nee ik help wel gewoon mee met vol krijgenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
met een beetje mazzel is het topic dit weekend nog wel volen anders ff in FB wat keilen, wie weet het zijn cynic/laffer lief
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:25 schreef iamredleader het volgende:en ik ga brood bakken, douchen en naar m'n broer toe, op zijn kat letten (hij is dit weekend met zijn vriendin in zuid-Duitsland weg). Fijne avond nog allemaal, prettig weekend!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als ik het geld had, zou ik het er voor over hebben hoorgroot gelijk
![]()
ik ga naar huis
Mijn timing is weer fenomenaal merk ikquote:
Ze kijken naar meer eigenschappen zoals je neus, je oren en nog wat dingen. Dus zelfs zonder haar kunnen ze je identificeren.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik werd ook bij binnenkomst in het land wat argwanend bekeken. Sinds mn paspoortfoto gemaakt is ben ik mn bril vaker gaan dragen en ben ik naar de kapper geweestDie man moest even goed kijken!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
Dus zelfs zonder haar kunnen ze je identificeren.
Dat was je toch niet van plan hoop ik?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
, ik kan sterven in Engeland...
Curieuze post?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
, ik kan sterven in Engeland...
Als medicijnenstudent kun je jezelf toch niet dom noemen?quote:
Ho ho, dat zegt niks.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
Als medicijnenstudent kun je jezelf toch niet dom noemen?
Oh, je bedoelt dat iemand niet slim hoeft te zijn om informatie in zijn/haar hoofd te stampen?quote:
Het is toch jouw arm? Slinger die kat even weg.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:03 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil dat de kat van mijn arm gaat zodat ik sneller kan typen.
Ik bedoelde dat ik wilde dat ie er vanzelf afging.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is toch jouw arm? Slinger die kat even weg.
Ik wil een fotografisch geheugen!quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, je bedoelt dat iemand niet slim hoeft te zijn om informatie in zijn/haar hoofd te stampen?
Dan geef ik je wel gelijk
Je komt nu in ieder geval niet aan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:25 schreef JamesBrownie het volgende:
Toch had ik het fijn gevonden als ik het op kon eten op dit moment.
Nee, das een voordeel.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je komt nu in ieder geval niet aan.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat uit je shoot van vandaag?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:42 schreef JamesBrownie het volgende:
Mijn stiefzusje wordt doodgeschoten in een of andere nieuwe film...
Waren vorige week opnames van.
Ik weet alleen niet hoe die nu heet(vergeten) jij toevallig?(heeeel toevallig dan)quote:
Is het een nachtegaai?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:47 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoe die nu heet(vergeten) jij toevallig?(heeeel toevallig dan)
Hier allemaal vuurwerk.
En als ik vraag wat voor vogel dat is op dat plaatje, heeft iemand dan enig idee?
Tis een papegaai die 'snachts leeft en niet kan vliegen.
Ik weet het ook, maar die vraag kan ik niet in AKQ stellen, dat wilde ik eigenlijk doen, maar ik kan geen tips geven die betrekking hebben op de naam...quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:48 schreef wyccie het volgende:
Je stelt moeilijke vragen, JB. Misschien weten ze het in AKQ wel.
Ja weet ik veel, ik ken jou niet, misschien zat je in dat wereldje..quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
En nee, JB. Ik weet heel toevallig niet welke film het is. 99% van de films bevat mensen die worden neergeschoten
Oh zo, nee. Ik zit niet in dat wereldje. Ben meer van de stilstaande beeldenquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:53 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik ken jou niet, misschien zat je in dat wereldje..
En hoeveel films worden nou opgenomen in een weekend, in Nederland?
Maak je foto's voor Playboy?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh zo, nee. Ik zit niet in dat wereld. Ben meer van de stilstaande beelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |