quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
heb gisteren zélf de ketting van mijn motor gespannen
m'n handen zijn nog helemaal zwartmaar ik durfde er wel op te rijden
en hij rijdt als een zonnetje
![]()
![]()
ben zó trots
ben een échte vent
het is bij nagenoeg elk weer fijn om op de motor te rijdenquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:33 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
't Is alleen ff niet zo lekker weer om motor te gaan rijden nu
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:12 schreef cul_non_kul het volgende:
Helaas heb ik geen motorrijbewijs, maar wil het dit jaar behalen ...'
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heel goed![]()
nog even en we kunnen een CUL SC Motormeet houden
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
harley
een sjopper...![]()
ja, daar wil ik me niet mee vertonen natuurlijk![]()
hebben ze je kaartje of werk kwijtgemaakt ofzoquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:01 schreef KrnKje het volgende:
Ow ja
Bij één van de tentamens die ik keigoed heb gedaan heb ik als resultaat NV(Niet Verschenen) gekregen![]()
Nou! Wat vaag zeg. Ben je er al achteraan gegaan? Of ze niet gewoon een verkeerd knopje hebben ingedrukt ofzo?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Is wel vervelend dat je tentamen niet als gemaakt geregistreerd staat zeg... Heb je geen bewijs dat je wel geweest ben?
Jij wilt wel veel doen als je later groot bent!quote:Als ik later groot ben, wil ik ook leren motor rijden
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil ook motor leren rijden als ik groot ben
Oh en poesjes
Gisteravond even een afl. Travel online gekeken, reis door Australie.... ik heb er zo'n zinnnnnnnnn innnnnnnn
Lekker nog een dagje vrij
C.V. resetten !!quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Pffft tis kou hier, de verwarming doet het niet![]()
Ik zou gaan voor een Ducati en een HD schatjuhhh.
Zo even een zaklamp zoeken, zodat ik niet met mijn blote voeten op een toevallig daar neergeplempte muis ga staan en dan lekker een badje laten vollopen.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:11 schreef Den_Haag het volgende:
SOL, jij dan ook je motorrijbewijs halen
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:17 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Ze heeft een SOLex .. telt dat ook ?
Een beetjequote:Op woensdag 23 januari 2008 15:17 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Ze heeft een SOLex .. telt dat ook ?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:36 schreef SeaOfLove het volgende:![]()
SOL kan btw niet badderen, want als de verwarming het niet doet, heb ik ook geen warm water, en ik durf niet de ruimte in waar zich het reset-knopje bevindt.
Brrrrr
Awwww. Muizen, zekerquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:36 schreef SeaOfLove het volgende:![]()
SOL kan btw niet badderen, want als de verwarming het niet doet, heb ik ook geen warm water, en ik durf niet de ruimte in waar zich het reset-knopje bevindt.
Brrrrr
jajajajaquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:03 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Slechts enkele bloedsporen in het onderhuis
verrieden de aanwezigheid van een overleden muis.
Verwijderd heb ik ze reeds, het gespuis.
Ik zou nu een heel erg flauwe quote uit dat verhaal kunnen halen, maar gezien het feit dat je opa net is overleden lijkt me dat niet gepast....quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jajajaja![]()
Heb inmiddels mijn nieuwe badjas over mijn kleding aangetrokken en ik denk dat ik zo maar met een dekentje op de bank ga.
Ohgod laat ik ajb niet het meisje met de zwavelstokjes zijn
Gewoon heel hard stampen als je binnenlooptquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:36 schreef SeaOfLove het volgende:![]()
Brrrrr
Je moet toch doelen en vooruitzichten hebben? En tut nu toe heb ik maar 4 dingen die ik wil als ik later groot ben...quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:46 schreef Liejannuh het volgende:
Jij wilt wel veel doen als je later groot bent!
Dat zijn er al vijf of meerquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:09 schreef Leintjeuh het volgende:
En tut nu toe heb ik maar 4 dingen die ik wil als ik later groot ben...
- een vent, hond, kat,, huis en kinderen
Ik zit hier helemaal verkrampt van de kou achter de laptop, zie zelfs wolkjes uit mijn mond komen als ik adem en ik ben nieteens aan het rokenquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
SOL, heb je het overleefd in de kou? Met alle muizen?
Niet doen, als Milou thuiskomt blijf je het doen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Damzzz hij moet nu echt snel thuiskomen
ohja, ik mocht geen damzz meer zeggenquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet doen, als Milou thuiskomt blijf je het doen.![]()
In september heb ik al heel wat van je lijstje voor elkaarquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Je moet toch doelen en vooruitzichten hebben? En tut nu toe heb ik maar 4 dingen die ik wil als ik later groot ben...
- over de wereld reizen
- motor rijden
- bij de Librije eten
Niet geheel onrealistisch toch? Als je denkt dat je dit wil?
Bloesje, in je vibrator zit óók een motor, dus technisch gesproken heb je óók motor rijden voor elkaar.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In september heb ik al heel wat van je lijstje voor elkaar
Tofquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:35 schreef Stereotomy het volgende:
Bloesje, in je vibrator zit óók een motor, dus technisch gesproken heb je óók motor rijden voor elkaar.![]()
Absoluut niet onrealistisch.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je moet toch doelen en vooruitzichten hebben? En tut nu toe heb ik maar 4 dingen die ik wil als ik later groot ben...
- over de wereld reizen
- motor rijden
- bij de Librije eten
SOL, heb je het overleefd in de kou? Met alle muizen?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:33 schreef Liejannuh het volgende:
Absoluut niet onrealistisch.Ik vind je alleen nu al "groot".
![]()
Heb je wel eens gedacht aan een work & travel visum? Ik weet dat ze een aantal jaren geleden zaten te springen om mensen in de verzoring in Australie.Kun je èn geld verdienen èn reizen!
- een vent hoef ik niet, een vrouw heb ik al, katten, cavia's, kinderen en een huis ookquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
- over de wereld reizen
- motor rijden
- bij de Librije eten
Maar natuurlijk!!quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:45 schreef Den_Haag het volgende:
Daar pas je toch perfect tussen Nynke
quote:1. B
2. D
3. B
4. D
5. A
6. A
7. D
8. C
9. A
10. A
11. C
12. B
13. B
14. A
15. B
16. D
17. A
18. B
19. D
20. A
21. A
22. C
23. B
24. C
25. A
26. C
27. B
28. B
29. C
30. C
31. B
32. B
33. A
34. D
35. D
36. B
Ja idd!quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Euc- je bent dommer geworden!!
Ja, en als je brood eet heb je een hogere kans op kankerquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Als je gemiddeld minder dan 8 uur per nacht slaapt, daalt je IQ. Zegt men. Heb ik ooit een keer gelezen.
Maar alsje broccoli eet, hef je dat weer opquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:00 schreef Euc- het volgende:
Ja, en als je brood eet heb je een hogere kans op kanker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |