Zozo, jij bent goed op de hoogte! Alvast aan het oefenen voor als ie onder de plak zit bij je?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:50 schreef AKnynke het volgende:
Hij had introductie 24-uur..
Of hij ligt al uitgeteld in bed..
Dan weet ik 24 uur per dag de whereabouts...natuurlijk!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zozo, jij bent goed op de hoogte! Alvast aan het oefenen voor als ie onder de plak zit bij je?
Daar heb je trouwens wel een erg goed restaurant in de buurt: Slangevegtquote:Op zondag 17 februari 2008 21:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Die zit nu natuurlijk nog op Nyenrode, iets met kippen enzo..
Kippen, studenten, Neyenrode... Klinkt als ontmaagingspraktijken!!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:56 schreef AKnynke het volgende:
Dan weet ik 24 uur per dag de whereabouts...natuurlijk!![]()
Nee, ik hoorde iets over Nyenrode, en kippen, en dat moest ik natuurlijk onthouden!
Terras ziet er tof uit zegquote:Op zondag 17 februari 2008 21:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Daar heb je trouwens wel een erg goed restaurant in de buurt: Slangevegt
Vooral 's zomers is het daar erg fijn vertoeven, lekker op het grote terras uitkijken op de vecht en genieten van goed voer.
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
Zal ik Nyn en D_H alvast opgeven voor All yoe niet is luv?
Maar toen kende hij Nynke nog nietquote:Op zondag 17 februari 2008 22:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Whehehe, kweenie hoor, D_H zei onderweg terug naar Nederland na Antwerpen nog dat ie blij was vrijgezel te zijn!
Zeg, ik heb de beste vent nog nooit ontmoet!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
Zal ik Nyn en D_H alvast opgeven voor All yoe niet is luv?
Ik hoop dat t wat wordt tussen jullie! Als ik 'de verhalen' volg, passen jullie wel bij elkaar. Jij, lang, slank, sportief. Hij, lang, gespierd, sportief... T enige probleem is Den Haag <--> Maastricht.quote:
Voordat ik wat met mijn ex kreeg had ik haar ook nog nooit ontmoet. Sterker nog, toen bijvoorbeeld Golfer en Bloes iets kregen hadden zij elkaar ook nog nooit ontmoet. Sterker nog... afijn, jij mij begrijpt.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zeg, ik heb de beste vent nog nooit ontmoet!
Hij moest toch wát zeggen om jou van hem af te houden?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Whehehe, kweenie hoor, D_H zei onderweg terug naar Nederland na Antwerpen nog dat ie blij was vrijgezel te zijn!
Zit nu even de site van slangevegt te bekijken en ik kom daar toch echt wat dubieuze dingen tegen:quote:Op zondag 17 februari 2008 22:03 schreef Euc- het volgende:
[..]
Terras ziet er tof uit zeg![]()
Mooiste waar ik tot nu toe heb gezeten is De Fuik in Aalst, maar bij de Zwetheul heb ik ook heerlijk buiten gezeten, daar zit je op ooghoogte van het water, heel apart als er een boot voorbij komt
quote:KEES DE TIPPELAAR KINDERMIDDAG
Met deze kindermiddag houden we een culturele traditie in ere! Deze middag is vernoemd naar de meest bijzondere bewoner in de geschiedenis van het landgoed Slangevegt, namelijk Leonard Corneille Dudok de Wit (1843 – 1913), beter bekend als ‘Kees de Tippelaar’.
Nee.quote:
...quote:Op zondag 17 februari 2008 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
Hij moest toch wát zeggen om jou van hem af te houden?
Huhquote:Op zondag 17 februari 2008 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
Sterker nog, toen bijvoorbeeld Golfer en Bloes iets kregen hadden zij elkaar ook nog nooit ontmoet.
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:00 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo popjes
Wat zitten jullie allemaal te nerden op zondagavondIk heb een drukke dag gehad hoor: feestje, rennen, eters... Was gezellig.
Welterusten, Nynke!
Strooptaart: bodem van boter, bloem en een beetje zout. In een vorm, blind bakken voor een kwartier op 200 graden. Blinde vulling eruit, weer 5 minuutjes bakken. Laten afkoeken, en 175 gram verse grove witbroodkruimels in de taartvorm. Dan 720 gr rietsuikerstroop opwarmen met het sap van een halve citroen, en dat over de kruimels gieten. Dan de taart op 180 graden een 25-30 minuten bakken. Serveren als ie nog warm is, met een bolletje ijs. Maar geen grote punten snijden, want dan kom je in een suiker-comaquote:Op zondag 17 februari 2008 23:08 schreef ColdFeet het volgende:
Maak je ook een keer lemon-meringue pie voor mij? Heerlijk!!!
En strooptaart? Hoe maak je dat?
Zien jullie hoe goed ik mn best doen om het hier over beschaafde, CUL-gerelateerde onderwerpen te hebben?
Oh Lein, ik heb trouwens vanmiddag les 20 gelopen. Dood was ikMaar afijn, 'mijn grenzen weer verlegd, proficiat'.
Ikgahetnietzeggenikgahetnietzeggenikgahetnietzeggenikgahetnietzeggenikgahetnietzeggen.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:12 schreef Leintjeuh het volgende:
En ik loop morgen les 4Was veel verder, maar na een auto-ongelukje ben ik maar opnieuw begonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
Dat met die kippen is beslist geen fris verhaal... hoop niet voor D_H dat ie dat soort ellende moet doormakenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:56 schreef AKnynke het volgende:
Nee, ik hoorde iets over Nyenrode, en kippen, en dat moest ik natuurlijk onthouden!
*proest*quote:Op maandag 18 februari 2008 00:50 schreef SiGNe het volgende:
Hehe, een vriendin van me heeft een nieuwe domeinnaam geregistreerd, ze heeft wel humor: http://www.puntpuntpunt.nl/
e-mailadres had ik verzonnen.. erg leuk voor telefonische enquetes enzo
Ik hoor het graag, gewoon een forward naar mn hotmail ben ik al heel blij meequote:Op maandag 18 februari 2008 01:04 schreef SiGNe het volgende:
Ze heeft het pas vandaag geregistreerd, maar misschien dat ik haar e-mail server wordt (ik draai m'n eigen server), dus op z'n Gerard Ekdoms : ik zal kijken wat ik voor je kan doen..
En dat raam kijkt uit op hun douche?quote:M'n buurmeisje lijkt op Chantal Janszen![]()
![]()
En we hebben een raam in de doucheIk weet niet hoe, maar ik heb de verleiding nog weten te weerstaan.
Iedereen die iets met elkaar krijgen hebben elkaar ooit nog nooit ontmoet natuurlijkquote:
Ja, dat vind ik ook.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:00 schreef Euc- het volgende:
Overigens, wat is Chantal Janzen toch knap![]()
quote:Op maandag 18 februari 2008 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.
Schijnt overigens wel een enorme slet te zijn.
Juist leuk, man. Briljante herinneringen aan mn ontgroening. Nog briljantere herinneringen van een paar jaar later, toen ik zelf eerstejaars mocht ontgroenenquote:Op maandag 18 februari 2008 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar okee, D_H is dus ontgroend aan het worden. Goddank heb ik dat nooit mee hoeven te maken. Had me wel ingeschreven om bij een studentenvereniging hier in Eindhoven te gaan, maar goddank op tijd bij bezinnig gekomen. De toneelvereniging pastte toch wat beter bij mij en het bier smaakt achteraf even goed aan de bar.
quote:Op maandag 18 februari 2008 01:20 schreef SiGNe het volgende:
Slet met dure smaak (als je d'r exxen zo ziet, oa. Johnny De mol)
That's it, ik maak het uit met jou.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Juist leuk, man. Briljante herinneringen aan mn ontgroening. Nog briljantere herinneringen van een paar jaar later, toen ik zelf eerstejaars mocht ontgroenenEcht wel leuk!
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:26 schreef FleshWound het volgende:
Ikgahetnietzeggenikgahetnietzeggenikgahetnietzeggenikgahetnietzeggenikgahetnietzeggen.
Ja, maar heb wel whiplash-verschijnselen nu. Heel grappig is het niet, dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thee met honing!quote:Op maandag 18 februari 2008 09:10 schreef cul_non_kul het volgende:
g'morgen vroege vogels..
Bedankt voor de jus d'orange SoL .. en de ibu, mijn strot is rauwer dan rauw...
Maar weer eens kijken en ervaren hoe de dag door te komen![]()
Noodletime
quote:Op maandag 18 februari 2008 09:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Goeiemorgen allemaal! Behalve D_H is iedereen de nacht doorgekomen zonder kippen te moeten neuken?
Whehehe, nou het ging over kippen neuken op Nyenrode, het had niets met moslims te maken geloof ik!quote:Op maandag 18 februari 2008 09:32 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
is D_H moslim ?
Hmmm dit is een gevaarlijke associatie....
quote:Op maandag 18 februari 2008 09:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Whehehe, nou het ging over kippen neuken op Nyenrode, het had niets met moslims te maken geloof ik!
Maar nu laat je je wel leiden door vooroordelen...quote:Op maandag 18 februari 2008 09:45 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
damnz, ik voelde me nochtans niet verWilderst
Klysmatisch dagje?quote:Op maandag 18 februari 2008 10:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar nu laat je je wel leiden door vooroordelen...
Ik ga naar school, weer een dagje zinloos rondhangen.
quote:Op maandag 18 februari 2008 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, die heb ik
Ik wil ook sapjes uitpersen ipv werken
Ik heb zo even bij de Aldi een net met 7 grote mineola's gekocht (voor maar 1.39 euro), daar ga ik er zo een paar van uitpersenquote:Op maandag 18 februari 2008 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, die heb ik
Ik wil ook sapjes uitpersen ipv werken
Het sap was echt verrukkelijk, maar de mineola is niet echt om te persen ben ik nu achter, is meer vruchtvlees dan sap, maargoed ik had er toch 7, heb er nu nog 3 over die ik gewoon maar lekker opeetquote:Op maandag 18 februari 2008 12:16 schreef DarkElf het volgende:
minneola's persen, das een goed idee... heb er nog een paar liggen
Ah ok, nou dan slacht ik ze wel op de normale manierquote:Op maandag 18 februari 2008 12:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Het sap was echt verrukkelijk, maar de mineola is niet echt om te persen ben ik nu achter, is meer vruchtvlees dan sap, maargoed ik had er toch 7, heb er nu nog 3 over die ik gewoon maar lekker opeet
quote:Op maandag 18 februari 2008 12:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb zo even bij de Aldi een net met 7 grote mineola's gekocht (voor maar 1.39 euro), daar ga ik er zo een paar van uitpersen
quote:Op maandag 18 februari 2008 09:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Goeiemorgen allemaal! Behalve D_H is iedereen de nacht doorgekomen zonder kippen te moeten neuken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |