Ik heb hem nog heel nadrukkelijk gevraagd of zij de ware voor hem was. En hij wist het niet. Daarmee begreep hij waarschijnlijk niet dat dat niet het antwoord was wat ik wilde horen. Als hij ja had gezegd dan had ik hem meer begrepen, nu is het alleen nog idioter dat hij mij zo makkelijk heeft ingeruild.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Heh wat onwijs klote dat je dat nog voelt. Kan het me maar al te goed voorstellen. Maar he ain't worth half of you. Als ie vreemd gaat... Je kan zoveel beter krijgen dan een schijnsmarcheerder...
Zegt de snel relatieverbrekende Steerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Game over, hup, stekker eruit. Hij heeft je bedonderd en belazerd.
Ik heb altijd ruzie met artsen, ze snappen mijn berekeningen nooitquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:07 schreef Isabeau het volgende:
en mijn msn is geen spreekkameralhoewel, het er soms wel op lijkt
Ik ga zondag Paella koken bij mijn exquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zegt de snel relatieverbrekende Steer![]()
![]()
Je zou toch weg gaan steer?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:24 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe is het met jouw ex trouwens?
Echt een exenketel hier
Die heeft woensdag haar auto total-loss gereden.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw ex trouwens?
Echt een exenketel hier
Mooi.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Die heeft woensdag haar auto total-loss gereden.
Dat is wel serieus rot als je zoiets doet... Het zal je maar overkomenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:29 schreef Den_Haag het volgende:
Die heeft woensdag haar auto total-loss gereden.
quote:
Lekker van genoten?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:33 schreef Tezz het volgende:
Zoooooooo weer back in town. Niet dat ik heel ver weg was: ik heb lekker een weekje CenterParcs achter de rug. Heerlijk niks gedaan (een beetje wandelen, zwemmen, boek lezen, spelletjes doen en dat soort dingen). Veul Leffe Blondjes gedronken in ieder geval.....
Veel plezier!! Geniet van je weekend!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga naar GroningenFijn weekend allemaal
Kip met kerrie? Of zoete chilli-kip? Of kip met knoflook en kersen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:08 schreef ColdFeet het volgende:
Tezz! Welcome back!
Iemand nog wilde ideeen voor vulling voor bapaobroodjes? Ik doe t normaal met stukkies rundvlees, maar wil nu iets met kip doen. Denk ik.
Ik ken maar twee originele varianten: char siu en lien yeung. Dat laatste is gemalen rode bonen lotuszaad die met wat rock sugar zoet is gemaakt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:08 schreef ColdFeet het volgende:
Tezz! Welcome back!
Iemand nog wilde ideeen voor vulling voor bapaobroodjes? Ik doe t normaal met stukkies rundvlees, maar wil nu iets met kip doen. Denk ik.
Jaaaaaaaaaa heerlijk hoor, zo'n weekje. Lekker burgelijk, dat wel, maar toch! Ik heb een dochter van vijf die hier zo enorm van geniet! Tis cliche, ik weet het, maar dat is voor mij wel heel belangrijk!quote:
Oei oei oei, word ik hier toch ff ontmaskerd als culinaire charlatanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
fivespice gebruik ik nooit op rundvlees
quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben tetteravontuurlijk en ik heb de hele maand april vrijMaar ik denk niet dat het een goed idee is als wij samen op stap gaan.
OH BTW, FleshWound, dat ken ik, da's van John O'MillDie heeft nog veel meer leuks geschreven!
Gut, nee, die kan daar wel tegenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:38 schreef Euc- het volgende:
[..]
Word ik dan inelkaar geslagen door Mr CF?
Uhuh we waren ook van plan er wat groentjes en specerijen toe te voegenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
SoL, mag ik je een klein beetje advies geven? ja hè, ja hè
Bouillon echt flink pittig op smaak maken. Echt niet te lafjes. Anders is je vlees zo smakeloos.
(zelf gebruik ik o.m. dark soy, lente-ui, knof en koriander, maar dat moet je natuurlijk zelf weten)
Als je daarvan houdt, dan moet je het Perplexicon eens lezen!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
OH BTW, FleshWound, dat ken ik, da's van John O'MillDie heeft nog veel meer leuks geschreven!
HIJ houdt natuurlijk wel van pittigquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Uhuh we waren ook van plan er wat groentjes en specerijen toe te voegen![]()
Maargoed nu echt de keuken in
Hoe goed is je Frans, voor die wijngebieden?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:33 schreef Euc- het volgende:
Ik heb zin in een roadtrip, naar spanje, in april ofzo, via de kust van Frankrijk, leuke wijngebieden bezoeken, hier en daar een doosje inslaan, naar de gastronomische (hoofd)stad San Sebastian en weer terug
Maarja, ik ken niet zoveel avontuurlijke mensen
"You're always blutt"quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:04 schreef ColdFeet het volgende:
TROUWDAG
'December de eenentwintigste?
Hoe heb je dat zo bedacht?'
Ze bloosde lieftallig en fluisterde:
'Dat is toch de langste nacht?'
Hij heet trouwens Johan van der Meulen
Gut, lieverd, wat rot voor jequote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:37 schreef PeRi het volgende:
Zo, ik heb vandaag taart en lekkere dingen gehaald en ga zo koekjes bakken, omdat er morgen 'onverwachte visite' komt. ik ben dan nl. jarig. Zo hatelijk om in het weekend jarig te zijn.
Niet erg goedquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:07 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hoe goed is je Frans, voor die wijngebieden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |