Heb je Vision of Escaflowne al gezien? Of Samurai Champloo?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:39 schreef Loire het volgende:
Ben Cowboy bebop maar weer aant kijken uit verveling
SPOILER: yoshimori goalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:01 schreef Ge4ce het volgende:
Kekkaishi is zeker een aanrader. Echt vervelend eigenlijk dat de serie is afgelopen, met de potentie van het geheel. Vooral ook omdat Yoshimori (hoofdpersoon) zijn goal niet heeft behaald.Vraagt volgens mij alleen maar om een vervolgSPOILER: yoshimori goalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And that is how I met your mother.
Vision? Nog nooit van gehoord! Ff kijken dus. Escaflowne wel, was wel leuk, niet veel meer, maar zeker niets minder. Samurai Champloo vond ik niet zoveel eigenlijkquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:53 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Heb je Vision of Escaflowne al gezien? Of Samurai Champloo?
"Vision of Escaflowne" is één titel.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:56 schreef Loire het volgende:
[..]
Vision? Nog nooit van gehoord! Ff kijken dus. Escaflowne wel, was wel leuk, niet veel meer, maar zeker niets minder. Samurai Champloo vond ik niet zoveel eigenlijk
Ik wil meer space/sci-fi anime! Cowbow Bebop heeft me weer in "de ban van" gebracht!
.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:54 schreef Loire het volgende:
[..]
Vraagt volgens mij alleen maar om een vervolg
.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:56 schreef Loire het volgende:
[..]
Ik wil meer space/sci-fi anime! Cowbow Bebop heeft me weer in "de ban van" gebracht!
ze moeten ook opschieten met de laatste 2 eps (volgens mij) van hayate no gotoku...quote:Op zondag 30 maart 2008 15:58 schreef Bakakame het volgende:
Wel potjandorie!
Shinsen moet even opschieten met de release van hun Gundam 00 - 25, want ik wil kijken. NU!
En ik heb geen zin om de subs van Nyoro~n te kijken...
Ik wacht nog steeds op ep 23/24 HD.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:58 schreef Bakakame het volgende:
Wel potjandorie!
Shinsen moet even opschieten met de release van hun Gundam 00 - 25, want ik wil kijken. NU!
En ik heb geen zin om de subs van Nyoro~n te kijken...
Ik kijk ze niet in HD, maar het zijn héle mooie afleveringenquote:Op zondag 30 maart 2008 16:42 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op ep 23/24 HD.
Laatste 4quote:Op zondag 30 maart 2008 16:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ze moeten ook opschieten met de laatste 2 eps (volgens mij) van hayate no gotoku...
en kan ook al niet wachten totdat Shana second ten einde is....
Die dusquote:Op zondag 30 maart 2008 16:45 schreef Bakakame het volgende:Last Exile, ooit eerste paar afleveringen gekeken, maar ook deze moet ik vanaf het begin kijken omdat het zo lang geleden is. Ergo Proxy, eerste paar afleveringen gezien en leek me wel tof, weet niet waarom ik niet meer keek. Alle films van Studio Ghibli op Howl's, Spirited Away en Nausicaä na, omdat ik die al gezien heb.
Welke moet ik zeker nog zien en moet ik nú mee beginnen?
hmm weer bijgesteld dan (zag een tijdje terug dat et er 50 waren @ ANN) ,quote:Op zondag 30 maart 2008 16:58 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Laatste 4![]()
Er komt een tweede seizoen van Hayate.
quote:Op maandag 31 maart 2008 00:58 schreef Sh0g het volgende:
misschien dat 'ie hier al eens eerder is gepost, maar toch...
Je gaat de bak in als crimineel en komt er uit als otaku.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:58 schreef Sh0g het volgende:
misschien dat 'ie hier al eens eerder is gepost, maar toch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |