Dat de schwung uit jullie relatie is, en als jullie beiden er niet meer voor willen vechten, het tijd is om er een punt achter te zetten en even opnieuw te beginnen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb 2,5 jaar samengewoond, en na het eerste jaar werd het minder. Wat betekend dat?
* Stereotomy geeft een warme knuffel aan Nynke en gaat studerenquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:57 schreef AKnynke het volgende:
Hello Dr. Phil!
Anyways, ik ga eens even kijken of ik het in de sporthal warmer kan krijgen dan hier, ik heb het zo stervens koud! Tot vannacht wellicht. Stereo, hup! Aan de studie!
Sorry maar ik heb gewoon een inzinking nu. Ik ga naar bed.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
Dat de schwung uit jullie relatie is, en als jullie beiden er niet meer voor willen vechten, het tijd is om er een punt achter te zetten en even opnieuw te beginnen.
goh, wat is dat altijd makkelijk om over anderen te zeggen![]()
Ik hoop dat ik je niet treurig heb gemaakt want dat was niet mijn bedoeling.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb gewoon een inzinking nu. Ik ga naar bed.
Eigenlijk te simpel, au-bain-marie een reep pure chocolade smelten met lekker veel port, regelmatig blijven roeren als het gesmolten is, mag best even opstaan zodat de alcohol kan verdampen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Chocolade-portsaus, hoe maak je die?
Lijkt me inderdaad een super-combi
dit was de enige reep die we nog hadden liggen. Normaal gebruik ik gewone pure-chocolade, zonder dat hoge cacao-gehalte, en dan heb je dus geen suiker nodig.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
Is chocolade om te smelten niet beter om melkchocolade, of anderzijds chocolade met minder cacao te nemen, zodat het beter smelt?
Verkade had ooit kookchocolade die makkelijker smolt in de schappen van onze AH liggen, maar die verkocht zo bar slecht dat ze het niet meer hebben bijgevuld.
wij kijken My Best Friends Wedding, is een van mijn favo-films, denk dat ik 'm al een keer of 40 heb gezienquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:14 schreef Bluezz het volgende:
My god, ik zap langs Char
Een mens doet gekke dingen als ie een avondje alleen thuis is
hier stond het opquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:14 schreef Bluezz het volgende:
My god, ik zap langs Char
Een mens doet gekke dingen als ie een avondje alleen thuis is
OK, da's inderdaad wel lekker simpelquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Eigenlijk te simpel, au-bain-marie een reep pure chocolade smelten met lekker veel port, regelmatig blijven roeren als het gesmolten is, mag best even opstaan zodat de alcohol kan verdampen.
Had nu zo'n 78% pure chocolade-reep, heb er ook suiker doorgedaan, want ik vond 'm iets te bitter.
Volgende keer ga ik denk ik chocolade-honingsaus maken, dat lijkt me ook een verrukkelijke combi
Wil je 'm iets romiger hebben dan ook wat ongeslagen slagroom er doorheen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
OK, da's inderdaad wel lekker simpel
Ik dacht dat er nog wat meer bij zou komen kijken, maar valt mee dus.
Van het weekend denk ik maar proberen, bedankt
Je bent in elkaar gemept door een Chinees meisje uit je casegroep van 1.60 die wél kung-fu kon?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:40 schreef Den_Haag het volgende:
Net terug. Na congres nog een beetje geborreld, toen met de casegroep aan de slag geweest. zie nu een beetje dubbel en scheel. helaas niet van de alcohol
ik wil ook wel even babbelen nog, maar helaas ik mag niet van HEM...quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:40 schreef ColdFeet het volgende:
Ieuw
Ik kom zo ff meebabbelen. Nu nog even een rondje rennen!
En ik mag niet meer van mezelf, want ik moet naar bed. Weer veel te fokking weinig gedaan vanavond, morgen vroeg opstaan om nog ff het een en ander door te nemen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik wil ook wel even babbelen nog, maar helaas ik mag niet van HEM...
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent in elkaar gemept door een Chinees meisje uit je casegroep van 1.60 die wél kung-fu kon?
Hee, wel lief doen hequote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]ga jij eens de rooie zee bevaren
![]()
Te weinig geslapen. kruip nu zo lekker me bedje in.
slaap lekkerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:10 schreef Den_Haag het volgende:
bloed uit je bed wassen is vervelend.
en ik ga nu slapen
CNK, dat valt in de categorie huiselijk geweld en onderdrukking hoor!quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik wil ook wel even babbelen nog, maar helaas ik mag niet van HEM...
Zouden we de politie al moeten bellen?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
CNK, dat valt in de categorie huiselijk geweld en onderdrukking hoor!![]()
Nynke, neem nog een pilsje en vertel op!
Oh OK, gewoon afknappen dus.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zouden we de politie al moeten bellen?
Gewoon ruk training, met 0.0 procent motivatie. Hopen dat zaterdag de wedstrijd wat beter gaat.
Lekker hardgelopen?
Ja, gewoon kut! Heerlijk slapen inderdaad met moeie benen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh OK, gewoon afknappen dus.
Ja, ik heb wel lekker gerend, en zit nu gedoucht en wel achter de compu. Zo lekker slapenIs altijd fijn als je moeie benen hebt
Ben je nu helemaal afgestudeerd en wel?
Nope. Had me wel leuk geleken!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:01 schreef ColdFeet het volgende:
Goed joh, lekker, bijna een diploma.
Ging jij nou ook mee naar de Antwerpen-meet?
Tof! Wat doe je dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:02 schreef ColdFeet het volgende:
FW, weet je wat? Je bent een vakgenootSoort van, iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |