Dat doen we speciaal voor jouquote:
ja daarom doe ik mee om het wat op te snellenquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat doen we speciaal voor jou
Das balenquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:45 schreef iamredleader het volgende:hallo
alweer die darmen, gisternacht tot drie keer toe wakker geweest, elke keer
en vanochtend ook nog
![]()
Ik ben het spuugzatiemand 6 meter dunne darm in de aanbieding? Prijs onderhandelbaar
20-30 films per jaar, waarvan het grootste deel floptquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:53 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik ken jou niet, misschien zat je in dat wereldje..
En hoeveel films worden nou opgenomen in een weekend, in Nederland?
Zonder ruzie ook nog.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:40 schreef LadyBlack het volgende:
Serieus, hebben jullie die zelf gekleid, Vrouwtje Theelepel???
Goed gelukt!!!
Nope. Alles zelf gemaakt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:45 schreef wyccie het volgende:
Soempie, het was zeker een kant-en-klaar pakket, hč? Je moest alleen verven, toch?
Zo, niet: WOW!
soemie en wiebel+ kudosquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:42 schreef Soempie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Voila, mevrouw theelepel.![]()
Mik, ik zou gewoon gaan.
Nou, het plan was dus maandag maar dat wordt waarschijnlijk dus donderdag of vrijdag.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:13 schreef Soempie het volgende:
Morgen mijn surprise afmaken.![]()
Nem, wanneer kom je nou terug? Weet je het al?
Als er iemand dat zou moeten weten, dan ben jij dat zelf.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:38 schreef wyccie het volgende:
Waarom heb ik Noorse Goodle Ads?
quote:Op zondag 16 december 2007 10:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Succes TM
Straks thee drinken of zoiets terwijl het vriest
Waarschijnlijk gaat het dan net als 2 weken terug, dan kun je na afloop je veters niet meer loskrijgen en doet het warme douchewater zeer omdat je zo bok- en bokkoud bentquote:Op zondag 16 december 2007 10:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Mooie vrouwtje theelepel!
Succes met je vriesbal... Moet er niet aan denken eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Howdyquote:Op zondag 16 december 2007 13:17 schreef Quyxz_ het volgende:
hallo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |