In dat geval moet ik een negatief IQ hebben, met gemiddeld 5-6 uur slaap per nacht.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Als je gemiddeld minder dan 8 uur per nacht slaapt, daalt je IQ. Zegt men. Heb ik ooit een keer gelezen.
Gips is dan ook niet goed voor jequote:Op woensdag 23 januari 2008 22:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Euc- je bent dommer geworden!!
ehm...ik kwam op 60.5 uitquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
CNK
De nationale IQ-test is echt veel te makkelijk, ik snap niet dat er mensen zijn die bij dat ding onder de 100 uitkomen....
Kelly en Bonnie St. Claire zaten ergens in de 50quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
CNK
De nationale IQ-test is echt veel te makkelijk, ik snap niet dat er mensen zijn die bij dat ding onder de 100 uitkomen....
quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Kelly en Bonnie St. Claire zaten ergens in de 50
bueno Bluezzquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:13 schreef Bluezz het volgende:
kullie, ik klikte je weg
Het antwoord is sept.
quote:
Lol. Het zegt me überhaupt helemaal niets (scoor altijd wel hoog met die dingen, maar dat doet mijn broertje vaak ook wel, en die is licht arbeidsgehandicapt vanwege verstandelijke beperkingen...) maar het is altijd wel geinig om aan dat soort testjes mee te doen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Als je gemiddeld minder dan 8 uur per nacht slaapt, daalt je IQ. Zegt men. Heb ik ooit een keer gelezen.
Je hebt iig een zeer goed risotto-inzichtquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De test is heel sterk gericht op een bepaald soort slimheid... Ruimtelijk inzicht, woordkennis, dat soort dingen.
Op ruimtelijk inzicht scoor ik altijd hoog
Zo s even de risottofoto's uploaden. Is er ergens een risottotopic?
Boom Chicago?quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
In dat geval moet ik een negatief IQ hebben, met gemiddeld 5-6 uur slaap per nacht.
Overigens vandaag wel een beetje op tijd naar bed, want morgen eerst tot 14:30 een training, daarna naar Amsterdam om improvisatie-theatersport workshop te doen en dan 's avonds nog naar een theatersportwedstrijd in het Rozentheater tot ca. 23:00 uur.
Klinkt wel erg vega, maar kan lekker zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:18 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben een pompoen-kikkererwtenstoofpot aan het maken voor morgenRuikt echt goehoed!
Weer lastiggevallen door callcentermiepjesquote:Vul uw gegevens in en bekijk direct uw resultaat
FitforMe respecteert uw privacy en stelt uw gegevens op geen enkele wijze beschikbaar aan derden. In het verleden niet, nu niet en in de toekomst ook niet! Voor meer informatie lees ons privacystatement.
bij de Turk heb je een goede kans van slagenquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:40 schreef Game_Error het volgende:
Omdat ik geen nieuw topic wil openen vraag ik het hier maar, weet iemand waar ik kant en klare bodems kan kopen die alleen nog even in de oven moeten voor turkse pizza's? want ik heb zelf namelijk een voorliefde voor turkse pizza's, maar ben te lui om al dat deeg enzo te maken
Zo hehe, eindelijk, DE en ikke vonden het een topic of 4 geleden al tijd dat jij een risotto-topic zou openen. JIJ!!! Risotto-heldquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:56 schreef ColdFeet het volgende:
Game_Error, ik zou het niet weten. Maar neem van mij aan: het deeg maken is dus juist weinig werk, en de topping kost veel meer tijd
Skatten, checken jullie mijn nieuwe risottotopic even? Risotto
ik bedoel eigenlijk van die kant en klare dingen die ze bij de turk ook hebben liggen, met topping en al erop, die zullen ze vast niet bij elke winkel zelf maken, die krijgen ze vast aangeleverd...quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:56 schreef ColdFeet het volgende:
Game_Error, ik zou het niet weten. Maar neem van mij aan: het deeg maken is dus juist weinig werk, en de topping kost veel meer tijd
Skatten, checken jullie mijn nieuwe risottotopic even? Risotto
Oh, die bedoel je. Maar die kun je gewoon bij de turk koud halen. En volgens mij heeft de appie ze idd in het vriesvak.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:00 schreef Game_Error het volgende:
[..]
ik bedoel eigenlijk van die kant en klare dingen die ze bij de turk ook hebben liggen, met topping en al erop, die zullen ze vast niet bij elke winkel zelf maken, die krijgen ze vast aangeleverd...
je ziet hun er immers altijd alleen maar wat sla en andere rotzooi opleggen nadat ze even in de oven zijn geweest, ik ga het morgen een bij de AH vragen denk ik...
Wowwww beter golfer!!quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:29 schreef golfer het volgende:
Vanwege een volkomen onverwachte meevaller van het UWV waar ik een tijdje een uitkering van had voordat ik in mijn huidige baan begon en naar nu blijkt ik opeens nog ruim 2.200 euro netto van ze tegoed te hebben, heb ik besloten dit weekend maar weer eens lekker uit eten te gaan.
Nu nog even een leuk restaurant voor een recensie uitzoeken hier in de buurt.
tja ik geloof niet dat de appie bij mij op de hoek op dit moment open is, en fokkers zijn op elk moment onlinequote:Op donderdag 24 januari 2008 01:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, die bedoel je. Maar die kun je gewoon bij de turk koud halen. En volgens mij heeft de appie ze idd in het vriesvak.
Luilak![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:06 schreef Game_Error het volgende:
[..]
tja ik geloof niet dat de appie bij mij op de hoek op dit moment open is, en fokkers zijn op elk moment online
Maargoed, wrom haal je ze niet gewoon bij de Turk? Je kan ze invriezen, op elk gewenst moment ontdooien, en er daarna opdoen wat jij lekker vindt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:06 schreef Game_Error het volgende:
[..]
tja ik geloof niet dat de appie bij mij op de hoek op dit moment open is, en fokkers zijn op elk moment online
Good luckquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]De Egyptenaar hier aan de overkant is nog wel open
Golfje, dat wordt dus weer een fijne lange recensie, begrijp ik?
En nu ga ik naar bed, de wekker gaat morgen weer vroeg. Pittige bespreking morgen, wish me luck!
Welterusten
Ik heb niets van ze gevraagd of verwacht en kreeg opeens die brief vandaag van ze waarin ze dit bedrag aankondigden te storten op mijn rekening.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:04 schreef SeaOfLove het volgende:
Wowwww beter golfer!!![]()
ik krijg nog steeds een eurootje of 500 van het UWV, advocaat erop gezet en al, maar ook die lopen tegen een metersdikke muur aan![]()
Waar en wanneer zou je willen eten?quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
buiten alle sterrenrestaurants waar we op deze korte termijn toch niet terecht kunnen.
We gaan even geen gebruik maken van jouw connecties.quote:
Joh is het daarvan, dat had je idd verteld.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb niets van ze gevraagd of verwacht en kreeg opeens die brief vandaag van ze waarin ze dit bedrag aankondigden te storten op mijn rekening.
Ik hou er wel een beetje in het achterhoofd rekening mee dat ze ee fout hebben gemaakt en dat ik he terug moet storten, dus ga niet alles uitgeven, maar een deeltje ervan wordt absoluut uitgegeven aan lekker eten.
genoeg (bewaarde) correspondentie met ze gevoerd om van die uitkering af te komen, maar als zij maar steeds blijven geld storten, is het hun probleem vind ik nu
Bluezz en ik zijn nu even nog via Iens en Dinnersite op zoek naar iets leuks voor a.s. zaterdag.
We hebben 3 opties gevonden, buiten alle sterrenrestaurants waar we op deze korte termijn toch niet terecht kunnen.
Oh, lekkerquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Geniet maar van een lekker etentje met je vrouw, en hou altijd in gedachten dat het motto van het UWV is; ik naai je in elk gat waar het kan, en natuurlijk als het u absoluut niet uitkomt
quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, lekker![]()
Is het UWV dan toch een vrouw?
Die hebben namelijk zoveel gaatjes?
Damzzzz...als je dit heel vrolijk zegt dan klinkt het net zo blij en zorgeloos als: Belastingdienst...leuker kunnen we het niet makenquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik naai je in elk gat waar het kan, en natuurlijk als het u absoluut niet uitkomt
Ik ga, gezien het programma van straks ook maar eens al die gaatjes achterna opzoeken.quote:
Dat zou je niet meer zeggen SOLquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Damzzzz...als je dit heel vrolijk zegt dan klinkt het net zo blij en zorgeloos als: Belastingdienst...leuker kunnen we het niet maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |