abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56671707
Mooi pandje Tezz!!

Enne ik vond het heerlijk, nachtdiensten De sfeer, de kleine gezellige gesprekjes en gedoetjes met de bewoners die uit bed kwamen
Die mis ik hoor, afgezien van de ORT ik deed vaak 4 op 4 af, ideaal te combineren met kleine kids.. net als weekenden werken. Moest in het begin echt wennen aan kantooruren, alle feestdagen weekenden avonden en nachten vrij

Heerlijk kopje espresso-verkeerd nu.
Morgen eindelijk nieuwe bril ophalen
  maandag 11 februari 2008 @ 20:56:06 #72
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_56671958
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:36 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja bizar heh, dat sommige mensen nachtdiensten kunnen? Ik heb collega's die alleen nachtdiensten draaien. Zou het zelf niet kunnen!

Die 2 programma's die je noemt zijn net de 2 die ik zo veel mogelijk probeer te vermijden
Ik heb hetzelfde respect voor mensen die ochtenddiensten draaien, die om 4 uur ofzo hun nest al uitmoeten.
Bakkers, chauffeurs, mensen die de kranten persen enz.
Ik ben zelf meer een nachtmens , dan ben ik het meest actief terwijl ik 's ochtends echt altijd moeite heb met opstaan.
pi_56672252
Jullie krijgen allemaal de groetjes van SOL, ze belde me en dacht iemand anders gebeld te hebben. maar doet ons allemaal de hartelijke groeten!
pi_56674125
Mijn man werkt onregelmatige diensten. Een vroege dienst is van 6 tot 14 (errug vroeg opstaan dus). Een late dienst is van 14.00 tot 22.00 en een nacht van 22.00 tot 6. Toen mijn dochter nog niet op school zat was het ideaal, mijn man is dus sowieso altijd de middag of de ochtend thuis en in die uren ging ik werken. Nu maakt het niet zo heel veel meer uit, want ik werk onder schooltijd. Maar zolang hij het volhoudt vind ik het errug prettig (inderdaad Bluezz, de ORT )
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_56674164
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:36 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Die 2 programma's die je noemt zijn net de 2 die ik zo veel mogelijk probeer te vermijden
Hahaha, ik ben eigenlijk helemaal geen tv kijker, maar dit vind ik nou nog wel leuk 'vermaak'. Alhoewel ik nu zit te SC-en terwijl de uitslag van Project Catwalk op tv is.............dus zo spannend is het nou ook weer niet, haha.
pi_56674738
quote:
Op maandag 11 februari 2008 14:30 schreef Den_Haag het volgende:
Dusss? ik ook
Bij mijn huidge opdrachtgever is fok.nl op de blacklist geplaatst, dus daar kunnen we niet bij. De andere fora waar ik lid van ben kan ik overigens wel bij
Maar buiten dat ben ik vandaag stervensdruk geweest, ik ging om half acht vannavond weg, heb net lekker gesport en heb al weer eventjes gewerkt. Nu maar naar bed, dan om vijf uur mijn nest uit en om kwart over zeven weer starten.
Nog eventjes een paar daagjes doortrekken en dan donderdag en vrijdag cursus, is ook wel intensief maar toch anders
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"
LinkedIn profiel
pi_56675160
Zo, weer klaar met studeren voor vandaag. zo maar eens slapen.
pi_56675198
Alvast slaap lekker allemaal! Ik ga erin, morgen 2 uur lang behandelplan-overleg met artsen die niet kunnen kiezen welke nazorg er aangevraagd moet worden zucht!
  maandag 11 februari 2008 @ 23:10:48 #79
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56675348
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:46 schreef beunkster het volgende:

Bij mijn huidge opdrachtgever is fok.nl op de blacklist geplaatst, dus daar kunnen we niet bij.
Bij mij op het werk zijn alle fora en weblogs geblokkeerd, dus overdag geen enkele mogelijkheid om even een keer stiekem mee te lezen. Tijd om te posten heb ik sowieso toch al niet.
Ach, het went. Gewoon 's avonds en op mijn vrije dagen haal ik de schade wel in.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_56675509
En ik ga ook slapen...........moet nog even een Tess Gerritsen uitlezen (lekker spannend) en dan kruip ik lekker tegen mijn dochter aan (die altijd bij mij in bed mag als manlief nachtdienst heeft).

Trusten allemaal!
pi_56675794
slaap lekker allemaal
  maandag 11 februari 2008 @ 23:27:05 #82
45 SiGNe
pi_56675813
quote:
Op maandag 11 februari 2008 23:10 schreef golfer het volgende:

[..]

Bij mij op het werk zijn alle fora en weblogs geblokkeerd, dus overdag geen enkele mogelijkheid om even een keer stiekem mee te lezen. Tijd om te posten heb ik sowieso toch al niet.
Ach, het went. Gewoon 's avonds en op mijn vrije dagen haal ik de schade wel in.
Daar hebben ze proxy's voor uitgevonden
  maandag 11 februari 2008 @ 23:37:36 #83
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_56676032
Ik moet morgen ook weer naar school, 10 tot 1

Maar eens een leuke tent vinden om te lunchen
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_56676237
hoi hoi >) nou geen carbonara, heb bij de hema een staafmixer gekocht dus heb soep gemaakt, lekker joh, met paprika. mn eerste echte soep ooit, haha!

ik baal, kan niet naar c-taste in de restaurant week, eikels van mn werk. Ga het nog wel een keer inhalen...!!!
  maandag 11 februari 2008 @ 23:51:30 #85
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_56676291
quote:
Op maandag 11 februari 2008 23:10 schreef golfer het volgende:

[..]

Bij mij op het werk gaat het er juist om om die af te speuren. Doe de hele dag niets anders dan weblogs lezen! (Tot nu toe dan)...

Zo, lange dag is over. Vanmorgen om 9 uur de deur uit, nu weer thuis. Oefenwedstrijdje gespeeld, en gewonnen! Dik ook!

Nu ff niets doen om de adrenaline kwijt te raken, en dan slapen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 12 februari 2008 @ 00:08:51 #86
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56676557
quote:
Op maandag 11 februari 2008 23:51 schreef AKnynke het volgende:

Bij mij op het werk gaat het er juist om om die af te speuren. Doe de hele dag niets anders dan weblogs lezen! (Tot nu toe dan)...
Misschien heb je het al een paar keer vermeld, maar wat doe je dan precies voor werk?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 12 februari 2008 @ 00:11:47 #87
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_56676591
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 00:08 schreef golfer het volgende:

[..]

Misschien heb je het al een paar keer vermeld, maar wat doe je dan precies voor werk?
Ik werk (betaalde stage) voor het european journalism center (www.ejc.net). Ze maken het leven van journalisten omtrent de europese unie makkelijker, en werken veel met 'nieuwe media', of web 2.0. Zo hebben ze een afdeling waar het medialandschap van alle EU landen beschreven word, en gaan ze een website voor het Europese Parlement maken. Daar ga ik vooral aan werken. Verder hebben ze ook een afdeling waarin ze media-news naar voren laten komen, etc etc. Ben vorige week pas begonnen, dus eerst kijken wat er allemaal is.

En nu ga ik naar bed! Weltrusten!
  dinsdag 12 februari 2008 @ 00:19:44 #88
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_56676683
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:26 schreef Tezz het volgende:
Mijn man werkt onregelmatige diensten. Een vroege dienst is van 6 tot 14 (errug vroeg opstaan dus). Een late dienst is van 14.00 tot 22.00 en een nacht van 22.00 tot 6. Toen mijn dochter nog niet op school zat was het ideaal, mijn man is dus sowieso altijd de middag of de ochtend thuis en in die uren ging ik werken. Nu maakt het niet zo heel veel meer uit, want ik werk onder schooltijd. Maar zolang hij het volhoudt vind ik het errug prettig (inderdaad Bluezz, de ORT )
Dat soort werktijden heb ik ook
Ok verspringt 30 minuten maar is goed te doen.
Ene week vroeg.. dan weer nacht.. laat etc.. heerlijk die roulatie, ik vind dat wel fijn... kan nl. niet zo goed tegen regelmaat.
Alleen lijkt het me wel gek slapen in de zomer met nachtdiensten.. dat ga ik nog mee maken
(Toch anders dan dat je thuis zelf net voor dat het licht wordt je bed in sneakt haha)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 12 februari 2008 @ 00:24:17 #89
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56676737
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 00:11 schreef AKnynke het volgende:

Ik werk (betaalde stage) voor het european journalism center (www.ejc.net). Ze maken het leven van journalisten omtrent de europese unie makkelijker, en werken veel met 'nieuwe media', of web 2.0. Zo hebben ze een afdeling waar het medialandschap van alle EU landen beschreven word, en gaan ze een website voor het Europese Parlement maken. Daar ga ik vooral aan werken. Verder hebben ze ook een afdeling waarin ze media-news naar voren laten komen, etc etc. Ben vorige week pas begonnen, dus eerst kijken wat er allemaal is.
Ziet er interessant uit.
Communicatie of journalistieke opleiding die je doet?
quote:
En nu ga ik naar bed! Weltrusten!
Slaap lekker.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 12 februari 2008 @ 00:26:58 #90
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_56676770
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 00:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Ziet er interessant uit.
Communicatie of journalistieke opleiding die je doet?
[..]

Slaap lekker.
Ze studeerde iets met europese politiek oid meen ik
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  dinsdag 12 februari 2008 @ 02:17:03 #91
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_56677582
Zo, The Prestige is een erg goeie film!

Nu maar eens slapen, moet over minder dan 5 uurtjes alweer op, achja..
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  dinsdag 12 februari 2008 @ 07:12:31 #92
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_56678003
Amateurs
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_56678025
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 00:19 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Dat soort werktijden heb ik ook
Ok verspringt 30 minuten maar is goed te doen.
Ene week vroeg.. dan weer nacht.. laat etc.. heerlijk die roulatie, ik vind dat wel fijn... kan nl. niet zo goed tegen regelmaat.
Alleen lijkt het me wel gek slapen in de zomer met nachtdiensten.. dat ga ik nog mee maken
(Toch anders dan dat je thuis zelf net voor dat het licht wordt je bed in sneakt haha)
Mijn man doet een week nachdiensten (maandagnacht t/m donderdagnacht), dan een week driemaal laat en tweemaal vroeg en dan een week driemaal vroeg en tweemaal laat. Op zich wel een fijn rooster vindt hij. En hij kan altijd wel slapen, dus ook in de zomer heeft ie geen moeite met de nachtdiensten. Nu moet ik wel zeggen dat ik rolluiken op mijn slaapkamer heb dus het is gewoon pikdonker.

Net hebben we ff gezellig koffie gedronken en hij is nu zijn bed in en ik ga naar mij werk!
pi_56678027
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 02:17 schreef Euc- het volgende:
Zo, The Prestige is een erg goeie film!

Nu maar eens slapen, moet over minder dan 5 uurtjes alweer op, achja..
Da's met die goochelaars, toch?? Vond ik ook erg goed! En verrassend einde!
pi_56678043
Goodmorning allemaal, het wordt weer een mooie dag als ik die mooie lucht moet geloven hier.

Straks zwemmen en een champignonssoeppie maken voor vanavond.Lekker snel en makkelijk want we hebben niet veel tijd vanavond
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56678060
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 07:26 schreef DarkElf het volgende:
Goodmorning allemaal, het wordt weer een mooie dag als ik die mooie lucht moet geloven hier.

Straks zwemmen en een champignonssoeppie maken voor vanavond.Lekker snel en makkelijk want we hebben niet veel tijd vanavond
Goedemorgen hoor!

Ik mag gaan werken vandaag en vanmiddag vrij! Vandaag trouwens spannende dag...........mijn langverwachte nieuwe pannenset van AMC komt vandaag binnen! Hij was behoorlijk prijzig dus het duurde ff voordat ik alles bij elkaar gespaard had.

Maar ik ben heel blij! Nieuw speelgoed in de keuken! En eindelijk mijn oude pannen die ik acht jaar geleden bij de blokker kocht voor een habbekrats de deur uit!
pi_56678071
.

Ik hoop weer op een zonnige dag, heb al een shirtje met korte mouwen uit de kast gepakt .
Whatever I want.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 07:52:09 #98
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_56678134
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 07:20 schreef Tezz het volgende:

[..]

Da's met die goochelaars, toch?? Vond ik ook erg goed! En verrassend einde!
Jup, nogal
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_56678198
morguh!
pi_56678205
Nou, voor iedereen een fijne (werk)dag, I'm off to work! Eerst kind op school afgooien en dan door .......

Tot vanavond!
pi_56678249
Goedemorgen allen! Weer het begin van een fijne, lange werkdag! Sta weer te popelen!
  dinsdag 12 februari 2008 @ 09:16:17 #102
101884 PeRi
Allons-y!
pi_56678736
Het is hier al bloedheet en straks gaat de zon nog de rest van de dag door mijn raam schijnen !!!

Zomer !!
Whatever I want.
pi_56678871
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 07:34 schreef Tezz het volgende:

[..]

Goedemorgen hoor!

Ik mag gaan werken vandaag en vanmiddag vrij! Vandaag trouwens spannende dag...........mijn langverwachte nieuwe pannenset van AMC komt vandaag binnen! Hij was behoorlijk prijzig dus het duurde ff voordat ik alles bij elkaar gespaard had.

Maar ik ben heel blij! Nieuw speelgoed in de keuken! En eindelijk mijn oude pannen die ik acht jaar geleden bij de blokker kocht voor een habbekrats de deur uit!
Nou werk ze dan maar en geniet ze van het kokkerelen met je mooie nieuwe pannen
Leuk is dat he? Nieuw speelgoed
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 12 februari 2008 @ 09:26:54 #104
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_56678882
Goeiesmorgens! Ook weer op het werk..kopje koffie, zonnetje..ideaal!
pi_56679615
Al weer hard aan het werk met een bakkie koffie naast me
  dinsdag 12 februari 2008 @ 10:11:46 #106
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_56679635
Morguh!
Extra dagje aan het werk... veel te doen en een aantal programma's komen wel erg dichtbij...

Gisteren kut training gehad waarna ook nog eens iemand verteld dat ie het seizoen niet afmaakt... zwaktebod! nog maar één spelverdeler... onze buiten-man gaat nog maar één keer per week trainen met ons... nog zo'n zwaktebod... heerlijk zo...
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
pi_56679906
goeiemorgen

heeerlijk weer, vanmorgen met de fiets naar het werk... de rijp zat op de bomen en een dun laagje ijs op de slootjes, zo mooi!

Nu lekker e-learnen, jeeh..!
pi_56680234
de hele dag telefoneren
pi_56680309
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 10:46 schreef Den_Haag het volgende:
de hele dag telefoneren
je bent toch niet zo´n vuige telemarketeer he

wat hebben we het toch zwaaaaarrr

en ik heb nu al honger!!!
pi_56680346
shit, ik moet een examen doen. Nou, hop, an de slag. mag het drie keer proberen...
  dinsdag 12 februari 2008 @ 11:01:48 #111
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_56680509
quote:
de hele dag telefoneren
Callcenter?
Heb ik 9 maanden gedaan voor Tele2, gelukkig alleen de verkoop aan inbound, tot ze vonden dat het mijn probleem was dat zij het vakantie-formulier van me kwijt waren geraakt en ik maar moest werken de hele vakantie daag uitzendkracht
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
pi_56680683
quote:
de hele dag telefoneren
Iew... wij doen ieder een halve dag alleen maar telefoon, lang genoeg... in het andere ziekenhuis waar ik gewerkt heb zitten ze wel allemaal een hele dag aan de foon

Mogguh Uitgeslapen en zometeen werkoverleg en dan mijn bril halen en lekker winkelen in Haarlem

Su6 perruche!
pi_56680718
In mijn eerst baan zat ik ook hele dagen aan de telefoon en ik, die zo van bellen hield altijd , was er erg snel van genezen om dan thuis ook nog uren te trutten aan de telefoon... En dat ten gunste van mijn rekening natuurlijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56680826
DE wat doe je nu ook alweer voor werk? Ben het weer vergeten
pi_56680851
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:20 schreef Bluezz het volgende:
DE wat doe je nu ook alweer voor werk? Ben het weer vergeten
Ik werk niet. Ik doe wel wat vrijwilligerswerk. (Ik was directiesecretaresse)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56680947
Ow ja
Lijkt me heerlijk, niet werken, verveel je je niet? Of kan je dat genoeg opvullen met vrijwilligerswerk?
Ik heb ooit tijdelijk alleen maar vrijwilligerswerk gedaan ( het opzetten van vrijwilligerswerk in een verpleeghuis) en had het prima naar mijn zin toen, veel vrijwilligerswerk is zó nuttig
pi_56680991
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 10:50 schreef Perruche het volgende:

[..]

je bent toch niet zo´n vuige telemarketeer he
Nee hoor. Consultant

grrrrrr, wat baal ik van die incompetente mutsen op de administratie in Antwerpen. Beticht me gewoon tot 2 keer toe van fraude. Ik had voor mijn opleiding (betaalt door het werk) pasfoto's nodig. Dus die laat ik maken in Den Haag en declareer ik, 11 euro.
Tevens heb ik de auto naast het kantoor in antwerpen door de wasstraat gehaald. 11 euro. alleen de kassa kapot dus geen bon.

eerst beticht ze me ervan dat ik via een vals/verkeerd bonnetje de wasstraat probeer te declareren. Daarna dat ik de dag van de pasfoto's helemaal niet in Den Haag was omdat de hele dag geblokkeerd was voor de studie (daar moest ik pas dus om 11 uur zijn). Dat uiteindelijk duidelijk kunnen maken.
Daarna zegt ze nog dat zonder bonnetje de wasstraat niet betaalt kan worden omdat dan iedereen zomaar declaraties kan indienen. voor 11 euro frauderen zeker. heerlijk hoe de Belgen hun mensen vertrouwen.

Sneu kutbedrijf.
pi_56681002
lijkt me ook heel leuk om te doen..!! Bluezz, hoe kwam je aan zo´n project dan? Lijkt me wel een uitdaging...!

Heb mn examen maar even verzet naar na de lunch... de test duurt 90 minuten en ik heb nu al trek, dus dat hou ik nooit nog anderhalf uur vol...!!
pi_56681010
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:28 schreef Bluezz het volgende:
Ow ja
Lijkt me heerlijk, niet werken, verveel je je niet? Of kan je dat genoeg opvullen met vrijwilligerswerk?
Ik heb ooit tijdelijk alleen maar vrijwilligerswerk gedaan ( het opzetten van vrijwilligerswerk in een verpleeghuis) en had het prima naar mijn zin toen, veel vrijwilligerswerk is zó nuttig
Ach heerlijk. Tis geen vrije keus geweest dus ik heb me er lang tegen verzet aan alle kanten. (zinloze verspilde energie ) . Zolangzamerhand heb ik wel een ritme gevonden natuurlijk, die anders is dan toen ik werkte maar ritme is ritme en wel belangrijk. Tis niet altijd eenvoudig (tijdtechnisch en gevoelmatig) maar ja, er zitten heus wel voordelen aan. Zo eerlijk ben ik ook wel.

Ik werk in de wereldwinkel al een jaartje of drie geregeld. Meestal een zaterdag in de twee weken (er zijn heel veel enthousiaste vrijwilligers hier dus het rooster is vaak vol) maar het is erg leuk om wat te doen en nog iets nuttigs te doen ook vind ik

Ja het is zeker fijn om vrijwillig je in te zetten voor iets goeds, de sfeer is sowieso dan anders dan in "het echte leven" zeg maar en dat is ook fijn.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56681060
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:30 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Nee hoor. Consultant

Sneu kutbedrijf.
ik ben ook consultant

wat consult jij?
  dinsdag 12 februari 2008 @ 11:37:31 #121
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_56681114
Oh, hoe herkenbaar!
Ik ben wat DE was, en echt, vroeger thuis al kreeg had ik constant mn ouders achter me aan omdat ik uuuuuuuuren per dag belde. Later toen ik op mezelf woonde was er niks heerlijker dan uren bellend in bad liggen. Sinds ik dit werk doe , ow man, ik kan t nog niet meer opbrengen om mn vrienden te bellen op hun verjaardag, zo anti telefoon ben ik geworden. Doe mij maar msn dan hoor, dat kan ik gelukkig ook tijdens mn werk en tijdens t bellen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_56681151

Ik ben idd nog steeds niet meer de beller die ik was (ja met mijn zus alleen) maar liefst handel ik alles per mail af (ook een tik uit mijn werk want; dan heb je alles zwart op wit)

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56681287
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:34 schreef Perruche het volgende:

[..]

ik ben ook consultant

wat consult jij?
HSE vooral in de O&G. Jij?
pi_56681364
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:46 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

HSE vooral in de O&G. Jij?
mwhaha zegt me heu-le-maal niets, jargon prater

ik zit in GBS voor de EBS groep. Maar dat zegt je net zoveel
pi_56681570
Ik gok Global Business Services in finance vanuit Oracle businnes suite voor EBS groep

adres van het bedrijf maar ff weg gehaald. 30 seconden Googlen. moet toch ook met mijn beroep wel lukken
pi_56682146
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 12:03 schreef Den_Haag het volgende:
Ik gok Global Business Services in finance vanuit Oracle businnes suite voor EBS groep

adres van het bedrijf maar ff weg gehaald. 30 seconden Googlen. moet toch ook met mijn beroep wel lukken
whooooooo jij bent goed!!!!!

alleen geen finance.

Waar ik werk staat trouwens ok ergens op fok, maar ja.
pi_56682274
En weet je dat van mij al?
  dinsdag 12 februari 2008 @ 12:57:42 #128
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_56682460
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 12:47 schreef Den_Haag het volgende:
En weet je dat van mij al?
Health and Safety Executive in Oil and Gas!
pi_56682535
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 12:57 schreef AKnynke het volgende:

[..]

dinsdag 12 februari 2008 @ 13:03:20 #130
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_56682556
Google is my best friend
pi_56682792
En ik ben ook weer thuis...........heerlijk weer, de buitendeur staat open!

Ik ga maar eens een beetje poetsen hier en daar, door al dat zonlicht wat binnenschitterd valt het stof wel errug op moet ik zeggen!
pi_56683005
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 12:57 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Dat executive studeer ik nu nog voor nynke
bijna goed. De E staat voor environment
pi_56683095
Zo! 50 baantjes gezwommen en twee minuten sneller dan vorige keer.

Nu stort ik ff in met een glas spa rood met vers limoensap erin
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56683380
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:34 schreef DarkElf het volgende:

Knap hoor! ik ga ook maar weer eens het zwemmen oppakken. Is toch wel erg goed voor mij !(voor de lijn, voor de conditie en voor mijn chronische rugpijn)
pi_56683456
Netje DE!!!
pi_56683600
Ja ik was zelf ook tevreden En in het water voel je wel dat je moe bent maar je voelt je ook nog steeds een hele piet tot je weer op de kant staat

En Tezz, is idd erg lekker voor je rug zwemmen he?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56683714
ik heb mn test gehaald, ik mag mee naar de cursus volgende week...!!

ik wilt ook zwemmen.... morgen mag ik weer
pi_56683940
Feli Perruche.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 14:31:13 #139
45 SiGNe
pi_56684033
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:34 schreef DarkElf het volgende:

Da's 1,25 kilometer dat red ik echt niet.
Moest laatst naar bunnik fietsen vanaf zeist en ik moest halverwege al stoppen omdat m'n vrienden waarmee ik fietste te snel gingen.
Ik heb echt totaal geen conditie.
Moet ook eerst maar even aan m'n gewicht werken voor ik daaraan begin, ben nu véél te licht (BMI is 17 ofzo)
pi_56684159
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:12 schreef Perruche het volgende:
ik heb mn test gehaald, ik mag mee naar de cursus volgende week...!!

ik wilt ook zwemmen.... morgen mag ik weer
Gefeliciteerd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')