Dat maakt het niet minder vervelend. Sterkte SOL.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tnxklopt, hij was al oud enzo
Congratz Nynk en Njoy de treinreis, goed boek mee of studiemateriaal en MP3-speler?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:31 schreef AKnynke het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Zometeen maar eens een dikke 4 uur in de trein gaan zitten om bij m'n ouders te geraken, het kleine zusje is jarig, en dit is voor het eerst in jaren dat ik weer eens op een verjaardag kan komen!
De krant en een goed boek, dat komt wel goed! Vind het nooit erg om zo lang in de trein te zitten, ergste is alleen dat ik 5x moet overstappen!quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:32 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Congratz Nynk en Njoy de treinreis, goed boek mee of studiemateriaal en MP3-speler?
Krijg je als vanuit t buitenland naar een ander buitenland gaatquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
De krant en een goed boek, dat komt wel goed! Vind het nooit erg om zo lang in de trein te zitten, ergste is alleen dat ik 5x moet overstappen!
Door het buitenland is dan ook veel sneller, maar ook veel duurder!quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:39 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Krijg je als vanuit t buitenland naar een ander buitenland gaat
Iets met rare uithoeken van t land...quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Door het buitenland is dan ook veel sneller, maar ook veel duurder!
quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:56 schreef Den_Haag het volgende:
Zo, we zijn weer aan het werk. koffieeeeeeeeeeee
ze willen ook dat je motorrijles gaat nemen, en dát is natuurlijk wel goedquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:05 schreef golfer het volgende:
Waarom wil google-ads nou steeds bij CUL SC dat ik zwarte of Roemeense vrouwen ga daten=
Het verband met CUL ontgaat mij een beetje.
[ afbeelding ]
dat dusquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:56 schreef Den_Haag het volgende:
Zo, we zijn weer aan het werk. koffieeeeeeeeeeee
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
heb gisteren zélf de ketting van mijn motor gespannen
m'n handen zijn nog helemaal zwartmaar ik durfde er wel op te rijden
en hij rijdt als een zonnetje
![]()
![]()
ben zó trots
ben een échte vent
het is bij nagenoeg elk weer fijn om op de motor te rijdenquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:33 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
't Is alleen ff niet zo lekker weer om motor te gaan rijden nu
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:12 schreef cul_non_kul het volgende:
Helaas heb ik geen motorrijbewijs, maar wil het dit jaar behalen ...'
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heel goed![]()
nog even en we kunnen een CUL SC Motormeet houden
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
harley
een sjopper...![]()
ja, daar wil ik me niet mee vertonen natuurlijk![]()
hebben ze je kaartje of werk kwijtgemaakt ofzoquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:01 schreef KrnKje het volgende:
Ow ja
Bij één van de tentamens die ik keigoed heb gedaan heb ik als resultaat NV(Niet Verschenen) gekregen![]()
Nou! Wat vaag zeg. Ben je er al achteraan gegaan? Of ze niet gewoon een verkeerd knopje hebben ingedrukt ofzo?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Is wel vervelend dat je tentamen niet als gemaakt geregistreerd staat zeg... Heb je geen bewijs dat je wel geweest ben?
Jij wilt wel veel doen als je later groot bent!quote:Als ik later groot ben, wil ik ook leren motor rijden
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil ook motor leren rijden als ik groot ben
Oh en poesjes
Gisteravond even een afl. Travel online gekeken, reis door Australie.... ik heb er zo'n zinnnnnnnnn innnnnnnn
Lekker nog een dagje vrij
C.V. resetten !!quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Pffft tis kou hier, de verwarming doet het niet![]()
Ik zou gaan voor een Ducati en een HD schatjuhhh.
Zo even een zaklamp zoeken, zodat ik niet met mijn blote voeten op een toevallig daar neergeplempte muis ga staan en dan lekker een badje laten vollopen.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:11 schreef Den_Haag het volgende:
SOL, jij dan ook je motorrijbewijs halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |