Het is wel es drukker geweest jaquote:Op zondag 16 december 2007 15:29 schreef iamredleader het volgende:en goeiemiddag.
Lekker gestudeerd, de kat van m'n broer verzorgd en wat huishoudelijke taken gedaan.
Is de laatste tijd stil hier, nietwaar?
Ik vind het ook suf om de hele tijd op mezelf te gaan reageren, ik wachtte eigenlijk op iemand anders om dat te doenquote:Op zondag 16 december 2007 17:18 schreef iamredleader het volgende:
Kijk, dat bedoel ik! Meteen weer anderhalf uur tussen de vorige post en deze!pluspunt: heb weer een hoofdstuk van m'n studie samengevat, nog 1 hoofdstuk van dit gedeelte en dan zit 3/4 erop! Nog even doorzetten, ik wil half januari alles af
True that, zodra die actie is afgelopen ga ik ook weer terug naar Dommelquote:Op zondag 16 december 2007 17:32 schreef iamredleader het volgende:
Ach, mensen halen onze reacties nog wel eens door elkaar, iets met avatars en zo
Das op zich best logisch toch, meestal kijk ik daar ook naar om iemand te herkennen.quote:Op zondag 16 december 2007 17:32 schreef iamredleader het volgende:
Ach, mensen halen onze reacties nog wel eens door elkaar, iets met avatars en zo
Doe ik ook, en het werkt normaal best goed. Maar Redleader en ik hadden eerst precies dezelfde avatar, nu heb ik de achtergrondkleur van de mijne aangepast maar blijkbaar is het nog steeds verwarrendquote:Op zondag 16 december 2007 18:18 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Das op zich best logisch toch, meestal kijk ik daar ook naar om iemand te herkennen.
Niet, gewikipediaat via een nummer van Frank Zappa (ik zocht op Dinah-Moe Humm)quote:Op zondag 16 december 2007 18:51 schreef wyccie het volgende:
Hoe heb je die link gegoogled?
Wow, mooi!quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:06 schreef Soempie het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Samen surprise gemaakt voor de moeder van Sven.Ze is een theeleut.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nope. Alles zelf gemaakt.![]()
We staan er zelf ook verbaasd naar te kijken.![]()
'Dįt hebben wij gemaakt.'![]()
quote:Op zondag 16 december 2007 22:41 schreef LadyBlack het volgende:
Het is echt stil hier
Mijn kerstboom is mooi gewordenDe rest van de kamer ook een beetje opgetuigd, erg gezellig
Ohja, en heel sfeerverhogend mee lopen zingen met Sky Radio the Christmas Station
![]()
![]()
Mijn huisgenootje en ik zijn dan best een stel mutsen
Zie mijn sig...quote:Op zondag 16 december 2007 22:41 schreef LadyBlack het volgende:
Het is echt stil hier
Mijn kerstboom is mooi gewordenDe rest van de kamer ook een beetje opgetuigd, erg gezellig
Ohja, en heel sfeerverhogend mee lopen zingen met Sky Radio the Christmas Station
![]()
![]()
Mijn huisgenootje en ik zijn dan best een stel mutsen
Nee joh.quote:Op zondag 16 december 2007 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
Wyccīe, Aaltra al gekeken?
Oeh..die 2 uur kunnen net je ritme heel irritant verstorenquote:Op maandag 17 december 2007 00:37 schreef wyccie het volgende:
Ik ga ook zo naar bed. Heb helaas net al twee uur geslapen, hopelijk kan ik nu toch nog 6 uurtjes slaap pakken. Het wordt een drukke week (vrijdag tentamen en hele weekend werken).![]()
Welterusten
Heeft ze zo weinig geld dan? Want witte bonen in tomatensaus kost in Engeland echt geen fuck... laatste keer dat ik er was had je voor minder dan 10 pence (ongeveer 15 eurocent) een heel blikquote:Op zondag 16 december 2007 21:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ze we hadden er weer één hoor....een meid die alleen maar bonen eet en brood. Ohja, en bananen
Serieus..hun kun je leven op alleen witte bonen in tomatensaus?
Haha, die vouwen wij hier thuis heeeeel vaak!quote:
picsquote:Op maandag 17 december 2007 10:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb zaterdag weer een kitscherig voorwerp gekocht: een kandelaar in de vorm van een rendier, met 4 houdertjes in het gewei
quote:
quote:
Ik heb nog steeds geen geschikte cameraquote:[..]
pics
Ja hoor, ga zo met een mede-theatersporter kijken naar een huisje dat ze aangeboden heeft gekregenquote:Op maandag 17 december 2007 10:55 schreef B.ertha het volgende:
Alles goed met iedereen?
En is er enige kans dat ze een huisgenoot wil?quote:Op maandag 17 december 2007 10:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja hoor, ga zo met een mede-theatersporter kijken naar een huisje dat ze aangeboden heeft gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |