quote:1: Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
2: [CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D
3: [CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!
4: [CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten!
5: [CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè!
6: [CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen!
7: [CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes
8: [CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar!
9: [CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek.
10: [CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!!
11: [CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten
12: [CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken.
13: [CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten!
14: [CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten!
15: [CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms!
16: [CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid
17: [CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen!
18: [CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers!
19: [CUL SC] deel 18 Obli Bedankt!
20: [CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France
21: [CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
22: [CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie!
23: [CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay!
24: [CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive
25: [CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook?
26: [CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum!
27: [CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
28: [CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet
29: [CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2
30: [CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer?
31: [CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de..
32: [CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?...
33: [CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag..
34: [CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen
35: [CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel!
36: [CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips
37: [CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo
38: [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
39: [CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :(
40: [CUL SC #39] Ober, refill!
41: [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
42: [CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt
43: [CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7
44: [CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes
45: [CUL SC #44] Nu met 35% korting!
46: [CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair.
47: [CUL SC #46] Fris en fruitig
48: [CUL SC #47] Met SoL op reis!
49: [CUL SC] Deeltje #48 alweer
50: [CUL SC #49] Op naar de 50 !!
51: [CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!!
52: [CUL SC # 51] Wat zeggie!?
53: [CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
54: [CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes
55: [CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army!
56: [CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef
57: [CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O*
58: CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9
59: CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben
60: [CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!?
61: [CUL-SC] #60 Hondenweer!
62: CUL SC #61 met een glaasje gluhwein
63: PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ...
64: [CUL-SC] #63 Meet, of geen meet? That's the question!
65: CUL-SC #64 met kerstballen
66: [CUL SC #65] Lekker SOPPEN!!
67: [CUL SC] #66 Kerstdiner try-out
68: [CUL-SC] #67 The land of the free, home of the brave
69: [Cul-SC] #69.. met 69 de kerst in :9
70: [Cul-SC] #70 Ik wou dat ik op de Costa Del SOL lag....
71: [Cul-SC] #71 Champagne & Vuurwerk
72: [CUL SC # 72] We hyven wat af!
73: [CUL SC #73] Taart!
74: [CUL SC #74] Met liefde bereid
75: [CUL SC #75] Albasten jubileum
76: [CUL SC #76] A dirty mind is a joy forever
77: [CUL SC #77] The single or not show
78: [CUL SC #78] Bier is ook eten.
79: [CUL SC#79] Met één bal kun je ook koken
80: [CUL-SC] #80 Er iiiiis en poeseke geboren op aard!
81: [CUL-SC] #81 Waar de echte mannen zich profileren
82: [CUL-SC ] #82 nu nog een OP ;)
83: [CUL-SC] #83 Mini-shopmeet!
84: [CUL SC] Deel 84 no perfume!
85: [CUL SC] Deel 85, waarin drank een centrale rol zal spelen.
86: [CUL-SC] Deel 86 Ontslakken met Steer!
87: [CUL-SC] Deel 87: CUL-SC als Werk-Ontwijkend-Gedrag!
88: [CUL SC] Deel 88, de ziekenboeg
89: [CUL SC Deel 89] Het Walhalla
90: [CUL SC Deel 90] Ongeldige paginatitel
91: [CUL SC 91] kwik, kwek en kwak op een bordje
92: [CUL CS92] Waarin we allemaal aan SOL's doosje geroken hebbe
93: [CUL-SC] #93 Opruimwerkzaamheden van allerlei aard!
94: [CUL-SC] #94: Allemaal nazaten van Eucje.
95: [CUL-SC #95] PIEMELSAPJES *O*
quote:Op maandag 11 februari 2008 10:00 schreef PeRi het volgende:
Ik heb geen foto van de taart van gister, maar wel van die van vandaag.
[ afbeelding ]
Neem een lange lunchpauze in de zon!quote:Op maandag 11 februari 2008 10:21 schreef AKnynke het volgende:
it's another manic monday...
alleen niet zoveel te doen hier! tis wel shit, ik zit op de bovenste verdieping van het hoogste gebouw van maastricht, en kijk uit over de stad in dit mooie weer, ben veel liever buiten nu!
Dan ben je ' vlakbij'!quote:Op maandag 11 februari 2008 11:18 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ben weer in antwerpen
Kijk lekker uit over de haven
Daar is het nog een beetje te ver weg voor denk ik, denk je niet?quote:
Valt toch mee?quote:Op maandag 11 februari 2008 12:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Daar is het nog een beetje te ver weg voor denk ik, denk je niet?
Ja dat is waarquote:Op maandag 11 februari 2008 12:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Valt toch mee?
DE, voor jou is het wel naast de deur
Linksonder is Beluga toch?quote:Op maandag 11 februari 2008 12:18 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens zo ongeveer mijn uitzicht..
Das nog 111,1 km volgens de anwb..quote:Op maandag 11 februari 2008 12:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Valt toch mee?
DE, voor jou is het wel naast de deur
Maar ik heb nu al hele erge honger. Ga maar eens kijken of er een terrasje te vinden is om te lunchen!quote:
Hee die fotografeerde ik gisteren van de onderkant:)quote:Op maandag 11 februari 2008 12:18 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens zo ongeveer mijn uitzicht..
Waar zit jij dan? Kan niet hoger zijn dan waar ik zit! (Vodafone?)quote:Op maandag 11 februari 2008 14:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hee die fotografeerde ik gisteren van de onderkant:)
[ afbeelding ]
Ik zit een kleine 100 meter van je vandaan denk ik.![]()
Dit is mijn uitzicht:
( maar dan aan t eind van de middag)
[ afbeelding ]
ik alleen maar. behalve tijdens vergaderingen.quote:Op maandag 11 februari 2008 14:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Dan kan ik (meestal) niet achter de PC, tenzij ik aan het rapporteren ben
En daarom ben ik blij dat ik met mensen werk, en niet met computersquote:Op maandag 11 februari 2008 14:53 schreef Den_Haag het volgende:
ik alleen maar. behalve tijdens vergaderingen.
Is Vodafone t hoogste gebouw van Maastricht?quote:Op maandag 11 februari 2008 14:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Waar zit jij dan? Kan niet hoger zijn dan waar ik zit! (Vodafone?)
Ik zit inderdaad boven de bibliotheek in centre ceramique. Heb op dit moment een aantal dinosaurussen onder me zitten...quote:Op maandag 11 februari 2008 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is Vodafone t hoogste gebouw van Maastricht?
Ik dacht dat je in die lelijke grijze toren bij de bieb zat![]()
Dan zitten we toch ietsje verder weg, ik zit op de Wilhelminasingel met uitzicht op de achterkant.
Maar donker genoeg voor bepaalde andere dingenquote:Op maandag 11 februari 2008 15:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje laat om over het strand te gaan wandelen...
gewoon zorgen dat je niet onderop ligtquote:Op maandag 11 februari 2008 15:55 schreef Den_Haag het volgende:
Als dat zand is niet zo fijn als het lijkt hoor.
Al een leuke restaurantje gereserveerd voor de maandag?quote:Op maandag 11 februari 2008 16:03 schreef Perruche het volgende:
en weer lekker weer
ik zit op de 22e in ammedam bij de haven, mooi uitzicht, maar helaas een bedrijventerrein dus geen leuke buiten-lunch plekjes.
Onwijze schouderpijn dus vanavond troostvoedsel (pasta carbonara) en dan lekker naar de sauna...!!
nee joh alles wat leuk is zit al vol.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Al een leuke restaurantje gereserveerd voor de maandag?
Vooral niet als je partner zn worst eerst in het zand hangt, en daarna denkt m bij jou in te steken...quote:Op maandag 11 februari 2008 15:55 schreef Den_Haag het volgende:
Als dat zand is niet zo fijn als het lijkt hoor.
Het is nu ook echt lekker om 's avonds te vrijen op het strandquote:Op maandag 11 februari 2008 17:26 schreef DarkElf het volgende:
Ach en in de zomer zijn al die trekkers die 's nachts het strand schoonmaken ook niet echt romantisch ofzo
(maar ja die heb je nu misschien niet?)
Heh, Euc-, wat lékker! En ook zo attend van je! Dat had je niet hoeven doenquote:
En een linkje in de wikiquote:
Dat is lekker thuis komen Tezz! Kudo's voor je hubby!quote:Op maandag 11 februari 2008 20:15 schreef Tezz het volgende:
Zoooooooooooo zware werkdag zit er weer op! Ik had het errug druk en dat was dan wel weer fijn, dan gaat de dag snel.
Tussen de middag heerlijk gewandeld in het pittoreske dorpje Waalre en in het zonnetje op een bankje een overheerlijk sigaretje gerookt. Eigenlijk werk ik op een best wel mooie plek! Ten eerste in een mooi pand (een oud schoolgebouw. Mijn bureau staat dus in een oud klaslokaal). Hier een klein fotootje van het pand:
Ik zit op de bovenverdieping en heb een mooi uitzicht over het oude marktplein van Waalre met een mooie kiosk. Veel groen om me heen in ieder geval.
[ afbeelding ]
Toen ik om zes uur thuis kwam had manlief de spruiten op tafel staan en inmiddels is de keuken opgeruimd (mannen hebben nogal de neiging om a) heel het aanrecht te gebruiken, b) alle spullen vies te maken en c) je hele gasfornuis badend in de boterspetters achter te laten) en ligt kind gewassen en gestreken in bed. Nu dus rust!
Ik zal die hubby van mij is uit zijn bed gaan trekken, hij moet over een uur gaan werken. Ik blijf het knap vinden hoor, die nachtdiensten draaien!quote:Op maandag 11 februari 2008 20:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat is lekker thuis komen Tezz! Kudo's voor je hubby!
Ja bizar heh, dat sommige mensen nachtdiensten kunnen? Ik heb collega's die alleen nachtdiensten draaien. Zou het zelf niet kunnen!quote:Op maandag 11 februari 2008 20:28 schreef Tezz het volgende:
Ik zal die hubby van mij is uit zijn bed gaan trekken, hij moet over een uur gaan werken. Ik blijf het knap vinden hoor, die nachtdiensten draaien!
Wat wel een voordeel is: de afstandbediening is voor mij vanavond! Dus lekker project catwalk kijken en america's next topmodel. Heerlijke commerciele vrouwentelevisie!
Ik heb hetzelfde respect voor mensen die ochtenddiensten draaien, die om 4 uur ofzo hun nest al uitmoeten.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja bizar heh, dat sommige mensen nachtdiensten kunnen? Ik heb collega's die alleen nachtdiensten draaien. Zou het zelf niet kunnen!
Die 2 programma's die je noemt zijn net de 2 die ik zo veel mogelijk probeer te vermijden
Hahaha, ik ben eigenlijk helemaal geen tv kijker, maar dit vind ik nou nog wel leuk 'vermaak'. Alhoewel ik nu zit te SC-en terwijl de uitslag van Project Catwalk op tv is.............dus zo spannend is het nou ook weer niet, haha.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Die 2 programma's die je noemt zijn net de 2 die ik zo veel mogelijk probeer te vermijden
Bij mijn huidge opdrachtgever is fok.nl op de blacklist geplaatst, dus daar kunnen we niet bij. De andere fora waar ik lid van ben kan ik overigens wel bijquote:
Bij mij op het werk zijn alle fora en weblogs geblokkeerd, dus overdag geen enkele mogelijkheid om even een keer stiekem mee te lezen. Tijd om te posten heb ik sowieso toch al niet.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:46 schreef beunkster het volgende:
Bij mijn huidge opdrachtgever is fok.nl op de blacklist geplaatst, dus daar kunnen we niet bij.
Daar hebben ze proxy's voor uitgevondenquote:Op maandag 11 februari 2008 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij mij op het werk zijn alle fora en weblogs geblokkeerd, dus overdag geen enkele mogelijkheid om even een keer stiekem mee te lezen. Tijd om te posten heb ik sowieso toch al niet.
Ach, het went. Gewoon 's avonds en op mijn vrije dagen haal ik de schade wel in.
Bij mij op het werk gaat het er juist om om die af te speuren. Doe de hele dag niets anders dan weblogs lezen! (Tot nu toe dan)...quote:Op maandag 11 februari 2008 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij mij op het werk zijn alle fora en weblogs geblokkeerd, dus overdag geen enkele mogelijkheid om even een keer stiekem mee te lezen. Tijd om te posten heb ik sowieso toch al niet.
Ach, het went. Gewoon 's avonds en op mijn vrije dagen haal ik de schade wel in.
Misschien heb je het al een paar keer vermeld, maar wat doe je dan precies voor werk?quote:Op maandag 11 februari 2008 23:51 schreef AKnynke het volgende:
Bij mij op het werk gaat het er juist om om die af te speuren. Doe de hele dag niets anders dan weblogs lezen! (Tot nu toe dan)...
Ik werk (betaalde stage) voor het european journalism center (www.ejc.net). Ze maken het leven van journalisten omtrent de europese unie makkelijker, en werken veel met 'nieuwe media', of web 2.0. Zo hebben ze een afdeling waar het medialandschap van alle EU landen beschreven word, en gaan ze een website voor het Europese Parlement maken. Daar ga ik vooral aan werken. Verder hebben ze ook een afdeling waarin ze media-news naar voren laten komen, etc etc. Ben vorige week pas begonnen, dus eerst kijken wat er allemaal is.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien heb je het al een paar keer vermeld, maar wat doe je dan precies voor werk?
Dat soort werktijden heb ik ookquote:Op maandag 11 februari 2008 22:26 schreef Tezz het volgende:
Mijn man werkt onregelmatige diensten. Een vroege dienst is van 6 tot 14 (errug vroeg opstaan dus). Een late dienst is van 14.00 tot 22.00 en een nacht van 22.00 tot 6. Toen mijn dochter nog niet op school zat was het ideaal, mijn man is dus sowieso altijd de middag of de ochtend thuis en in die uren ging ik werken. Nu maakt het niet zo heel veel meer uit, want ik werk onder schooltijd. Maar zolang hij het volhoudt vind ik het errug prettig (inderdaad Bluezz, de ORT)
Ziet er interessant uit.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:11 schreef AKnynke het volgende:
Ik werk (betaalde stage) voor het european journalism center (www.ejc.net). Ze maken het leven van journalisten omtrent de europese unie makkelijker, en werken veel met 'nieuwe media', of web 2.0. Zo hebben ze een afdeling waar het medialandschap van alle EU landen beschreven word, en gaan ze een website voor het Europese Parlement maken. Daar ga ik vooral aan werken. Verder hebben ze ook een afdeling waarin ze media-news naar voren laten komen, etc etc. Ben vorige week pas begonnen, dus eerst kijken wat er allemaal is.
Slaap lekker.quote:En nu ga ik naar bed! Weltrusten!
Ze studeerde iets met europese politiek oid meen ikquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ziet er interessant uit.
Communicatie of journalistieke opleiding die je doet?
[..]
Slaap lekker.
Mijn man doet een week nachdiensten (maandagnacht t/m donderdagnacht), dan een week driemaal laat en tweemaal vroeg en dan een week driemaal vroeg en tweemaal laat. Op zich wel een fijn rooster vindt hij. En hij kan altijd wel slapen, dus ook in de zomer heeft ie geen moeite met de nachtdiensten. Nu moet ik wel zeggen dat ik rolluiken op mijn slaapkamer heb dus het is gewoon pikdonker.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat soort werktijden heb ik ook
Ok verspringt 30 minuten maar is goed te doen.
Ene week vroeg.. dan weer nacht.. laat etc.. heerlijk die roulatie, ik vind dat wel fijn... kan nl. niet zo goed tegen regelmaat.
Alleen lijkt het me wel gek slapen in de zomer met nachtdiensten.. dat ga ik nog mee maken
(Toch anders dan dat je thuis zelf net voor dat het licht wordt je bed in sneakt haha)
Da's met die goochelaars, toch?? Vond ik ook erg goed! En verrassend einde!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 02:17 schreef Euc- het volgende:
Zo, The Prestige is een erg goeie film!
Nu maar eens slapen, moet over minder dan 5 uurtjes alweer op, achja..
Goedemorgen hoor!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:26 schreef DarkElf het volgende:
Goodmorning allemaal, het wordt weer een mooie dag als ik die mooie lucht moet geloven hier.
Straks zwemmen en een champignonssoeppie maken voor vanavond.Lekker snel en makkelijk want we hebben niet veel tijd vanavond
Jup, nogalquote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Da's met die goochelaars, toch?? Vond ik ook erg goed! En verrassend einde!
Nou werk ze dan maar en geniet ze van het kokkerelen met je mooie nieuwe pannenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Goedemorgen hoor!
Ik mag gaan werken vandaag en vanmiddag vrij! Vandaag trouwens spannende dag...........mijn langverwachte nieuwe pannenset van AMC komt vandaag binnen! Hij was behoorlijk prijzig dus het duurde ff voordat ik alles bij elkaar gespaard had.
Maar ik ben heel blij! Nieuw speelgoed in de keuken! En eindelijk mijn oude pannen die ik acht jaar geleden bij de blokker kocht voor een habbekrats de deur uit!
je bent toch niet zo´n vuige telemarketeer hequote:
Callcenter?quote:
Iew... wij doen ieder een halve dag alleen maar telefoon, lang genoeg... in het andere ziekenhuis waar ik gewerkt heb zitten ze wel allemaal een hele dag aan de foonquote:
Ik werk niet. Ik doe wel wat vrijwilligerswerk. (Ik was directiesecretaresse)quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:20 schreef Bluezz het volgende:
DE wat doe je nu ook alweer voor werk? Ben het weer vergeten
Nee hoor. Consultantquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
je bent toch niet zo´n vuige telemarketeer he![]()
Ach heerlijk. Tis geen vrije keus geweest dus ik heb me er lang tegen verzet aan alle kanten. (zinloze verspilde energie ) . Zolangzamerhand heb ik wel een ritme gevonden natuurlijk, die anders is dan toen ik werkte maar ritme is ritme en wel belangrijk. Tis niet altijd eenvoudig (tijdtechnisch en gevoelmatig) maar ja, er zitten heus wel voordelen aan. Zo eerlijk ben ik ook wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:28 schreef Bluezz het volgende:
Ow ja
Lijkt me heerlijk, niet werken, verveel je je niet? Of kan je dat genoeg opvullen met vrijwilligerswerk?
Ik heb ooit tijdelijk alleen maar vrijwilligerswerk gedaan ( het opzetten van vrijwilligerswerk in een verpleeghuis) en had het prima naar mijn zin toen, veel vrijwilligerswerk is zó nuttig
ik ben ook consultantquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nee hoor. Consultant![]()
Sneu kutbedrijf.
HSE vooral in de O&G. Jij?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik ben ook consultant![]()
wat consult jij?
mwhaha zegt me heu-le-maal niets, jargon praterquote:
whooooooo jij bent goed!!!!!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:03 schreef Den_Haag het volgende:
Ik gok Global Business Services in finance vanuit Oracle businnes suite voor EBS groep
adres van het bedrijf maar ff weg gehaald. 30 seconden Googlen. moet toch ook met mijn beroep wel lukken
Health and Safety Executive in Oil and Gas!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:47 schreef Den_Haag het volgende:
En weet je dat van mij al?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Health and Safety Executive in Oil and Gas!
Dat executive studeer ik nu nog voor nynkequote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Health and Safety Executive in Oil and Gas!
Knap hoor! ik ga ook maar weer eens het zwemmen oppakken. Is toch wel erg goed voor mij !(voor de lijn, voor de conditie en voor mijn chronische rugpijn)quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:34 schreef DarkElf het volgende:
Zo! 50 baantjes gezwommen en twee minuten sneller dan vorige keer.
Nu stort ik ff in met een glas spa rood met vers limoensap erin
Da's 1,25 kilometerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:34 schreef DarkElf het volgende:
Zo! 50 baantjes gezwommen en twee minuten sneller dan vorige keer.
Nu stort ik ff in met een glas spa rood met vers limoensap erin
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:12 schreef Perruche het volgende:ik heb mn test gehaald, ik mag mee naar de cursus volgende week...!!
ik wilt ook zwemmen.... morgen mag ik weer
Toko of natuurwinkelquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:51 schreef DarkElf het volgende:
Oh trouwens ik heb een vraagje , een CUL vraagje
Ik moet rode linzen hebben (stond een recept in de delicious die leek me wel wat) maar (domme vraag) :
waar koop je die???
Ja dat dacht Rtificial ook al.. Toko weet ik wel te vinden, natuurwinkel is lastiger .quote:
Dat weet ik ook nietquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:26 schreef Perruche het volgende:
wat is dan het verschil met gele en rode linzen...? Bij de appie kan je in een Silvo doosje namelijk wel gele linzen halen...
(via deze site)quote:Re. lentils, you can use black, green, and crimson lentils interchangeably, perhaps altering the cooking time slightly (smaller ones will cook faster). But red lentils are very different -- they are regular lentils that have the outer skin removed, so they will cook a lot faster and break down more during cooking. Happy lentil eating!
ah ok, en t moet soep worden dus dat verklaard dat je rode ervoor nodig hebtquote:
Nobody here is cool!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:51 schreef Perruche het volgende:
ik vind dit trouwens een leuke site:
http://www.colorsmagazine.com/
en ook
http://www.nobodyhere.com/
maar ik weet niet of dat onder blogs valt...
Wij leven echt bijna op elkaars lip.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:56 schreef AKnynke het volgende:
Zo, net lekker geluncht bij Ipanema. [ afbeelding ]
Het zonnetje schijnt nog steeds heerlijk!
nou ja, ik had laatst met gele linzen linzen soep gemaakt en dat gaat prima hoor! Lekker uurtje laten pruttelen en dan wordt het vanzelf lekker dik.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah ok, en t moet soep worden dus dat verklaard dat je rode ervoor nodig hebt
Ik zal eens zien. Morgen ga ik even de stad in en dan kan ik langs een toko.. misschien hebben ze het daar. Er zit ook een hele grote supermarkt die duidelijk multiculti is gevuld dus anders kan ik het daar misschien krijgen..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:19 schreef Perruche het volgende:
[..]
nou ja, ik had laatst met gele linzen linzen soep gemaakt en dat gaat prima hoor! Lekker uurtje laten pruttelen en dan wordt het vanzelf lekker dik.
Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar ik zag toevallig afgelopen zaterdag bij de Sligro rode linzen liggen. Alleen, dan heb je wel een pasje nodig....... Lekker recept in de Delicious, overigens. Mijn oog was er ook al op gevallen! Die rode linzen kook je inderdaad tot pap, hét verschil met de andere linzen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik zal eens zien. Morgen ga ik even de stad in en dan kan ik langs een toko.. misschien hebben ze het daar. Er zit ook een hele grote supermarkt die duidelijk multiculti is gevuld dus anders kan ik het daar misschien krijgen..
en anders wordt het misschien een andere kleur linzenof een heel ander recept
Nee ik heb helaas geen sligropasje maar goed; ik neem aan dat ik het wel ergens tegenkom morgenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:41 schreef Sudderpot het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar ik zag toevallig afgelopen zaterdag bij de Sligro rode linzen liggen. Alleen, dan heb je wel een pasje nodig....... Lekker recept in de Delicious, overigens. Mijn oog was er ook al op gevallen! Die rode linzen kook je inderdaad tot pap, hét verschil met de andere linzen.
Ben ook nog niet erg thuis in de linzen. Ik was laatst in het stoofpottentopic en kreeg daar een uitgebreide uitleg over soorten linzen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee ik heb helaas geen sligropasje maar goed; ik neem aan dat ik het wel ergens tegenkom morgen
Ja ziet er aantrekkelijk uit he dat soeppie? Ik heb nog nooit linzen op (zover ik weet) dus ik was eigenlijk wel benieuwd.
Als ik hem ga maken dan doe ik datquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:50 schreef Sudderpot het volgende:
[..]
Ben ook nog niet erg thuis in de linzen. Ik was laatst in het stoofpottentopic en kreeg daar een uitgebreide uitleg over soorten linzen.![]()
Post je het Deliciousresultaat? Ben wel benieuwd!
Ja he?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:23 schreef Bluezz het volgende:
Wat een lieverd DE
Ga ik vanmiddag - eindelijk- mijn bril ophalen, zijn ze vergeten het leesgedeelte erin te zetten![]()
![]()
Dus wéér wachten, ik had me er al weken op verheugd omdat mijn oude bril voor geen meter zit en de coting helemaal loslaat dus lelijk is gewordenGrrrr, kan er zo kwaad om worden, dit is al de 3e keer dat er iets mis gaat met een bril
Ik heb uit boosheid een nieuwe broek en een sjaaltje gekocht, lekker
Zo heeft iedereen een fijne productieve dag gehad? Kheb weer heerlijk gewerkt, heb echt de slag te pakken nu... Ging weerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:30 schreef Den_Haag het volgende:
Moet nog bedenken wat ik vanavond ga maken. geen idee nog.
Kip met zure room? Vertel eens?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen een fijne productieve dag gehad? Kheb weer heerlijk gewerkt, heb echt de slag te pakken nu... Ging weer![]()
Mama maaktkip met champignons en zure room
Heerlijk! Rijst erbij, bloemkool... Fantastisch!
Flinke ui snipperen en fruiten, in stukjes gesneden kipfiletje erbij, doosje gesneden champignons erin, lekker bakken tot de champignonnetjes bruin zijn. Kuipje creme fraiche erin, kippen boullionblokje erbij. Pruttelen, wat allesbinder en klaar! Lekker met pandan- of basmatirijst en doperwten uit de vriezerquote:
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Flinke ui snipperen en fruiten, in stukjes gesneden kipfiletje erbij, doosje gesneden champignons erin, lekker bakken tot de champignonnetjes bruin zijn. Kuipje creme fraiche erin, kippen boullionblokje erbij. Pruttelen, wat allesbinder en klaar! Lekker met pandan- of basmatirijst en doperwten uit de vriezer
Ik vind het een van de betere kooksels van mn mams. Alleen jammer dat het zo vreselijk lekker maar vreselijk ongezond is. Al die creme fraiche...quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:37 schreef Tezz het volgende:
Zo had ik vandaag een ovenschotel van kip met ui in witte wijnsaus. Ook erg simpel maar oh zo lekker!
Ontbijtspek uitbakken en uit de pan halen.
In de zelfde pan blokjes kipfilet zachtjes aanbakken met wat peper en zout. Uit de pan halen.
In dezelfde pan twee grote grof gesneden uien met wat tijm aanbakken. 2/3e deel uit de pan halen.
Over het restje uien in de pan een lepel bloem strooien en even meebakken.
Afblussen met een flinke plens witte wijn.
Kopje water erbij en een half bouiilonblokje.
Een pakje roomculinair erbij en aan de kook brengen. Een paar minuutjes laten pruttelen.
In een ovenschotel de ontbijtspek, kip en ui mengen en de saus er over heen gieten. Zakje geraspte kaas er over en smullen maar!
Ik at er gepofte aardappels en een tomatensalade bij, maar het is ongetwijfeld ook lekker met rijst!
Goed idee, ff kijken of ik Mr. Rebound zover kan krijgenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:10 schreef Euc- het volgende:
Neuken?
Goedenavond. Lang werkdagje met zo'n training er achteraan.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:34 schreef Bluezz het volgende:
golfer heeft training vanavond op zijn werk dus er werd niet gekookt vanavond.
Klinkt erg lekker, ga ik zeker een keertje maken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:37 schreef Tezz het volgende:
Zo had ik vandaag een ovenschotel van kip met ui in witte wijnsaus. Ook erg simpel maar oh zo lekker!
Ontbijtspek uitbakken en uit de pan halen.
In de zelfde pan blokjes kipfilet zachtjes aanbakken met wat peper en zout. Uit de pan halen.
In dezelfde pan twee grote grof gesneden uien met wat tijm aanbakken. 2/3e deel uit de pan halen.
Over het restje uien in de pan een lepel bloem strooien en even meebakken.
Afblussen met een flinke plens witte wijn.
Kopje water erbij en een half bouiilonblokje.
Een pakje roomculinair erbij en aan de kook brengen. Een paar minuutjes laten pruttelen.
In een ovenschotel de ontbijtspek, kip en ui mengen en de saus er over heen gieten. Zakje geraspte kaas er over en smullen maar!
Ik at er gepofte aardappels en een tomatensalade bij, maar het is ongetwijfeld ook lekker met rijst!
Och, jij hebt in ieder geval plannen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:18 schreef Euc- het volgende:
Idd stil hier..![]()
Vanavond 2 roadtrips geplanned, nog niet helemaal zeker, beetje afhankelijk of iedereen kan, maar 3e weekend van maart naar Parijs, gewoon lekker wat sightseeing, ff eruit zijn enzo, en in mei een week (of iets langer) naar Portugal. Daar hebben de ouders van 1 van mn maten een huis, korte vakantie tussendoor
Zucht, weet je wat het rotte van plannen is? Dat je al die voorpret hebt en je weet dat het nog zolang duurt voor het ook eindelijk is
Bagger, ze bleek toch iets minder leuk te zijn dan ik dachtquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Och, jij hebt in ieder geval plannen.
Hoe gaat het met die meid?
Ja sorry, haha, dat stukje vergat ik in mijn receptje! Ik doe hem een half uurtje op 170 graden (heteluchtoven). Dan kunnen de smaken lekker intrekken en de kip gaart nog even door zodat hij supermals wordt. Dan, als het nodig is, nog even een minuut of vijf onder de grill om te gratineren inderdaad.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Klinkt erg lekker, ga ik zeker een keertje maken.
Hoe lang moet het in de oven? minuutje of 8 om de kaas te gratineren?
jawel! want ik ga morgen naar Bergen op zoom en daar zit een Jumbo!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:40 schreef Liejannuh het volgende:
DarkElf, ik heb pas nog een kilo rode linzen gekocht bij de Jumbo. Niet dat jij daar heel veel aan hebt in Belgie, maar misschien dat je je eega zo gek kunt krijgen om daar een kijkje te nemen.
Ik ben helemaal fan van de wereldwinkel! Ik koop er voor mezelf vaak kookproducten (lekkere olie en kruidenmengsels) en voor anderen vaak cadeautjes.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:48 schreef DarkElf het volgende:
zo hehe wereldwinkel vergadering gehad, nu ff lekker zitten en zometeen lekker tukken..
Mijn moeder is de voorzitster van de plaatselijke wereldwinkel! Staat ook elke week in de winkel, en als ik thuis ben ga ik er altijd even langs! Leuk! Hebben ze in Belgie ook wereldwinkels dan? Volgens hetzelfde concept als in NL?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:48 schreef DarkElf het volgende:
zo hehe wereldwinkel vergadering gehad, nu ff lekker zitten en zometeen lekker tukken..
Hoevaak ik wel niet van die kerstpakketten heb ingepakt, folie eromheen, frutsels eromheen....trauma's!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben helemaal fan van de wereldwinkel! Ik koop er voor mezelf vaak kookproducten (lekkere olie en kruidenmengsels) en voor anderen vaak cadeautjes.
En ook al drie jaar op een rij de kerstpakketten voor onze organisatie. Ik heb een zeer klein budget (en ik heb 300 pakketten nodig) en ik vind het zo geweldig dat ik bij de wereldwinkel EN een mooi cadeautje uit kan zoeken EN ook nog eens supergoed geholpen word door enthousiaste mensen die ook nog eens voor noppes al die 300 pakketten inpakken en van een mooi strikje en frutseltje voorzien!
Yups, dat zijn wij ookquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben helemaal fan van de wereldwinkel! Ik koop er voor mezelf vaak kookproducten (lekkere olie en kruidenmengsels) en voor anderen vaak cadeautjes.
En ook al drie jaar op een rij de kerstpakketten voor onze organisatie. Ik heb een zeer klein budget (en ik heb 300 pakketten nodig) en ik vind het zo geweldig dat ik bij de wereldwinkel EN een mooi cadeautje uit kan zoeken EN ook nog eens supergoed geholpen word door enthousiaste mensen die ook nog eens voor noppes al die 300 pakketten inpakken en van een mooi strikje en frutseltje voorzien!
Ja die hebben zequote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Mijn moeder is de voorzitster van de plaatselijke wereldwinkel! Staat ook elke week in de winkel, en als ik thuis ben ga ik er altijd even langs! Leuk! Hebben ze in Belgie ook wereldwinkels dan? Volgens hetzelfde concept als in NL?
K ga zo maar op bed, morgen weer optijd eruit! Weltrusten allemaal!
Das logisch. Ze heeft ook helemaal gelijk, want jij fraudeert wellicht niet, maar een ander doet dat wel. Ook wel voor 11 euro. Ik ken daar praktijkvoorbeelden van (die ik niet mag toelichten hier, helaas).quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:30 schreef Den_Haag het volgende:
Daarna zegt ze nog dat zonder bonnetje de wasstraat niet betaalt kan worden omdat dan iedereen zomaar declaraties kan indienen.voor 11 euro frauderen zeker. heerlijk hoe de Belgen hun mensen vertrouwen.
![]()
Kom bij ons werkenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:30 schreef Den_Haag het volgende:
Sneu kutbedrijf.
Sorry, maar als je verwacht dat je mensen 400 tot 1000 euro voorschieten moet je niet miepen over een bonnetje van 11 euro.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:23 schreef beunkster het volgende:
[..]
Das logisch. Ze heeft ook helemaal gelijk, want jij fraudeert wellicht niet, maar een ander doet dat wel. Ook wel voor 11 euro. Ik ken daar praktijkvoorbeelden van (die ik niet mag toelichten hier, helaas).
Maar voor 11 euro ga je toch niet eens proberen te declareren zonder bonnetje... dan had je beter ff een bonnetje kunnen laten schrijven. Doen ze bijna altijd wel
[..]
Kom bij ons werken![]()
![]()
Ik weet het maar al te goedquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:18 schreef Euc- het volgende:
Zucht, weet je wat het rotte van plannen is? Dat je al die voorpret hebt en je weet dat het nog zolang duurt voor het ook eindelijk is
Wereldwinkelquote:
Wachten tot je eindelijk vertrekt vind ik het probleem niet van het plannen, mijn probleem is meer de prijs.quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet het maar al te goedMaar af en toe reisgidsjes doorbladeren, googlen op bezienswaardigheden en foto's van de plekken waar je naartoe gaat bekijken slepen mij er wel doorheen tot september
![]()
Dat heb je goed voor elkaarquote:Op woensdag 13 februari 2008 01:18 schreef golfer het volgende:
Voorlopig is onze eerste mini-break weer gepland voor a.s. weekend:
http://www.merlet.nl/main.php?page=91
Samen met 2 goede vrienden/innen.
Het is in Voorburg ook mistig, ik kan de spoorbaan niet zien en die ligt bijna tegen het gebouw aan!quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:56 schreef AKnynke het volgende:
Zo, weer wat werk gevonden om te doen vandaag, zo kom ik de dag wel door!
Tis mistig in Maastricht, kan de maas niet eens zien!
always on the lookout?quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het is in Voorburg ook mistig, ik kan de spoorbaan niet zien en die ligt bijna tegen het gebouw aan!
Ik ga ook weer eens wat bestanden analyseren. En achter een leuke vacature aanbellen.
Absoluut!quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:24 schreef Den_Haag het volgende:
Zo, heel eventjes thuiswerken nu. Maar niet te lang, de schoonmaakster is er.
Straks naar Delft om naar een motorstalling te kijken
quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:09 schreef cul_non_kul het volgende:
Manic Wednesday inmiddels
G'middag allen
quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wens hier niemand manische dagen toe, je wordt er gillend gek van
Joh wat klote! Een overname brengt altijd veel onrust... En veel werk!! Ik hoop niet voor je dat er ook personeel vervangen moet gaan worden...quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:13 schreef cul_non_kul het volgende:
pfff...ik wens het idd niemand toe, maar mag het hier op het werk ondergaan ... bleu ...
we staan op het punt overgenomen te worden, het is een grote K-bende hier![]()
He bah...quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:13 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
pfff...ik wens het idd niemand toe, maar mag het hier op het werk ondergaan ... bleu ...
we staan op het punt overgenomen te worden, het is een grote K-bende hier![]()
Dat vroeg ik me ook meteen af, kan je niet wat eerder afzwaaien daar?quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:19 schreef AKnynke het volgende:
He bah...
Wanneer begin je met je nieuwe baan?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:31 schreef Euc- het volgende:
Het spijt me dat ik weer geen foto's heb gemaakt![]()
Ik heb wel een foto voor je!quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:31 schreef Euc- het volgende:
Het spijt me dat ik weer geen foto's heb gemaakt![]()
Leuk..quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb wel een foto voor je!
http://tbn0.google.com/im(...)eopard/vomit-366.jpg
quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Accepteren ze daar wel roze motors?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:32 schreef Bluezz het volgende:
Huh?
Der zat een culleke te sandwichen, zag je dat
Ik ben een compulsieve "klik hier niet op als je een mietje bent" klikker...quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jullie doen t toch echt zelf!!
Leuk joh! Kan je echt gaan cruisen!quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:38 schreef Den_Haag het volgende:
![]()
De stalling is het trouwens geworden!!!
Volgende week de motor maar ophalen
Een rozequote:Op woensdag 13 februari 2008 14:06 schreef Perruche het volgende:
den haag! wat voor motot R heb je dan!
motoren
Nee, Salo ken ik niet. Wat is dat dan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:21 schreef Euc- het volgende:
Lein, als je van dat soort dingen houd zul je vast de film Salo wel kennen?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:06 schreef Perruche het volgende:
den haag! wat voor motot R heb je dan!
motoren
"Dit is een genadeloos stukje cinema dat de kijker shockeert en met een uitgeput en misselijk gevoel de bioscoop uitstuurt."quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:22 schreef Euc- het volgende:
Kijk het maar eens, een hele gezellige film
Ben benieuwd, kan wel een hele hoop hebben wat dat betreftquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:28 schreef Euc- het volgende:
"Dit is een genadeloos stukje cinema dat de kijker shockeert en met een uitgeput en misselijk gevoel de bioscoop uitstuurt."
Hij is wel mooi, D_H. Roze, maar wel mooiquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:23 schreef Den_Haag het volgende:
[ afbeelding ]![]()
vrouwen die van motoren houden![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
vrouwen die van motoren houden![]()
![]()
Mooi roze is niet lelijkquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij is wel mooi, D_H. Roze, maar wel mooi
Inderdaad, en als je vent genoeg bent zodat het je niets kan schelen, moet je dr ook gewoon op kunnen rijdenquote:
Ik heb hem ooit wel eens op een film festival in de bioscoop gezien ja, heb ook de white ring criterion in mijn dvd collectiequote:Op woensdag 13 februari 2008 14:45 schreef Perruche het volgende:
mooi man, zo een roze motor! Als ik geld heb en de durf, wil ik ok graag een keer mn motor rijbewijs. maar dat doe ik dan wel in mn midlife crisis, eerst maar eens zorgen dat ik gewoon het autorijbewijs heb
Salo is echt een ranzige film trouwens. Bah bah....
Euc, heb je hem in de bios gezien dan? Vraag me af waarom iemand daar heen zou gaan
Denk dat ik dan de auto pakt. als je het niet erg vind.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:46 schreef AKnynke het volgende:
Zeg D_H: kom je ook op je roze motor deze kant op?
Da's een filmhuis aan de rand van het TU campus, aan de kant van het NS station (5 minuutjes lopen). Zit ook een niet heel slechte Grand Cafe met diner-mogelijkheid ingebouwd.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:45 schreef Euc- het volgende:
[..]
Steer, de Zwarte Doos, wat is dat voor iets? TU?
Steer, wat heb je gedronken jongen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, D_H en Nynke hebben een date vanavond. Ik heb plaatsvervangende benieuwdheid.
Vanavond?? Tijdens die restaurantweek toch pas?quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, D_H en Nynke hebben een date vanavond. Ik heb plaatsvervangende benieuwdheid.
Geloof me, dat niksdoen is na een tijdje echt niksquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:20 schreef Den_Haag het volgende:
Wacht maar. De niksdoe-tijd ga je koesteren
Kun je niet even Italiaans gaan praten met je vriend ofzo, dat je je verveelt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:24 schreef Perruche het volgende:
nee echt joh ik verveel me, ik moet wachten tot men het project heeft getekend. Bah bah. En nee ik heb nu geen geld voor nog eenr jbewijs
ben maar aan het uitzoeken wanneer ik me hoe en waar in moet shcrijven voor de master... D=H, hoe bevalt het eik op nyenrode... (daar zat je toch...?)
Oeh Perruche, Italiaanse mannen? Vertel! Zijn ze echt zo leuk als ze lijken?quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:27 schreef Perruche het volgende:
hij is zn scriptie aan het schrijven en hij heeft geen tijd voor zn arme vriendinnetje...
nu probeer ik met mn sexy italiaanse collega een gesprekje aan te knopen maar die is voor de verandering wel druk bezig, dus dat werkt ook niet..!!!
Nyenrode bevalt goed. Het is redelijk intensief maar nog goed te doen. Begin aardig in het ritme te komen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:24 schreef Perruche het volgende:
nee echt joh ik verveel me, ik moet wachten tot men het project heeft getekend. Bah bah. En nee ik heb nu geen geld voor nog eenr jbewijs
ben maar aan het uitzoeken wanneer ik me hoe en waar in moet shcrijven voor de master... D=H, hoe bevalt het eik op nyenrode... (daar zat je toch...?)
Want hier hangen beschikbare mannen rond! Jij, Steer, D_H...quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:29 schreef Euc- het volgende:
En dus ga je lekker fokken
Moederskindjes.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oeh Perruche, Italiaanse mannen? Vertel! Zijn ze echt zo leuk als ze lijken?
Jij voelt je geroepen Steer?quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien moet je je standaard even verlagen en met wat minder aantrekkelijke mensen in je omgeving gaan praten.
Had college om 8:30quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nyenrode bevalt goed. Het is redelijk intensief maar nog goed te doen. Begin aardig in het ritme te komen.
Waar ben je precies op aan het wachten?
Steer, al wakker?
Probeer je nou medelijden-aandacht te krijgen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien moet je je standaard even verlagen en met wat minder aantrekkelijke mensen in je omgeving gaan praten.
Ik ben zo lelijk als de nachtquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Probeer je nou medelijden-aandacht te krijgen?
Ach gossie! Ben je zo zielig steer? Wil je een belly-rub?quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben zo lelijk als de nacht
Zie je niet dat ik naar je smacht
Hoe langer ik op je wacht
Hou ik mezelf niet meer in de macht
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach gossie! Ben je zo zielig steer? Wil je een belly-rub?
Wat wil je je daarbij voorstellenquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat wil je je daarbij voorstellen
Fooootooooowsquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:47 schreef Perruche het volgende:
mweheheeee
ja ik vind den italiaanse man wel leuk![]()
Afgezien van dat het vaak glijers en moederskindjes zijn natuurlijkDaar zijn de meeste Ollanders veel beter in, maar ja... die passionele zuidelijke mannen, heb ik toch wel een zwak voor heur...!!
Hyves is wel een goed idee eigenlijk
Ik geloof namelijk niet dat ik daar een erogene zone heb.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat wil je je daarbij voorstellen
wordt je al een brallende bal?quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nyenrode bevalt goed. Het is redelijk intensief maar nog goed te doen. Begin aardig in het ritme te komen.
Waar ben je precies op aan het wachten?
Steer, al wakker?
Ohhh wedden? Als je je best doet, is je hele lijf een grote erogene zonequote:Op woensdag 13 februari 2008 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ik geloof namelijk niet dat ik daar een erogene zone heb.
Whehehe! Nog 1 voor je lijstje complimenten, D_H!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:49 schreef Perruche het volgende:
wordt je al een brallende bal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |