Van mij hoeft het voorlopig ook niet meer. Alhoewel mijn ex juist wel heel graag wilde (en ik ook al gestopt was met de pilquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wilde best hoor. Maar ex- wilde niet en nu hoeft t van mij voorlopig ook effe niet.

Borstvoeding heeft positieve kanten. Het vreet namelijk calorieën. Maar het is wel moeilijk. Een kind aanleggen, stuwing, tepelkloven, spruw...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
Yadayadada...
Vriendinnetje beweerde vorige week dat ze er geen bal aan vindt om borstvoeding te geven. Weer een mythe minder

Dat is wel een heel serieus iets wat je zomaar zegt. Lijkt me heel erg moeilijk om je dát te realiseren...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:35 schreef Isabeau het volgende:
Van mij hoeft het voorlopig ook niet meer. Alhoewel mijn ex juist wel heel graag wilde (en ik ook al gestopt was met de pil) Ik geloof alleen niet dat ik nog veel 'tijd' heb om kinderen te krijgen qua vruchtaar zijn. Nou ja, jammer dan

Toen hij de relatie beëindigde was één van de eerste dingen die door me heen schoot: daar gaat mijn kinderwens....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Dat is wel een heel serieus iets wat je zomaar zegt. Lijkt me heel erg moeilijk om je dát te realiseren...

quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Toen hij de relatie beëindigde was één van de eerste dingen die door me heen schoot: daar gaat mijn kinderwens....

Dat vind ik een eerlijk mensquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
Vriendinnetje beweerde vorige week dat ze er geen bal aan vindt om borstvoeding te geven. Weer een mythe minder

Ze zijn er alleen maar voor gemááktquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:38 schreef ColdFeet het volgende:
En ieuw, borstvoedingskwalen. Hallo, we hebben het hier wel over tepels, hè. Die zijn daar helemaal niet voor bedoeld

Heb je die aflevering van House gezien met dat zwangere meisje? Hij noemde een kind een van de ergste parasieten in het levenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben met een vriendin meegeweest naar voorlichting over borstvoeding in het ziekenhuis en ik dacht dat ik dat heel mooi zou vinden, maar ik vond het maar een horrorbeeld. Zo'n sabbelend kind aan een tiet, brrrr. Het deed me een beetje parasitair aan. Ik was wel heel erg verbaasd dat ik het zo ervaarde
Ik denk dat ik ook wel gelukkig kan zijn zonder kinderen hoor, CF, maar ik wilde gewoon heel erg graag kinderen met hem.

Wat moet een man dan met tepels?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Ze zijn er alleen maar voor gemáákt

Niet gezien, maar ik sta helemaal achter Dr Housequote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Heb je die aflevering van House gezien met dat zwangere meisje? Hij noemde een kind een van de ergste parasieten in het leven

Verdomme jaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Toen hij de relatie beëindigde was één van de eerste dingen die door me heen schoot: daar gaat mijn kinderwens....

Zeg, deed jij niet iets met geneeskunde? Want dan laat ik het hele XY-XX verhaal achterwege...quote:

Geen idee, maar als een vrouw eraan likt vind ik het wel prettig hoor.quote:

Ja, dat maakt natuurlijk het verschil.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben met een vriendin meegeweest naar voorlichting over borstvoeding in het ziekenhuis en ik dacht dat ik dat heel mooi zou vinden, maar ik vond het maar een horrorbeeld. Zo'n sabbelend kind aan een tiet, brrrr. Het deed me een beetje parasitair aan. Ik was wel heel erg verbaasd dat ik het zo ervaarde
Ik denk dat ik ook wel gelukkig kan zijn zonder kinderen hoor, CF, maar ik wilde gewoon heel erg graag kinderen met hem.

quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Bij mannen zijn ze voor de sier! Om aan te zuigen en aan te draaien![]()

Ja, en wat heb ik daar aan?:Pquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:45 schreef Bluezz het volgende:
Verdomme ja![]()
Maar troost je, de allerleukste kinderen zijn al uitgedeelt hoor!
Aan mij![]()

Die van mij zijn nu ook voor de sier, maar dan alleen voor mezelfquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Zeg, deed jij niet iets met geneeskunde? Want dan laat ik het hele XY-XX verhaal achterwege...
Bij mannen zijn ze voor de sier! Om aan te zuigen en aan te draaien![]()

De aflevering die ik bedoel is aflevering 19 van seizoen 1. Denk ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:48 schreef Isabeau het volgende:
Die van mij zijn nu ook voor de sier, maar dan alleen voor mezelf

Ik snap er geen zak meer van hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Mijn ergste scenario is nu dat hij met haar trouwt binnen 2 jaar oid en dan kinderen met haar krijgt![]()
Hij is ook direct nadat ik heb gezegd dat hij maar beter kon gaan met haar gaan samenwonen, dus dit zou me ook niet verbazen.

Isa!!!! Het is nog geen vier uur!!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die van mij zijn nu ook voor de sier, maar dan alleen voor mezelf

Ja, vanaf het begin. En hij heeft het maandenlang heel hardnekkig ontkent. Maar het was precies zoals mijn intuitie bleef roepen. Alles was bullshit en zij heeft nu haar droomprins en is van haar concurrente afquote:

Ik zou zeggen: hakkie takkie weg zakkie. De FoK! knokploeg erop af!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:52 schreef Isabeau het volgende:
Ja, vanaf het begin. En hij heeft het maandenlang heel hardnekkig ontkent. Maar het was precies zoals mijn intuitie bleef roepen. Alles was bullshit en zij heeft nu haar droomprins en is van haar concurrente af(dat stond in een emailtje wat ik heb gelezen...ze noemde hem haar droomprins en mij haar concurrente en hij bleef maar beweren dat alleen zij verliefd op hem was en hij niets niets niets met haar wilde of had, pfff)

Ik ook niet, ik ben vast veel leukerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik snap er geen zak meer van hoorVan hem
![]()

En? Ik vind dat je 24/7 van je eigen lijf mag genietenquote:

Nou, liever niet want ik wil hem nog steeds graag terugquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zou zeggen: hakkie takkie weg zakkie. De FoK! knokploeg erop af!

Hans Anders zou ik niet doen, m'n ex had daar ooit een bril gekocht, kwam een keer terug om 'm weer recht te zetten, blijft die opticiën wel 20 minuten weg, komt weer even terug om te passen, loopt weer naar achter en is weer een kwartier bezig.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil een nieuwe bril kopen. Wie heeft goede ervaringen met een van de opticien ketens? Het Huis / Pearle / Hand Anders/ Specsavers ? Mijn huidige bril komt van Het Huis - die franchise *oogt* wel betrouwbaar maar is op zich ook gewwon een keten.
Tips?

Game over, hup, stekker eruit. Hij heeft je bedonderd en belazerd.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, liever niet want ik wil hem nog steeds graag terug![]()

Yep, en ik heb ooit gezegd dat ik onvoorwaardelijk van hem hield. En zo voel ik er nog steeds over.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:57 schreef Stereotomy het volgende:
Game over, hup, stekker eruit. Hij heeft je bedonderd en belazerd.

Het is een zonnige zaterdagmiddag... Nu is niet het momentquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En? Ik vind dat je 24/7 van je eigen lijf mag genieten

Daar dan.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:59 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, CF, waarom heb ik jou niet op mijn MSN?saskiaderksen en dan bij hotmail.

Gezopen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:03 schreef FleshWound het volgende:
Gadverdamme, wat voel ik me beroerd.

Nee, dat moest er nog eens bijkomen zegquote:

ik wilde laatst een bril voor erbij kopen, als lensdrager zijnde, en vond dat ik daarom best een goekope kon nemen van Hans Anders of Specsavers ofzo, maar na een uurtje kijken in die winkels, waar het sowieso te druk was om geholpen te worden ben ik maar naar mijn eigen opticien gegaan en weggelopen met een mooie bril van ¤500 ontworpen door Tom Ford. Nu ben ik weer brildrager met lenzen voor erbij. Of half-half oid. Ik weet het nog niet helemaal.quote:

Gewoon ziek? Heeft het griepvirus jou ook al te pakken?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:06 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Nee, dat moest er nog eens bijkomen zeg

He, goede tipquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:07 schreef Isabeau het volgende:
en mijn msn is geen spreekkameralhoewel, het er soms wel op lijkt

Heh wat onwijs klote dat je dat nog voelt. Kan het me maar al te goed voorstellen. Maar he ain't worth half of you. Als ie vreemd gaat... Je kan zoveel beter krijgen dan een schijnsmarcheerder...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:56 schreef Isabeau het volgende:
Nou, liever niet want ik wil hem nog steeds graag terug![]()

quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:06 schreef FleshWound het volgende:
Nee, dat moest er nog eens bijkomen zeg

Ik heb hem nog heel nadrukkelijk gevraagd of zij de ware voor hem was. En hij wist het niet. Daarmee begreep hij waarschijnlijk niet dat dat niet het antwoord was wat ik wilde horen. Als hij ja had gezegd dan had ik hem meer begrepen, nu is het alleen nog idioter dat hij mij zo makkelijk heeft ingeruild.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Heh wat onwijs klote dat je dat nog voelt. Kan het me maar al te goed voorstellen. Maar he ain't worth half of you. Als ie vreemd gaat... Je kan zoveel beter krijgen dan een schijnsmarcheerder...

Zegt de snel relatieverbrekende Steerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Game over, hup, stekker eruit. Hij heeft je bedonderd en belazerd.

Ik heb altijd ruzie met artsen, ze snappen mijn berekeningen nooitquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:07 schreef Isabeau het volgende:
en mijn msn is geen spreekkameralhoewel, het er soms wel op lijkt

Ik ga zondag Paella koken bij mijn exquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zegt de snel relatieverbrekende Steer![]()
![]()

Je zou toch weg gaan steer?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:24 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe is het met jouw ex trouwens?
Echt een exenketel hier

Die heeft woensdag haar auto total-loss gereden.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw ex trouwens?
Echt een exenketel hier

Mooi.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Die heeft woensdag haar auto total-loss gereden.

Dat is wel serieus rot als je zoiets doet... Het zal je maar overkomenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:29 schreef Den_Haag het volgende:
Die heeft woensdag haar auto total-loss gereden.

quote:

Lekker van genoten?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:33 schreef Tezz het volgende:
Zoooooooo weer back in town. Niet dat ik heel ver weg was: ik heb lekker een weekje CenterParcs achter de rug. Heerlijk niks gedaan (een beetje wandelen, zwemmen, boek lezen, spelletjes doen en dat soort dingen). Veul Leffe Blondjes gedronken in ieder geval.....

Veel plezier!! Geniet van je weekend!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga naar GroningenFijn weekend allemaal

Kip met kerrie? Of zoete chilli-kip? Of kip met knoflook en kersen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:08 schreef ColdFeet het volgende:
Tezz! Welcome back!
Iemand nog wilde ideeen voor vulling voor bapaobroodjes? Ik doe t normaal met stukkies rundvlees, maar wil nu iets met kip doen. Denk ik.

Ik ken maar twee originele varianten: char siu en lien yeung. Dat laatste is gemalen rode bonen lotuszaad die met wat rock sugar zoet is gemaakt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:08 schreef ColdFeet het volgende:
Tezz! Welcome back!
Iemand nog wilde ideeen voor vulling voor bapaobroodjes? Ik doe t normaal met stukkies rundvlees, maar wil nu iets met kip doen. Denk ik.

Jaaaaaaaaaa heerlijk hoor, zo'n weekje. Lekker burgelijk, dat wel, maar toch! Ik heb een dochter van vijf die hier zo enorm van geniet! Tis cliche, ik weet het, maar dat is voor mij wel heel belangrijk!quote:

Oei oei oei, word ik hier toch ff ontmaskerd als culinaire charlatanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
fivespice gebruik ik nooit op rundvlees

quote:

quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben tetteravontuurlijk en ik heb de hele maand april vrijMaar ik denk niet dat het een goed idee is als wij samen op stap gaan.
OH BTW, FleshWound, dat ken ik, da's van John O'MillDie heeft nog veel meer leuks geschreven!

Gut, nee, die kan daar wel tegenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:38 schreef Euc- het volgende:
[..]
Word ik dan inelkaar geslagen door Mr CF?

Uhuh we waren ook van plan er wat groentjes en specerijen toe te voegenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
SoL, mag ik je een klein beetje advies geven? ja hè, ja hè
Bouillon echt flink pittig op smaak maken. Echt niet te lafjes. Anders is je vlees zo smakeloos.
(zelf gebruik ik o.m. dark soy, lente-ui, knof en koriander, maar dat moet je natuurlijk zelf weten)

Als je daarvan houdt, dan moet je het Perplexicon eens lezen!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
OH BTW, FleshWound, dat ken ik, da's van John O'MillDie heeft nog veel meer leuks geschreven!

HIJ houdt natuurlijk wel van pittigquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Uhuh we waren ook van plan er wat groentjes en specerijen toe te voegen![]()
Maargoed nu echt de keuken in

Hoe goed is je Frans, voor die wijngebieden?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:33 schreef Euc- het volgende:
Ik heb zin in een roadtrip, naar spanje, in april ofzo, via de kust van Frankrijk, leuke wijngebieden bezoeken, hier en daar een doosje inslaan, naar de gastronomische (hoofd)stad San Sebastian en weer terug
Maarja, ik ken niet zoveel avontuurlijke mensen

"You're always blutt"quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:04 schreef ColdFeet het volgende:
TROUWDAG
'December de eenentwintigste?
Hoe heb je dat zo bedacht?'
Ze bloosde lieftallig en fluisterde:
'Dat is toch de langste nacht?'
Hij heet trouwens Johan van der Meulen

Gut, lieverd, wat rot voor jequote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:37 schreef PeRi het volgende:
Zo, ik heb vandaag taart en lekkere dingen gehaald en ga zo koekjes bakken, omdat er morgen 'onverwachte visite' komt. ik ben dan nl. jarig. Zo hatelijk om in het weekend jarig te zijn.

Niet erg goedquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:07 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hoe goed is je Frans, voor die wijngebieden?

En weer terug. 3 uurtjes daar rondgelopen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:52 schreef Bluezz het volgende:
Zometeen gaan we naar de Culinaire Winter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |