quote:1: Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
2: [CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D
3: [CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!
4: [CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten!
5: [CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè!
6: [CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen!
7: [CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes
8: [CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar!
9: [CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek.
10: [CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!!
11: [CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten
12: [CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken.
13: [CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten!
14: [CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten!
15: [CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms!
16: [CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid
17: [CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen!
18: [CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers!
19: [CUL SC] deel 18 Obli Bedankt!
20: [CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France
21: [CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
22: [CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie!
23: [CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay!
24: [CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive
25: [CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook?
26: [CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum!
27: [CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
28: [CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet
29: [CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2
30: [CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer?
31: [CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de..
32: [CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?...
33: [CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag..
34: [CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen
35: [CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel!
36: [CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips
37: [CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo
38: [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
39: [CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :(
40: [CUL SC #39] Ober, refill!
41: [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
42: [CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt
43: [CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7
44: [CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes
45: [CUL SC #44] Nu met 35% korting!
46: [CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair.
47: [CUL SC #46] Fris en fruitig
48: [CUL SC #47] Met SoL op reis!
49: [CUL SC] Deeltje #48 alweer
50: [CUL SC #49] Op naar de 50 !!
51: [CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!!
52: [CUL SC # 51] Wat zeggie!?
53: [CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
54: [CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes
55: [CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army!
56: [CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef
57: [CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O*
58: CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9
59: CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben
60: [CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!?
61: [CUL-SC] #60 Hondenweer!
62: CUL SC #61 met een glaasje gluhwein
63: PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ...
64: [CUL-SC] #63 Meet, of geen meet? That's the question!
65: CUL-SC #64 met kerstballen
66: [CUL SC #65] Lekker SOPPEN!!
67: [CUL SC] #66 Kerstdiner try-out
68: [CUL-SC] #67 The land of the free, home of the brave
69: [Cul-SC] #69.. met 69 de kerst in :9
70: [Cul-SC] #70 Ik wou dat ik op de Costa Del SOL lag....
71: [Cul-SC] #71 Champagne & Vuurwerk
72: [CUL SC # 72] We hyven wat af!
73: [CUL SC #73] Taart!
74: [CUL SC #74] Met liefde bereid
75: [CUL SC #75] Albasten jubileum
76: [CUL SC #76] A dirty mind is a joy forever
77: [CUL SC #77] The single or not show
78: [CUL SC #78] Bier is ook eten.
79: [CUL SC#79] Met één bal kun je ook koken
80: [CUL-SC] #80 Er iiiiis en poeseke geboren op aard!
81: [CUL-SC] #81 Waar de echte mannen zich profileren
82: [CUL-SC ] #82 nu nog een OP ;)
83: [CUL-SC] #83 Mini-shopmeet!
84: [CUL SC] Deel 84 no perfume!
85: [CUL SC] Deel 85, waarin drank een centrale rol zal spelen.
86: [CUL-SC] Deel 86 Ontslakken met Steer!
87: [CUL-SC] Deel 87: CUL-SC als Werk-Ontwijkend-Gedrag!
88: [CUL SC] Deel 88, de ziekenboeg
89: [CUL SC Deel 89] Het Walhalla
90: [CUL SC Deel 90] Ongeldige paginatitel
91: [CUL SC 91] kwik, kwek en kwak op een bordje
92: [CUL CS92] Waarin we allemaal aan SOL's doosje geroken hebbe
93: [CUL-SC] #93 Opruimwerkzaamheden van allerlei aard!
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:50 schreef golfer het volgende:
Euc.
Geweldig.![]()
Trouwens prachtige film was het op Ned2: Goodbye Lenin.
Whehehe Euc-, heb je enig idee wat het hebben van een kind doet met je marktwaarde? Je bent zo ongeveer 100 punten gekelderd...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:06 schreef Stereotomy het volgende:
tvpappa
Onze kinderen zijn het huis al uit. Stijgen we dan weer in marktwaarde?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Whehehe Euc-, heb je enig idee wat het hebben van een kind doet met je marktwaarde? Je bent zo ongeveer 100 punten gekelderd...
Ja. Maar getrouwd en 50+ zijn is juist weer wat minder goed... Net als een carriére als VBL-mod gehad hebben.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:09 schreef golfer het volgende:
Onze kinderen zijn het huis al uit. Stijgen we dan weer in marktwaarde?
Die kennen wij al. Had wat moeite met dat pedo-gedoe erin, destijds.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
Nu Happiness op Nederland 2, ook zo'n briljantje!
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:11 schreef Den_Haag het volgende:
oh ja, ben er ook weer. college was leuk. En ik heb een 6,7 voor de midterm
Het gemiddelde was een 5,5
Mja, 't is wel op het randje.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Die kennen wij al. Had wat moeite met dat pedo-gedoe erin, destijds.
Dus ik zal nooit geile neuckseks met je krijgen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. Maar getrouwd en 50+ zijn is juist weer wat minder goed... Net als een carriére als VBL-mod gehad hebben.
Ik doe geen getrouwde mannen, zelfs niet als het mag van hun vrouw. Flauw hehquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:15 schreef golfer het volgende:
Dus ik zal nooit geile neuckseks met je krijgen?![]()
Nooit jou 'wouw. wouw, wouw' zien posten na een heftige nacht met elkaar?
Mijn toekomstige wereldbeeld wordt meteen een stuk somberder.
Ook niet als die vrouw meedoet?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik doe geen getrouwde mannen, zelfs niet als het mag van hun vrouw. Flauw heh
Kreeg een knuffel van de meesteresquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Pluim voor jou! Kreeg je nog een zoen van de meester? Een 6,7 met een griffel en een zoen van de meester?
Dat is wel schattig! Ze was zeker trots op je?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:40 schreef Den_Haag het volgende:
Kreeg een knuffel van de meesteres![]()
En nu slapen. morgen om 9u weer college
Je zoekt ze wel steeds jonger uit.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Morgen avond wel een feestje van iemand die 6 wordt...
meesteres, klinkt alsquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Kreeg een knuffel van de meesteres![]()
En nu slapen. morgen om 9u weer college
Die jeugd van tegenwoordig is wel heel erg behoudend en conservatief.quote:
Massale harige sexorgies onder het genot van een jointje en flower powerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Die jeugd van tegenwoordig is wel heel erg behoudend en conservatief.
Ik luister nog even naar de week van de jaren-60 op radio2, je weet wel, die tijd dat jouw ouders en ik op de barricades stonden om alle verworven vrijheden die jullie nu als normaal beschouwen, te zien verwezenlijken.
De Maagdenhuisbezetting en Phil Bloom, Woodstock en vrije liefde enzovoort.
Yeah!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:25 schreef Euc- het volgende:
Massale harige sexorgies onder het genot van een jointje en flower power
Mij ook, maar dan met 2 mannen that isquote:
Zaterdag... Gelukkig een dag vrij, heerlijk. Moet er niet aan denken iets te 'moeten' doen vandaagquote:
Hardlopen, vanavond een feestjequote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:08 schreef ColdFeet het volgende:
Jawel. Ik ga zo op kraamvisite, vanmiddag wat werk doen, lekker koken, hardlopen en vanavond naar een feestje. Morgen wil ik een lekkere lange strandwandeling maken, en komen er vrienden eten.
Jij?
Nee, ik ga naar huis omdat m'n vader jarig is, voor de rest niet zoveel bijzonders, dus dat valt mee!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:24 schreef KrnKje het volgende:
Morguh!
Gisteren gebroken thuis gekomen, maar de 72m² beton is geschuurd en verf-vrij... wat was dat een tering-klus...
Ook definitief besloten naar Pinkpop te gaan dit jaar, over 1,5 week kaarten kopen
Nynke, heb je iets belangrijks gemist?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:22 schreef AKnynke het volgende:
Argh, ik had een uur geleden al op de trein gewild...
M'n lichaam was het blijkbaar niet met m'n wekker eens, heb hem zonder het te weten uit gezet!
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:22 schreef AKnynke het volgende:
Argh, ik had een uur geleden al op de trein gewild...
M'n lichaam was het blijkbaar niet met m'n wekker eens, heb hem zonder het te weten uit gezet!
Nah, heb maar besloten rustig aan te doen. Als er iets is waar ik heel erg chagarijnig van word is het haasten in de ochtend, daar kan ik absoluut niet tegen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]nou, rennen dan
ik heb daar wel zo'n hekel aan als mijn hersenen de wekker of niet registreren of domweg negeren!
Ik maak me vet zorgen. Ga nu naar het zkh..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Mn vader krijgt net een verontrustend telefoontje. Mn tweelingzus heeft vanmorgen een ongeluk met de brommer gehad en is met een ambulance naar een ziekenhuis in de buurt vervoerd. Zij neemt haar telefoon niet op, haar vriend is aan het werk en haar schoonouders (waarbij ze woont) nemen ook niet op... Verontrustend.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik maak me vet zorgen. Ga nu naar het zkh..
Ja ik zat vanmorgen ineens met mn hart way up in mn keel. Ben me echt lam geschrokken... Gelukkig is het niet zo ernstig.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:45 schreef Liejannuh het volgende:
Gelukkig dat het meevalt Leintjeuh! Schrikken zeg.
Heh SOL wat vervelend. Je hecht je toch aan zo'n beessie, ookal is het een gestoorde mollenvanger...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:48 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo de avond was gelukkig een stuk beter dan de ochtend en middag gisteren.
Vooral toen Milou kwam knapte ik alweer een stuk op![]()
Dat de poes terugkomt hopen we niet meer op. We gaan staks een stukje wandelen langs de weg hierachter, kijken of we haar zien liggen zodat we haar in ieder geval fatsoenlijk kunnen begraven bij haar 3 kittens die ook achter in de tuin liggen
Ja ze is weer thuis bij haar schoonouders. Het gaat wel goed, ze zal alleen sterven van de spierpijn de komende weekquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:13 schreef Bluezz het volgende:
Lein, pfiewww, ze heeft geluk gehad, is ze nu wel weer thuis?
Poes poes poes poes, ik weet hoe het voelt een weggelopen poes![]()
Ik ga douchen
Ik ben nog steeds 'tegen' katten buiten laten lopen, qua gevaren voor zichzelf en overlast voor anderen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:08 schreef SiGNe het volgende:
Ik hoop toch echt dat je weer oma wordt van een zooi kittens ipv weduwe van een platte kat..
Ik zou willen zeggen "hou ze dan toch binnne"maar ik weet hoe moeilijk katten daarover kunnen doen.
Het beestje is gewoon niet binnen te houden, van jongs afaan een echte buitenkat. Ze struint altijd hierachter alle tuinen af, achter de tuinen heb je een stuk bos en een sloot, daarachten een drukke weg. We denken dat ze om de sloot heen richting drukke weg is gegaan.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:08 schreef SiGNe het volgende:
Ik hoop toch echt dat je weer oma wordt van een zooi kittens ipv weduwe van een platte kat..
Ik zou willen zeggen "hou ze dan toch binnne"maar ik weet hoe moeilijk katten daarover kunnen doen.
Ben allang blij dat m'n ouders op de golfbaan wonen waar amper verkeer is en m'n ex d'r katten binnen houdt.
Hans Anders en Specsavers vind ik echt verschrikkelijk, dramatische kwaliteit en lelijke monturen. Met Eye-wish Groeneveldd en Het Huis heb ik goede ervaringen, maar mijn huidige brillen (Oakley en Porsche Design) komen van een normale opticienquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil een nieuwe bril kopen. Wie heeft goede ervaringen met een van de opticien ketens? Het Huis / Pearle / Hand Anders/ Specsavers ? Mijn huidige bril komt van Het Huis - die franchise *oogt* wel betrouwbaar maar is op zich ook gewwon een keten.
Tips?
Je gaat je bril toch niet uitzoeken aan de hand van hoever de opticien fietsen is???quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
Eye-Wish zit in Woensel, da's net iets te ver fietsen. Ik denk dat ik dan toch maar Het Huis en Pearle ga uitproberen. Het Huis ook gelijk even om mijn ogen te controleren.
Geloof me, Eye Wish is *erg* ver fietsen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:49 schreef Euc- het volgende:
[..]
Je gaat je bril toch niet uitzoeken aan de hand van hoever de opticien fietsen is???
Da's wel heel fancyquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:53 schreef Bluezz het volgende:
Steer, áls je eens in Utreg bent, moet je HIER echt eens een kijkje nemen.
Het ligt er natuurlijk helemaal aan wat voor baby het is (vooral of ie veel huiltquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:05 schreef Bluezz het volgende:
Baby's zijn best leuk, voor een uurtje of 2
ADHD'tje of 'gewone' peuterpubertijd? Baby's zijn (bijna) altijd leuk, vooral als ze echt nog piep-jong (en 'vers') zijnquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:00 schreef ColdFeet het volgende:
Jeutje, Lein, wat een schrik! Gelukkig valt het mee, zeg!
Baby was erg schattig. Broer van baby is ook erg schattig en erg van de categorie 'blij dat het mijn kind niet is'
Het fijne aan baby's is dat ze groeien als je er voer instoptquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
Kom je vervolgens aan met een veeeeeeeel te groot truitje & mutsje
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het fijne aan baby's is dat ze groeien als je er voer instopt
Kinderen zijn in mijn ogen dé ultieme liefdesbetuiging, na trouwen...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:01 schreef Stereotomy het volgende:
nou, mijn ex zat ook al aan kinderen te denken maar dat was meer om het kinderen hebben dan iets anders, dunkt mij.
Je hebt kinderen willen en kinderen willen. Sommige vrouwen willen kinderen omdat ze kinderen willen. Dan gaat de biologische klok tikken of denken dat ze kinderloos blijven en dan moet er hoe dan ook een kind komen. Er is dan geen sprake van wélke liefdesbetuiging dan ook.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kinderen zijn in mijn ogen dé ultieme liefdesbetuiging, na trouwen...
Dat dacht mijn zus 5 jaar geleden ook nogquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
Mmm, daar ben ik nog niet over uit, Lein... Ik acht mijzelf niet geschikt voor het moederschap
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
Mmm, daar ben ik nog niet over uit, Lein... Ik acht mijzelf niet geschikt voor het moederschap
Als zij er klaar voor denkt te zijn is er toch niets aan de hand? Of vind jij/vinden jullie haar (nog) niet geschikt?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:22 schreef Stereotomy het volgende:
Dat zou zomaar binnen een paar maanden kunnen gebeuren.
Zij is prima geschikt hoor, denk ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als zij er klaar voor denkt te zijn is er toch niets aan de hand? Of vind jij/vinden jullie haar (nog) niet geschikt?
Misschien mag je wel peet-oom worden! Zijn jullie toevallig katholiek?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
Zij is prima geschikt hoor, denk ik.
Ik ben alleen nog niet geschikt om oom te worden![]()
![]()
Officieel protestant (gereformeerd zelfs! Maar da's een lang verhaal hoe we daar terechtgekomen zijn), maar ik geloof niet dat mijn zus of ik nog echt praktiserend of zelfs überhaupt christen zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Misschien mag je wel peet-oom worden! Zijn jullie toevallig katholiek?
Dan kan je altijd nog suikeroompje worden. Snel afstuderen en een goeie baan zoeken, en dan je neefje/nichtje goed verwennenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
Officieel protestant (gereformeerd zelfs! Maar da's een lang verhaal hoe we daar terechtgekomen zijn), maar ik geloof niet dat mijn zus of ik nog echt praktiserend of zelfs überhaupt christen zijn.
* Stereotomy is agnost.
Mijn zus is overigens al 35, dus die mag wel opschieten met kinderen. In westerse landen gaat die grens alsmaar omhoog en dat is zowel voor moeder als kind biologisch gezien niet echt gezond te noemen.
Yadayadada...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb er al veel te veel over nagedacht.... Maar het schijnt dat zwanger worden en bevallen een hele diepe band schept tussen moeder en baby...
Van mij hoeft het voorlopig ook niet meer. Alhoewel mijn ex juist wel heel graag wilde (en ik ook al gestopt was met de pilquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wilde best hoor. Maar ex- wilde niet en nu hoeft t van mij voorlopig ook effe niet.
Borstvoeding heeft positieve kanten. Het vreet namelijk calorieën. Maar het is wel moeilijk. Een kind aanleggen, stuwing, tepelkloven, spruw...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
Yadayadada...
Vriendinnetje beweerde vorige week dat ze er geen bal aan vindt om borstvoeding te geven. Weer een mythe minder
Dat is wel een heel serieus iets wat je zomaar zegt. Lijkt me heel erg moeilijk om je dát te realiseren...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:35 schreef Isabeau het volgende:
Van mij hoeft het voorlopig ook niet meer. Alhoewel mijn ex juist wel heel graag wilde (en ik ook al gestopt was met de pil) Ik geloof alleen niet dat ik nog veel 'tijd' heb om kinderen te krijgen qua vruchtaar zijn. Nou ja, jammer dan
Toen hij de relatie beëindigde was één van de eerste dingen die door me heen schoot: daar gaat mijn kinderwens....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Dat is wel een heel serieus iets wat je zomaar zegt. Lijkt me heel erg moeilijk om je dát te realiseren...
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Toen hij de relatie beëindigde was één van de eerste dingen die door me heen schoot: daar gaat mijn kinderwens....
Dat vind ik een eerlijk mensquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
Vriendinnetje beweerde vorige week dat ze er geen bal aan vindt om borstvoeding te geven. Weer een mythe minder
Ze zijn er alleen maar voor gemááktquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:38 schreef ColdFeet het volgende:
En ieuw, borstvoedingskwalen. Hallo, we hebben het hier wel over tepels, hè. Die zijn daar helemaal niet voor bedoeld
Heb je die aflevering van House gezien met dat zwangere meisje? Hij noemde een kind een van de ergste parasieten in het levenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben met een vriendin meegeweest naar voorlichting over borstvoeding in het ziekenhuis en ik dacht dat ik dat heel mooi zou vinden, maar ik vond het maar een horrorbeeld. Zo'n sabbelend kind aan een tiet, brrrr. Het deed me een beetje parasitair aan. Ik was wel heel erg verbaasd dat ik het zo ervaarde
Ik denk dat ik ook wel gelukkig kan zijn zonder kinderen hoor, CF, maar ik wilde gewoon heel erg graag kinderen met hem.
Wat moet een man dan met tepels?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Ze zijn er alleen maar voor gemáákt
Niet gezien, maar ik sta helemaal achter Dr Housequote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Heb je die aflevering van House gezien met dat zwangere meisje? Hij noemde een kind een van de ergste parasieten in het leven
Verdomme jaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Toen hij de relatie beëindigde was één van de eerste dingen die door me heen schoot: daar gaat mijn kinderwens....
Zeg, deed jij niet iets met geneeskunde? Want dan laat ik het hele XY-XX verhaal achterwege...quote:
Geen idee, maar als een vrouw eraan likt vind ik het wel prettig hoor.quote:
Ja, dat maakt natuurlijk het verschil.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben met een vriendin meegeweest naar voorlichting over borstvoeding in het ziekenhuis en ik dacht dat ik dat heel mooi zou vinden, maar ik vond het maar een horrorbeeld. Zo'n sabbelend kind aan een tiet, brrrr. Het deed me een beetje parasitair aan. Ik was wel heel erg verbaasd dat ik het zo ervaarde
Ik denk dat ik ook wel gelukkig kan zijn zonder kinderen hoor, CF, maar ik wilde gewoon heel erg graag kinderen met hem.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Bij mannen zijn ze voor de sier! Om aan te zuigen en aan te draaien![]()
Ja, en wat heb ik daar aan?:Pquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:45 schreef Bluezz het volgende:
Verdomme ja![]()
Maar troost je, de allerleukste kinderen zijn al uitgedeelt hoor!
Aan mij![]()
Die van mij zijn nu ook voor de sier, maar dan alleen voor mezelfquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Zeg, deed jij niet iets met geneeskunde? Want dan laat ik het hele XY-XX verhaal achterwege...
Bij mannen zijn ze voor de sier! Om aan te zuigen en aan te draaien![]()
De aflevering die ik bedoel is aflevering 19 van seizoen 1. Denk ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:48 schreef Isabeau het volgende:
Die van mij zijn nu ook voor de sier, maar dan alleen voor mezelf
Ik snap er geen zak meer van hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Mijn ergste scenario is nu dat hij met haar trouwt binnen 2 jaar oid en dan kinderen met haar krijgt![]()
Hij is ook direct nadat ik heb gezegd dat hij maar beter kon gaan met haar gaan samenwonen, dus dit zou me ook niet verbazen.
Isa!!!! Het is nog geen vier uur!!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die van mij zijn nu ook voor de sier, maar dan alleen voor mezelf
Ja, vanaf het begin. En hij heeft het maandenlang heel hardnekkig ontkent. Maar het was precies zoals mijn intuitie bleef roepen. Alles was bullshit en zij heeft nu haar droomprins en is van haar concurrente afquote:
Ik zou zeggen: hakkie takkie weg zakkie. De FoK! knokploeg erop af!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:52 schreef Isabeau het volgende:
Ja, vanaf het begin. En hij heeft het maandenlang heel hardnekkig ontkent. Maar het was precies zoals mijn intuitie bleef roepen. Alles was bullshit en zij heeft nu haar droomprins en is van haar concurrente af(dat stond in een emailtje wat ik heb gelezen...ze noemde hem haar droomprins en mij haar concurrente en hij bleef maar beweren dat alleen zij verliefd op hem was en hij niets niets niets met haar wilde of had, pfff)
Ik ook niet, ik ben vast veel leukerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik snap er geen zak meer van hoorVan hem
![]()
En? Ik vind dat je 24/7 van je eigen lijf mag genietenquote:
Nou, liever niet want ik wil hem nog steeds graag terugquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zou zeggen: hakkie takkie weg zakkie. De FoK! knokploeg erop af!
Hans Anders zou ik niet doen, m'n ex had daar ooit een bril gekocht, kwam een keer terug om 'm weer recht te zetten, blijft die opticiën wel 20 minuten weg, komt weer even terug om te passen, loopt weer naar achter en is weer een kwartier bezig.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil een nieuwe bril kopen. Wie heeft goede ervaringen met een van de opticien ketens? Het Huis / Pearle / Hand Anders/ Specsavers ? Mijn huidige bril komt van Het Huis - die franchise *oogt* wel betrouwbaar maar is op zich ook gewwon een keten.
Tips?
Game over, hup, stekker eruit. Hij heeft je bedonderd en belazerd.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, liever niet want ik wil hem nog steeds graag terug![]()
Yep, en ik heb ooit gezegd dat ik onvoorwaardelijk van hem hield. En zo voel ik er nog steeds over.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:57 schreef Stereotomy het volgende:
Game over, hup, stekker eruit. Hij heeft je bedonderd en belazerd.
Het is een zonnige zaterdagmiddag... Nu is niet het momentquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En? Ik vind dat je 24/7 van je eigen lijf mag genieten
Daar dan.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:59 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, CF, waarom heb ik jou niet op mijn MSN?saskiaderksen en dan bij hotmail.
Gezopen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:03 schreef FleshWound het volgende:
Gadverdamme, wat voel ik me beroerd.
Nee, dat moest er nog eens bijkomen zegquote:
ik wilde laatst een bril voor erbij kopen, als lensdrager zijnde, en vond dat ik daarom best een goekope kon nemen van Hans Anders of Specsavers ofzo, maar na een uurtje kijken in die winkels, waar het sowieso te druk was om geholpen te worden ben ik maar naar mijn eigen opticien gegaan en weggelopen met een mooie bril van ¤500 ontworpen door Tom Ford. Nu ben ik weer brildrager met lenzen voor erbij. Of half-half oid. Ik weet het nog niet helemaal.quote:
Gewoon ziek? Heeft het griepvirus jou ook al te pakken?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:06 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Nee, dat moest er nog eens bijkomen zeg
He, goede tipquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:07 schreef Isabeau het volgende:
en mijn msn is geen spreekkameralhoewel, het er soms wel op lijkt
Heh wat onwijs klote dat je dat nog voelt. Kan het me maar al te goed voorstellen. Maar he ain't worth half of you. Als ie vreemd gaat... Je kan zoveel beter krijgen dan een schijnsmarcheerder...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:56 schreef Isabeau het volgende:
Nou, liever niet want ik wil hem nog steeds graag terug![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:06 schreef FleshWound het volgende:
Nee, dat moest er nog eens bijkomen zeg
Ik heb hem nog heel nadrukkelijk gevraagd of zij de ware voor hem was. En hij wist het niet. Daarmee begreep hij waarschijnlijk niet dat dat niet het antwoord was wat ik wilde horen. Als hij ja had gezegd dan had ik hem meer begrepen, nu is het alleen nog idioter dat hij mij zo makkelijk heeft ingeruild.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Heh wat onwijs klote dat je dat nog voelt. Kan het me maar al te goed voorstellen. Maar he ain't worth half of you. Als ie vreemd gaat... Je kan zoveel beter krijgen dan een schijnsmarcheerder...
Zegt de snel relatieverbrekende Steerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Game over, hup, stekker eruit. Hij heeft je bedonderd en belazerd.
Ik heb altijd ruzie met artsen, ze snappen mijn berekeningen nooitquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:07 schreef Isabeau het volgende:
en mijn msn is geen spreekkameralhoewel, het er soms wel op lijkt
Ik ga zondag Paella koken bij mijn exquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zegt de snel relatieverbrekende Steer![]()
![]()
Je zou toch weg gaan steer?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:24 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe is het met jouw ex trouwens?
Echt een exenketel hier
Die heeft woensdag haar auto total-loss gereden.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw ex trouwens?
Echt een exenketel hier
Mooi.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Die heeft woensdag haar auto total-loss gereden.
Dat is wel serieus rot als je zoiets doet... Het zal je maar overkomenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:29 schreef Den_Haag het volgende:
Die heeft woensdag haar auto total-loss gereden.
quote:
Lekker van genoten?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:33 schreef Tezz het volgende:
Zoooooooo weer back in town. Niet dat ik heel ver weg was: ik heb lekker een weekje CenterParcs achter de rug. Heerlijk niks gedaan (een beetje wandelen, zwemmen, boek lezen, spelletjes doen en dat soort dingen). Veul Leffe Blondjes gedronken in ieder geval.....
Veel plezier!! Geniet van je weekend!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga naar GroningenFijn weekend allemaal
Kip met kerrie? Of zoete chilli-kip? Of kip met knoflook en kersen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:08 schreef ColdFeet het volgende:
Tezz! Welcome back!
Iemand nog wilde ideeen voor vulling voor bapaobroodjes? Ik doe t normaal met stukkies rundvlees, maar wil nu iets met kip doen. Denk ik.
Ik ken maar twee originele varianten: char siu en lien yeung. Dat laatste is gemalen rode bonen lotuszaad die met wat rock sugar zoet is gemaakt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:08 schreef ColdFeet het volgende:
Tezz! Welcome back!
Iemand nog wilde ideeen voor vulling voor bapaobroodjes? Ik doe t normaal met stukkies rundvlees, maar wil nu iets met kip doen. Denk ik.
Jaaaaaaaaaa heerlijk hoor, zo'n weekje. Lekker burgelijk, dat wel, maar toch! Ik heb een dochter van vijf die hier zo enorm van geniet! Tis cliche, ik weet het, maar dat is voor mij wel heel belangrijk!quote:
Oei oei oei, word ik hier toch ff ontmaskerd als culinaire charlatanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
fivespice gebruik ik nooit op rundvlees
quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben tetteravontuurlijk en ik heb de hele maand april vrijMaar ik denk niet dat het een goed idee is als wij samen op stap gaan.
OH BTW, FleshWound, dat ken ik, da's van John O'MillDie heeft nog veel meer leuks geschreven!
Gut, nee, die kan daar wel tegenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:38 schreef Euc- het volgende:
[..]
Word ik dan inelkaar geslagen door Mr CF?
Uhuh we waren ook van plan er wat groentjes en specerijen toe te voegenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
SoL, mag ik je een klein beetje advies geven? ja hè, ja hè
Bouillon echt flink pittig op smaak maken. Echt niet te lafjes. Anders is je vlees zo smakeloos.
(zelf gebruik ik o.m. dark soy, lente-ui, knof en koriander, maar dat moet je natuurlijk zelf weten)
Als je daarvan houdt, dan moet je het Perplexicon eens lezen!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
OH BTW, FleshWound, dat ken ik, da's van John O'MillDie heeft nog veel meer leuks geschreven!
HIJ houdt natuurlijk wel van pittigquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Uhuh we waren ook van plan er wat groentjes en specerijen toe te voegen![]()
Maargoed nu echt de keuken in
Hoe goed is je Frans, voor die wijngebieden?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:33 schreef Euc- het volgende:
Ik heb zin in een roadtrip, naar spanje, in april ofzo, via de kust van Frankrijk, leuke wijngebieden bezoeken, hier en daar een doosje inslaan, naar de gastronomische (hoofd)stad San Sebastian en weer terug
Maarja, ik ken niet zoveel avontuurlijke mensen
"You're always blutt"quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:04 schreef ColdFeet het volgende:
TROUWDAG
'December de eenentwintigste?
Hoe heb je dat zo bedacht?'
Ze bloosde lieftallig en fluisterde:
'Dat is toch de langste nacht?'
Hij heet trouwens Johan van der Meulen
Gut, lieverd, wat rot voor jequote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:37 schreef PeRi het volgende:
Zo, ik heb vandaag taart en lekkere dingen gehaald en ga zo koekjes bakken, omdat er morgen 'onverwachte visite' komt. ik ben dan nl. jarig. Zo hatelijk om in het weekend jarig te zijn.
Niet erg goedquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:07 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hoe goed is je Frans, voor die wijngebieden?
En weer terug. 3 uurtjes daar rondgelopen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:52 schreef Bluezz het volgende:
Zometeen gaan we naar de Culinaire Winter
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:13 schreef Stereotomy het volgende:
Hee maar Euc, is dat nou eigenlijk echt jouw kind, want ik meen me te herinneren dat je het knulletje steeds je broertje noemde in de vorige topics. Of was dat weer een ander?
Voor een kind dat de zoon zou zijn van een chinese fraudeur van de chinese maffia ziet ie er wel erg hollands uit overigens..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:13 schreef Stereotomy het volgende:
Hee maar Euc, is dat nou eigenlijk echt jouw kind, want ik meen me te herinneren dat je het knulletje steeds je broertje noemde in de vorige topics. Of was dat weer een ander?
Waarom chinese fraudeur? Dat heb ik nergens gezegd..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Voor een kind dat de zoon zou zijn van een chinese fraudeur van de chinese maffia ziet ie er wel erg hollands uit overigens..
Ik ga voor broertje..
Ik ga dinsdag pas weer rennen. Morgen even alleen een stuk wandelen, maandag zwemmen. Hoop dat dat scheeltquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:04 schreef Den_Haag het volgende:
CF, als je echt veel last hebt van je heup oppassen. op tijd rusten, kan je een maandje of 2-4 rust kosten als je te lang door gaat.
Ik ging er vanuit dat iemand die met de chinese maffia zou samenwerken zelf ook chinees zou zijn..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Waarom chinese fraudeur? Dat heb ik nergens gezegd..
Maar natuurlijk is het grote onzin, is een nakomelingetje
Teveel rode wijn krijg ik ook bijna altijd brandend maagzuur van, met rum-cola heb ik nooit ergens last van.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:31 schreef AKnynke het volgende:
Bah, weten jullie nog dat ik gezegd had dat ik voorlopig geen alcohol zou drinken?
Ik heb veel te veel rooie wijn gedronken bij het eten, m'n vader en ik hebben het op een zuipen gezet geloof ik, en nu voel ik het wel aardig.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:31 schreef AKnynke het volgende:
Bah, weten jullie nog dat ik gezegd had dat ik voorlopig geen alcohol zou drinken?
Ik heb veel te veel rooie wijn gedronken bij het eten, m'n vader en ik hebben het op een zuipen gezet geloof ik, en nu voel ik het wel aardig.
nog lang niet. eerst maar eens een kopje thee!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nyn heeft een aanvaring met De Man met de Hamer![]()
Nee, we zijn in hongerstaking gegaanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:34 schreef Curiosity het volgende:
Wat is het stilletjes, sowieso op CUL de laatste tijd, koken we niet meer?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:36 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nee, we zijn in hongerstaking gegaan
Volgens mij hebben we hier nog nooit gekookt!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:34 schreef Curiosity het volgende:
Wat is het stilletjes, sowieso op CUL de laatste tijd, koken we niet meer?
Oh, het gaat hier af en toe ook over sex, had je dat al gezegd?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hier nog nooit gekookt!
Sex, exen, of sex met de ex, relaties, kinderen, reizen, werken, ..
Daar gaat het allemaal over, maar koken, nee!
sex, nee toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:44 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oh, het gaat hier af en toe ook over sex, had je dat al gezegd?
'Jij bent nog zo ouderwets dat je het nog met een k spelt!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:57 schreef golfer het volgende:
He bah, hebben jullie het hier wel eens over seks?
Wie geeft jou het idee dat ik een leuk figuurtje heb, woehahaha.............quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe kun je zoveel eten en toch een leuk figuurtje houden, Tezz?
oei, zo'n nerd ben ik dan ook weer niet!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens Lein iets met Windows Vista geloof ik....
[ afbeelding ]
Ja als het echt wow is, moet het wel Vista zijn! Wow wat slowquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens Lein iets met Windows Vista geloof ik....
[ afbeelding ]
Ja hoor, wat voor leugen wil je horen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:32 schreef Tezz het volgende:
Iemand nog iets te liegen??
Het tegendeel. Ik spel het op de enige juiste wijze die het groene boekje aangeeft.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:58 schreef AKnynke het volgende:
'Jij bent nog zo ouderwets dat je het nog met een k spelt!
Ja, golfer heeft gelijk, seks schrijf je echt met -ks, niet met -x. Maarja who gives a flying fuck, zolang je het maar vaak, lang en goed doetquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:35 schreef golfer het volgende:
Het tegendeel. Ik spel het op de enige juiste wijze die het groene boekje aangeeft.
Het is al sinds 2005 officieel met een k., zie ook http://woordenlijst.org/zoek/?q=sex&w=w
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja hoor, wat voor leugen wil je horen?
Ik heb nog wel een soppige roddel over Lein?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
mwaaaaaa ik verveel me, dus amuse me! Een sappige roddel misschien?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb nog wel een soppige roddel over Lein?
CF is getrouwd! Met een best wel heel erg toffe manquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:38 schreef Tezz het volgende:
mwaaaaaa ik verveel me, dus amuse me! Een sappige roddel misschien?
amuse me is dan ook op en top engels en helemaal niet vernederlandst.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
Vernederlandste Engelse woorden
Engels
vertel vertel vertelquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moest gelijk aan Robbie denken...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:43 schreef Tezz het volgende:
amuse me is dan ook op en top engels en helemaal niet vernederlandst.
Waar blijft je soppige roddel nou? Ik wil m ook wel horen...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, tof koppel is datquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
CF is getrouwd! Met een best wel heel erg toffe man
Zompig misschien ook wel?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:50 schreef FleshWound het volgende:
Wel apart dat het een soppige roddel is in plaats van een sappige
Waar blijft die roddel nou?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:52 schreef golfer het volgende:
Zompig misschien ook wel?
Raakt Gibson op het einde van de film z'n piemel niet kwijt?quote:Op zondag 10 februari 2008 00:05 schreef Tezz het volgende:
Nou stereootje, met die beelden op mijn netvlies kan ik met een gerust hart gaan slapen!
(nadat manlief Mel Gibson nagedaan heeft natuurlijk)
Woehahaha is dat zo?????? Ik ken heel die film niet, hij staat hier alleen maar aan op de achtergrond en Mel Gibson ziet er wel cool uit in de film!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:07 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Raakt Gibson op het einde van de film z'n piemel niet kwijt?
quote:Op zondag 10 februari 2008 00:17 schreef FleshWound het volgende:
[CUL-SexC] Deel 95: Sap en piemels, sjalalalala
Jup. Hij wordt dan 'hanged, drawn en quartered' als het goed is.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:07 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Raakt Gibson op het einde van de film z'n piemel niet kwijt?
kinkyquote:Op zondag 10 februari 2008 00:35 schreef beunkster het volgende:
[..]
Jup. Hij wordt dan 'hanged, drawn en quartered' als het goed is.
In ieder geval gebeurde dat met de echte William Wallace.
De straf is als volgt:
- eerst word je opgehangen totdat je bijna stikt
- dan snijden ze je los, binden ze je vast op het wiel (of wat dan ook) om gevierendeeld te worden
- vervolgens snijden ze je geslachtsorganen er af en verbranden die onder jouw toeziend oog
- dan word je onthoofd en vervolgens gevierendeeld
- de vijf delen van je lichaam worden verspreid over de stad, de graafschap (of hoe dat dan ook heet), het land of zelfs het hele Britse koninkrijk (dat laatste gebeurde bij WW)
En mensen nu maar miepen over vrouwelijke mannelijke besnijdenissenquote:Op zondag 10 februari 2008 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
En mensen nu maar miepen over vrouwelijke besnijdenissen
2 ons?quote:Op zondag 10 februari 2008 00:43 schreef FleshWound het volgende:
Daar mag best over gemiept worden ja. Ik ben al schriel en dan moet ik ook nog eens twee ons voorhuid eraf halen? Dan daalt m'n BMI nog meer. Niet goed voor de gezondheid dus.
Ik heb geloof ik nog een voorraadje piemelbrie zittenquote:
Lein heeft niet alleen op haar hoofd een nieuw kapsel laten aanmeten!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:42 schreef Den_Haag het volgende:
Steer, waar blijft de roddel?
Hoax!! Kapsel down under is niet veranderd.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
Lein heeft niet alleen op haar hoofd een nieuw kapsel laten aanmeten!
was dat hetquote:Op zondag 10 februari 2008 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat zou je inderdaad als soppige roddel kunnen bestempelenquote:Op zondag 10 februari 2008 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 februari 2008 00:50 schreef FleshWound het volgende:
Ik heb geloof ik nog een voorraadje piemelbrie zitten
ik wil het nooooooit meer over knakworsten hebbenquote:Op zondag 10 februari 2008 00:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik krijg er een slappe knakworst van. Jij ook, SOLltje van me?
Partyknaks dan?quote:Op zondag 10 februari 2008 00:55 schreef SeaOfLove het volgende:
ik wil het nooooooit meer over knakworsten hebben
Wou jij vertellen dat je down under niets hebt veranderd voordat je ging wauwen met mr. Sporty Man?quote:Op zondag 10 februari 2008 00:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoax!! Kapsel down under is niet veranderd.![]()
Ja dat vertel ik inderdaad. Ik heb standaard een Hollywood wax. En voor Mr. Rebound komt daar echt geen verandering in. Tis een rebound hoor!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:56 schreef Stereotomy het volgende:
Wou jij vertellen dat je down under niets hebt veranderd voordat je ging wauwen met mr. Sporty Man?
Piemelsap moet je zuinig op zijn hoor.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:17 schreef FleshWound het volgende:
[CUL-SexC] Deel 95: Sap en piemels, sjalalalala
Plak dan een nepsnor opquote:Op zondag 10 februari 2008 00:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja dat vertel ik inderdaad. Ik heb standaard een Hollywood wax. En voor Mr. Rebound komt daar echt geen verandering in. Tis een rebound hoor!
Die overdekte markt was echt subliem! Alles zo vers, zo kleuurijk en zo goedkoop! Echt ongelovelijk!quote:Op zondag 10 februari 2008 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Piemelsap moet je zuinig op zijn hoor.
Trouwens, leuke foto's Steer, vooral die viskraam en die krabben die daar lagen doen mij weer trek krijgen.
ik zou daar als een kind in een snoepwinkel rondlopen. Ziet er geweldig uit.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:06 schreef Stereotomy het volgende:
Die overdekte markt was echt subliem! Alles zo vers, zo kleuurijk en zo goedkoop! Echt ongelovelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |