quote:Op zondag 17 februari 2008 23:26 schreef FleshWound het volgende:
Ikgahetnietzeggenikgahetnietzeggenikgahetnietzeggenikgahetnietzeggenikgahetnietzeggen.
Ja, maar heb wel whiplash-verschijnselen nu. Heel grappig is het niet, dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thee met honing!quote:Op maandag 18 februari 2008 09:10 schreef cul_non_kul het volgende:
g'morgen vroege vogels..
Bedankt voor de jus d'orange SoL .. en de ibu, mijn strot is rauwer dan rauw...
Maar weer eens kijken en ervaren hoe de dag door te komen![]()
Noodletime
quote:Op maandag 18 februari 2008 09:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Goeiemorgen allemaal! Behalve D_H is iedereen de nacht doorgekomen zonder kippen te moeten neuken?
Whehehe, nou het ging over kippen neuken op Nyenrode, het had niets met moslims te maken geloof ik!quote:Op maandag 18 februari 2008 09:32 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
is D_H moslim ?
Hmmm dit is een gevaarlijke associatie....
quote:Op maandag 18 februari 2008 09:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Whehehe, nou het ging over kippen neuken op Nyenrode, het had niets met moslims te maken geloof ik!
Maar nu laat je je wel leiden door vooroordelen...quote:Op maandag 18 februari 2008 09:45 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
damnz, ik voelde me nochtans niet verWilderst
Klysmatisch dagje?quote:Op maandag 18 februari 2008 10:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar nu laat je je wel leiden door vooroordelen...
Ik ga naar school, weer een dagje zinloos rondhangen.
quote:Op maandag 18 februari 2008 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, die heb ik
Ik wil ook sapjes uitpersen ipv werken
Ik heb zo even bij de Aldi een net met 7 grote mineola's gekocht (voor maar 1.39 euro), daar ga ik er zo een paar van uitpersenquote:Op maandag 18 februari 2008 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, die heb ik
Ik wil ook sapjes uitpersen ipv werken
Het sap was echt verrukkelijk, maar de mineola is niet echt om te persen ben ik nu achter, is meer vruchtvlees dan sap, maargoed ik had er toch 7, heb er nu nog 3 over die ik gewoon maar lekker opeetquote:Op maandag 18 februari 2008 12:16 schreef DarkElf het volgende:
minneola's persen, das een goed idee... heb er nog een paar liggen
Ah ok, nou dan slacht ik ze wel op de normale manierquote:Op maandag 18 februari 2008 12:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Het sap was echt verrukkelijk, maar de mineola is niet echt om te persen ben ik nu achter, is meer vruchtvlees dan sap, maargoed ik had er toch 7, heb er nu nog 3 over die ik gewoon maar lekker opeet
quote:Op maandag 18 februari 2008 12:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb zo even bij de Aldi een net met 7 grote mineola's gekocht (voor maar 1.39 euro), daar ga ik er zo een paar van uitpersen
quote:Op maandag 18 februari 2008 09:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Goeiemorgen allemaal! Behalve D_H is iedereen de nacht doorgekomen zonder kippen te moeten neuken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |