x400 is en mijn scherm 16:9. Mijn PS3 doet de avi denk ik upscalen naar 16:9 waardoor ik geen zwarte randen krijg (dat is wel mooi...) maar wel aan de onderkant wat mis (en dat is dus extreem vervelend).
Was mijn idee ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:18 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe het zit met 'n PS3, maar kun je dat niet uitzetten?
Dan heb je wel zwarte randen, maar ik denk dat je dat liever hebt dan halve ondertitels
Mooi, dan ga ik nu de door Shinse-Subs gesubte h264-XviD-afleveringen van Gundam 00 downloadenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:59 schreef zquing het volgende:
h264 levert een betere kwaliteit met dezelfde bitrate, vaak heeft de h264 versie ook een hogere resolutie
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waar gaat dat over?
Zeker romance ofzo?
het nadeel ervan is dat meer processor intensief isquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:59 schreef zquing het volgende:
h264 levert een betere kwaliteit met dezelfde bitrate, vaak heeft de h264 versie ook een hogere resolutie
2,3,5,10,13,14,7,6,8,1,12,11,9 bedoel je?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:50 schreef wdn het volgende:
Haruhi. De meest wazige anime ooit![]()
Maar het was wel leuk. Alleen die volgorde van uitzending is zwaar irritant.
Op wiki kan je de juiste volgorde vindenquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:50 schreef wdn het volgende:
Haruhi. De meest wazige anime ooit![]()
Maar het was wel leuk. Alleen die volgorde van uitzending is zwaar irritant.
Gungrave is op actie gebied echt een aanrader.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:11 schreef NutKees het volgende:
Ik begin ook weer langzaam wat anime te kijken (dankzij m'n Media Center). Zijn er nog series/films die ik absoluut gezien moet hebben? Ben namelijk alweer een tijdje uit de running... Beetje toelichting: ik ben absoluut geen fan van lang lopende series als Naruto en Dragonball. 13 tot 26 episodes genieten mijn voorkeur, uitzonderingen daargelaten. Daarnaast gaat mijn voorkeur naar seinen, maar ik ben ook helemaal weg van Miyazaki dus het ligt er maar net aan.
Misschien helpt dit een beetje:
http://myanimelist.net/animelist/LarryLaffer
GunGrave is echt vet idd ja "Blandon Heatu des" XDquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:42 schreef wdn het volgende:
Ja. Gungrave en FMA NU BEKIJKEN
Als je daar aan bent begonnen mag je terugkomen
OH en nog 1: DEATH NOTE. Maakt niet uit wat voor series je wilt kijken. Die moet je gewoon gezien hebben![]()
Death Note the movie ligt trouwens sinds maandag bij Videoland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:13 schreef NutKees het volgende:
Bedankt voor de adviezen, ik zal proberen een waardige reply te geven:
quote:
. (hoewel het niet naar mij gericht is.quote:
Ik denk dat je beter kan vragen of iemand die niet gezien heeft!quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:51 schreef Ge4ce het volgende:
Ik zat ook te denken aan Neon Genesis Evangelion, iemand gezien?
flutserie en must-see.. das een onmogelijke combinatie hierzo.. daarnaast: de hele setting lijkt me al klote..quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:53 schreef Jordy-B het volgende:
't is een flutserie, maar wel must-see... tja.
quote:
quote:Nami: I'm! Actually a man!!
Lola: What? Whaaaat?!!
Chopper: WHAAAAAAAAT?!
Usopp: Hey, you... (naar Chopper)
Lola: Re-Really?!
Nami: Re- Really! This is a hobby of mine! I'm not messing with you~! And...You and Beastman are a great match! I totally support it! (over trouwen)
Lola: What?! Really?!
Nami: Really! I'm not messing with you~!
Lola: Noone has ever supported me before... This feeling... You're the first to ever say something so nice to me... I... I...!
Nami: Chin up, my friend. This is what they call friendship. I'm Namizou. You can call me Nami.
Lola: Friendship... Nami~!!
Usopp: She totally got her.
Lola: And then, and then! I always try to make him pust the name stamp on the marriage paper but I never could do it! Even if I put ink on his finger, he gets out too fast!
Nami: Well Lola, that's because you're doing it the wrong way. That's too naïve.
Lola: Eh, eh. What do you mean?
Nami: What I mean is that while he's conscious he wont sign it. That's why, when he's sleeping...
Lola: Attack him in his sleep?! Is that alright? As a human?
Nami: Lola! You're a zombie, arn't you?
Lola: Aah! Then there's this rotting issue!
Nami: He doesn't have to be sleeping, knocking him out will work too!
Usopp: Hey, Namizou? Arn't we gonna run?
Nami: By the way, Lola... I lost something in the treasure vault... I'd like to get it back, but where was it again? Could you tell me the direction?
Lola: How silly! No problem. Over there, in Perona-sama's room. It's close. Look here...
Usopp: She really doesn't get it...
Chopper: *So Nami was a man... No wonder she's so masculine!* (denkend)
De beschrijving die hier wordt gegeven gaat meer over de eerste 10 afleveringen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:00 schreef NutKees het volgende:
Kan je even een linkje posten? Ik kan er zo snel even niets over vinden...
Ja nou het gaat daarna nog even door maar dan met andere mindfucking situatiesquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:43 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
De beschrijving die hier wordt gegeven gaat meer over de eerste 10 afleveringen.
Kaiji
SPOILER: KajiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
nee, die serie is geen mindfucker aangezien alles wat gebeurt volledig logisch is en een normale gedachtengang volgt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:31 schreef wdn het volgende:
Trouwens Kaji staat die ook op je lijst? Over mindfucking te spreken
Daar wordt iemand die diep in de schulden zit zover gekregen om met een groep te gokken met hun leven met een kans op heel veel geld en een schuldenloos leven
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja nou het gaat daarna nog even door maar dan met andere mindfucking situatieshet is mindfucking voor de personage in de serie, maar niet voor de kijker, voor de kijker is 't enigzins te begrijpen wat er gebeurt.SPOILER: KajiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In NGE is dat toch een beetje anders"Those unforgettable days, for them I live"
Heb je Vision of Escaflowne al gezien? Of Samurai Champloo?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:39 schreef Loire het volgende:
Ben Cowboy bebop maar weer aant kijken uit verveling
SPOILER: yoshimori goalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:01 schreef Ge4ce het volgende:
Kekkaishi is zeker een aanrader. Echt vervelend eigenlijk dat de serie is afgelopen, met de potentie van het geheel. Vooral ook omdat Yoshimori (hoofdpersoon) zijn goal niet heeft behaald.Vraagt volgens mij alleen maar om een vervolgSPOILER: yoshimori goalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And that is how I met your mother.
Vision? Nog nooit van gehoord! Ff kijken dus. Escaflowne wel, was wel leuk, niet veel meer, maar zeker niets minder. Samurai Champloo vond ik niet zoveel eigenlijkquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:53 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Heb je Vision of Escaflowne al gezien? Of Samurai Champloo?
"Vision of Escaflowne" is één titel.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:56 schreef Loire het volgende:
[..]
Vision? Nog nooit van gehoord! Ff kijken dus. Escaflowne wel, was wel leuk, niet veel meer, maar zeker niets minder. Samurai Champloo vond ik niet zoveel eigenlijk
Ik wil meer space/sci-fi anime! Cowbow Bebop heeft me weer in "de ban van" gebracht!
.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:54 schreef Loire het volgende:
[..]
Vraagt volgens mij alleen maar om een vervolg
.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:56 schreef Loire het volgende:
[..]
Ik wil meer space/sci-fi anime! Cowbow Bebop heeft me weer in "de ban van" gebracht!
ze moeten ook opschieten met de laatste 2 eps (volgens mij) van hayate no gotoku...quote:Op zondag 30 maart 2008 15:58 schreef Bakakame het volgende:
Wel potjandorie!
Shinsen moet even opschieten met de release van hun Gundam 00 - 25, want ik wil kijken. NU!
En ik heb geen zin om de subs van Nyoro~n te kijken...
Ik wacht nog steeds op ep 23/24 HD.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:58 schreef Bakakame het volgende:
Wel potjandorie!
Shinsen moet even opschieten met de release van hun Gundam 00 - 25, want ik wil kijken. NU!
En ik heb geen zin om de subs van Nyoro~n te kijken...
Ik kijk ze niet in HD, maar het zijn héle mooie afleveringenquote:Op zondag 30 maart 2008 16:42 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op ep 23/24 HD.
Laatste 4quote:Op zondag 30 maart 2008 16:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ze moeten ook opschieten met de laatste 2 eps (volgens mij) van hayate no gotoku...
en kan ook al niet wachten totdat Shana second ten einde is....
Die dusquote:Op zondag 30 maart 2008 16:45 schreef Bakakame het volgende:Last Exile, ooit eerste paar afleveringen gekeken, maar ook deze moet ik vanaf het begin kijken omdat het zo lang geleden is. Ergo Proxy, eerste paar afleveringen gezien en leek me wel tof, weet niet waarom ik niet meer keek. Alle films van Studio Ghibli op Howl's, Spirited Away en Nausicaä na, omdat ik die al gezien heb.
Welke moet ik zeker nog zien en moet ik nú mee beginnen?
hmm weer bijgesteld dan (zag een tijdje terug dat et er 50 waren @ ANN) ,quote:Op zondag 30 maart 2008 16:58 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Laatste 4![]()
Er komt een tweede seizoen van Hayate.
quote:Op maandag 31 maart 2008 00:58 schreef Sh0g het volgende:
misschien dat 'ie hier al eens eerder is gepost, maar toch...
Je gaat de bak in als crimineel en komt er uit als otaku.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:58 schreef Sh0g het volgende:
misschien dat 'ie hier al eens eerder is gepost, maar toch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |