2 vriendinnen waar ik morgen een weekendje/midweekje weg ga plannen/boekenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:58 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja, jij was ook allergisch, Bloes.
Nieuw-ontdekte merken die ook tamelijk allergie-OK zijn: MAC en Paula's Choice.
Euc, met wie heb je gesalsaat?
Dat motorrijden slaat op haagiequote:Op woensdag 23 januari 2008 00:05 schreef golfer het volgende:
Waarom wil google-ads nou steeds bij CUL SC dat ik zwarte of Roemeense vrouwen ga daten=
Het verband met CUL ontgaat mij een beetje.
[ afbeelding ]
Hoe is dat, zoenen met een stijve nek?quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:02 schreef Euc- het volgende:
Maar 1tje is zooo leuk![]()
Vanavond ook mee gezoend enzo, misschien gaat het nog wat worden
quote:
Okay, wie rookt er hier?quote:Ads door Google
Verslaafd aan roken?
Doe de test: Hoe afhankelijk ben ik van het roken?
www.niquitin.nl
Die heeft een vriend, haar 2 meter lange antilliaanse salsa leraarquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:06 schreef ColdFeet het volgende:
Geboefte
Is de ander niet verdrietig als je t met haar vriendin aanlegt?
Dat klinkt héél aantrekkelijkquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:12 schreef Euc- het volgende:
[..]
Die heeft een vriend, haar 2 meter lange antilliaanse salsa leraar
Steer, dat vraag je toch nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe is dat, zoenen met een stijve?
Ongezellig hoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:17 schreef ColdFeet het volgende:
Dat klinkt héél aantrekkelijk
En nu ga ik slapenFijn op tijd naar bed vandaag!
Gecondoleerd Sol!quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Roken
Niet kunnen slapen
Blegggh zou morgen met mijn moeder naar mijn opa gaan, helaas is hij aan het einde van de middag overleden.
Ohja....skinny jeans
tnxquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Gecondoleerd Sol!Hij was al ziek toch?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
En okay, got your point about the skinny jeans.Ik vind het leuk als een vrouw haar vormen durft te tonen maar blijkbaar moet dat niet aan de hand van skinny jeans gebeuren.
Heb er al spijt van dat ik er ooit over begonnen ben heur.
Heil Nynkequote:Op woensdag 23 januari 2008 00:56 schreef AKnynke het volgende:
Ik was vanavond trouwens op een feestje met alleen maar Duutsers, ik was serieus de enige nederlander. vond er geen zak aan!
Zeg, hoe ging het nou met die éne Duitser?quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:56 schreef AKnynke het volgende:
Ik was vanavond trouwens op een feestje met alleen maar Duutsers, ik was serieus de enige nederlander. vond er geen zak aan!
tnx...en nee heb hem niet meer gezien zou hem eigenlijk morgenochtend zien.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je hem nog gezien SOL? Want de vorige keer zou je ook naar hem toe gaan maar toen was je zelf brak in bed. Iig gecondoleerd en waarschijnlijk een dezer dagen begrafenis dus.
Die Duutser is veels te ver weg!quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg, hoe ging het nou met die éne Duitser?
Oh ja al gevraagd mocht niet vragen oh jee.
En ik maar denken dat jij wel het figuur had voor Skinny Jeans.quote:
zelfs al was ik nog strak en plat...ik ben 30+, en dan zou het werkelijk waar te triest zijn als je zo'n broek zou aantrekkenquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij wel het figuur had voor Skinny Jeans.Maar ja, die SOLovehandles!
Ooooh, maar er liebt dich noch immer bis zu eine gewissere Höhe? Es ist besser to have love and lost than never to have loved at all!quote:
Naja, 'k zie het zelfs van die corpsvrouwen hier dragen dus ik dacht, moet samen met de Oilily wel in de mode zijn ofzo.quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zelfs al was ik nog strak en plat...ik ben 30+, en dan zou het werkelijk waar te triest zijn als je zo'n broek zou aantrekken
Oilily en skinny jeans gaan zo erg niet samenquote:Op woensdag 23 januari 2008 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Naja, 'k zie het zelfs van die corpsvrouwen hier dragen dus ik dacht, moet samen met de Oilily wel in de mode zijn ofzo.
Ik geil op iedereen die haren knipt, zelfs mij eigen kapster, dat weet je toch van die fetish?quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:55 schreef Bluezz het volgende:
Wij kijken nu de Flock met Richard Gere.... golfer geilt alweer op de kapster...
DOE DAN OOK WAT ZACHTER, MUTS!quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:02 schreef SeaOfLove het volgende:
Al uren ligt HIJnaast me te snurken, ik ga even uit bed, kan echt niet slapen door alles en meneer wordt wakker en ik krijg commentaar
Nou, 't meisje waarmee ik stralingsfysica heb afgerond denkt er anders overquote:Op woensdag 23 januari 2008 01:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oilily en skinny jeans gaan zo erg niet samen
Hij moet w.s. vroeg uit zijn bedje, werken enzo, als je dan gestoord wordt ben je gewoon ff niet zo tactisch, ik ken het probleemquote:Op woensdag 23 januari 2008 01:02 schreef SeaOfLove het volgende:
Al uren ligt HIJnaast me te snurken, ik ga even uit bed, kan echt niet slapen door alles en meneer wordt wakker en ik krijg commentaar
ik was totaal geruisloosquote:Op woensdag 23 januari 2008 01:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
DOE DAN OOK WAT ZACHTER, MUTS!
quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik was totaal geruislooszo'n groot huis heb ik ook niet om lawaai te maken
![]()
@ golfer
Zoete dromen, Nynke-ke.quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval naar bed, en er is niemand die mij wakker kan maken, behalve de wekker morgen!
Weltrusten allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |