quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:13 schreef Stereotomy het volgende:
Hee maar Euc, is dat nou eigenlijk echt jouw kind, want ik meen me te herinneren dat je het knulletje steeds je broertje noemde in de vorige topics. Of was dat weer een ander?
Voor een kind dat de zoon zou zijn van een chinese fraudeur van de chinese maffia ziet ie er wel erg hollands uit overigens..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:13 schreef Stereotomy het volgende:
Hee maar Euc, is dat nou eigenlijk echt jouw kind, want ik meen me te herinneren dat je het knulletje steeds je broertje noemde in de vorige topics. Of was dat weer een ander?
Waarom chinese fraudeur? Dat heb ik nergens gezegd..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Voor een kind dat de zoon zou zijn van een chinese fraudeur van de chinese maffia ziet ie er wel erg hollands uit overigens..
Ik ga voor broertje..
Ik ga dinsdag pas weer rennen. Morgen even alleen een stuk wandelen, maandag zwemmen. Hoop dat dat scheeltquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:04 schreef Den_Haag het volgende:
CF, als je echt veel last hebt van je heup oppassen. op tijd rusten, kan je een maandje of 2-4 rust kosten als je te lang door gaat.
Ik ging er vanuit dat iemand die met de chinese maffia zou samenwerken zelf ook chinees zou zijn..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Waarom chinese fraudeur? Dat heb ik nergens gezegd..
Maar natuurlijk is het grote onzin, is een nakomelingetje
Teveel rode wijn krijg ik ook bijna altijd brandend maagzuur van, met rum-cola heb ik nooit ergens last van.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:31 schreef AKnynke het volgende:
Bah, weten jullie nog dat ik gezegd had dat ik voorlopig geen alcohol zou drinken?
Ik heb veel te veel rooie wijn gedronken bij het eten, m'n vader en ik hebben het op een zuipen gezet geloof ik, en nu voel ik het wel aardig.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:31 schreef AKnynke het volgende:
Bah, weten jullie nog dat ik gezegd had dat ik voorlopig geen alcohol zou drinken?
Ik heb veel te veel rooie wijn gedronken bij het eten, m'n vader en ik hebben het op een zuipen gezet geloof ik, en nu voel ik het wel aardig.
nog lang niet. eerst maar eens een kopje thee!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nyn heeft een aanvaring met De Man met de Hamer![]()
Nee, we zijn in hongerstaking gegaanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:34 schreef Curiosity het volgende:
Wat is het stilletjes, sowieso op CUL de laatste tijd, koken we niet meer?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:36 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nee, we zijn in hongerstaking gegaan
Volgens mij hebben we hier nog nooit gekookt!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:34 schreef Curiosity het volgende:
Wat is het stilletjes, sowieso op CUL de laatste tijd, koken we niet meer?
Oh, het gaat hier af en toe ook over sex, had je dat al gezegd?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hier nog nooit gekookt!
Sex, exen, of sex met de ex, relaties, kinderen, reizen, werken, ..
Daar gaat het allemaal over, maar koken, nee!
sex, nee toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:44 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oh, het gaat hier af en toe ook over sex, had je dat al gezegd?
'Jij bent nog zo ouderwets dat je het nog met een k spelt!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:57 schreef golfer het volgende:
He bah, hebben jullie het hier wel eens over seks?
Wie geeft jou het idee dat ik een leuk figuurtje heb, woehahaha.............quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe kun je zoveel eten en toch een leuk figuurtje houden, Tezz?
oei, zo'n nerd ben ik dan ook weer niet!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens Lein iets met Windows Vista geloof ik....
[ afbeelding ]
Ja als het echt wow is, moet het wel Vista zijn! Wow wat slowquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens Lein iets met Windows Vista geloof ik....
[ afbeelding ]
Ja hoor, wat voor leugen wil je horen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:32 schreef Tezz het volgende:
Iemand nog iets te liegen??
Het tegendeel. Ik spel het op de enige juiste wijze die het groene boekje aangeeft.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:58 schreef AKnynke het volgende:
'Jij bent nog zo ouderwets dat je het nog met een k spelt!
Ja, golfer heeft gelijk, seks schrijf je echt met -ks, niet met -x. Maarja who gives a flying fuck, zolang je het maar vaak, lang en goed doetquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:35 schreef golfer het volgende:
Het tegendeel. Ik spel het op de enige juiste wijze die het groene boekje aangeeft.
Het is al sinds 2005 officieel met een k., zie ook http://woordenlijst.org/zoek/?q=sex&w=w
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja hoor, wat voor leugen wil je horen?
Ik heb nog wel een soppige roddel over Lein?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
mwaaaaaa ik verveel me, dus amuse me! Een sappige roddel misschien?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb nog wel een soppige roddel over Lein?
CF is getrouwd! Met een best wel heel erg toffe manquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:38 schreef Tezz het volgende:
mwaaaaaa ik verveel me, dus amuse me! Een sappige roddel misschien?
amuse me is dan ook op en top engels en helemaal niet vernederlandst.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
Vernederlandste Engelse woorden
Engels
vertel vertel vertelquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moest gelijk aan Robbie denken...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:43 schreef Tezz het volgende:
amuse me is dan ook op en top engels en helemaal niet vernederlandst.
Waar blijft je soppige roddel nou? Ik wil m ook wel horen...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, tof koppel is datquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
CF is getrouwd! Met een best wel heel erg toffe man
Zompig misschien ook wel?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:50 schreef FleshWound het volgende:
Wel apart dat het een soppige roddel is in plaats van een sappige
Waar blijft die roddel nou?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:52 schreef golfer het volgende:
Zompig misschien ook wel?
Raakt Gibson op het einde van de film z'n piemel niet kwijt?quote:Op zondag 10 februari 2008 00:05 schreef Tezz het volgende:
Nou stereootje, met die beelden op mijn netvlies kan ik met een gerust hart gaan slapen!
(nadat manlief Mel Gibson nagedaan heeft natuurlijk)
Woehahaha is dat zo?????? Ik ken heel die film niet, hij staat hier alleen maar aan op de achtergrond en Mel Gibson ziet er wel cool uit in de film!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:07 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Raakt Gibson op het einde van de film z'n piemel niet kwijt?
quote:Op zondag 10 februari 2008 00:17 schreef FleshWound het volgende:
[CUL-SexC] Deel 95: Sap en piemels, sjalalalala
Jup. Hij wordt dan 'hanged, drawn en quartered' als het goed is.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:07 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Raakt Gibson op het einde van de film z'n piemel niet kwijt?
kinkyquote:Op zondag 10 februari 2008 00:35 schreef beunkster het volgende:
[..]
Jup. Hij wordt dan 'hanged, drawn en quartered' als het goed is.
In ieder geval gebeurde dat met de echte William Wallace.
De straf is als volgt:
- eerst word je opgehangen totdat je bijna stikt
- dan snijden ze je los, binden ze je vast op het wiel (of wat dan ook) om gevierendeeld te worden
- vervolgens snijden ze je geslachtsorganen er af en verbranden die onder jouw toeziend oog
- dan word je onthoofd en vervolgens gevierendeeld
- de vijf delen van je lichaam worden verspreid over de stad, de graafschap (of hoe dat dan ook heet), het land of zelfs het hele Britse koninkrijk (dat laatste gebeurde bij WW)
En mensen nu maar miepen over vrouwelijke mannelijke besnijdenissenquote:Op zondag 10 februari 2008 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
En mensen nu maar miepen over vrouwelijke besnijdenissen
2 ons?quote:Op zondag 10 februari 2008 00:43 schreef FleshWound het volgende:
Daar mag best over gemiept worden ja. Ik ben al schriel en dan moet ik ook nog eens twee ons voorhuid eraf halen? Dan daalt m'n BMI nog meer. Niet goed voor de gezondheid dus.
Ik heb geloof ik nog een voorraadje piemelbrie zittenquote:
Lein heeft niet alleen op haar hoofd een nieuw kapsel laten aanmeten!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:42 schreef Den_Haag het volgende:
Steer, waar blijft de roddel?
Hoax!! Kapsel down under is niet veranderd.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
Lein heeft niet alleen op haar hoofd een nieuw kapsel laten aanmeten!
was dat hetquote:Op zondag 10 februari 2008 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat zou je inderdaad als soppige roddel kunnen bestempelenquote:Op zondag 10 februari 2008 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 februari 2008 00:50 schreef FleshWound het volgende:
Ik heb geloof ik nog een voorraadje piemelbrie zitten
ik wil het nooooooit meer over knakworsten hebbenquote:Op zondag 10 februari 2008 00:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik krijg er een slappe knakworst van. Jij ook, SOLltje van me?
Partyknaks dan?quote:Op zondag 10 februari 2008 00:55 schreef SeaOfLove het volgende:
ik wil het nooooooit meer over knakworsten hebben
Wou jij vertellen dat je down under niets hebt veranderd voordat je ging wauwen met mr. Sporty Man?quote:Op zondag 10 februari 2008 00:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoax!! Kapsel down under is niet veranderd.![]()
Ja dat vertel ik inderdaad. Ik heb standaard een Hollywood wax. En voor Mr. Rebound komt daar echt geen verandering in. Tis een rebound hoor!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:56 schreef Stereotomy het volgende:
Wou jij vertellen dat je down under niets hebt veranderd voordat je ging wauwen met mr. Sporty Man?
Piemelsap moet je zuinig op zijn hoor.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:17 schreef FleshWound het volgende:
[CUL-SexC] Deel 95: Sap en piemels, sjalalalala
Plak dan een nepsnor opquote:Op zondag 10 februari 2008 00:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja dat vertel ik inderdaad. Ik heb standaard een Hollywood wax. En voor Mr. Rebound komt daar echt geen verandering in. Tis een rebound hoor!
Die overdekte markt was echt subliem! Alles zo vers, zo kleuurijk en zo goedkoop! Echt ongelovelijk!quote:Op zondag 10 februari 2008 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Piemelsap moet je zuinig op zijn hoor.
Trouwens, leuke foto's Steer, vooral die viskraam en die krabben die daar lagen doen mij weer trek krijgen.
ik zou daar als een kind in een snoepwinkel rondlopen. Ziet er geweldig uit.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:06 schreef Stereotomy het volgende:
Die overdekte markt was echt subliem! Alles zo vers, zo kleuurijk en zo goedkoop! Echt ongelovelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |