quote:1: Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
2: [CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D
3: [CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!
4: [CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten!
5: [CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè!
6: [CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen!
7: [CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes
8: [CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar!
9: [CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek.
10: [CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!!
11: [CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten
12: [CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken.
13: [CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten!
14: [CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten!
15: [CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms!
16: [CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid
17: [CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen!
18: [CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers!
19: [CUL SC] deel 18 Obli Bedankt!
20: [CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France
21: [CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
22: [CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie!
23: [CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay!
24: [CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive
25: [CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook?
26: [CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum!
27: [CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
28: [CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet
29: [CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2
30: [CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer?
31: [CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de..
32: [CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?...
33: [CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag..
34: [CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen
35: [CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel!
36: [CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips
37: [CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo
38: [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
39: [CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :(
40: [CUL SC #39] Ober, refill!
41: [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
42: [CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt
43: [CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7
44: [CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes
45: [CUL SC #44] Nu met 35% korting!
46: [CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair.
47: [CUL SC #46] Fris en fruitig
48: [CUL SC #47] Met SoL op reis!
49: [CUL SC] Deeltje #48 alweer
50: [CUL SC #49] Op naar de 50 !!
51: [CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!!
52: [CUL SC # 51] Wat zeggie!?
53: [CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
54: [CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes
55: [CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army!
56: [CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef
57: [CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O*
58: CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9
59: CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben
60: [CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!?
61: [CUL-SC] #60 Hondenweer!
62: CUL SC #61 met een glaasje gluhwein
63: PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ...
64: [CUL-SC] #63 Meet, of geen meet? That's the question!
65: CUL-SC #64 met kerstballen
66: [CUL SC #65] Lekker SOPPEN!!
67: [CUL SC] #66 Kerstdiner try-out
68: [CUL-SC] #67 The land of the free, home of the brave
69: [Cul-SC] #69.. met 69 de kerst in :9
70: [Cul-SC] #70 Ik wou dat ik op de Costa Del SOL lag....
71: [Cul-SC] #71 Champagne & Vuurwerk
72: [CUL SC # 72] We hyven wat af!
73: [CUL SC #73] Taart!
74: [CUL SC #74] Met liefde bereid
75: [CUL SC #75] Albasten jubileum
76: [CUL SC #76] A dirty mind is a joy forever
77: [CUL SC #77] The single or not show
78: [CUL SC #78] Bier is ook eten.
79: [CUL SC#79] Met één bal kun je ook koken
80: [CUL-SC] #80 Er iiiiis en poeseke geboren op aard!
81: [CUL-SC] #81 Waar de echte mannen zich profileren
82: [CUL-SC ] #82 nu nog een OP ;)
83: [CUL-SC] #83 Mini-shopmeet!
84: [CUL SC] Deel 84 no perfume!
85: [CUL SC] Deel 85, waarin drank een centrale rol zal spelen.
86: [CUL-SC] Deel 86 Ontslakken met Steer!
87: [CUL-SC] Deel 87: CUL-SC als Werk-Ontwijkend-Gedrag!
88: [CUL SC] Deel 88, de ziekenboeg
89: [CUL SC Deel 89] Het Walhalla
90: [CUL SC Deel 90] Ongeldige paginatitel
91: [CUL SC 91] kwik, kwek en kwak op een bordje
92: [CUL CS92] Waarin we allemaal aan SOL's doosje geroken hebbe
93: [CUL-SC] #93 Opruimwerkzaamheden van allerlei aard!
94: [CUL-SC] #94: Allemaal nazaten van Eucje.
95: [CUL-SC #95] PIEMELSAPJES *O*
96: [CUL-SC #96] manic monday
97: [CUL-SC] #97 Iedereen een bellyrub van Lein!
98: [CUL SC #98] op de knietjes voor HEM O+
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik zou niet durven!
Zo, ik ga volleyballen! Fijne middag allemaal!
Ja heh, sommige mensen...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:22 schreef Liejannuh het volgende:
Die Nynke zeg!![]()
Paprika Risotto is overigens erg goed te eten.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:01 schreef ColdFeet het volgende:
Risotto![]()
Met paddestoelen dan dus he.
DeMeyere was mijn andere keuze. Ik heb ervaring met pannen van DeMeyere en heb dus wel heel bewust de keuze gemaakt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:19 schreef beunkster het volgende:
Ik ken wel mensen die zo'n set hebben en die zijn er ook echt laaiend enthousiast over.
Persoonlijk heb ik enige reserve, met name gezien de prijs. Voor nog niet de helft van dat geld koop ik namelijk iets in de toplijnen van Spring, Demeyere of Fissler om maar wat te noemen.
Ik heb dan ook de indruk dat de mensen die overstappen op dit eigenlijk altijd erg goedkope pannen hebben gehad en geen wat betaalbaarder goede pannen (zoals Fissler, Demeyere of Spring dus) hebben gehad. Maar goed, ik kan ongelijk hebben.
En uiteraard is het zo dat als je er tevreden over bent, het natuurlijk gewoon de investering waard is geweest
Yes, het is echt heel erg wennen! Ik ben nu een wokschotel aan het maken. Het gehakt aanbakken (zonder toevoeging van vet dus), groentes erbij en als het goed is kun je rijst of pasta (droog) toevoegen in de wok, wat water erbij en dan gaart het in dezelfde pan en de groentes garen niet meer extra mee. Ik ben benieuwd......quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Jeetje Tezz, wat een chique pannen heb je toch! 'Moet' je nu ook een nieuwe manier van koken aanleren?
Ik had een aantal redenen om hiervoor te kiezen:quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:29 schreef beunkster het volgende:
Over die besparing: dan praten we over hooguit 30 euro per jaar als je op gas kookt
Op elektrisch praat je over een besparing van hooguit 40 - 60 euro (afhankelijk van de vraag of je op halogeen/inductie of elektrisch kookt). En dan reken ik er op dat je ongeveer de helft aan kosten bespaard... dus reken dan maar uit wat het je bespaard per jaar
Ik denk ook niet dat je een keuze als dit neemt vanuit het oogpunt van besparing. Vandaar dat ik het bijzonder interessant vind waarom je tot deze keuze gekomen bent en niet Demeyere hebt gekozen
Vind je het (tot nu toe natuurlijk) het prijsverschil waard?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:30 schreef Tezz het volgende:
Nou, even een klein verslagje van mijn wokschotel in mijn nieuwe pan:
Het was super! Ik heb het gehakt geruld, ui en knof toegevoegd en een zak wokgroentes (broccoli, wortel, rode ui en paprika) en meegebakken. Daarna wat kruiden er op, het hele zwikje naar de zijkanten van de wok geduwd en in het ontstane kuiltje spaghetinni gestrooid (ongekookt). Een klein beetje water erbij en de pasta toegedekt met het vlees/groente. Oh ja, nog een bakje tauge er over gestrooid. Toen moest de deksel erop en moest ik 8 minuten wachten (ook deksel niet optillen).
Na die 8 minuten was de spaghetini perfect gaar en de groentes net zo knapperig als dat ik ze na het wokken had.
Ik ben wel erg enthousiast ja. En ik zie het ook een beetje als een investering in mijn hobby. Anderen gaan eenmaal per jaar bij een duur restaurant eten waar ze een rekening van 300 euro betalen. Na 5 jaar ben je dan net zo veel geld kwijt.....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vind je het (tot nu toe natuurlijk) het prijsverschil waard?
Gelukkig ben je enthousiast, mag ook wel na een uitgave van 1500 euroquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:58 schreef Tezz het volgende:
Ik ben wel erg enthousiast ja. En ik zie het ook een beetje als een investering in mijn hobby. Anderen gaan eenmaal per jaar bij een duur restaurant eten waar ze een rekening van 300 euro betalen. Na 5 jaar ben je dan net zo veel geld kwijt.....
Ach, ik ben wel trots op mezelf eigenlijk. Ik heb er echt eerst voor gespaard! Telkens als ik van plan was een dure lunch in de stad te kopen, heb ik dat geld apart gelegd en thuis een bruine boterham met kaas gegeten etc. etc. Dus het geld was anders toch wel op gegaan!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gelukkig ben je enthousiast, mag ook wel na een uitgave van 1500 euro
Dan zal je extra zuinig zijn op je pannen, denk ik? Je hubby zal ze niet mogen gebruiken?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:13 schreef Tezz het volgende:
Ach, ik ben wel trots op mezelf eigenlijk. Ik heb er echt eerst voor gespaard! Telkens als ik van plan was een dure lunch in de stad te kopen, heb ik dat geld apart gelegd en thuis een bruine boterham met kaas gegeten etc. etc. Dus het geld was anders toch wel op gegaan!
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:22 schreef Liejannuh het volgende:
Die Nynke zeg!![]()
Paprika Risotto is overigens erg goed te eten.
Geeft niet hoor Nynke! Kan de beste overkomen. Heb je fijne nieuwe schoenen gevonden? Wel een domper dat jullie niet gewonnen hebben!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:44 schreef AKnynke het volgende:
Sorry hoor, maar ik moest echt weg! Eerst nieuwe hardloopschoene gekocht, en toen naar de volleybal.
Vervolgens de wedstrijd ook nog verloren ook. Zometeen naar de kiterunner, ben benieuwd of dat een mooie film is!
Gelukkig maar! Ik ben wel vereerd trouwens, dit is m'n eerste naam-topic!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geeft niet hoor Nynke! Kan de beste overkomen. Heb je fijne nieuwe schoenen gevonden? Wel een domper dat jullie niet gewonnen hebben!
Laat je nog weten hoe Kiterunner was?
Nou, dat wokken wat ik straks gedaan heb ging zo makkelijk, dat ga ik hem ook leren! En eindeloze combi's mogelijk: met gehakt/kip/beef/schnitzelreepjes/champ's/uien/doperwtjes/etc.etc./rijst/pasta/gnocci/krieltjes etc etc. etc.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan zal je extra zuinig zijn op je pannen, denk ik? Je hubby zal ze niet mogen gebruiken?
Passende CUL-straf: lekkere hapjes in elkaar draaien, hier een fotostrip van maken en die ons over een half uur aanbieden in dit topic.....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja heh. We moeten eigenlijk nog een passende straf bedenken...
Lijkt me nou niet al te moeilijk, gewoon wat gevulde eieren inelkaar flansenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Passende CUL-straf: lekkere hapjes in elkaar draaien, hier een fotostrip van maken en die ons over een half uur aanbieden in dit topic.....
Gevulde eieren? Klinkt nogal saai. Gaan jullie daar maar fijn over discussieren vanavond/vannacht. Ik duik zo weer eens lekker mn bed in. Tis niet te harden zo koud hier!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:13 schreef Euc- het volgende:
Lijkt me nou niet al te moeilijk, gewoon wat gevulde eieren inelkaar flansen
Trusten! Ik ga zo ook denk ik. Niet verkeerd een keertje vroeg naar bed!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gevulde eieren? Klinkt nogal saai. Gaan jullie daar maar fijn over discussieren vanavond/vannacht. Ik duik zo weer eens lekker mn bed in. Tis niet te harden zo koud hier!
Aha, nou dat klinkt erg interessantquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik had een aantal redenen om hiervoor te kiezen:
Allereerst: de smaak. Doordat je de groentes kookt zonder water blijven de vitamines behouden en gooi je geen 'smaak' weg met het kookwater. Zelfs een gekookte aardappel smaakt heerlijk, zelfs zonder jus!
Ten tweede: het is gezond! De vitamines blijven in je eten zitten. Ook het bakken zonder vet staat me erg aan. Ik grill mijn vlees trouwens ook wel, dus zonder vet ben ik wel gewend. Ik krijg genoeg vetten binnen door roomboter op mijn brood te smeren etc.
Ten derde: het gemak! Er zit een bepaald visio- en audiosysteem op de pannen, waardoor je in principe niet bij je pannen hoeft te blijven staan. Je kunt gewoon wat anders gaan doen in de tijd dat je eten op staat (met wokken is dat natuurlijk niet). Ook de snelkookdeksel om binnen een half uur perfect stoofvlees te krijgen is super!
Carcasonne is tof! Fijn dat je feestje leuk was!quote:Op zondag 17 februari 2008 00:12 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, zit in de trein terug van Delft. Nog een halfuurtje, dan ben ik weer terug op mijn nest. Leuk verjaardagsfeestje gehad. Carcasonne gespeeld. En ik hou niet eens van bordspelletjes.
Joh dat het personeel op van die dagen zo onbeschoft doet! Zou je nog een keer naar de huishoudbeurs gaan na deze ervaring?quote:Op zondag 17 februari 2008 09:25 schreef PeRi het volgende:
Mogguh! Huishoudbeurs was wel gezellig, maar veels te druk. Maarja op welke dan een zaterdag kan ik erheen, geen dus ja.
Heb er een broodbakmachine bij voor EUR 20 (eindelijk een van mezelf, vriendje had er wel een) en nog wat ander geprul. Marskramer meisjes zijn niet klantvriendelijk en willen je een ding als die broodbakmachine op je hoofd laten sjouwen omdat het niet past in hun tasje en als je dan zelf een tas weet te toveren - helpen ze je niet en schreeuwen enkel dat het niet gaat passen en als je ze dan een grote bek teruggeeft dat het wél past als ze gewoon even helpt zoals het hoort, wensen ze je enkel een fijne middag nog en Veronica meisjes kan je ook op hun smoel slaan als ze niet weg willen gaan nadat je 5x hebt gezegd dat je al abo bent en enkel keek naar de stand omdat je wilde weten waar je was...
Vanmiddag naar de stad/bios/terraszitten met een vriendin en eten bij Basso, pasta enzo!.
Maar dat is zo lekker, als het zonnetje schijnt!quote:Op zondag 17 februari 2008 10:31 schreef PeRi het volgende:
Het is lekker vreselijk freezing koud ja [ afbeelding ].
Schijn bedriegt inderdaad. Ik had al heel enthousiast een dikke fleecetrui aangetrokken (met het idee mijn jas thuis te laten als ik naar het bos ging), maar toen ik net de achterdeur opendeed kwam er toch wel een heel erg koude luchtstroom naar binnen.........quote:Op zondag 17 februari 2008 10:31 schreef PeRi het volgende:
Het is lekker vreselijk freezing koud ja [ afbeelding ].
Maar het is toch ook gewoon akelig als je zo onbeschoft behandeld wordt? En de Leidse R is gewoon schitterendquote:Op zondag 17 februari 2008 10:24 schreef PeRi het volgende:
Ja dat van de Marskramer kan ik nog steeds boos om worden, zo belachelijk [ afbeelding ].
En de rest, ach het hoort er bij hè die drukte en dat gzucht en gesteun en getrek van de stands denk ik maar zo. Dus ik zou er opzich wel nog eens heen willen over een jaar of twee ofzo [ afbeelding ].
Mooiste was trouwens bij Tupperware, mn moeder wilde iets bestellen voor een thermoskan ofzo, dus ze ging zo'n boekje halen. Kwam er zo'n domme blonde boerenvrouw met zo'n belachelijk accent die je niet kan verstaan uit het noordelijkste puntje van Groningen ofzo, staat ze heel overdreven gearticuleerd te praten tegen mn ma en heel hard weet je wel. Alsof mn ma een domme allochtoonse vrouw is. Mooiste is nog dat we gewoon perfect ABN met een Leidse R praten [ afbeelding ].
Wat voor leuks heb je dan gedaan?quote:Op zondag 17 februari 2008 12:36 schreef Perruche het volgende:
goedemorgen!!
ik ben gebroken van vannacht maar het was erg leuk!!
Leuk hotel/restaurant is het inderdaad, ben er jaren geleden ook eens geweest.quote:Op zondag 17 februari 2008 11:34 schreef golfer het volgende:
Goede morgen!
We zijn weer terug na het verwen-etentje en overnachting in Schoorl.
Lagen vanmorgen al om 8:30 als enigen in het zwembad baantjes te trekken.
Heerlijk gegeten en gedronken gisteravond bij Merlet. Soort mini-recensie (zonder foto's dit keer) volgt later in ons eigen recensie-topic.
was het feestje een btje te leuk, Steer?quote:Op zondag 17 februari 2008 13:57 schreef Stereotomy het volgende:
* brak is
Is je neefje zo kieskeurig qua eten? Nou je hebt het iig mooi opgevangen op deze manier, toch?quote:Op zondag 17 februari 2008 13:39 schreef SeaOfLove het volgende:
Tezz: wat tof zeg die pannen, kan me voorstellen dat je er supertrots mee bent!
PeRi: lekker verhaal van die Marskramer-Bitches![]()
Golfer: zo even tjekken in het recensie topic
Verder een erg leuke avond gehad gisteren, mijn zusje en neefje kwamen eten.
Maar eerst heeft mijn zusje even mijn benen geharst (auw), en mijn wenkbrauwen geepileerd, ik begon er nl vedacht veel uit te zien als Bert van Ernie![]()
Aangezien mijn neefje bijna niets lust, hebben we heerlijk gefondued met zijn viertjes, daarvan wist ik zeker dat hij het lekker zou vinden. Tafelkleed op de grond, heel het zooitje in het midden gezet en een paar uur 'getafeld':
Da's fijn, dan krijg je niet van die vieze warme voeten! Ga je ze gelijk goed inlopen?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:25 schreef AKnynke het volgende:
Wat is het goddelijk weer buiten.
En, m'n nieuwe hardloopschoenen lopen als pantoffeltjes, heerlijk! Ze laten wel veel lucht door in vergelijking met m'n oude, dus ik heb een goed ventilatie systeem voor m'n tenen.
Hij lust gewoon niks, behalve vlees en een enkele groentesoort en aardappelsquote:Op zondag 17 februari 2008 14:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is je neefje zo kieskeurig qua eten? Nou je hebt het iig mooi opgevangen op deze manier, toch?
fanatiekelingquote:Op zondag 17 februari 2008 14:25 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ff douchen, en dan ga ik de Pietersberg bedwingen met m'n zusje!
Het is zulk lekker weer buiten! Waarom zou je binnen zitten?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
fanatiekeling![]()
Ik moet van HEM mijn klerenzooi opruimen boven
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hij lust gewoon niks, behalve vlees en een enkele groentesoort en aardappels![]()
Als hij komt eten maak ik ook altijd gewoon een prakkie, maar daar had ik gisteren geen zin in, wilde lekker en wat uitgebreider eten, dus dit was een mooie oplossing.
Hij heeft ook geen salade erbij gegeten en de (zelfgemaakte)sausjes wilde hij ookal niet, het enige naast het vlees wat hij heeft gegeten was stokbrood met mijn overheerlijke knoflookboter
Ja, lekkere warme voeten, geen vieze warme voeten heh!quote:Op zondag 17 februari 2008 14:35 schreef AKnynke het volgende:
Het is zulk lekker weer buiten! Waarom zou je binnen zitten?
@ Lein: nog steeds warme voeten hoor! Ga nu proberen 3x per week te lopen...als ikd at vol houd hoor!
We zitten nog steeds in ons pyjamaquote:Op zondag 17 februari 2008 14:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het is zulk lekker weer buiten! Waarom zou je binnen zitten?
@ Lein: nog steeds warme voeten hoor! Ga nu proberen 3x per week te lopen...als ikd at vol houd hoor!
Slapen jullie in pyjama?:') Wat akelig!quote:Op zondag 17 februari 2008 14:38 schreef SeaOfLove het volgende:
We zitten nog steeds in ons pyjama![]()
Ik stelde voor om een boswandeling te maken, maar ik moet eerst gaan opruimen van hem, hij was zelf btw ook druk bezig met zijn eigen zooi
Wat voor kaarten Lein? Gewone kaartjes die hij je ooit geschreven heeft?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]moeilijke eter... nouja hij heeft iig iets gegeten!
Heej heeft er iemand een goed advies voor me? Ik heb hier 2 kaarten liggen van een vriendje (die een paar ex-en geleden is) aan wie ik inmiddels een vreselijke hekel heb. Maar ik weet dus niet zo goed wat ik ermee moet. Aan de ene kant wil ik ze graag vernietigen en in de fik zetten, aan de andere kant weet ik t weer niet zeker... Wat moet ik nou??
neuh slapen lekker blootquote:Op zondag 17 februari 2008 14:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Slapen jullie in pyjama?:') Wat akelig!
Maar ruim dan effe snel je rotzooi op, dan kan je lekker de frisse lucht in!!
Nou, van die a4 kaarten met zo'n leendert jan vis plaatje. 1 van mn 18e verjaardag en 1 die ik met sinterklaas kreeg, inclusief gedichtje...quote:Op zondag 17 februari 2008 14:40 schreef SeaOfLove het volgende:
Wat voor kaarten Lein? Gewone kaartjes die hij je ooit geschreven heeft?
Dát klinkt fout!quote:Op zondag 17 februari 2008 14:47 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ga maareens douchen en dan mijn klerenzooi opruimen, wie weet dat HIJ me dan even vrij laat
Misschien moeten we onderhand eens naar SEX verhuizen, behalve jouw betoog over pannen is er hier niets Cullerisgs aan!quote:
Kheb ze door de papier versnipperaar gehaald. Lucht wel op, eigenlijkquote:
Het mag toch off-topic zijn? Tis toch een SC?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:07 schreef AKnynke het volgende:
Misschien moeten we onderhand eens naar SEX verhuizen, behalve jouw betoog over pannen is er hier niets Cullerisgs aan!
Eten en erotiek ligt dicht bij elkaar hoor!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Misschien moeten we onderhand eens naar SEX verhuizen, behalve jouw betoog over pannen is er hier niets Cullerisgs aan!
Probeer deze dan http://wellgames.com/free_online/bubblez/quote:Op zondag 17 februari 2008 15:35 schreef Tezz het volgende:
Argh. Ik word echt helemaal GEK van dit spelletje.
Yup. Hetzelfde effect.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Probeer deze dan http://wellgames.com/free_online/bubblez/
Ben tot level 32 gekomen (al weken aan dat stom spel verslaafdquote:Op zondag 17 februari 2008 15:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Probeer deze dan http://wellgames.com/free_online/bubblez/
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:02 schreef Euc- het volgende:
Ben tot level 32 gekomen (al weken aan dat stom spel verslaafd)
Zwart trainingsbroek met wijde pijpenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:14 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, wat moet ik me voorstellen bij een huispak? Zo'n velours joggingpak?
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zwart trainingsbroek met wijde pijpenen een zwart vest met kappesjonnie
Zit heerlijk, en ziet er niet uit, want dat laatste is het belangrijkste natuurlijk
Tis koud in het bos....quote:Op zondag 17 februari 2008 16:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Woeiiii...gaan eindelijk een stukje wandelen in het bos![]()
Tot straksss
Nog altijd open..quote:Op zondag 17 februari 2008 16:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]tsja het houdt je van de straat heh! Hoe is het eigenlijk met je bloot liggende ruggengraat?
Ik zou, als leek, zeggen dichtplakken met huidlijm. Maar dat zal wel te makkelijk zijnquote:Op zondag 17 februari 2008 16:59 schreef Euc- het volgende:
Nog altijd open..
Morgen weer terug naar de huisarts, maar die zal het waarschijnlijk ook niet meer weten, ligt gewoon aan dat gips, dus nog 2 weken geduld hebben en kijken wat de specialist zegt.
quote:Op zondag 17 februari 2008 17:21 schreef Bluezz het volgende:
Tisser beurt Eucie?
Huid open onder je gips?
We zijn uiteindelijk niet wezen wandelen maar hebben een stuk gereden, HIJ wilde zijn nieuwe bak (een hele geyle Golf 5quote:
Helaas kan ze alleen maar uit pakjes koken...Was niet bijzonder lekker, maar gelukkig ook niet vies!quote:Op zondag 17 februari 2008 18:15 schreef AKnynke het volgende:
Mijn kleine zusje is voor mij aan het koken..wat een luxe is dat!
Al doende leert men! Ik maakte vroegâh ook altijd pastasaus en risotto uit pakjes. Nu doe ik t heulemaal zelf! Er gaat nog wel eens iets mis, maar dat mag ookquote:Op zondag 17 februari 2008 20:07 schreef Stereotomy het volgende:
Koken uit pakjes is een uitstekend uitgangspunt om te leren koken. De helft van de gehele kookvergelijking gaat immers over andere dingen dan smaak. Hoe lang kook ik iets? Hoe snij is snel en goed mijn spullen? Hoe organiseer ik mijn werkplek?
Die komt er vast wel.
Tezz, hoe komt het dat je dochter weet hoe groene verf smaakt??quote:Op zondag 17 februari 2008 20:20 schreef Tezz het volgende:
Ik kook zelf bijna nooit uit pakjes en heb dat eigenlijk ook nooit gedaan (met dank aan een zeer competente leermeester: mijn mama). Laatst had ik eens knorr wereldgerechten (de beef chimichurri, die blijf ik lekker vinden.......is voor mij een soort fastfood) en toen maakte mijn dochter de opmerking: mam, het lijkt wel of er groene verf in die saus zit! Woehahaha......
Hahahaha ik bedoel natuurlijk qua kleur.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tezz, hoe komt het dat je dochter weet hoe groene verf smaakt??Kook je daarmee?
Dát staat er niet.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tezz, hoe komt het dat je dochter weet hoe groene verf smaakt??Kook je daarmee?
Stuur ze een leuke foto waar je met Jonnie Boer op staatquote:Op zondag 17 februari 2008 19:20 schreef Euc- het volgende:
Hihi, ik kwam net toevallig op de site van het allereerste restaurant waar ik ooit gewerkt heb; http://www.preuveriebekkersmarie.nl
Laatste keer dat ik daar gewerkt heb was ook direct de laatste keer dat ik er geweest ben. Ze vonden mij niet geschikt voor de horeca, raadden me ten strengste af om bij het restaurant waar ik gesolliciteerd had te gaan werken omdat dat te hoog gegrepen zou zijn en wouden me bij een cateringbedrijf dumpen
Toch ietsjes anders verlopen allemaal, wil er eigenlijk nog altijd eens terug om ze hard uit te gaan lachen, maarja, dat is ook weer zoiets he
Zo'n wraakactie zou je inderdaad moeten ondernemen! Wat een goed idee, SiGNe!quote:Op zondag 17 februari 2008 20:35 schreef SiGNe het volgende:
Stuur ze een leuke foto waar je met Jonnie Boer op staat
groeten uit de Librije
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dát staat er niet.
En Tezz, de olie/kruidenmengsel zou ook groen geweest zijn als je die zelf vers had gemaakt, dus je dochter is gewoon een dramaqueen. Heeft ze van haar moeder zeker?
Dat is natuurlijk waar....En ze komt er ook zeker wel. Maar, toen ze het laatst had over risotto maken met kokosmelk ipv bouillon moest ik wel lachen!quote:Op zondag 17 februari 2008 20:07 schreef Stereotomy het volgende:
Koken uit pakjes is een uitstekend uitgangspunt om te leren koken. De helft van de gehele kookvergelijking gaat immers over andere dingen dan smaak. Hoe lang kook ik iets? Hoe snij is snel en goed mijn spullen? Hoe organiseer ik mijn werkplek?
Die komt er vast wel.
Mijn hoop is gevestigd op je laatste zusjequote:Op zondag 17 februari 2008 20:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk waar....En ze komt er ook zeker wel. Maar, toen ze het laatst had over risotto maken met kokosmelk ipv bouillon moest ik wel lachen!
Enne Steer, dit zusje is bijna net zo lang als dat ik ben...
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:46 schreef Euc- het volgende:
Goed idee!
Btw, vlag kopen?
[ afbeelding ]
Dank je, steken onder de riem en messen in de rug ben ik goed inquote:Op zondag 17 februari 2008 20:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zo'n wraakactie zou je inderdaad moeten ondernemen! Wat een goed idee, SiGNe!
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Even goed als die naakte man in de reflectie van zijn fluitketel.
heb Boer zoekt Vrouw vorige week voor het eerst gezien, vond het best leukquote:Op zondag 17 februari 2008 20:50 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom ben ik Boer zoekt vrouw aan het kijken?
Wel leuke meid die Agnès.
Pai Mu Tanquote:
Dat programma maakt mij depressief, ik wil ook weer verliefd zijn!quote:Op zondag 17 februari 2008 20:50 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom ben ik Boer zoekt vrouw aan het kijken?
Wel leuke meid die Agnès.
Mijn ouders wonen bijna in zijn achtertuin! Mijn eerste vriendje praatte (of praat) net zoals hij...en ik kon er ook wat van!quote:Op zondag 17 februari 2008 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, erg goed gekleed voor een boerin, die Agnès.
Maar die lompe Frans
Zijn jouw ouders ook boer?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen bijna in zijn achtertuin! Mijn eerste vriendje praatte (of praat) net zoals hij...en ik kon er ook wat van!
Nee, mijn ouders zijn geen boer! Ze wonen pakweg 20 km. verderop in het pitoreske Haaksbergen. In een gewoon huis! Een heel lelijk huis nog wel!O+quote:Op zondag 17 februari 2008 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zijn jouw ouders ook boer?
Dan ben jij een halve boerin.
Thomas berge komt idd uit Haaksbergen..m'n jongste zusje schijnt ooit met hem gezoend te hebben..quote:Op zondag 17 februari 2008 21:24 schreef SiGNe het volgende:
Thomas Berge werd net ook aangehouden bij Wegmisbruikers (naja, z'n chauffeur, hij had toen z'n rijbewijs nog niet) die komt ook uit Haaksbergen.
En komt de naam Trudy je bekend voor?
Nu die gast die aangehouden werd in dat "landbouwvoertuig", whahahaquote:Op zondag 17 februari 2008 21:24 schreef SiGNe het volgende:
Thomas Berge werd net ook aangehouden bij Wegmisbruikers (naja, z'n chauffeur, hij had toen z'n rijbewijs nog niet) die komt ook uit Haaksbergen.
En komt de naam Trudy Bleumink je bekend voor?
Gelukkig heb je binnenkort een date met D_H!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:09 schreef AKnynke het volgende:
Dat programma maakt mij depressief, ik wil ook weer verliefd zijn!
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gelukkig heb je binnenkort een date met D_H!
Nyenrode, op zondag? Nyenrode ligt toch in Breukelen, dat is midden in de Bible Belt. Denk niet dat ie daar nu is hoor!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:44 schreef AKnynke het volgende:
![]()
Die zit nu natuurlijk nog op Nyenrode, iets met kippen enzo..
Hij had introductie 24-uur..quote:Op zondag 17 februari 2008 21:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nyenrode, op zondag? Nyenrode ligt toch in Breukelen, dat is midden in de Bible Belt. Denk niet dat ie daar nu is hoor!
Zozo, jij bent goed op de hoogte! Alvast aan het oefenen voor als ie onder de plak zit bij je?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:50 schreef AKnynke het volgende:
Hij had introductie 24-uur..
Of hij ligt al uitgeteld in bed..
Dan weet ik 24 uur per dag de whereabouts...natuurlijk!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zozo, jij bent goed op de hoogte! Alvast aan het oefenen voor als ie onder de plak zit bij je?
Daar heb je trouwens wel een erg goed restaurant in de buurt: Slangevegtquote:Op zondag 17 februari 2008 21:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Die zit nu natuurlijk nog op Nyenrode, iets met kippen enzo..
Kippen, studenten, Neyenrode... Klinkt als ontmaagingspraktijken!!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:56 schreef AKnynke het volgende:
Dan weet ik 24 uur per dag de whereabouts...natuurlijk!![]()
Nee, ik hoorde iets over Nyenrode, en kippen, en dat moest ik natuurlijk onthouden!
Terras ziet er tof uit zegquote:Op zondag 17 februari 2008 21:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Daar heb je trouwens wel een erg goed restaurant in de buurt: Slangevegt
Vooral 's zomers is het daar erg fijn vertoeven, lekker op het grote terras uitkijken op de vecht en genieten van goed voer.
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
Zal ik Nyn en D_H alvast opgeven voor All yoe niet is luv?
Maar toen kende hij Nynke nog nietquote:Op zondag 17 februari 2008 22:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Whehehe, kweenie hoor, D_H zei onderweg terug naar Nederland na Antwerpen nog dat ie blij was vrijgezel te zijn!
Zeg, ik heb de beste vent nog nooit ontmoet!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
Zal ik Nyn en D_H alvast opgeven voor All yoe niet is luv?
Ik hoop dat t wat wordt tussen jullie! Als ik 'de verhalen' volg, passen jullie wel bij elkaar. Jij, lang, slank, sportief. Hij, lang, gespierd, sportief... T enige probleem is Den Haag <--> Maastricht.quote:
Voordat ik wat met mijn ex kreeg had ik haar ook nog nooit ontmoet. Sterker nog, toen bijvoorbeeld Golfer en Bloes iets kregen hadden zij elkaar ook nog nooit ontmoet. Sterker nog... afijn, jij mij begrijpt.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zeg, ik heb de beste vent nog nooit ontmoet!
Hij moest toch wát zeggen om jou van hem af te houden?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Whehehe, kweenie hoor, D_H zei onderweg terug naar Nederland na Antwerpen nog dat ie blij was vrijgezel te zijn!
Zit nu even de site van slangevegt te bekijken en ik kom daar toch echt wat dubieuze dingen tegen:quote:Op zondag 17 februari 2008 22:03 schreef Euc- het volgende:
[..]
Terras ziet er tof uit zeg![]()
Mooiste waar ik tot nu toe heb gezeten is De Fuik in Aalst, maar bij de Zwetheul heb ik ook heerlijk buiten gezeten, daar zit je op ooghoogte van het water, heel apart als er een boot voorbij komt
quote:KEES DE TIPPELAAR KINDERMIDDAG
Met deze kindermiddag houden we een culturele traditie in ere! Deze middag is vernoemd naar de meest bijzondere bewoner in de geschiedenis van het landgoed Slangevegt, namelijk Leonard Corneille Dudok de Wit (1843 – 1913), beter bekend als ‘Kees de Tippelaar’.
Nee.quote:
...quote:Op zondag 17 februari 2008 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
Hij moest toch wát zeggen om jou van hem af te houden?
Huhquote:Op zondag 17 februari 2008 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
Sterker nog, toen bijvoorbeeld Golfer en Bloes iets kregen hadden zij elkaar ook nog nooit ontmoet.
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:00 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo popjes
Wat zitten jullie allemaal te nerden op zondagavondIk heb een drukke dag gehad hoor: feestje, rennen, eters... Was gezellig.
Welterusten, Nynke!
Strooptaart: bodem van boter, bloem en een beetje zout. In een vorm, blind bakken voor een kwartier op 200 graden. Blinde vulling eruit, weer 5 minuutjes bakken. Laten afkoeken, en 175 gram verse grove witbroodkruimels in de taartvorm. Dan 720 gr rietsuikerstroop opwarmen met het sap van een halve citroen, en dat over de kruimels gieten. Dan de taart op 180 graden een 25-30 minuten bakken. Serveren als ie nog warm is, met een bolletje ijs. Maar geen grote punten snijden, want dan kom je in een suiker-comaquote:Op zondag 17 februari 2008 23:08 schreef ColdFeet het volgende:
Maak je ook een keer lemon-meringue pie voor mij? Heerlijk!!!
En strooptaart? Hoe maak je dat?
Zien jullie hoe goed ik mn best doen om het hier over beschaafde, CUL-gerelateerde onderwerpen te hebben?
Oh Lein, ik heb trouwens vanmiddag les 20 gelopen. Dood was ikMaar afijn, 'mijn grenzen weer verlegd, proficiat'.
Ikgahetnietzeggenikgahetnietzeggenikgahetnietzeggenikgahetnietzeggenikgahetnietzeggen.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:12 schreef Leintjeuh het volgende:
En ik loop morgen les 4Was veel verder, maar na een auto-ongelukje ben ik maar opnieuw begonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
Dat met die kippen is beslist geen fris verhaal... hoop niet voor D_H dat ie dat soort ellende moet doormakenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:56 schreef AKnynke het volgende:
Nee, ik hoorde iets over Nyenrode, en kippen, en dat moest ik natuurlijk onthouden!
*proest*quote:Op maandag 18 februari 2008 00:50 schreef SiGNe het volgende:
Hehe, een vriendin van me heeft een nieuwe domeinnaam geregistreerd, ze heeft wel humor: http://www.puntpuntpunt.nl/
e-mailadres had ik verzonnen.. erg leuk voor telefonische enquetes enzo
Ik hoor het graag, gewoon een forward naar mn hotmail ben ik al heel blij meequote:Op maandag 18 februari 2008 01:04 schreef SiGNe het volgende:
Ze heeft het pas vandaag geregistreerd, maar misschien dat ik haar e-mail server wordt (ik draai m'n eigen server), dus op z'n Gerard Ekdoms : ik zal kijken wat ik voor je kan doen..
En dat raam kijkt uit op hun douche?quote:M'n buurmeisje lijkt op Chantal Janszen![]()
![]()
En we hebben een raam in de doucheIk weet niet hoe, maar ik heb de verleiding nog weten te weerstaan.
Iedereen die iets met elkaar krijgen hebben elkaar ooit nog nooit ontmoet natuurlijkquote:
Ja, dat vind ik ook.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:00 schreef Euc- het volgende:
Overigens, wat is Chantal Janzen toch knap![]()
quote:Op maandag 18 februari 2008 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.
Schijnt overigens wel een enorme slet te zijn.
Juist leuk, man. Briljante herinneringen aan mn ontgroening. Nog briljantere herinneringen van een paar jaar later, toen ik zelf eerstejaars mocht ontgroenenquote:Op maandag 18 februari 2008 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar okee, D_H is dus ontgroend aan het worden. Goddank heb ik dat nooit mee hoeven te maken. Had me wel ingeschreven om bij een studentenvereniging hier in Eindhoven te gaan, maar goddank op tijd bij bezinnig gekomen. De toneelvereniging pastte toch wat beter bij mij en het bier smaakt achteraf even goed aan de bar.
quote:Op maandag 18 februari 2008 01:20 schreef SiGNe het volgende:
Slet met dure smaak (als je d'r exxen zo ziet, oa. Johnny De mol)
That's it, ik maak het uit met jou.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Juist leuk, man. Briljante herinneringen aan mn ontgroening. Nog briljantere herinneringen van een paar jaar later, toen ik zelf eerstejaars mocht ontgroenenEcht wel leuk!
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:26 schreef FleshWound het volgende:
Ikgahetnietzeggenikgahetnietzeggenikgahetnietzeggenikgahetnietzeggenikgahetnietzeggen.
Ja, maar heb wel whiplash-verschijnselen nu. Heel grappig is het niet, dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thee met honing!quote:Op maandag 18 februari 2008 09:10 schreef cul_non_kul het volgende:
g'morgen vroege vogels..
Bedankt voor de jus d'orange SoL .. en de ibu, mijn strot is rauwer dan rauw...
Maar weer eens kijken en ervaren hoe de dag door te komen![]()
Noodletime
quote:Op maandag 18 februari 2008 09:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Goeiemorgen allemaal! Behalve D_H is iedereen de nacht doorgekomen zonder kippen te moeten neuken?
Whehehe, nou het ging over kippen neuken op Nyenrode, het had niets met moslims te maken geloof ik!quote:Op maandag 18 februari 2008 09:32 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
is D_H moslim ?
Hmmm dit is een gevaarlijke associatie....
quote:Op maandag 18 februari 2008 09:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Whehehe, nou het ging over kippen neuken op Nyenrode, het had niets met moslims te maken geloof ik!
Maar nu laat je je wel leiden door vooroordelen...quote:Op maandag 18 februari 2008 09:45 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
damnz, ik voelde me nochtans niet verWilderst
Klysmatisch dagje?quote:Op maandag 18 februari 2008 10:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar nu laat je je wel leiden door vooroordelen...
Ik ga naar school, weer een dagje zinloos rondhangen.
quote:Op maandag 18 februari 2008 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, die heb ik
Ik wil ook sapjes uitpersen ipv werken
Ik heb zo even bij de Aldi een net met 7 grote mineola's gekocht (voor maar 1.39 euro), daar ga ik er zo een paar van uitpersenquote:Op maandag 18 februari 2008 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, die heb ik
Ik wil ook sapjes uitpersen ipv werken
Het sap was echt verrukkelijk, maar de mineola is niet echt om te persen ben ik nu achter, is meer vruchtvlees dan sap, maargoed ik had er toch 7, heb er nu nog 3 over die ik gewoon maar lekker opeetquote:Op maandag 18 februari 2008 12:16 schreef DarkElf het volgende:
minneola's persen, das een goed idee... heb er nog een paar liggen
Ah ok, nou dan slacht ik ze wel op de normale manierquote:Op maandag 18 februari 2008 12:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Het sap was echt verrukkelijk, maar de mineola is niet echt om te persen ben ik nu achter, is meer vruchtvlees dan sap, maargoed ik had er toch 7, heb er nu nog 3 over die ik gewoon maar lekker opeet
quote:Op maandag 18 februari 2008 12:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb zo even bij de Aldi een net met 7 grote mineola's gekocht (voor maar 1.39 euro), daar ga ik er zo een paar van uitpersen
quote:Op maandag 18 februari 2008 09:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Goeiemorgen allemaal! Behalve D_H is iedereen de nacht doorgekomen zonder kippen te moeten neuken?
quote:Op maandag 18 februari 2008 12:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ben er weer. Zo weer verder met vergaderen.ben een beetje moe nog. Niet echt veel geslapen.
De intro was wel te doen. Zaten soms wat zware momenten tussen maar geen keiharde ontgroening. Gaat zo ook niet lukken bij een groep met gemiddelde leeftijd van boven de 30.
En er zijn acties geweest met kippen. Zal later nog wel een keer uitleggen waar dat verhaal vandaan komt
quote:Op maandag 18 februari 2008 12:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ben er weer. Zo weer verder met vergaderen.ben een beetje moe nog. Niet echt veel geslapen.
De intro was wel te doen. Zaten soms wat zware momenten tussen maar geen keiharde ontgroening. Gaat zo ook niet lukken bij een groep met gemiddelde leeftijd van boven de 30.
En er zijn acties geweest met kippen. Zal later nog wel een keer uitleggen waar dat verhaal vandaan komt
De enige kip die ik heb gezien was verwerkt in het indonesisch buffet wat er was als afsluiting. Vanavond beetje bijslapen.quote:
gatsiequote:Op maandag 18 februari 2008 14:10 schreef DarkElf het volgende:
en weer naar de dierenarts geweest, ellende voor dat arme beest zeg steeds
woensdag uitslagen van het bloedonderzoek wat vandaag gedaan is want het is niet duidelijk wat
het probleem is, wel dát er een probleem is...![]()
jaquote:
wat sneuquote:Op maandag 18 februari 2008 14:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja
en tis een heel meegaand beestje maar bloed afnemen ging alles behalve goed dus hij moest door vier mensen vastgehouden worden... lekker stress dus.
yep, nou ja hij loopt nu weer stoer met die andere te stoeien dus hij voelt zich iig prima. (buiten het bloeden maar ja blijkbaar doet dat geen pijn ofzo?quote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 14:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
yep, nou ja hij loopt nu weer stoer met die andere te stoeien dus hij voelt zich iig prima. (buiten het bloeden maar ja blijkbaar doet dat geen pijn ofzo?)
(en wij maar hopen dat het niets engs is woensdag) Maar dat zal heus niet
das vlotquote:Op maandag 18 februari 2008 15:01 schreef golfer het volgende:
Zo, ik heb mijn werk er weer opzitten voor vandaag.
quote:Op maandag 18 februari 2008 15:24 schreef ColdFeet het volgende:
Holy moly. Wil je met me trouwen, SoL??
Doe mij zo'n partner! Allez, die van mij wast wel af. Maar dit soort woeste kookfeesten... Echt niet
quote:Op maandag 18 februari 2008 15:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Jeetje CNK je hebt t echt wel goed voor elkaar! Is dit Karma, want dan ga ik ook mn leven beteren
Beter een suffe meeting, dan in je uppie het fort verdedigen en alle ellende over je heen te krijgenquote:Op maandag 18 februari 2008 15:57 schreef Den_Haag het volgende:
SoL
De suffe vergadering zit er weer op. Nu zo naar huis.
Hmm, yoga gaan doen, vegetarisch gaan eten, hmmm...quote:
Ohh ik vanochtend ook een lekker stukje gewandeld in het zonnetje richting supermarkt, neem soms de bus terug, maar het was zo lekker weer, dat ik met zware tassen en al ook weer terug ben gelopenquote:Op maandag 18 februari 2008 16:01 schreef AKnynke het volgende:
Jeetje, ik krijg er honger van SoL!!
Net naar de gemeente geweest voor een vergadering, bleek die niet gescheduled te zijn. Dus alweer terug. Wel een lekkere wandeling in de zon gehad!
Na deze vergadering weet ik het niet zo zeker. Had liever in Antwerpen gezeten. Een belangrijke collega uit de VS kwam langs, wou met hem enkele mogelijkheden doorspreken (samenwerking BNL en VS etc). En dat kon nu dus nietquote:Op maandag 18 februari 2008 16:01 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Beter een suffe meeting, dan in je uppie het fort verdedigen en alle ellende over je heen te krijgen![]()
Gelukkig is de beloning bij thuiskomst groots... BOEM taraataraa ... met fanfares enzo
Heb je er een foto bij toevallig?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:06 schreef SeaOfLove het volgende:
Kan niet wachten tot vrijdag en Milou er weer is en ze haar nieuwe keukenschort kan gaan gebruiken, van de week ook even de bijpassende ovenwant en pannenlap kopen
zal ik doen als ze aan het meehelpen koken is met haar nieuwste keuken-outfitquote:Op maandag 18 februari 2008 16:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je er een foto bij toevallig?
Nog 1 pan af te wassenquote:Op maandag 18 februari 2008 16:34 schreef Den_Haag het volgende:
Wat is het stil!
Jaja, dat is zo. Stille dag vandaag.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:34 schreef Den_Haag het volgende:
Wat is het stil!
Sommige mensen moeten wel werken!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:34 schreef Den_Haag het volgende:
Wat is het stil!
Ik ben klaar met vergaderen. Zo maar naar huis. naast een suffe vergadering ook nog een enorme baaldag qua mails. Alleen maar gezeurdquote:Op maandag 18 februari 2008 16:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten wel werken!
Ik zit lekker aan een restje tomatensalade met pijnboompitten. Had ik wel verdient na het hardlopen.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb ook trek, nog anderhalf uur w8en op c_n_k
Ik ook trouwens. Mensa eten vanavond, dat is nooit lekker! Maar ja, kan niet anders. tot zes werken, en om 1900 alweer training geven...Moet nog een training verzinnen!quote:
Maar waarom zeur je dan zoveel? Of zeuren anderen juist bij jou?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik ben klaar met vergaderen. Zo maar naar huis. naast een suffe vergadering ook nog een enorme baaldag qua mails. Alleen maar gezeurd
anderhalf uur is lang maar hij is niet laat thuis vind ik, toch?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb ook trek, nog anderhalf uur w8en op c_n_k
quote:Op maandag 18 februari 2008 16:50 schreef Den_Haag het volgende:
omdat ik gewoon goed kan zeuren. en omdat mensen, als ze een email niet begrijpen, gewoon 4 dagen niks gaan doen ipv even bellen of een mailtje terug sturen
Niet iedereen kan het zo veel schelen als jou hehquote:Op maandag 18 februari 2008 16:50 schreef Den_Haag het volgende:
omdat ik gewoon goed kan zeuren. en omdat mensen, als ze een email niet begrijpen, gewoon 4 dagen niks gaan doen ipv even bellen of een mailtje terug sturen
valt mee idd, duurt vooral zo lang omdat ik trek heb.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
anderhalf uur is lang maar hij is niet laat thuis vind ik, toch?
Goed zo, altijd goed voor jezelf zorgenquote:Op maandag 18 februari 2008 16:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
valt mee idd, duurt vooral zo lang omdat ik trek heb.
Maargoed, ik heb nog garnalen over, dus neem alvast een cocktail
Oei, dat klinkt erg lekker! Vertel!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zit lekker aan een restje tomatensalade met pijnboompitten. Had ik wel verdient na het hardlopen.
Jaaaaquote:Op maandag 18 februari 2008 01:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Juist leuk, man. Briljante herinneringen aan mn ontgroening. Nog briljantere herinneringen van een paar jaar later, toen ik zelf eerstejaars mocht ontgroenenEcht wel leuk!
Pijnboompitjes in een magnetron-veilige schaal met wat olie, 3 minuten op vol vermogen. Wel af en toe omschudden natuurlijk. 500 gr. cherry- of andere lekkere kleine tomaatjes halveren en in de schaal doen, dressinkje maken met mostert, zout, peper en azijn, er overheen gieten en 2 minuutjes in de magnetron tot het allemaal warm is. wat gescheurde basilicum er overheen en smullen maarquote:Op maandag 18 februari 2008 16:59 schreef ColdFeet het volgende:
Oei, dat klinkt erg lekker! Vertel!
Hoe was Evy? Ik ga morgen weer; vandaag zwemmen
Nou klinkt reuze gezellig. Ik pik het niet zo als mensen tegen me schreeuwen. Kan me niet voorstellen dat je zoiets zou accepteren van iemand.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:07 schreef FleshWound het volgende:
Jaaaa
M'n ontgroening was alleen maar lachen. Hoe harder ze tegen me schreeuwden hoe grappiger ik het vond, en ik kreeg alleen maar naar m'n kop geslingerd "dat ik die grijns van mn gezicht moest halen, prutser"![]()
Dit jaar mag ik ontgroenen. Wehehehe.
Ach, je realiseert je gewoon dat het één groot toneelspel is. Hoe meer je meedoet, hoe leuker het is. Ik heb echt alleen maar gelachen, gezopen en gezongen. Gewoon tofquote:Op maandag 18 februari 2008 17:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou klinkt reuze gezellig. Ik pik het niet zo als mensen tegen me schreeuwen. Kan me niet voorstellen dat je zoiets zou accepteren van iemand.
Valt mee, ik ben er weerquote:Op maandag 18 februari 2008 16:34 schreef Den_Haag het volgende:
Wat is het stil!
Je kunt bij SV Koko in Maastricht, daar doen ze niet aan ontgroeningenquote:Op maandag 18 februari 2008 17:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Steer, mag ik erbij bij jouw studentenvereniging waar we niet ontgroenen?
Ach joh, ik ben 5ejaars, studeer als het goed is voer 4 maanden af. Ik ga echt niet nu nog bij een stud.ver.. En al helemaal niet bij een die je niet in je waarde als mens laat. Pleur dan toch snel doodquote:Op maandag 18 februari 2008 17:38 schreef Euc- het volgende:
Je kunt bij SV Koko in Maastricht, daar doen ze niet aan ontgroeningen
Ik vind een ontgroening er gewoon bij horen als je bij een studentenvereniging gaat, en het een beetje een lamme reden om er niet bij te gaan.
Ja, want elke ontgroening moet je met kippen neuken, pfffffffquote:Op maandag 18 februari 2008 17:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach joh, ik ben 5ejaars, studeer als het goed is voer 4 maanden af. Ik ga echt niet nu nog bij een stud.ver.. En al helemaal niet bij een die je niet in je waarde als mens laat. Pleur dan toch snel dood
Oh fuck ik zou liever doen tegen iedereenquote:Op maandag 18 februari 2008 17:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Ach joh, ik ben 5ejaars, studeer als het goed is voer 4 maanden af. Ik ga echt niet nu nog bij een stud.ver.. En al helemaal niet bij een die je niet in je waarde als mens laat. Pleur dan toch snel dood
Idiote dingen en mallotige outfits. Je wordt dus gewoon voor lul gezet, als het ware. Prima als jullie dat leuk vinden, maar het ligt niet in mijn straat je zeg maarquote:Op maandag 18 februari 2008 17:53 schreef ColdFeet het volgende:
Ja ho even, Lein. Dat is natuurlijk niet standaard bij ontgroeningen. Pfff, dan zou ik er ook niet enthousiast over zijn.
Maar dat is wat anders dan weinig slapen, idiote dingen doen en in mallote outfits rondlopen.
Mwoh, het is toch wel wat anders. Je wordt voor lul gezet, maar je kiest ervoor om voor lul gezet te worden. Maakt toch wel verschil.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Idiote dingen en mallotige outfits. Je wordt dus gewoon voor lul gezet, als het ware. Prima als jullie dat leuk vinden, maar het ligt niet in mijn straat je zeg maar
Ach, er zijn genoeg studentenverenigingen waar helemaal niet ontgroend wordt, hoor.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Idiote dingen en mallotige outfits. Je wordt dus gewoon voor lul gezet, als het ware. Prima als jullie dat leuk vinden, maar het ligt niet in mijn straat je zeg maar
Als mensen tegen je gaan staat schreeuwen... Dat vind ik al ver gaan hoor. Maar iedereen mag natuurlijk voor zichzelf weten waar die grens dan ligtquote:Op maandag 18 februari 2008 18:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, er zijn genoeg studentenverenigingen waar helemaal niet ontgroend wordt, hoor.
Ik bedoel meer: ontleen niet aan één exces je hele mening over ontgroeningen.
Ik hoorde laatst ergens van iemand dat [insert noord-afrikaans land]e jongens op kippen leren hoe ze moeten neuken. Zodat ze tóch als maagd het huwelijk in kunnen!quote:Op maandag 18 februari 2008 18:08 schreef FleshWound het volgende:
Precies. En ach, zo'n kip wil ook wel eens een pleziertje.
Oh ja je wil m zelf ook hebben! Lekker de schuld mijn kant op vegen.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:12 schreef FleshWound het volgende:
Jongens, Lein wil nummer 100 openen. Mag dat van ons?
Ja maar ja... Anders overleef je sowieso niet in Delftquote:Op maandag 18 februari 2008 18:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als mensen tegen je gaan staat schreeuwen... Dat vind ik al ver gaan hoor. Maar iedereen mag natuurlijk voor zichzelf weten waar die grens dan ligt
Die vriend van me met die verkracht-ontgroening was bij het corps van delft geloof ik. En ik ken een ander verhaal uit delft van iemand die zo lang opgehangen werd aan zn armen, dat ie nu niet eens meer zn eigen reet af kan vegen.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:14 schreef ColdFeet het volgende:
Ja maar ja... Anders overleef je sowieso niet in Delft
Seriously? Dat vind ik niet normaal, eigenlijk!quote:Op maandag 18 februari 2008 18:18 schreef FleshWound het volgende:
Mja, Delft staat sowieso wel bekend om z'n ontgroeningen. Damesdisputen die meiden tussen twee matrassen naar beneden gooien enzo.
Nee, dan Den Haag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |