Ik heb hetzelfde respect voor mensen die ochtenddiensten draaien, die om 4 uur ofzo hun nest al uitmoeten.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja bizar heh, dat sommige mensen nachtdiensten kunnen? Ik heb collega's die alleen nachtdiensten draaien. Zou het zelf niet kunnen!
Die 2 programma's die je noemt zijn net de 2 die ik zo veel mogelijk probeer te vermijden
Hahaha, ik ben eigenlijk helemaal geen tv kijker, maar dit vind ik nou nog wel leuk 'vermaak'. Alhoewel ik nu zit te SC-en terwijl de uitslag van Project Catwalk op tv is.............dus zo spannend is het nou ook weer niet, haha.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Die 2 programma's die je noemt zijn net de 2 die ik zo veel mogelijk probeer te vermijden
Bij mijn huidge opdrachtgever is fok.nl op de blacklist geplaatst, dus daar kunnen we niet bij. De andere fora waar ik lid van ben kan ik overigens wel bijquote:
Bij mij op het werk zijn alle fora en weblogs geblokkeerd, dus overdag geen enkele mogelijkheid om even een keer stiekem mee te lezen. Tijd om te posten heb ik sowieso toch al niet.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:46 schreef beunkster het volgende:
Bij mijn huidge opdrachtgever is fok.nl op de blacklist geplaatst, dus daar kunnen we niet bij.
Daar hebben ze proxy's voor uitgevondenquote:Op maandag 11 februari 2008 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij mij op het werk zijn alle fora en weblogs geblokkeerd, dus overdag geen enkele mogelijkheid om even een keer stiekem mee te lezen. Tijd om te posten heb ik sowieso toch al niet.
Ach, het went. Gewoon 's avonds en op mijn vrije dagen haal ik de schade wel in.
Bij mij op het werk gaat het er juist om om die af te speuren. Doe de hele dag niets anders dan weblogs lezen! (Tot nu toe dan)...quote:Op maandag 11 februari 2008 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij mij op het werk zijn alle fora en weblogs geblokkeerd, dus overdag geen enkele mogelijkheid om even een keer stiekem mee te lezen. Tijd om te posten heb ik sowieso toch al niet.
Ach, het went. Gewoon 's avonds en op mijn vrije dagen haal ik de schade wel in.
Misschien heb je het al een paar keer vermeld, maar wat doe je dan precies voor werk?quote:Op maandag 11 februari 2008 23:51 schreef AKnynke het volgende:
Bij mij op het werk gaat het er juist om om die af te speuren. Doe de hele dag niets anders dan weblogs lezen! (Tot nu toe dan)...
Ik werk (betaalde stage) voor het european journalism center (www.ejc.net). Ze maken het leven van journalisten omtrent de europese unie makkelijker, en werken veel met 'nieuwe media', of web 2.0. Zo hebben ze een afdeling waar het medialandschap van alle EU landen beschreven word, en gaan ze een website voor het Europese Parlement maken. Daar ga ik vooral aan werken. Verder hebben ze ook een afdeling waarin ze media-news naar voren laten komen, etc etc. Ben vorige week pas begonnen, dus eerst kijken wat er allemaal is.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien heb je het al een paar keer vermeld, maar wat doe je dan precies voor werk?
Dat soort werktijden heb ik ookquote:Op maandag 11 februari 2008 22:26 schreef Tezz het volgende:
Mijn man werkt onregelmatige diensten. Een vroege dienst is van 6 tot 14 (errug vroeg opstaan dus). Een late dienst is van 14.00 tot 22.00 en een nacht van 22.00 tot 6. Toen mijn dochter nog niet op school zat was het ideaal, mijn man is dus sowieso altijd de middag of de ochtend thuis en in die uren ging ik werken. Nu maakt het niet zo heel veel meer uit, want ik werk onder schooltijd. Maar zolang hij het volhoudt vind ik het errug prettig (inderdaad Bluezz, de ORT)
Ziet er interessant uit.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:11 schreef AKnynke het volgende:
Ik werk (betaalde stage) voor het european journalism center (www.ejc.net). Ze maken het leven van journalisten omtrent de europese unie makkelijker, en werken veel met 'nieuwe media', of web 2.0. Zo hebben ze een afdeling waar het medialandschap van alle EU landen beschreven word, en gaan ze een website voor het Europese Parlement maken. Daar ga ik vooral aan werken. Verder hebben ze ook een afdeling waarin ze media-news naar voren laten komen, etc etc. Ben vorige week pas begonnen, dus eerst kijken wat er allemaal is.
Slaap lekker.quote:En nu ga ik naar bed! Weltrusten!
Ze studeerde iets met europese politiek oid meen ikquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ziet er interessant uit.
Communicatie of journalistieke opleiding die je doet?
[..]
Slaap lekker.
Mijn man doet een week nachdiensten (maandagnacht t/m donderdagnacht), dan een week driemaal laat en tweemaal vroeg en dan een week driemaal vroeg en tweemaal laat. Op zich wel een fijn rooster vindt hij. En hij kan altijd wel slapen, dus ook in de zomer heeft ie geen moeite met de nachtdiensten. Nu moet ik wel zeggen dat ik rolluiken op mijn slaapkamer heb dus het is gewoon pikdonker.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat soort werktijden heb ik ook
Ok verspringt 30 minuten maar is goed te doen.
Ene week vroeg.. dan weer nacht.. laat etc.. heerlijk die roulatie, ik vind dat wel fijn... kan nl. niet zo goed tegen regelmaat.
Alleen lijkt het me wel gek slapen in de zomer met nachtdiensten.. dat ga ik nog mee maken
(Toch anders dan dat je thuis zelf net voor dat het licht wordt je bed in sneakt haha)
Da's met die goochelaars, toch?? Vond ik ook erg goed! En verrassend einde!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 02:17 schreef Euc- het volgende:
Zo, The Prestige is een erg goeie film!
Nu maar eens slapen, moet over minder dan 5 uurtjes alweer op, achja..
Goedemorgen hoor!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:26 schreef DarkElf het volgende:
Goodmorning allemaal, het wordt weer een mooie dag als ik die mooie lucht moet geloven hier.
Straks zwemmen en een champignonssoeppie maken voor vanavond.Lekker snel en makkelijk want we hebben niet veel tijd vanavond
Jup, nogalquote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Da's met die goochelaars, toch?? Vond ik ook erg goed! En verrassend einde!
Nou werk ze dan maar en geniet ze van het kokkerelen met je mooie nieuwe pannenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Goedemorgen hoor!
Ik mag gaan werken vandaag en vanmiddag vrij! Vandaag trouwens spannende dag...........mijn langverwachte nieuwe pannenset van AMC komt vandaag binnen! Hij was behoorlijk prijzig dus het duurde ff voordat ik alles bij elkaar gespaard had.
Maar ik ben heel blij! Nieuw speelgoed in de keuken! En eindelijk mijn oude pannen die ik acht jaar geleden bij de blokker kocht voor een habbekrats de deur uit!
je bent toch niet zo´n vuige telemarketeer hequote:
Callcenter?quote:
Iew... wij doen ieder een halve dag alleen maar telefoon, lang genoeg... in het andere ziekenhuis waar ik gewerkt heb zitten ze wel allemaal een hele dag aan de foonquote:
Ik werk niet. Ik doe wel wat vrijwilligerswerk. (Ik was directiesecretaresse)quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:20 schreef Bluezz het volgende:
DE wat doe je nu ook alweer voor werk? Ben het weer vergeten
Nee hoor. Consultantquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
je bent toch niet zo´n vuige telemarketeer he![]()
Ach heerlijk. Tis geen vrije keus geweest dus ik heb me er lang tegen verzet aan alle kanten. (zinloze verspilde energie ) . Zolangzamerhand heb ik wel een ritme gevonden natuurlijk, die anders is dan toen ik werkte maar ritme is ritme en wel belangrijk. Tis niet altijd eenvoudig (tijdtechnisch en gevoelmatig) maar ja, er zitten heus wel voordelen aan. Zo eerlijk ben ik ook wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:28 schreef Bluezz het volgende:
Ow ja
Lijkt me heerlijk, niet werken, verveel je je niet? Of kan je dat genoeg opvullen met vrijwilligerswerk?
Ik heb ooit tijdelijk alleen maar vrijwilligerswerk gedaan ( het opzetten van vrijwilligerswerk in een verpleeghuis) en had het prima naar mijn zin toen, veel vrijwilligerswerk is zó nuttig
ik ben ook consultantquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nee hoor. Consultant![]()
Sneu kutbedrijf.
HSE vooral in de O&G. Jij?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik ben ook consultant![]()
wat consult jij?
mwhaha zegt me heu-le-maal niets, jargon praterquote:
whooooooo jij bent goed!!!!!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:03 schreef Den_Haag het volgende:
Ik gok Global Business Services in finance vanuit Oracle businnes suite voor EBS groep
adres van het bedrijf maar ff weg gehaald. 30 seconden Googlen. moet toch ook met mijn beroep wel lukken
Health and Safety Executive in Oil and Gas!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:47 schreef Den_Haag het volgende:
En weet je dat van mij al?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Health and Safety Executive in Oil and Gas!
Dat executive studeer ik nu nog voor nynkequote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Health and Safety Executive in Oil and Gas!
Knap hoor! ik ga ook maar weer eens het zwemmen oppakken. Is toch wel erg goed voor mij !(voor de lijn, voor de conditie en voor mijn chronische rugpijn)quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:34 schreef DarkElf het volgende:
Zo! 50 baantjes gezwommen en twee minuten sneller dan vorige keer.
Nu stort ik ff in met een glas spa rood met vers limoensap erin
Da's 1,25 kilometerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:34 schreef DarkElf het volgende:
Zo! 50 baantjes gezwommen en twee minuten sneller dan vorige keer.
Nu stort ik ff in met een glas spa rood met vers limoensap erin
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:12 schreef Perruche het volgende:ik heb mn test gehaald, ik mag mee naar de cursus volgende week...!!
ik wilt ook zwemmen.... morgen mag ik weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |