ah ok, en t moet soep worden dus dat verklaard dat je rode ervoor nodig hebtquote:
Nobody here is cool!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:51 schreef Perruche het volgende:
ik vind dit trouwens een leuke site:
http://www.colorsmagazine.com/
en ook
http://www.nobodyhere.com/
maar ik weet niet of dat onder blogs valt...
Wij leven echt bijna op elkaars lip.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:56 schreef AKnynke het volgende:
Zo, net lekker geluncht bij Ipanema. [ afbeelding ]
Het zonnetje schijnt nog steeds heerlijk!
nou ja, ik had laatst met gele linzen linzen soep gemaakt en dat gaat prima hoor! Lekker uurtje laten pruttelen en dan wordt het vanzelf lekker dik.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah ok, en t moet soep worden dus dat verklaard dat je rode ervoor nodig hebt
Ik zal eens zien. Morgen ga ik even de stad in en dan kan ik langs een toko.. misschien hebben ze het daar. Er zit ook een hele grote supermarkt die duidelijk multiculti is gevuld dus anders kan ik het daar misschien krijgen..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:19 schreef Perruche het volgende:
[..]
nou ja, ik had laatst met gele linzen linzen soep gemaakt en dat gaat prima hoor! Lekker uurtje laten pruttelen en dan wordt het vanzelf lekker dik.
Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar ik zag toevallig afgelopen zaterdag bij de Sligro rode linzen liggen. Alleen, dan heb je wel een pasje nodig....... Lekker recept in de Delicious, overigens. Mijn oog was er ook al op gevallen! Die rode linzen kook je inderdaad tot pap, hét verschil met de andere linzen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik zal eens zien. Morgen ga ik even de stad in en dan kan ik langs een toko.. misschien hebben ze het daar. Er zit ook een hele grote supermarkt die duidelijk multiculti is gevuld dus anders kan ik het daar misschien krijgen..
en anders wordt het misschien een andere kleur linzenof een heel ander recept
Nee ik heb helaas geen sligropasje maar goed; ik neem aan dat ik het wel ergens tegenkom morgenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:41 schreef Sudderpot het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar ik zag toevallig afgelopen zaterdag bij de Sligro rode linzen liggen. Alleen, dan heb je wel een pasje nodig....... Lekker recept in de Delicious, overigens. Mijn oog was er ook al op gevallen! Die rode linzen kook je inderdaad tot pap, hét verschil met de andere linzen.
Ben ook nog niet erg thuis in de linzen. Ik was laatst in het stoofpottentopic en kreeg daar een uitgebreide uitleg over soorten linzen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee ik heb helaas geen sligropasje maar goed; ik neem aan dat ik het wel ergens tegenkom morgen
Ja ziet er aantrekkelijk uit he dat soeppie? Ik heb nog nooit linzen op (zover ik weet) dus ik was eigenlijk wel benieuwd.
Als ik hem ga maken dan doe ik datquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:50 schreef Sudderpot het volgende:
[..]
Ben ook nog niet erg thuis in de linzen. Ik was laatst in het stoofpottentopic en kreeg daar een uitgebreide uitleg over soorten linzen.![]()
Post je het Deliciousresultaat? Ben wel benieuwd!
Ja he?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:23 schreef Bluezz het volgende:
Wat een lieverd DE
Ga ik vanmiddag - eindelijk- mijn bril ophalen, zijn ze vergeten het leesgedeelte erin te zetten![]()
![]()
Dus wéér wachten, ik had me er al weken op verheugd omdat mijn oude bril voor geen meter zit en de coting helemaal loslaat dus lelijk is gewordenGrrrr, kan er zo kwaad om worden, dit is al de 3e keer dat er iets mis gaat met een bril
Ik heb uit boosheid een nieuwe broek en een sjaaltje gekocht, lekker
Zo heeft iedereen een fijne productieve dag gehad? Kheb weer heerlijk gewerkt, heb echt de slag te pakken nu... Ging weerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:30 schreef Den_Haag het volgende:
Moet nog bedenken wat ik vanavond ga maken. geen idee nog.
Kip met zure room? Vertel eens?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen een fijne productieve dag gehad? Kheb weer heerlijk gewerkt, heb echt de slag te pakken nu... Ging weer![]()
Mama maaktkip met champignons en zure room
Heerlijk! Rijst erbij, bloemkool... Fantastisch!
Flinke ui snipperen en fruiten, in stukjes gesneden kipfiletje erbij, doosje gesneden champignons erin, lekker bakken tot de champignonnetjes bruin zijn. Kuipje creme fraiche erin, kippen boullionblokje erbij. Pruttelen, wat allesbinder en klaar! Lekker met pandan- of basmatirijst en doperwten uit de vriezerquote:
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Flinke ui snipperen en fruiten, in stukjes gesneden kipfiletje erbij, doosje gesneden champignons erin, lekker bakken tot de champignonnetjes bruin zijn. Kuipje creme fraiche erin, kippen boullionblokje erbij. Pruttelen, wat allesbinder en klaar! Lekker met pandan- of basmatirijst en doperwten uit de vriezer
Ik vind het een van de betere kooksels van mn mams. Alleen jammer dat het zo vreselijk lekker maar vreselijk ongezond is. Al die creme fraiche...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |