Hmm, yoga gaan doen, vegetarisch gaan eten, hmmm...quote:
Ohh ik vanochtend ook een lekker stukje gewandeld in het zonnetje richting supermarkt, neem soms de bus terug, maar het was zo lekker weer, dat ik met zware tassen en al ook weer terug ben gelopenquote:Op maandag 18 februari 2008 16:01 schreef AKnynke het volgende:
Jeetje, ik krijg er honger van SoL!!
Net naar de gemeente geweest voor een vergadering, bleek die niet gescheduled te zijn. Dus alweer terug. Wel een lekkere wandeling in de zon gehad!
Na deze vergadering weet ik het niet zo zeker. Had liever in Antwerpen gezeten. Een belangrijke collega uit de VS kwam langs, wou met hem enkele mogelijkheden doorspreken (samenwerking BNL en VS etc). En dat kon nu dus nietquote:Op maandag 18 februari 2008 16:01 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Beter een suffe meeting, dan in je uppie het fort verdedigen en alle ellende over je heen te krijgen![]()
Gelukkig is de beloning bij thuiskomst groots... BOEM taraataraa ... met fanfares enzo
Heb je er een foto bij toevallig?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:06 schreef SeaOfLove het volgende:
Kan niet wachten tot vrijdag en Milou er weer is en ze haar nieuwe keukenschort kan gaan gebruiken, van de week ook even de bijpassende ovenwant en pannenlap kopen
zal ik doen als ze aan het meehelpen koken is met haar nieuwste keuken-outfitquote:Op maandag 18 februari 2008 16:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je er een foto bij toevallig?
Nog 1 pan af te wassenquote:Op maandag 18 februari 2008 16:34 schreef Den_Haag het volgende:
Wat is het stil!
Jaja, dat is zo. Stille dag vandaag.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:34 schreef Den_Haag het volgende:
Wat is het stil!
Sommige mensen moeten wel werken!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:34 schreef Den_Haag het volgende:
Wat is het stil!
Ik ben klaar met vergaderen. Zo maar naar huis. naast een suffe vergadering ook nog een enorme baaldag qua mails. Alleen maar gezeurdquote:Op maandag 18 februari 2008 16:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten wel werken!
Ik zit lekker aan een restje tomatensalade met pijnboompitten. Had ik wel verdient na het hardlopen.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb ook trek, nog anderhalf uur w8en op c_n_k
Ik ook trouwens. Mensa eten vanavond, dat is nooit lekker! Maar ja, kan niet anders. tot zes werken, en om 1900 alweer training geven...Moet nog een training verzinnen!quote:
Maar waarom zeur je dan zoveel? Of zeuren anderen juist bij jou?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik ben klaar met vergaderen. Zo maar naar huis. naast een suffe vergadering ook nog een enorme baaldag qua mails. Alleen maar gezeurd
anderhalf uur is lang maar hij is niet laat thuis vind ik, toch?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb ook trek, nog anderhalf uur w8en op c_n_k
quote:Op maandag 18 februari 2008 16:50 schreef Den_Haag het volgende:
omdat ik gewoon goed kan zeuren. en omdat mensen, als ze een email niet begrijpen, gewoon 4 dagen niks gaan doen ipv even bellen of een mailtje terug sturen
Niet iedereen kan het zo veel schelen als jou hehquote:Op maandag 18 februari 2008 16:50 schreef Den_Haag het volgende:
omdat ik gewoon goed kan zeuren. en omdat mensen, als ze een email niet begrijpen, gewoon 4 dagen niks gaan doen ipv even bellen of een mailtje terug sturen
valt mee idd, duurt vooral zo lang omdat ik trek heb.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
anderhalf uur is lang maar hij is niet laat thuis vind ik, toch?
Goed zo, altijd goed voor jezelf zorgenquote:Op maandag 18 februari 2008 16:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
valt mee idd, duurt vooral zo lang omdat ik trek heb.
Maargoed, ik heb nog garnalen over, dus neem alvast een cocktail
Oei, dat klinkt erg lekker! Vertel!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zit lekker aan een restje tomatensalade met pijnboompitten. Had ik wel verdient na het hardlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |