Hoewel ik geen ontbijtmens ben is een Engels ontbijt af en toe echt geweldig. Daar kan ik echt een complete dag op draaien. Dan hoef ik echt niets tussendoor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Worst, bonen en ei voor ontbijt![]()
![]()
Driedubbel gatverbahwatgoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoewel ik geen ontbijtmens ben is een Engels ontbijt af en toe echt geweldig. Daar kan ik echt een complete dag op draaien. Dan hoef ik echt niets tussendoor.
Maar je moet het echt niet te vaak eten want het is behoorlijk slecht voor je
Black pudding is inderdaad bloedworst(vaak nog gebakken ook).
Je hebt ook white pudding en dat is volgens mij is van havermout met vet/reuzel
well thanksquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
Wat vloek je leuk EtcNonde...... hihihi
Koffie en ontbijtjes smaken altijd beter op vakanties op één of andere manierquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Driedubbel gatverbahwatgoor
Ik was blij dat het hostel gewoon toast met boter en jam of honing serveerde. Of cornflakes voor de liefhebbers. Oh, en bij het hostel zat een koffiebar met goddelijke koffie![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:01 schreef JamesBrownie het volgende:
O, Bush lijkt me wel een goede gok
Ik mag dat niet zeggen in de quiz zelf.
Nou ja, ik durf niet zo goed, heb het niet geprobeerd.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt ook white pudding en dat is volgens mij is van havermout met vet/reuzel
Dat is zeker waar!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Koffie en ontbijtjes smaken altijd beter op vakanties op één of andere manier
F5 F5 F5 F5 F5F5F5F5F5f5quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik doe het wel hier.
Krijg ik ook niet op mijn kop.
Maar dan gaat het dus wel over daar.
Ik ben steeds te laahaaaat !![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is zeker waar!
Mag ik trouwens iedereen St Christopher's Inns van harte aanbevelen? Echt een tof hostel! Ze hadden nette kamers, schone douches & wc's waar douchecreme, shampoo en handcreme was, aardig personeel en dus ontbijt bij de (lage) prijs inbegrepen
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]helemaal gelijk gehad
Ik heb me wel woest gemaakt trouwens op het vliegveld, wat een kutgedoe om Engeland te verlaten zegIk moest mn handtas perse in mn overvolle handbagage-koffertje proppen. terwijl ik daar op de heenweg gewoon mee door mocht lopen. Toen alles gelukt was nog een vet strenge fouilleercheck, en daarna dacht ik dat ik klaar was, maar moesten mn schoenen nog uit en door zo'n check
Toen had ik het helemaal geschoten met Stansted, heb een kwartier lopen foeteren en toen was het over
Ik heb dat niet vaak maar ik ontplofte zowat, hihi.
Zo gaat dat in AKQ-land.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik tik het antwoord, druk op enter en dan staat er iets voor! heel irri.
AKQ'en is een fulltime job op zich...quote:En ik zit ook nog te proberen iets anders te doen en mijn kind wil de computer inpikken
Ik heb ook nog nooit zoveel gedoe gehadquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is echt heel raar. Normaal gesproken willen ze tassen zoveel mogelijk gespreid.
Ik heb altijd een rugzak en een laptoptas. Dan moet de laptop uit de tas en apart door het apparaat.
Verder die ik altijd mijn riem en horloge af. Schoenen moeten soms uit, soms niet. Ligt aan het type schoenen.
Maar eigenlijk nooit echt problemen bij het verlaten hier hoor
Dan zie je er gewoon uit als een drugstoerist want dat doe ik altijd.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:46 schreef MadMaster het volgende:
In Engeland moet je ook nooit vriendelijk knikken naar de douaniers als je ze passeert.
Je mag meteen je hele kofferzooi openmaken...
En bedankt...quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
Dan zie je er gewoon uit als een drugstoerist want dat doe ik altijd.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:46 schreef MadMaster het volgende:
In Engeland moet je ook nooit vriendelijk knikken naar de douaniers als je ze passeert.
Je mag meteen je hele kofferzooi openmaken...
ik hoor zoveel tegenstrijdige verhalen over DELL dat ik je alleen maar succes wil wensenquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:22 schreef iamredleader het volgende:nieuwe computer besteld bij DELL
quote:Pas toen wij in de jumbo zaten
Kreeg ik langzaam in de gaten
Hoe jij was
Jij papte met de purser aan
En bleef naar het toilet toe gaan
Maar moest geen plas
De obers in 't hotel
De waterskidocent
Jij blijkt een kleine DELL
En je zet mij voor joker
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik hoor zoveel tegenstrijdige verhalen over DELL dat ik je alleen maar succes wil wensen
Nee hoor, computer is best snel, maar ik draai mijn hoofd om en het is te laat...quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo gaat dat in AKQ-land.
Of werk je nog met een 14K4-modempje via de telefoonlijn...?
[..]
AKQ'en is een fulltime job op zich...
dat begint goedquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
heb ook links en rechts wat verhalen gehoord, maar tot nu toe gaat het goed
al 5 minuten geen spijt.
Verwachte leverdatum: 31 december of 1 januari
Over het algemeen is het geen echte troep... maar goedkoop zijn ze niet echt. Zeker niet als je een klein beetje afwijkt van de standaardconfiguraties op de site, de meeropties zijn echt schreeuwend duur.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik hoor zoveel tegenstrijdige verhalen over DELL dat ik je alleen maar succes wil wensen
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat begint goed
aparte datum om te leveren trouwens
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:51 schreef Quyxz_ het volgende:
verwijder post plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
de prijzen zijn de reden dat ik niet bij dell koopquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Over het algemeen is het geen echte troep... maar goedkoop zijn ze niet echt. Zeker niet als je een klein beetje afwijkt van de standaardconfiguraties op de site, de meeropties zijn echt schreeuwend duur.
Bijvoorbeeld:
4.096 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [4 x 1.024] [meerprijs ¤ 140,00 of ¤ 4/maand-1]
in plaats van 2048 mb kost je dus 140 euro in plaats van iets meer dan 30 euro.
En aan het eind van de rit word je vaak nog even EUR 70 verzendkosten genaaid tenzij je een of andere rare bonus code hebt of er een om een of andere willekeurige reden een actie is.
Ik zat in verkeerde topic en toen had ik mijn post ge-edit.quote:
met een beetje mazzel is het topic dit weekend nog wel volquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:08 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik zat in verkeerde topic en toen had ik mijn post ge-edit.
Maar nu wil ik dat mijn posts hier worden verwijderd, want dit is zo een spam topic waar ik niks aan heb.![]()
Mijn configuratie:quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:06 schreef Etcetera het volgende:
de prijzen zijn de reden dat ik niet bij dell koop
mijn pc:
- kast, zelf gekocht, 55 euro
- moederbord incl processor, overgenomen van kameraad, 60 euro
- videokaart, tweedehands van pitt
- harde schijf, 20 gig, tweedehands van kameraad
- harde schijf, 160 gig, zelfgekocht, 60 euro ongeveer
- geheugen, 1 gig, 50 euro
- monitor van kringloop (17 inch, crt, werkt perfect) 4 euro![]()
- muis en muismat ooit gekocht op Campzone
- toetsenbord, ook via kringloop, 50 cent ofzo
- idekabels, 15 euro
nog geen 300 euro in totaal
als ik het geld had, zou ik het er voor over hebben hoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mijn configuratie:
AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5600+ met Live technologie
2.048 MB 667 MHZ Dual Channel DDR2 SDRAM
340 GB HD
Windows Vista Home Premium
256 MB ATI RADEON HD 2600 XT videokaart
16x DVD +- R/RW
Integrated 7.1 geluidskaart
Geen monitor of speakers, monitor heb ik al en speakers kan ik goedkoper elders krijgen
Inclusief de verdere kleine zaakjes, en gratis bezorging: 630 euro. Is het me waard
nee ik help wel gewoon mee met vol krijgenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
met een beetje mazzel is het topic dit weekend nog wel volen anders ff in FB wat keilen, wie weet het zijn cynic/laffer lief
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:25 schreef iamredleader het volgende:en ik ga brood bakken, douchen en naar m'n broer toe, op zijn kat letten (hij is dit weekend met zijn vriendin in zuid-Duitsland weg). Fijne avond nog allemaal, prettig weekend!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als ik het geld had, zou ik het er voor over hebben hoorgroot gelijk
![]()
ik ga naar huis
Mijn timing is weer fenomenaal merk ikquote:
Ze kijken naar meer eigenschappen zoals je neus, je oren en nog wat dingen. Dus zelfs zonder haar kunnen ze je identificeren.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik werd ook bij binnenkomst in het land wat argwanend bekeken. Sinds mn paspoortfoto gemaakt is ben ik mn bril vaker gaan dragen en ben ik naar de kapper geweestDie man moest even goed kijken!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
Dus zelfs zonder haar kunnen ze je identificeren.
Dat was je toch niet van plan hoop ik?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
, ik kan sterven in Engeland...
Curieuze post?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
, ik kan sterven in Engeland...
Als medicijnenstudent kun je jezelf toch niet dom noemen?quote:
Ho ho, dat zegt niks.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
Als medicijnenstudent kun je jezelf toch niet dom noemen?
Oh, je bedoelt dat iemand niet slim hoeft te zijn om informatie in zijn/haar hoofd te stampen?quote:
Het is toch jouw arm? Slinger die kat even weg.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:03 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil dat de kat van mijn arm gaat zodat ik sneller kan typen.
Ik bedoelde dat ik wilde dat ie er vanzelf afging.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is toch jouw arm? Slinger die kat even weg.
Ik wil een fotografisch geheugen!quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, je bedoelt dat iemand niet slim hoeft te zijn om informatie in zijn/haar hoofd te stampen?
Dan geef ik je wel gelijk
Je komt nu in ieder geval niet aan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:25 schreef JamesBrownie het volgende:
Toch had ik het fijn gevonden als ik het op kon eten op dit moment.
Nee, das een voordeel.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je komt nu in ieder geval niet aan.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat uit je shoot van vandaag?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:42 schreef JamesBrownie het volgende:
Mijn stiefzusje wordt doodgeschoten in een of andere nieuwe film...
Waren vorige week opnames van.
Ik weet alleen niet hoe die nu heet(vergeten) jij toevallig?(heeeel toevallig dan)quote:
Is het een nachtegaai?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:47 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoe die nu heet(vergeten) jij toevallig?(heeeel toevallig dan)
Hier allemaal vuurwerk.
En als ik vraag wat voor vogel dat is op dat plaatje, heeft iemand dan enig idee?
Tis een papegaai die 'snachts leeft en niet kan vliegen.
Ik weet het ook, maar die vraag kan ik niet in AKQ stellen, dat wilde ik eigenlijk doen, maar ik kan geen tips geven die betrekking hebben op de naam...quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:48 schreef wyccie het volgende:
Je stelt moeilijke vragen, JB. Misschien weten ze het in AKQ wel.
Ja weet ik veel, ik ken jou niet, misschien zat je in dat wereldje..quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
En nee, JB. Ik weet heel toevallig niet welke film het is. 99% van de films bevat mensen die worden neergeschoten
Oh zo, nee. Ik zit niet in dat wereldje. Ben meer van de stilstaande beeldenquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:53 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik ken jou niet, misschien zat je in dat wereldje..
En hoeveel films worden nou opgenomen in een weekend, in Nederland?
Maak je foto's voor Playboy?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh zo, nee. Ik zit niet in dat wereld. Ben meer van de stilstaande beelden
Nem staat op de Dam en beweegt voor een Euro...quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh zo, nee. Ik zit niet in dat wereld. Ben meer van de stilstaande beelden
We verwijten je niets hoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:57 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat weet ik toch allemaal niet!?!
Ah. Dat zijn juist wel leuke quizvragenquote:Die vogel heet trouwens kakapo.
Bijna uitgestorven.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nem staat op de Dam en beweegt voor een Euro...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:19 schreef B.ertha het volgende:
@TT:
Een collega en ik dachten vandaag: zo, en nu gaan we bloedworst proeven. We doen het gewoon eens.
* B.ertha snijdt plakje af en neemt hapje
Mwah, valt mee, zit weinig smaak aan
[....]
Smerige nasmaak
Als er niemand op kan komen is het toch ook niet leuk?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We verwijten je niets hoor
[..]
Ah. Dat zijn juist wel leuke quizvragen
Bloedworst is lekker!quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:19 schreef B.ertha het volgende:
@TT:
Een collega en ik dachten vandaag: zo, en nu gaan we bloedworst proeven. We doen het gewoon eens.
* B.ertha snijdt plakje af en neemt hapje
Mwah, valt mee, zit weinig smaak aan
[....]
Smerige nasmaak
Kan wel eens voorkomen...quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:31 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Als er niemand op kan komen is het toch ook niet leuk?
Wat dacht je, in het uiterste geval, van een rebus à laquote:En ik zou niet weten hoe ik de naam moest uitleggen, bij die manenwolf ging dat nog wel...Manen is iets, kakapo klinkt als kak kak poep en als ik dat zeg, raadt nog niemand het, dan wordt het meer galgje ofzo...
Das voor de volgende keer dan, dank je!quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan wel eens voorkomen...
[..]
Wat dacht je, in het uiterste geval, van een rebus à la
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Of iets cryptisch als '2 keer een vogel in een Italiaanse rivier'...
Die toevoegingen van Dutch_Nelsonquote:
Of een van de andere oliebollen. We zijn moeilijk uit elkaar te houden.quote:
ok, die eerste 2 snap ik..quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:23 schreef wyccie het volgende:
Ik wil ijs. Ik heb dorst.
Ik verneuk mijn studie.
![]()
![]()
![]()
Ik moest slechts 10 pagina's lezen. Met iets meer dan een uur moet het geklaard zijn.Mmaar ik kom niet verder dan de tweede pagina. Ik heb gewoon geen zin meer. Het is ook nog eens heel kut geschreven.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ok, die eerste 2 snap ik..
Leg dat laatste even uit aub
Ach, zo zit ik ook wel eens op mijn werk, de ene dag is nou eenmaal productiever dan de anderequote:Op zaterdag 15 december 2007 00:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik moest slechts 10 pagina's lezen. Met iets meer dan een uur moet het geklaard zijn.Mmaar ik kom niet verder dan de tweede pagina. Ik heb gewoon geen zin meer. Het is ook nog eens heel kut geschreven.
Er klopt niks meer van mijn schema. En morgen moet ik Idols kijken.
Maar jij hebt volgende week vast geen tentamen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ach, zo zit ik ook wel eens op mijn werk, de ene dag is nou eenmaal productiever dan de andere
Hoezo? Is er een race? Is er een prijs te winnen?quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoezo? Is er een race? Is er een prijs te winnen?
Bij mij kun je geen prijzen winnenquote:
Dat is toch geen antwoord op de vraagquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Bij mij kun je geen prijzen winnen
Weet ik het, ik begon niet over spammen en zoquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is toch geen antwoord op de vraag
Waarom moeten we doorspammen?
Maar je reageerde wel als eerste dus je impliceerde alsof je wist wie/wat/waarquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Weet ik het, ik begon niet over spammen en zo
Dat doen we speciaal voor jouquote:
ja daarom doe ik mee om het wat op te snellenquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat doen we speciaal voor jou
Das balenquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:45 schreef iamredleader het volgende:hallo
alweer die darmen, gisternacht tot drie keer toe wakker geweest, elke keer
en vanochtend ook nog
![]()
Ik ben het spuugzatiemand 6 meter dunne darm in de aanbieding? Prijs onderhandelbaar
20-30 films per jaar, waarvan het grootste deel floptquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:53 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik ken jou niet, misschien zat je in dat wereldje..
En hoeveel films worden nou opgenomen in een weekend, in Nederland?
Zonder ruzie ook nog.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:40 schreef LadyBlack het volgende:
Serieus, hebben jullie die zelf gekleid, Vrouwtje Theelepel???
Goed gelukt!!!
Nope. Alles zelf gemaakt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:45 schreef wyccie het volgende:
Soempie, het was zeker een kant-en-klaar pakket, hè? Je moest alleen verven, toch?
Zo, niet: WOW!
soemie en wiebel+ kudosquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:42 schreef Soempie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Voila, mevrouw theelepel.![]()
Mik, ik zou gewoon gaan.
Nou, het plan was dus maandag maar dat wordt waarschijnlijk dus donderdag of vrijdag.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:13 schreef Soempie het volgende:
Morgen mijn surprise afmaken.![]()
Nem, wanneer kom je nou terug? Weet je het al?
Als er iemand dat zou moeten weten, dan ben jij dat zelf.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:38 schreef wyccie het volgende:
Waarom heb ik Noorse Goodle Ads?
quote:Op zondag 16 december 2007 10:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Succes TM
Straks thee drinken of zoiets terwijl het vriest
Waarschijnlijk gaat het dan net als 2 weken terug, dan kun je na afloop je veters niet meer loskrijgen en doet het warme douchewater zeer omdat je zo bok- en bokkoud bentquote:Op zondag 16 december 2007 10:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Mooie vrouwtje theelepel!
Succes met je vriesbal... Moet er niet aan denken eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Howdyquote:Op zondag 16 december 2007 13:17 schreef Quyxz_ het volgende:
hallo
Het is wel es drukker geweest jaquote:Op zondag 16 december 2007 15:29 schreef iamredleader het volgende:en goeiemiddag.
Lekker gestudeerd, de kat van m'n broer verzorgd en wat huishoudelijke taken gedaan.
Is de laatste tijd stil hier, nietwaar?
Ik vind het ook suf om de hele tijd op mezelf te gaan reageren, ik wachtte eigenlijk op iemand anders om dat te doenquote:Op zondag 16 december 2007 17:18 schreef iamredleader het volgende:
Kijk, dat bedoel ik! Meteen weer anderhalf uur tussen de vorige post en deze!pluspunt: heb weer een hoofdstuk van m'n studie samengevat, nog 1 hoofdstuk van dit gedeelte en dan zit 3/4 erop! Nog even doorzetten, ik wil half januari alles af
True that, zodra die actie is afgelopen ga ik ook weer terug naar Dommelquote:Op zondag 16 december 2007 17:32 schreef iamredleader het volgende:
Ach, mensen halen onze reacties nog wel eens door elkaar, iets met avatars en zo
Das op zich best logisch toch, meestal kijk ik daar ook naar om iemand te herkennen.quote:Op zondag 16 december 2007 17:32 schreef iamredleader het volgende:
Ach, mensen halen onze reacties nog wel eens door elkaar, iets met avatars en zo
Doe ik ook, en het werkt normaal best goed. Maar Redleader en ik hadden eerst precies dezelfde avatar, nu heb ik de achtergrondkleur van de mijne aangepast maar blijkbaar is het nog steeds verwarrendquote:Op zondag 16 december 2007 18:18 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Das op zich best logisch toch, meestal kijk ik daar ook naar om iemand te herkennen.
Niet, gewikipediaat via een nummer van Frank Zappa (ik zocht op Dinah-Moe Humm)quote:Op zondag 16 december 2007 18:51 schreef wyccie het volgende:
Hoe heb je die link gegoogled?
Wow, mooi!quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:06 schreef Soempie het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Samen surprise gemaakt voor de moeder van Sven.Ze is een theeleut.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nope. Alles zelf gemaakt.![]()
We staan er zelf ook verbaasd naar te kijken.![]()
'Dát hebben wij gemaakt.'![]()
quote:Op zondag 16 december 2007 22:41 schreef LadyBlack het volgende:
Het is echt stil hier
Mijn kerstboom is mooi gewordenDe rest van de kamer ook een beetje opgetuigd, erg gezellig
Ohja, en heel sfeerverhogend mee lopen zingen met Sky Radio the Christmas Station
![]()
![]()
Mijn huisgenootje en ik zijn dan best een stel mutsen
Zie mijn sig...quote:Op zondag 16 december 2007 22:41 schreef LadyBlack het volgende:
Het is echt stil hier
Mijn kerstboom is mooi gewordenDe rest van de kamer ook een beetje opgetuigd, erg gezellig
Ohja, en heel sfeerverhogend mee lopen zingen met Sky Radio the Christmas Station
![]()
![]()
Mijn huisgenootje en ik zijn dan best een stel mutsen
Nee joh.quote:Op zondag 16 december 2007 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
Wyccîe, Aaltra al gekeken?
Oeh..die 2 uur kunnen net je ritme heel irritant verstorenquote:Op maandag 17 december 2007 00:37 schreef wyccie het volgende:
Ik ga ook zo naar bed. Heb helaas net al twee uur geslapen, hopelijk kan ik nu toch nog 6 uurtjes slaap pakken. Het wordt een drukke week (vrijdag tentamen en hele weekend werken).![]()
Welterusten
Heeft ze zo weinig geld dan? Want witte bonen in tomatensaus kost in Engeland echt geen fuck... laatste keer dat ik er was had je voor minder dan 10 pence (ongeveer 15 eurocent) een heel blikquote:Op zondag 16 december 2007 21:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ze we hadden er weer één hoor....een meid die alleen maar bonen eet en brood. Ohja, en bananen
Serieus..hun kun je leven op alleen witte bonen in tomatensaus?
Haha, die vouwen wij hier thuis heeeeel vaak!quote:
picsquote:Op maandag 17 december 2007 10:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb zaterdag weer een kitscherig voorwerp gekocht: een kandelaar in de vorm van een rendier, met 4 houdertjes in het gewei
quote:
quote:
Ik heb nog steeds geen geschikte cameraquote:[..]
pics
Ja hoor, ga zo met een mede-theatersporter kijken naar een huisje dat ze aangeboden heeft gekregenquote:Op maandag 17 december 2007 10:55 schreef B.ertha het volgende:
Alles goed met iedereen?
En is er enige kans dat ze een huisgenoot wil?quote:Op maandag 17 december 2007 10:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja hoor, ga zo met een mede-theatersporter kijken naar een huisje dat ze aangeboden heeft gekregen
Oehquote:Op maandag 17 december 2007 11:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet morgen een scriptie-opzet / idee inleveren bij mn begeleider maar ik heb na Londen niks gedaanja druk geweest met zingen en kerstboom opzetten
En nu zit ie hier ook nog in de bieb![]()
Herkenbaar.quote:Op maandag 17 december 2007 11:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet morgen een scriptie-opzet / idee inleveren bij mn begeleider maar ik heb na Londen niks gedaanja druk geweest met zingen en kerstboom opzetten
En nu zit ie hier ook nog in de bieb![]()
studeren bij vriendje, weinig familie, niet heel veel vrienden, geen werk (ja stage, dat telt niet)quote:Op maandag 17 december 2007 11:34 schreef Soempie het volgende:
Ik loop vast.![]()
Combineren van vriendje, vrienden, familie, werk en studie is erg lastig.Hoe doen jullie dat???
Studeren bij vriendje, check...quote:Op maandag 17 december 2007 11:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
studeren bij vriendje, weinig familie, niet heel veel vrienden, geen werk (ja stage, dat telt niet)
minder inplannenquote:Op maandag 17 december 2007 11:37 schreef Soempie het volgende:
En sport en huishouden en lezingen en concerten en...
* doordraait
studeren, niet je vriendje bestuderenquote:
vaste dagen voor vriendje en werk, niet SOGgen (geloof het bijna zelf), bij je familie inwonen en je vrienden combineren met je studiequote:Op maandag 17 december 2007 11:34 schreef Soempie het volgende:
Ik loop vast.![]()
Combineren van vriendje, vrienden, familie, werk en studie is erg lastig.Hoe doen jullie dat???
Ik heb al een hele tekst gelezenquote:Op maandag 17 december 2007 11:42 schreef Etcetera het volgende:
ik heb nog niks nuttigs gedaan vandaag
Owwwhhhquote:Op maandag 17 december 2007 11:40 schreef Etcetera het volgende:
studeren, niet je vriendje bestuderen
Misschien moet ik er een paar schrappen.quote:
Dat ken ik, erg prettig als het dan meevaltquote:Op maandag 17 december 2007 11:15 schreef Etcetera het volgende:
telefoontjes die meevallen zijn![]()
toen ik belde voor m'n stageplek heb ik daar volgens mij wel een dag tegenaan gehikten toen viel het 100% mee
My Way zit zeker niet in het spel?quote:Op maandag 17 december 2007 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanavond ben ik leuk met Singstar bezig geweest. Opvallend detail: naarmate het later werd en ik meer drank op had kreeg ik steeds meer punten. Persoonlijk meeste punten van de avond haalde ik bij een liedje van Natasha Bedingfield dat ik niet echt goed kende, na een goldstrike, rum en vijf Jägermeister
Nog even en je hebt een PA die de afspraken voor je inplannedquote:Op maandag 17 december 2007 11:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Owwwhhh![]()
Een vriendin belde net of ik vanavond kon komen eten. Haar voorstel was ook om samen een film te gaan kijken. Maar nu hebben we afgesproken dat we wel samen eten, maar de film niet doen, omdat ik ook nog moet studeren vanavond. 'Mja, ik kan van 6 tot 8, ongeveer'![]()
Dat begint gewoon op een bezoekregeling/ enge planning te lijken.![]()
Ja, zij vroeg of ik mee wilde. Als ik een makelaar was zou ik het huis omschrijven als een "huis met karakter". De keuken zag er erg seventies uit, het behang op sommige plaatsen ook, er zat plastic decoratie op het glas, de douche was maar vanuit 1 kamer te bereiken (en niet direct vanaf de gang), op verschillende plaatsen zat iets wat er uit zag als een minibalkonnetje (1,5 meter breed of zoiets) waar vervolgens een muur achter was gezet maar de kamer die daar aan grenste was niet doorgetrokken. Voorbeeld: een kamer hield op, daarachter was wat ruimte die alleen vanuit een andere kamer te bereiken was en dan was er weer een muur met ruit. Tussen twee kamers was over zo ongeveer de volledige breedte een ruit met daarin ook weer wat decoratie, heel apart allemaalquote:Op maandag 17 december 2007 11:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En is er enige kans dat ze een huisgenoot wil?
Nee, en als die er in zat zou ik em nog niet doen. Men weet daar nog niet dat ik ooit aan Idols heb meegedaan en dat vind ik niet zo erg. Mijn zangkunsten zijn er zacht gezegd niet op vooruit gegaanquote:Op maandag 17 december 2007 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
My Way zit zeker niet in het spel?trouwens.
whehehe ja zoiets moet je inderdaad stil houden anders BLIJF je het horenquote:Op maandag 17 december 2007 12:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, en als die er in zat zou ik em nog niet doen. Men weet daar nog niet dat ik ooit aan Idols heb meegedaan en dat vind ik niet zo erg. Mijn zangkunsten zijn er zacht gezegd niet op vooruit gegaan
hij vond het in elk geval interessantquote:Op maandag 17 december 2007 14:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En wat vond (hij?) ervan?
ik ook nietquote:Op maandag 17 december 2007 14:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik speel het wel, maar niet erg fanatiek
quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 15:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
misschien vrolijkt dit je een beetje op:
Preppige Klefdagen!
en http://www.vistransploft-willepdevriep.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |