Hoewel ik geen ontbijtmens ben is een Engels ontbijt af en toe echt geweldig. Daar kan ik echt een complete dag op draaien. Dan hoef ik echt niets tussendoor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Worst, bonen en ei voor ontbijt![]()
![]()
Driedubbel gatverbahwatgoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoewel ik geen ontbijtmens ben is een Engels ontbijt af en toe echt geweldig. Daar kan ik echt een complete dag op draaien. Dan hoef ik echt niets tussendoor.
Maar je moet het echt niet te vaak eten want het is behoorlijk slecht voor je
Black pudding is inderdaad bloedworst(vaak nog gebakken ook).
Je hebt ook white pudding en dat is volgens mij is van havermout met vet/reuzel
well thanksquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
Wat vloek je leuk EtcNonde...... hihihi
Koffie en ontbijtjes smaken altijd beter op vakanties op één of andere manierquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Driedubbel gatverbahwatgoor
Ik was blij dat het hostel gewoon toast met boter en jam of honing serveerde. Of cornflakes voor de liefhebbers. Oh, en bij het hostel zat een koffiebar met goddelijke koffie![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:01 schreef JamesBrownie het volgende:
O, Bush lijkt me wel een goede gok
Ik mag dat niet zeggen in de quiz zelf.
Nou ja, ik durf niet zo goed, heb het niet geprobeerd.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt ook white pudding en dat is volgens mij is van havermout met vet/reuzel
Dat is zeker waar!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Koffie en ontbijtjes smaken altijd beter op vakanties op één of andere manier
F5 F5 F5 F5 F5F5F5F5F5f5quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik doe het wel hier.
Krijg ik ook niet op mijn kop.
Maar dan gaat het dus wel over daar.
Ik ben steeds te laahaaaat !![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is zeker waar!
Mag ik trouwens iedereen St Christopher's Inns van harte aanbevelen? Echt een tof hostel! Ze hadden nette kamers, schone douches & wc's waar douchecreme, shampoo en handcreme was, aardig personeel en dus ontbijt bij de (lage) prijs inbegrepen
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]helemaal gelijk gehad
Ik heb me wel woest gemaakt trouwens op het vliegveld, wat een kutgedoe om Engeland te verlaten zegIk moest mn handtas perse in mn overvolle handbagage-koffertje proppen. terwijl ik daar op de heenweg gewoon mee door mocht lopen. Toen alles gelukt was nog een vet strenge fouilleercheck, en daarna dacht ik dat ik klaar was, maar moesten mn schoenen nog uit en door zo'n check
Toen had ik het helemaal geschoten met Stansted, heb een kwartier lopen foeteren en toen was het over
Ik heb dat niet vaak maar ik ontplofte zowat, hihi.
Zo gaat dat in AKQ-land.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik tik het antwoord, druk op enter en dan staat er iets voor! heel irri.
AKQ'en is een fulltime job op zich...quote:En ik zit ook nog te proberen iets anders te doen en mijn kind wil de computer inpikken
Ik heb ook nog nooit zoveel gedoe gehadquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is echt heel raar. Normaal gesproken willen ze tassen zoveel mogelijk gespreid.
Ik heb altijd een rugzak en een laptoptas. Dan moet de laptop uit de tas en apart door het apparaat.
Verder die ik altijd mijn riem en horloge af. Schoenen moeten soms uit, soms niet. Ligt aan het type schoenen.
Maar eigenlijk nooit echt problemen bij het verlaten hier hoor
Dan zie je er gewoon uit als een drugstoerist want dat doe ik altijd.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:46 schreef MadMaster het volgende:
In Engeland moet je ook nooit vriendelijk knikken naar de douaniers als je ze passeert.
Je mag meteen je hele kofferzooi openmaken...
En bedankt...quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
Dan zie je er gewoon uit als een drugstoerist want dat doe ik altijd.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:46 schreef MadMaster het volgende:
In Engeland moet je ook nooit vriendelijk knikken naar de douaniers als je ze passeert.
Je mag meteen je hele kofferzooi openmaken...
ik hoor zoveel tegenstrijdige verhalen over DELL dat ik je alleen maar succes wil wensenquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:22 schreef iamredleader het volgende:nieuwe computer besteld bij DELL
quote:Pas toen wij in de jumbo zaten
Kreeg ik langzaam in de gaten
Hoe jij was
Jij papte met de purser aan
En bleef naar het toilet toe gaan
Maar moest geen plas
De obers in 't hotel
De waterskidocent
Jij blijkt een kleine DELL
En je zet mij voor joker
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik hoor zoveel tegenstrijdige verhalen over DELL dat ik je alleen maar succes wil wensen
Nee hoor, computer is best snel, maar ik draai mijn hoofd om en het is te laat...quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo gaat dat in AKQ-land.
Of werk je nog met een 14K4-modempje via de telefoonlijn...?
[..]
AKQ'en is een fulltime job op zich...
dat begint goedquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
heb ook links en rechts wat verhalen gehoord, maar tot nu toe gaat het goed
al 5 minuten geen spijt.
Verwachte leverdatum: 31 december of 1 januari
Over het algemeen is het geen echte troep... maar goedkoop zijn ze niet echt. Zeker niet als je een klein beetje afwijkt van de standaardconfiguraties op de site, de meeropties zijn echt schreeuwend duur.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik hoor zoveel tegenstrijdige verhalen over DELL dat ik je alleen maar succes wil wensen
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat begint goed
aparte datum om te leveren trouwens
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:51 schreef Quyxz_ het volgende:
verwijder post plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
de prijzen zijn de reden dat ik niet bij dell koopquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Over het algemeen is het geen echte troep... maar goedkoop zijn ze niet echt. Zeker niet als je een klein beetje afwijkt van de standaardconfiguraties op de site, de meeropties zijn echt schreeuwend duur.
Bijvoorbeeld:
4.096 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [4 x 1.024] [meerprijs ¤ 140,00 of ¤ 4/maand-1]
in plaats van 2048 mb kost je dus 140 euro in plaats van iets meer dan 30 euro.
En aan het eind van de rit word je vaak nog even EUR 70 verzendkosten genaaid tenzij je een of andere rare bonus code hebt of er een om een of andere willekeurige reden een actie is.
Ik zat in verkeerde topic en toen had ik mijn post ge-edit.quote:
met een beetje mazzel is het topic dit weekend nog wel volquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:08 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik zat in verkeerde topic en toen had ik mijn post ge-edit.
Maar nu wil ik dat mijn posts hier worden verwijderd, want dit is zo een spam topic waar ik niks aan heb.![]()
Mijn configuratie:quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:06 schreef Etcetera het volgende:
de prijzen zijn de reden dat ik niet bij dell koop
mijn pc:
- kast, zelf gekocht, 55 euro
- moederbord incl processor, overgenomen van kameraad, 60 euro
- videokaart, tweedehands van pitt
- harde schijf, 20 gig, tweedehands van kameraad
- harde schijf, 160 gig, zelfgekocht, 60 euro ongeveer
- geheugen, 1 gig, 50 euro
- monitor van kringloop (17 inch, crt, werkt perfect) 4 euro![]()
- muis en muismat ooit gekocht op Campzone
- toetsenbord, ook via kringloop, 50 cent ofzo
- idekabels, 15 euro
nog geen 300 euro in totaal
als ik het geld had, zou ik het er voor over hebben hoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mijn configuratie:
AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5600+ met Live technologie
2.048 MB 667 MHZ Dual Channel DDR2 SDRAM
340 GB HD
Windows Vista Home Premium
256 MB ATI RADEON HD 2600 XT videokaart
16x DVD +- R/RW
Integrated 7.1 geluidskaart
Geen monitor of speakers, monitor heb ik al en speakers kan ik goedkoper elders krijgen
Inclusief de verdere kleine zaakjes, en gratis bezorging: 630 euro. Is het me waard
nee ik help wel gewoon mee met vol krijgenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
met een beetje mazzel is het topic dit weekend nog wel volen anders ff in FB wat keilen, wie weet het zijn cynic/laffer lief
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:25 schreef iamredleader het volgende:en ik ga brood bakken, douchen en naar m'n broer toe, op zijn kat letten (hij is dit weekend met zijn vriendin in zuid-Duitsland weg). Fijne avond nog allemaal, prettig weekend!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als ik het geld had, zou ik het er voor over hebben hoorgroot gelijk
![]()
ik ga naar huis
Mijn timing is weer fenomenaal merk ikquote:
Ze kijken naar meer eigenschappen zoals je neus, je oren en nog wat dingen. Dus zelfs zonder haar kunnen ze je identificeren.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik werd ook bij binnenkomst in het land wat argwanend bekeken. Sinds mn paspoortfoto gemaakt is ben ik mn bril vaker gaan dragen en ben ik naar de kapper geweestDie man moest even goed kijken!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
Dus zelfs zonder haar kunnen ze je identificeren.
Dat was je toch niet van plan hoop ik?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
, ik kan sterven in Engeland...
Curieuze post?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
, ik kan sterven in Engeland...
Als medicijnenstudent kun je jezelf toch niet dom noemen?quote:
Ho ho, dat zegt niks.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
Als medicijnenstudent kun je jezelf toch niet dom noemen?
Oh, je bedoelt dat iemand niet slim hoeft te zijn om informatie in zijn/haar hoofd te stampen?quote:
Het is toch jouw arm? Slinger die kat even weg.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:03 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil dat de kat van mijn arm gaat zodat ik sneller kan typen.
Ik bedoelde dat ik wilde dat ie er vanzelf afging.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is toch jouw arm? Slinger die kat even weg.
Ik wil een fotografisch geheugen!quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, je bedoelt dat iemand niet slim hoeft te zijn om informatie in zijn/haar hoofd te stampen?
Dan geef ik je wel gelijk
Je komt nu in ieder geval niet aan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:25 schreef JamesBrownie het volgende:
Toch had ik het fijn gevonden als ik het op kon eten op dit moment.
Nee, das een voordeel.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je komt nu in ieder geval niet aan.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat uit je shoot van vandaag?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:42 schreef JamesBrownie het volgende:
Mijn stiefzusje wordt doodgeschoten in een of andere nieuwe film...
Waren vorige week opnames van.
Ik weet alleen niet hoe die nu heet(vergeten) jij toevallig?(heeeel toevallig dan)quote:
Is het een nachtegaai?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:47 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoe die nu heet(vergeten) jij toevallig?(heeeel toevallig dan)
Hier allemaal vuurwerk.
En als ik vraag wat voor vogel dat is op dat plaatje, heeft iemand dan enig idee?
Tis een papegaai die 'snachts leeft en niet kan vliegen.
Ik weet het ook, maar die vraag kan ik niet in AKQ stellen, dat wilde ik eigenlijk doen, maar ik kan geen tips geven die betrekking hebben op de naam...quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:48 schreef wyccie het volgende:
Je stelt moeilijke vragen, JB. Misschien weten ze het in AKQ wel.
Ja weet ik veel, ik ken jou niet, misschien zat je in dat wereldje..quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
En nee, JB. Ik weet heel toevallig niet welke film het is. 99% van de films bevat mensen die worden neergeschoten
Oh zo, nee. Ik zit niet in dat wereldje. Ben meer van de stilstaande beeldenquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:53 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik ken jou niet, misschien zat je in dat wereldje..
En hoeveel films worden nou opgenomen in een weekend, in Nederland?
Maak je foto's voor Playboy?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh zo, nee. Ik zit niet in dat wereld. Ben meer van de stilstaande beelden
Nem staat op de Dam en beweegt voor een Euro...quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh zo, nee. Ik zit niet in dat wereld. Ben meer van de stilstaande beelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |