abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 februari 2008 @ 15:32:12 #101
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56623516
Afstuderen zal wel leuk zijn ja.

Ik ga nog ff de stad in. Wil een montuur uitzoeken en nog aan een paar geurtjes ruiken die ik op de eBay-korrel heb.
Confidence through competence
pi_56623563
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 14:28 schreef Leintjeuh het volgende:

Ik wilde best hoor. Maar ex- wilde niet en nu hoeft t van mij voorlopig ook effe niet.
Van mij hoeft het voorlopig ook niet meer. Alhoewel mijn ex juist wel heel graag wilde (en ik ook al gestopt was met de pil ) Ik geloof alleen niet dat ik nog veel 'tijd' heb om kinderen te krijgen qua vruchtaar zijn. Nou ja, jammer dan
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56623578
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
Yadayadada...
Vriendinnetje beweerde vorige week dat ze er geen bal aan vindt om borstvoeding te geven. Weer een mythe minder
Borstvoeding heeft positieve kanten. Het vreet namelijk calorieën. Maar het is wel moeilijk. Een kind aanleggen, stuwing, tepelkloven, spruw...
pi_56623592
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:35 schreef Isabeau het volgende:

Van mij hoeft het voorlopig ook niet meer. Alhoewel mijn ex juist wel heel graag wilde (en ik ook al gestopt was met de pil ) Ik geloof alleen niet dat ik nog veel 'tijd' heb om kinderen te krijgen qua vruchtaar zijn. Nou ja, jammer dan
Dat is wel een heel serieus iets wat je zomaar zegt. Lijkt me heel erg moeilijk om je dát te realiseren...
pi_56623605
Ik ben een lekkere kom soep aan het eten en ik vreesde het ergste, want de soep rook heel smerig Maar hij smaakt lekker!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56623618
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Dat is wel een heel serieus iets wat je zomaar zegt. Lijkt me heel erg moeilijk om je dát te realiseren...
Toen hij de relatie beëindigde was één van de eerste dingen die door me heen schoot: daar gaat mijn kinderwens....
pi_56623624
Isa, ik denk niet dat kinderen krijgen de ultieme levensvervulling is, hoor. Dat sowieso niet.

En ieuw, borstvoedingskwalen. Hallo, we hebben het hier wel over tepels, hè. Die zijn daar helemaal niet voor bedoeld
pi_56623656
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Toen hij de relatie beëindigde was één van de eerste dingen die door me heen schoot: daar gaat mijn kinderwens....
Wat vreselijk akelig. Maar dan zit je dus eigenlijk in een dubbel rouwproces als het ware... Omdat je relatie uit is en omdat je toekomst drastisch veranderd...
pi_56623660
Ik ben met een vriendin meegeweest naar voorlichting over borstvoeding in het ziekenhuis en ik dacht dat ik dat heel mooi zou vinden, maar ik vond het maar een horrorbeeld. Zo'n sabbelend kind aan een tiet, brrrr. Het deed me een beetje parasitair aan. Ik was wel heel erg verbaasd dat ik het zo ervaarde

Ik denk dat ik ook wel gelukkig kan zijn zonder kinderen hoor, CF, maar ik wilde gewoon heel erg graag kinderen met hem.
pi_56623661
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:32 schreef ColdFeet het volgende:

Vriendinnetje beweerde vorige week dat ze er geen bal aan vindt om borstvoeding te geven. Weer een mythe minder
Dat vind ik een eerlijk mens
Ik vond flesjes ook leuker, zeker voor de papa's.
pi_56623677
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:38 schreef ColdFeet het volgende:
En ieuw, borstvoedingskwalen. Hallo, we hebben het hier wel over tepels, hè. Die zijn daar helemaal niet voor bedoeld
Ze zijn er alleen maar voor gemáákt
pi_56623705
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben met een vriendin meegeweest naar voorlichting over borstvoeding in het ziekenhuis en ik dacht dat ik dat heel mooi zou vinden, maar ik vond het maar een horrorbeeld. Zo'n sabbelend kind aan een tiet, brrrr. Het deed me een beetje parasitair aan. Ik was wel heel erg verbaasd dat ik het zo ervaarde

Ik denk dat ik ook wel gelukkig kan zijn zonder kinderen hoor, CF, maar ik wilde gewoon heel erg graag kinderen met hem.
Heb je die aflevering van House gezien met dat zwangere meisje? Hij noemde een kind een van de ergste parasieten in het leven
pi_56623715
" Je bent het waard "

pi_56623718
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:42 schreef Leintjeuh het volgende:

Ze zijn er alleen maar voor gemáákt
Wat moet een man dan met tepels?
pi_56623732
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:43 schreef Leintjeuh het volgende:

Heb je die aflevering van House gezien met dat zwangere meisje? Hij noemde een kind een van de ergste parasieten in het leven
Niet gezien, maar ik sta helemaal achter Dr House
  zaterdag 9 februari 2008 @ 15:45:18 #116
55709 Stereotomy
pi_56623738
Ik vind aan tepels zuigen wel leuk?

Oh wacht, het ging over borstvoeding.
pi_56623742
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:38 schreef Isabeau het volgende:

Verdomme ja

Maar troost je, de allerleukste kinderen zijn al uitgedeelt hoor!
Aan mij
pi_56623747
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, deed jij niet iets met geneeskunde? Want dan laat ik het hele XY-XX verhaal achterwege...

Bij mannen zijn ze voor de sier! Om aan te zuigen en aan te draaien
  zaterdag 9 februari 2008 @ 15:45:59 #119
55709 Stereotomy
pi_56623755
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen idee, maar als een vrouw eraan likt vind ik het wel prettig hoor.
pi_56623766
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:41 schreef Isabeau het volgende:

Ja, dat maakt natuurlijk het verschil.

Ik weet het ook niet. Borstvoeding is wel heel praktisch en 'natuurlijk', denk ik.
pi_56623767
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:45 schreef Leintjeuh het volgende:

pi_56623782
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:45 schreef Bluezz het volgende:

Verdomme ja

Maar troost je, de allerleukste kinderen zijn al uitgedeelt hoor!
Aan mij
Ja, en wat heb ik daar aan?:P

Baby's lijken me trouwens helemaal niks, het wordt in mijn ogen pas leuk na een jaar of zo

Mijn ergste scenario is nu dat hij met haar trouwt binnen 2 jaar oid en dan kinderen met haar krijgt
Hij is ook direct nadat ik heb gezegd dat hij maar beter kon gaan met haar gaan samenwonen, dus dit zou me ook niet verbazen.
pi_56623794
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Zeg, deed jij niet iets met geneeskunde? Want dan laat ik het hele XY-XX verhaal achterwege...

Die van mij zijn nu ook voor de sier, maar dan alleen voor mezelf
  zaterdag 9 februari 2008 @ 15:50:01 #124
55709 Stereotomy
pi_56623822
Argh Isa d'r was een ander?
pi_56623848
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:48 schreef Isabeau het volgende:
De aflevering die ik bedoel is aflevering 19 van seizoen 1. Denk ik.
pi_56623857
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:47 schreef Isabeau het volgende:

Mijn ergste scenario is nu dat hij met haar trouwt binnen 2 jaar oid en dan kinderen met haar krijgt
Hij is ook direct nadat ik heb gezegd dat hij maar beter kon gaan met haar gaan samenwonen, dus dit zou me ook niet verbazen.
Ik snap er geen zak meer van hoor Van hem

Zometeen gaan we naar de Culinaire Winter
pi_56623860
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Isa!!!! Het is nog geen vier uur!!!
pi_56623861
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:50 schreef Stereotomy het volgende:
Argh Isa d'r was een ander?
Ja, vanaf het begin. En hij heeft het maandenlang heel hardnekkig ontkent. Maar het was precies zoals mijn intuitie bleef roepen. Alles was bullshit en zij heeft nu haar droomprins en is van haar concurrente af (dat stond in een emailtje wat ik heb gelezen...ze noemde hem haar droomprins en mij haar concurrente en hij bleef maar beweren dat alleen zij verliefd op hem was en hij niets niets niets met haar wilde of had, pfff)
pi_56623893
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:52 schreef Isabeau het volgende:
Ja, vanaf het begin. En hij heeft het maandenlang heel hardnekkig ontkent. Maar het was precies zoals mijn intuitie bleef roepen. Alles was bullshit en zij heeft nu haar droomprins en is van haar concurrente af (dat stond in een emailtje wat ik heb gelezen...ze noemde hem haar droomprins en mij haar concurrente en hij bleef maar beweren dat alleen zij verliefd op hem was en hij niets niets niets met haar wilde of had, pfff)
Ik zou zeggen: hakkie takkie weg zakkie. De FoK! knokploeg erop af!
  zaterdag 9 februari 2008 @ 15:54:06 #130
55709 Stereotomy
pi_56623896
Isa jij verdient zoveel beter

Ik vond dat al eerder maar nu helemaal!
pi_56623907
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik snap er geen zak meer van hoor Van hem
Ik ook niet, ik ben vast veel leuker (leuk als je dat oprecht van jezelf vindt ) En zijn beste vriend vindt mij ook veel leuker
pi_56623920
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:52 schreef ColdFeet het volgende:

Isa!!!! Het is nog geen vier uur!!!
En? Ik vind dat je 24/7 van je eigen lijf mag genieten
pi_56623930
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zou zeggen: hakkie takkie weg zakkie. De FoK! knokploeg erop af!
Nou, liever niet want ik wil hem nog steeds graag terug
pi_56623933
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil een nieuwe bril kopen. Wie heeft goede ervaringen met een van de opticien ketens? Het Huis / Pearle / Hand Anders / Specsavers ? Mijn huidige bril komt van Het Huis - die franchise *oogt* wel betrouwbaar maar is op zich ook gewwon een keten.

Tips?
Hans Anders zou ik niet doen, m'n ex had daar ooit een bril gekocht, kwam een keer terug om 'm weer recht te zetten, blijft die opticiën wel 20 minuten weg, komt weer even terug om te passen, loopt weer naar achter en is weer een kwartier bezig.
Heeft die sukkel gewoon de pootjes van de bril doorgezaagd om ze korter te maken, de hele pasvorm van de bril naar de maan, zat voor geen meter meer en stond nog schever dan eerst.
En uiteraard was dat brilletje nét uit de collectie genoemen waardoor ze ook een nieuwe mee kon krijgen en de andere brillen zagen er niet leuk uit.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 15:57:15 #135
55709 Stereotomy
pi_56623941
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Game over, hup, stekker eruit. Hij heeft je bedonderd en belazerd.
pi_56623957
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:57 schreef Stereotomy het volgende:
Game over, hup, stekker eruit. Hij heeft je bedonderd en belazerd.
Yep, en ik heb ooit gezegd dat ik onvoorwaardelijk van hem hield. En zo voel ik er nog steeds over.
pi_56623970
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En? Ik vind dat je 24/7 van je eigen lijf mag genieten
Het is een zonnige zaterdagmiddag... Nu is niet het moment
pi_56623980
Zeg, CF, waarom heb ik jou niet op mijn MSN? saskiaderksen en dan bij hotmail.
pi_56624032
Gadverdamme, wat voel ik me beroerd.
all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
pi_56624049
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:59 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, CF, waarom heb ik jou niet op mijn MSN? saskiaderksen en dan bij hotmail.
Daar dan.
Stereo, jou wil ik ook op mijn MSN PM me eens?
pi_56624057
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 16:03 schreef FleshWound het volgende:
Gadverdamme, wat voel ik me beroerd.
Gezopen?
pi_56624078
Okay, ik begrijp het als mensen een beetje Joranovervoerd raken, maar deze vond ik erg leuk : http://www.vkmag.com/audi(...)loot_heeft_een_boot/

En Stereo mag mij ook wel toevoegen (en ieder ander die soms met me wil kletsen als ik weer ben verdwenen )
pi_56624082
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 16:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Gezopen?
Nee, dat moest er nog eens bijkomen zeg
pi_56624085
en mijn msn is geen spreekkamer alhoewel, het er soms wel op lijkt
pi_56624134
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:56 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Hans Anders
ik wilde laatst een bril voor erbij kopen, als lensdrager zijnde, en vond dat ik daarom best een goekope kon nemen van Hans Anders of Specsavers ofzo, maar na een uurtje kijken in die winkels, waar het sowieso te druk was om geholpen te worden ben ik maar naar mijn eigen opticien gegaan en weggelopen met een mooie bril van ¤500 ontworpen door Tom Ford. Nu ben ik weer brildrager met lenzen voor erbij. Of half-half oid. Ik weet het nog niet helemaal.
anonieme razernist
pi_56624136
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 16:06 schreef FleshWound het volgende:

[..]

Gewoon ziek? Heeft het griepvirus jou ook al te pakken?
Beterschap!
pi_56624153
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 16:07 schreef Isabeau het volgende:
en mijn msn is geen spreekkamer alhoewel, het er soms wel op lijkt
He, goede tip .
anonieme razernist
pi_56624175
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:56 schreef Isabeau het volgende:
Heh wat onwijs klote dat je dat nog voelt. Kan het me maar al te goed voorstellen. Maar he ain't worth half of you. Als ie vreemd gaat... Je kan zoveel beter krijgen dan een schijnsmarcheerder...
pi_56624179
Ziek, zwak en misselijk verdomme.
pi_56624184
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 16:06 schreef FleshWound het volgende:

[ Bericht 8% gewijzigd door Leintjeuh op 09-02-2008 16:28:15 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo