2 vriendinnen waar ik morgen een weekendje/midweekje weg ga plannen/boekenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:58 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja, jij was ook allergisch, Bloes.
Nieuw-ontdekte merken die ook tamelijk allergie-OK zijn: MAC en Paula's Choice.
Euc, met wie heb je gesalsaat?
Dat motorrijden slaat op haagiequote:Op woensdag 23 januari 2008 00:05 schreef golfer het volgende:
Waarom wil google-ads nou steeds bij CUL SC dat ik zwarte of Roemeense vrouwen ga daten=
Het verband met CUL ontgaat mij een beetje.
[ afbeelding ]
Hoe is dat, zoenen met een stijve nek?quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:02 schreef Euc- het volgende:
Maar 1tje is zooo leuk![]()
Vanavond ook mee gezoend enzo, misschien gaat het nog wat worden
quote:
Okay, wie rookt er hier?quote:Ads door Google
Verslaafd aan roken?
Doe de test: Hoe afhankelijk ben ik van het roken?
www.niquitin.nl
Die heeft een vriend, haar 2 meter lange antilliaanse salsa leraarquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:06 schreef ColdFeet het volgende:
Geboefte
Is de ander niet verdrietig als je t met haar vriendin aanlegt?
Dat klinkt héél aantrekkelijkquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:12 schreef Euc- het volgende:
[..]
Die heeft een vriend, haar 2 meter lange antilliaanse salsa leraar
Steer, dat vraag je toch nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe is dat, zoenen met een stijve?
Ongezellig hoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:17 schreef ColdFeet het volgende:
Dat klinkt héél aantrekkelijk
En nu ga ik slapenFijn op tijd naar bed vandaag!
Gecondoleerd Sol!quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Roken
Niet kunnen slapen
Blegggh zou morgen met mijn moeder naar mijn opa gaan, helaas is hij aan het einde van de middag overleden.
Ohja....skinny jeans
tnxquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Gecondoleerd Sol!Hij was al ziek toch?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
En okay, got your point about the skinny jeans.Ik vind het leuk als een vrouw haar vormen durft te tonen maar blijkbaar moet dat niet aan de hand van skinny jeans gebeuren.
Heb er al spijt van dat ik er ooit over begonnen ben heur.
Heil Nynkequote:Op woensdag 23 januari 2008 00:56 schreef AKnynke het volgende:
Ik was vanavond trouwens op een feestje met alleen maar Duutsers, ik was serieus de enige nederlander. vond er geen zak aan!
Zeg, hoe ging het nou met die éne Duitser?quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:56 schreef AKnynke het volgende:
Ik was vanavond trouwens op een feestje met alleen maar Duutsers, ik was serieus de enige nederlander. vond er geen zak aan!
tnx...en nee heb hem niet meer gezien zou hem eigenlijk morgenochtend zien.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je hem nog gezien SOL? Want de vorige keer zou je ook naar hem toe gaan maar toen was je zelf brak in bed. Iig gecondoleerd en waarschijnlijk een dezer dagen begrafenis dus.
Die Duutser is veels te ver weg!quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg, hoe ging het nou met die éne Duitser?
Oh ja al gevraagd mocht niet vragen oh jee.
En ik maar denken dat jij wel het figuur had voor Skinny Jeans.quote:
zelfs al was ik nog strak en plat...ik ben 30+, en dan zou het werkelijk waar te triest zijn als je zo'n broek zou aantrekkenquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij wel het figuur had voor Skinny Jeans.Maar ja, die SOLovehandles!
Ooooh, maar er liebt dich noch immer bis zu eine gewissere Höhe? Es ist besser to have love and lost than never to have loved at all!quote:
Naja, 'k zie het zelfs van die corpsvrouwen hier dragen dus ik dacht, moet samen met de Oilily wel in de mode zijn ofzo.quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zelfs al was ik nog strak en plat...ik ben 30+, en dan zou het werkelijk waar te triest zijn als je zo'n broek zou aantrekken
Oilily en skinny jeans gaan zo erg niet samenquote:Op woensdag 23 januari 2008 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Naja, 'k zie het zelfs van die corpsvrouwen hier dragen dus ik dacht, moet samen met de Oilily wel in de mode zijn ofzo.
Ik geil op iedereen die haren knipt, zelfs mij eigen kapster, dat weet je toch van die fetish?quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:55 schreef Bluezz het volgende:
Wij kijken nu de Flock met Richard Gere.... golfer geilt alweer op de kapster...
DOE DAN OOK WAT ZACHTER, MUTS!quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:02 schreef SeaOfLove het volgende:
Al uren ligt HIJnaast me te snurken, ik ga even uit bed, kan echt niet slapen door alles en meneer wordt wakker en ik krijg commentaar
Nou, 't meisje waarmee ik stralingsfysica heb afgerond denkt er anders overquote:Op woensdag 23 januari 2008 01:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oilily en skinny jeans gaan zo erg niet samen
Hij moet w.s. vroeg uit zijn bedje, werken enzo, als je dan gestoord wordt ben je gewoon ff niet zo tactisch, ik ken het probleemquote:Op woensdag 23 januari 2008 01:02 schreef SeaOfLove het volgende:
Al uren ligt HIJnaast me te snurken, ik ga even uit bed, kan echt niet slapen door alles en meneer wordt wakker en ik krijg commentaar
ik was totaal geruisloosquote:Op woensdag 23 januari 2008 01:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
DOE DAN OOK WAT ZACHTER, MUTS!
quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik was totaal geruislooszo'n groot huis heb ik ook niet om lawaai te maken
![]()
@ golfer
Zoete dromen, Nynke-ke.quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval naar bed, en er is niemand die mij wakker kan maken, behalve de wekker morgen!
Weltrusten allemaal!
Dat maakt het niet minder vervelend. Sterkte SOL.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tnxklopt, hij was al oud enzo
Congratz Nynk en Njoy de treinreis, goed boek mee of studiemateriaal en MP3-speler?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:31 schreef AKnynke het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Zometeen maar eens een dikke 4 uur in de trein gaan zitten om bij m'n ouders te geraken, het kleine zusje is jarig, en dit is voor het eerst in jaren dat ik weer eens op een verjaardag kan komen!
De krant en een goed boek, dat komt wel goed! Vind het nooit erg om zo lang in de trein te zitten, ergste is alleen dat ik 5x moet overstappen!quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:32 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Congratz Nynk en Njoy de treinreis, goed boek mee of studiemateriaal en MP3-speler?
Krijg je als vanuit t buitenland naar een ander buitenland gaatquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
De krant en een goed boek, dat komt wel goed! Vind het nooit erg om zo lang in de trein te zitten, ergste is alleen dat ik 5x moet overstappen!
Door het buitenland is dan ook veel sneller, maar ook veel duurder!quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:39 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Krijg je als vanuit t buitenland naar een ander buitenland gaat
Iets met rare uithoeken van t land...quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Door het buitenland is dan ook veel sneller, maar ook veel duurder!
quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:56 schreef Den_Haag het volgende:
Zo, we zijn weer aan het werk. koffieeeeeeeeeeee
ze willen ook dat je motorrijles gaat nemen, en dát is natuurlijk wel goedquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:05 schreef golfer het volgende:
Waarom wil google-ads nou steeds bij CUL SC dat ik zwarte of Roemeense vrouwen ga daten=
Het verband met CUL ontgaat mij een beetje.
[ afbeelding ]
dat dusquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:56 schreef Den_Haag het volgende:
Zo, we zijn weer aan het werk. koffieeeeeeeeeeee
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
heb gisteren zélf de ketting van mijn motor gespannen
m'n handen zijn nog helemaal zwartmaar ik durfde er wel op te rijden
en hij rijdt als een zonnetje
![]()
![]()
ben zó trots
ben een échte vent
het is bij nagenoeg elk weer fijn om op de motor te rijdenquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:33 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
't Is alleen ff niet zo lekker weer om motor te gaan rijden nu
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:12 schreef cul_non_kul het volgende:
Helaas heb ik geen motorrijbewijs, maar wil het dit jaar behalen ...'
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heel goed![]()
nog even en we kunnen een CUL SC Motormeet houden
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
harley
een sjopper...![]()
ja, daar wil ik me niet mee vertonen natuurlijk![]()
hebben ze je kaartje of werk kwijtgemaakt ofzoquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:01 schreef KrnKje het volgende:
Ow ja
Bij één van de tentamens die ik keigoed heb gedaan heb ik als resultaat NV(Niet Verschenen) gekregen![]()
Nou! Wat vaag zeg. Ben je er al achteraan gegaan? Of ze niet gewoon een verkeerd knopje hebben ingedrukt ofzo?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Is wel vervelend dat je tentamen niet als gemaakt geregistreerd staat zeg... Heb je geen bewijs dat je wel geweest ben?
Jij wilt wel veel doen als je later groot bent!quote:Als ik later groot ben, wil ik ook leren motor rijden
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil ook motor leren rijden als ik groot ben
Oh en poesjes
Gisteravond even een afl. Travel online gekeken, reis door Australie.... ik heb er zo'n zinnnnnnnnn innnnnnnn
Lekker nog een dagje vrij
C.V. resetten !!quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Pffft tis kou hier, de verwarming doet het niet![]()
Ik zou gaan voor een Ducati en een HD schatjuhhh.
Zo even een zaklamp zoeken, zodat ik niet met mijn blote voeten op een toevallig daar neergeplempte muis ga staan en dan lekker een badje laten vollopen.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:11 schreef Den_Haag het volgende:
SOL, jij dan ook je motorrijbewijs halen
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:17 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Ze heeft een SOLex .. telt dat ook ?
Een beetjequote:Op woensdag 23 januari 2008 15:17 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Ze heeft een SOLex .. telt dat ook ?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:36 schreef SeaOfLove het volgende:![]()
SOL kan btw niet badderen, want als de verwarming het niet doet, heb ik ook geen warm water, en ik durf niet de ruimte in waar zich het reset-knopje bevindt.
Brrrrr
Awwww. Muizen, zekerquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:36 schreef SeaOfLove het volgende:![]()
SOL kan btw niet badderen, want als de verwarming het niet doet, heb ik ook geen warm water, en ik durf niet de ruimte in waar zich het reset-knopje bevindt.
Brrrrr
jajajajaquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:03 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Slechts enkele bloedsporen in het onderhuis
verrieden de aanwezigheid van een overleden muis.
Verwijderd heb ik ze reeds, het gespuis.
Ik zou nu een heel erg flauwe quote uit dat verhaal kunnen halen, maar gezien het feit dat je opa net is overleden lijkt me dat niet gepast....quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jajajaja![]()
Heb inmiddels mijn nieuwe badjas over mijn kleding aangetrokken en ik denk dat ik zo maar met een dekentje op de bank ga.
Ohgod laat ik ajb niet het meisje met de zwavelstokjes zijn
Gewoon heel hard stampen als je binnenlooptquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:36 schreef SeaOfLove het volgende:![]()
Brrrrr
Je moet toch doelen en vooruitzichten hebben? En tut nu toe heb ik maar 4 dingen die ik wil als ik later groot ben...quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:46 schreef Liejannuh het volgende:
Jij wilt wel veel doen als je later groot bent!
Dat zijn er al vijf of meerquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:09 schreef Leintjeuh het volgende:
En tut nu toe heb ik maar 4 dingen die ik wil als ik later groot ben...
- een vent, hond, kat,, huis en kinderen
Ik zit hier helemaal verkrampt van de kou achter de laptop, zie zelfs wolkjes uit mijn mond komen als ik adem en ik ben nieteens aan het rokenquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
SOL, heb je het overleefd in de kou? Met alle muizen?
Niet doen, als Milou thuiskomt blijf je het doen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Damzzz hij moet nu echt snel thuiskomen
ohja, ik mocht geen damzz meer zeggenquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet doen, als Milou thuiskomt blijf je het doen.![]()
In september heb ik al heel wat van je lijstje voor elkaarquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Je moet toch doelen en vooruitzichten hebben? En tut nu toe heb ik maar 4 dingen die ik wil als ik later groot ben...
- over de wereld reizen
- motor rijden
- bij de Librije eten
Niet geheel onrealistisch toch? Als je denkt dat je dit wil?
Bloesje, in je vibrator zit óók een motor, dus technisch gesproken heb je óók motor rijden voor elkaar.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In september heb ik al heel wat van je lijstje voor elkaar
Tofquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:35 schreef Stereotomy het volgende:
Bloesje, in je vibrator zit óók een motor, dus technisch gesproken heb je óók motor rijden voor elkaar.![]()
Absoluut niet onrealistisch.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je moet toch doelen en vooruitzichten hebben? En tut nu toe heb ik maar 4 dingen die ik wil als ik later groot ben...
- over de wereld reizen
- motor rijden
- bij de Librije eten
SOL, heb je het overleefd in de kou? Met alle muizen?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:33 schreef Liejannuh het volgende:
Absoluut niet onrealistisch.Ik vind je alleen nu al "groot".
![]()
Heb je wel eens gedacht aan een work & travel visum? Ik weet dat ze een aantal jaren geleden zaten te springen om mensen in de verzoring in Australie.Kun je èn geld verdienen èn reizen!
- een vent hoef ik niet, een vrouw heb ik al, katten, cavia's, kinderen en een huis ookquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
- over de wereld reizen
- motor rijden
- bij de Librije eten
Maar natuurlijk!!quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:45 schreef Den_Haag het volgende:
Daar pas je toch perfect tussen Nynke
quote:1. B
2. D
3. B
4. D
5. A
6. A
7. D
8. C
9. A
10. A
11. C
12. B
13. B
14. A
15. B
16. D
17. A
18. B
19. D
20. A
21. A
22. C
23. B
24. C
25. A
26. C
27. B
28. B
29. C
30. C
31. B
32. B
33. A
34. D
35. D
36. B
Ja idd!quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Euc- je bent dommer geworden!!
Ja, en als je brood eet heb je een hogere kans op kankerquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Als je gemiddeld minder dan 8 uur per nacht slaapt, daalt je IQ. Zegt men. Heb ik ooit een keer gelezen.
Maar alsje broccoli eet, hef je dat weer opquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:00 schreef Euc- het volgende:
Ja, en als je brood eet heb je een hogere kans op kanker
In dat geval moet ik een negatief IQ hebben, met gemiddeld 5-6 uur slaap per nacht.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Als je gemiddeld minder dan 8 uur per nacht slaapt, daalt je IQ. Zegt men. Heb ik ooit een keer gelezen.
Gips is dan ook niet goed voor jequote:Op woensdag 23 januari 2008 22:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Euc- je bent dommer geworden!!
ehm...ik kwam op 60.5 uitquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
CNK
De nationale IQ-test is echt veel te makkelijk, ik snap niet dat er mensen zijn die bij dat ding onder de 100 uitkomen....
Kelly en Bonnie St. Claire zaten ergens in de 50quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
CNK
De nationale IQ-test is echt veel te makkelijk, ik snap niet dat er mensen zijn die bij dat ding onder de 100 uitkomen....
quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Kelly en Bonnie St. Claire zaten ergens in de 50
bueno Bluezzquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:13 schreef Bluezz het volgende:
kullie, ik klikte je weg
Het antwoord is sept.
quote:
Lol. Het zegt me überhaupt helemaal niets (scoor altijd wel hoog met die dingen, maar dat doet mijn broertje vaak ook wel, en die is licht arbeidsgehandicapt vanwege verstandelijke beperkingen...) maar het is altijd wel geinig om aan dat soort testjes mee te doen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Je hebt iig een zeer goed risotto-inzichtquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De test is heel sterk gericht op een bepaald soort slimheid... Ruimtelijk inzicht, woordkennis, dat soort dingen.
Op ruimtelijk inzicht scoor ik altijd hoog
Zo s even de risottofoto's uploaden. Is er ergens een risottotopic?
Boom Chicago?quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
In dat geval moet ik een negatief IQ hebben, met gemiddeld 5-6 uur slaap per nacht.
Overigens vandaag wel een beetje op tijd naar bed, want morgen eerst tot 14:30 een training, daarna naar Amsterdam om improvisatie-theatersport workshop te doen en dan 's avonds nog naar een theatersportwedstrijd in het Rozentheater tot ca. 23:00 uur.
Klinkt wel erg vega, maar kan lekker zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:18 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben een pompoen-kikkererwtenstoofpot aan het maken voor morgenRuikt echt goehoed!
Weer lastiggevallen door callcentermiepjesquote:Vul uw gegevens in en bekijk direct uw resultaat
FitforMe respecteert uw privacy en stelt uw gegevens op geen enkele wijze beschikbaar aan derden. In het verleden niet, nu niet en in de toekomst ook niet! Voor meer informatie lees ons privacystatement.
bij de Turk heb je een goede kans van slagenquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:40 schreef Game_Error het volgende:
Omdat ik geen nieuw topic wil openen vraag ik het hier maar, weet iemand waar ik kant en klare bodems kan kopen die alleen nog even in de oven moeten voor turkse pizza's? want ik heb zelf namelijk een voorliefde voor turkse pizza's, maar ben te lui om al dat deeg enzo te maken
Zo hehe, eindelijk, DE en ikke vonden het een topic of 4 geleden al tijd dat jij een risotto-topic zou openen. JIJ!!! Risotto-heldquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:56 schreef ColdFeet het volgende:
Game_Error, ik zou het niet weten. Maar neem van mij aan: het deeg maken is dus juist weinig werk, en de topping kost veel meer tijd
Skatten, checken jullie mijn nieuwe risottotopic even? Risotto
ik bedoel eigenlijk van die kant en klare dingen die ze bij de turk ook hebben liggen, met topping en al erop, die zullen ze vast niet bij elke winkel zelf maken, die krijgen ze vast aangeleverd...quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:56 schreef ColdFeet het volgende:
Game_Error, ik zou het niet weten. Maar neem van mij aan: het deeg maken is dus juist weinig werk, en de topping kost veel meer tijd
Skatten, checken jullie mijn nieuwe risottotopic even? Risotto
Oh, die bedoel je. Maar die kun je gewoon bij de turk koud halen. En volgens mij heeft de appie ze idd in het vriesvak.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:00 schreef Game_Error het volgende:
[..]
ik bedoel eigenlijk van die kant en klare dingen die ze bij de turk ook hebben liggen, met topping en al erop, die zullen ze vast niet bij elke winkel zelf maken, die krijgen ze vast aangeleverd...
je ziet hun er immers altijd alleen maar wat sla en andere rotzooi opleggen nadat ze even in de oven zijn geweest, ik ga het morgen een bij de AH vragen denk ik...
Wowwww beter golfer!!quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:29 schreef golfer het volgende:
Vanwege een volkomen onverwachte meevaller van het UWV waar ik een tijdje een uitkering van had voordat ik in mijn huidige baan begon en naar nu blijkt ik opeens nog ruim 2.200 euro netto van ze tegoed te hebben, heb ik besloten dit weekend maar weer eens lekker uit eten te gaan.
Nu nog even een leuk restaurant voor een recensie uitzoeken hier in de buurt.
tja ik geloof niet dat de appie bij mij op de hoek op dit moment open is, en fokkers zijn op elk moment onlinequote:Op donderdag 24 januari 2008 01:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, die bedoel je. Maar die kun je gewoon bij de turk koud halen. En volgens mij heeft de appie ze idd in het vriesvak.
Luilak![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:06 schreef Game_Error het volgende:
[..]
tja ik geloof niet dat de appie bij mij op de hoek op dit moment open is, en fokkers zijn op elk moment online
Maargoed, wrom haal je ze niet gewoon bij de Turk? Je kan ze invriezen, op elk gewenst moment ontdooien, en er daarna opdoen wat jij lekker vindt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:06 schreef Game_Error het volgende:
[..]
tja ik geloof niet dat de appie bij mij op de hoek op dit moment open is, en fokkers zijn op elk moment online
Good luckquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]De Egyptenaar hier aan de overkant is nog wel open
Golfje, dat wordt dus weer een fijne lange recensie, begrijp ik?
En nu ga ik naar bed, de wekker gaat morgen weer vroeg. Pittige bespreking morgen, wish me luck!
Welterusten
Ik heb niets van ze gevraagd of verwacht en kreeg opeens die brief vandaag van ze waarin ze dit bedrag aankondigden te storten op mijn rekening.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:04 schreef SeaOfLove het volgende:
Wowwww beter golfer!!![]()
ik krijg nog steeds een eurootje of 500 van het UWV, advocaat erop gezet en al, maar ook die lopen tegen een metersdikke muur aan![]()
Waar en wanneer zou je willen eten?quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
buiten alle sterrenrestaurants waar we op deze korte termijn toch niet terecht kunnen.
We gaan even geen gebruik maken van jouw connecties.quote:
Joh is het daarvan, dat had je idd verteld.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb niets van ze gevraagd of verwacht en kreeg opeens die brief vandaag van ze waarin ze dit bedrag aankondigden te storten op mijn rekening.
Ik hou er wel een beetje in het achterhoofd rekening mee dat ze ee fout hebben gemaakt en dat ik he terug moet storten, dus ga niet alles uitgeven, maar een deeltje ervan wordt absoluut uitgegeven aan lekker eten.
genoeg (bewaarde) correspondentie met ze gevoerd om van die uitkering af te komen, maar als zij maar steeds blijven geld storten, is het hun probleem vind ik nu
Bluezz en ik zijn nu even nog via Iens en Dinnersite op zoek naar iets leuks voor a.s. zaterdag.
We hebben 3 opties gevonden, buiten alle sterrenrestaurants waar we op deze korte termijn toch niet terecht kunnen.
Oh, lekkerquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Geniet maar van een lekker etentje met je vrouw, en hou altijd in gedachten dat het motto van het UWV is; ik naai je in elk gat waar het kan, en natuurlijk als het u absoluut niet uitkomt
quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, lekker![]()
Is het UWV dan toch een vrouw?
Die hebben namelijk zoveel gaatjes?
Damzzzz...als je dit heel vrolijk zegt dan klinkt het net zo blij en zorgeloos als: Belastingdienst...leuker kunnen we het niet makenquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik naai je in elk gat waar het kan, en natuurlijk als het u absoluut niet uitkomt
Ik ga, gezien het programma van straks ook maar eens al die gaatjes achterna opzoeken.quote:
Dat zou je niet meer zeggen SOLquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Damzzzz...als je dit heel vrolijk zegt dan klinkt het net zo blij en zorgeloos als: Belastingdienst...leuker kunnen we het niet maken
Ik heb 9 jaar geleden door Australie gereisd met een Work & Travel visum en het is wel een van de tofste dingen die ik ooit heb gedaan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind mezelf helemaal nog niet "groot"... Ik heb wel aan een work & travel visum gedacht, alleen zijn de plannen nog niet concreet. Ik hoorde ook van een collega (die inmiddels bijna 2 maanden in AUS is) dat ze daar wel ruimte hebben voor verplegend personeel. Kheb me er alleen nog niet genoeg in verdiept om er iets mee te kunnen. Maar ik ga me er ook pas in verdiepen als ik afgestudeerd ben... Dat is als het goed is over 5 maanden maar dat voelt als zó ver weg...
6 uren is idd te weinig .. heb er (vannacht ook weer) ervaring mee...quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:42 schreef AKnynke het volgende:
Goeiesmorgens allemaal.
Zes uur slaap is niet voldoende. Gelukkig hebben ze bij m'n ouders een heel mooi espresso-apparaat staan!
Mmmmm koffie!
quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:49 schreef KrnKje het volgende:
Morguh... Nog ff koffie en dan reis ik ook naar het regenachtige zuiden aka. Antwerpen af....
quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:51 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
we kunnen hier wel een koffieclubje beginnen met de vroege vogels
Over anderhlave week kom ik fulltime mee doen, nu nog even niet! Ben foto's van mijn ouders naar een memorystick, om ze ook zelf mar eens te kunnen hebben. Grappig om terug te zien hoe ik er 4 jaar geleden uit zag, ben heel wat veranderd!quote:
Wij gingen ook weer eens te laat, terwijl ik me nog zo voornam om voor 12 uur in bed te liggenquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:42 schreef AKnynke het volgende:
Goeiesmorgens allemaal.
Zes uur slaap is niet voldoende. Gelukkig hebben ze bij m'n ouders een heel mooi espresso-apparaat staan!
Mmmmm koffie!
Als ik bij m'n ouders ben is het altijd veel wijn en weinig slaap. Maar, wel gezellig!quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij gingen ook weer eens te laat, terwijl ik me nog zo voornam om voor 12 uur in bed te liggen
Was dus kwart voor 2 en om 7 uur ging het eerste alarmsignaal
Zat alweer om tien over 8 netjes op mijn werkplekkiequote:Op donderdag 24 januari 2008 09:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Pffft goedemorgen allemaal. Lekker hoor, een dagje vrij. Verder alles goed en iedereen in de file?
Tikkeltje ochtendbrak dusquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:59 schreef Bluezz het volgende:
Wij gingen ook weer eens te laat, terwijl ik me nog zo voornam om voor 12 uur in bed te liggen
Was dus kwart voor 2 en om 7 uur ging het eerste alarmsignaal
Valt mee, ik collaps na het lunchen zometeen denk ikquote:
Hi!!!quote:
Doe je goedquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:18 schreef Liejannuh het volgende:
Hi!!!
Ik ben allemaal klusjes aan het doen vandaag waarbij ik andere mensen aan het werk zet. En dat allemaal omdat ik geen zin heb om notulen uit te werken en een paar enorme bestanden te analyseren.
Nog niets gehoord, behalve een ontvangstbevestiging. Ach, het zijn ambtenaren.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:29 schreef ColdFeet het volgende:
Al iets gehoord over je sollicitaties, Lianne?
Ik had vanmorgen een pittige bespreking: een emeritusprof had mijn werk doorgenomen en leverde zijn (wetenschappelijke) kritiek op opbouw, redenatie en taalgebruik. Echt zwaar. Maar ik kan er veel mee.
Net thuis, ff een puur wodkaatje voor de " stress"quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wat een suf kut congres. Echt geen ene reet aan. nu maar aan het bier
jahh wel zo gezelligquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:47 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Net thuis, ff een puur wodkaatje voor de " stress"![]()
Spannend!quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, ik heb nog wel een maand of anderhalf, twee werk denk ik.
Ik vind het wel heel erg leuk, die-hard wetenschappelijk schrijven. Eens even Mr CF lief aankijken of hij een mooi boek over de presentatie van statistische gegevens voor me koop in Amerika
Wie heeft gewonnen vanmiddag? Ik of de trein op weg naar huis? Dan ik, want ik was er wonderbaarlijk vroeger dan gepland!quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:47 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Net thuis, ff een puur wodkaatje voor de " stress"![]()
Nynk?? Wie heeft gewonnen vanmiddag?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:31 schreef Bluezz het volgende:
Donkere wolkjes in het pas paar weken oude samenwoon avontuur van bloezzezoon
He bah, statistiek.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Spannend!Afronden van een studie is echt zo leuk (achteraf dan
).
Ik ben niet zo'n enorme statistieknerd, maar mocht je nog ergens mee zitten op statistiek gebied dan wil ik er natuurlijk wel even naar kijken. Iets met werkgever en basiskennnis enzo.
Dat roep ik ook altijd!quote:
Wow! Wat goed zeg! Gefeliciteerd!quote:Had ik hier trouwens al verteld dat ik m'n scriptie met een 8 afgerond heb?![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:31 schreef Bluezz het volgende:
Donkere wolkjes in het pas paar weken oude samenwoon avontuur van bloezzezoon
Feli Nynkequote:Op donderdag 24 januari 2008 19:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
He bah, statistiek.
Had ik hier trouwens al verteld dat ik m'n scriptie met een 8 afgerond heb?![]()
![]()
* Bluezz schuift haar schaaltje naar SOL toequote:Op donderdag 24 januari 2008 20:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Mmm zo slagroom-ijs met aardbeien en chocolade-portsaus eroverheen
er is genoeg, dus je krijgt een overvol schaaltje terugquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz schuift haar schaaltje naar SOL toe
Heh bluezz, vervelend nieuws... Maar ook goed nieuws.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:57 schreef Bluezz het volgende:
Het dinnetje twijfelt over alles![]()
Maar goed, leuk nieuws heb ik ook : bloesemams gaat verhuizen naar een verzorgingshuis en dat is wél goed nieuws voor iedereen![]()
Feli Nynk
Heh, dat "Mannenquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:33 schreef Leintjeuh het volgende:
En Stereo, Ik twijfel ook hoor! Maar waarschijnlijk op een andere manier.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
Heh, dat "Mannen/ Vrouwen
" iets was een hype hier vlak voordat jij regelmatig mee kwam chatten.
En jij hebt gewoon een mooi kapsel.
Chocolade-portsaus, hoe maak je die?quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Mmm zo slagroom-ijs met aardbeien en chocolade-portsaus eroverheen
Ik heb 2,5 jaar samengewoond, en na het eerste jaar werd het minder. Wat betekend dat?quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:50 schreef Stereotomy het volgende:
Een vriendin van mij verklaarde ooit dat samenwonen vreselijk is de eerste 6 maanden, pas daarna wordt het leuk.
Dat de schwung uit jullie relatie is, en als jullie beiden er niet meer voor willen vechten, het tijd is om er een punt achter te zetten en even opnieuw te beginnen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb 2,5 jaar samengewoond, en na het eerste jaar werd het minder. Wat betekend dat?
* Stereotomy geeft een warme knuffel aan Nynke en gaat studerenquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:57 schreef AKnynke het volgende:
Hello Dr. Phil!
Anyways, ik ga eens even kijken of ik het in de sporthal warmer kan krijgen dan hier, ik heb het zo stervens koud! Tot vannacht wellicht. Stereo, hup! Aan de studie!
Sorry maar ik heb gewoon een inzinking nu. Ik ga naar bed.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
Dat de schwung uit jullie relatie is, en als jullie beiden er niet meer voor willen vechten, het tijd is om er een punt achter te zetten en even opnieuw te beginnen.
goh, wat is dat altijd makkelijk om over anderen te zeggen![]()
Ik hoop dat ik je niet treurig heb gemaakt want dat was niet mijn bedoeling.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb gewoon een inzinking nu. Ik ga naar bed.
Eigenlijk te simpel, au-bain-marie een reep pure chocolade smelten met lekker veel port, regelmatig blijven roeren als het gesmolten is, mag best even opstaan zodat de alcohol kan verdampen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Chocolade-portsaus, hoe maak je die?
Lijkt me inderdaad een super-combi
dit was de enige reep die we nog hadden liggen. Normaal gebruik ik gewone pure-chocolade, zonder dat hoge cacao-gehalte, en dan heb je dus geen suiker nodig.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
Is chocolade om te smelten niet beter om melkchocolade, of anderzijds chocolade met minder cacao te nemen, zodat het beter smelt?
Verkade had ooit kookchocolade die makkelijker smolt in de schappen van onze AH liggen, maar die verkocht zo bar slecht dat ze het niet meer hebben bijgevuld.
wij kijken My Best Friends Wedding, is een van mijn favo-films, denk dat ik 'm al een keer of 40 heb gezienquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:14 schreef Bluezz het volgende:
My god, ik zap langs Char
Een mens doet gekke dingen als ie een avondje alleen thuis is
hier stond het opquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:14 schreef Bluezz het volgende:
My god, ik zap langs Char
Een mens doet gekke dingen als ie een avondje alleen thuis is
OK, da's inderdaad wel lekker simpelquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Eigenlijk te simpel, au-bain-marie een reep pure chocolade smelten met lekker veel port, regelmatig blijven roeren als het gesmolten is, mag best even opstaan zodat de alcohol kan verdampen.
Had nu zo'n 78% pure chocolade-reep, heb er ook suiker doorgedaan, want ik vond 'm iets te bitter.
Volgende keer ga ik denk ik chocolade-honingsaus maken, dat lijkt me ook een verrukkelijke combi
Wil je 'm iets romiger hebben dan ook wat ongeslagen slagroom er doorheen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
OK, da's inderdaad wel lekker simpel
Ik dacht dat er nog wat meer bij zou komen kijken, maar valt mee dus.
Van het weekend denk ik maar proberen, bedankt
Je bent in elkaar gemept door een Chinees meisje uit je casegroep van 1.60 die wél kung-fu kon?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:40 schreef Den_Haag het volgende:
Net terug. Na congres nog een beetje geborreld, toen met de casegroep aan de slag geweest. zie nu een beetje dubbel en scheel. helaas niet van de alcohol
ik wil ook wel even babbelen nog, maar helaas ik mag niet van HEM...quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:40 schreef ColdFeet het volgende:
Ieuw
Ik kom zo ff meebabbelen. Nu nog even een rondje rennen!
En ik mag niet meer van mezelf, want ik moet naar bed. Weer veel te fokking weinig gedaan vanavond, morgen vroeg opstaan om nog ff het een en ander door te nemen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik wil ook wel even babbelen nog, maar helaas ik mag niet van HEM...
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent in elkaar gemept door een Chinees meisje uit je casegroep van 1.60 die wél kung-fu kon?
Hee, wel lief doen hequote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]ga jij eens de rooie zee bevaren
![]()
Te weinig geslapen. kruip nu zo lekker me bedje in.
slaap lekkerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:10 schreef Den_Haag het volgende:
bloed uit je bed wassen is vervelend.
en ik ga nu slapen
CNK, dat valt in de categorie huiselijk geweld en onderdrukking hoor!quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik wil ook wel even babbelen nog, maar helaas ik mag niet van HEM...
Zouden we de politie al moeten bellen?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
CNK, dat valt in de categorie huiselijk geweld en onderdrukking hoor!![]()
Nynke, neem nog een pilsje en vertel op!
Oh OK, gewoon afknappen dus.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zouden we de politie al moeten bellen?
Gewoon ruk training, met 0.0 procent motivatie. Hopen dat zaterdag de wedstrijd wat beter gaat.
Lekker hardgelopen?
Ja, gewoon kut! Heerlijk slapen inderdaad met moeie benen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh OK, gewoon afknappen dus.
Ja, ik heb wel lekker gerend, en zit nu gedoucht en wel achter de compu. Zo lekker slapenIs altijd fijn als je moeie benen hebt
Ben je nu helemaal afgestudeerd en wel?
Nope. Had me wel leuk geleken!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:01 schreef ColdFeet het volgende:
Goed joh, lekker, bijna een diploma.
Ging jij nou ook mee naar de Antwerpen-meet?
Tof! Wat doe je dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:02 schreef ColdFeet het volgende:
FW, weet je wat? Je bent een vakgenootSoort van, iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |