Oke. Zal je wijze raad opvolgenquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gewoon doen, dan lukt het zeker
Grappig, dat was ook mijn wijze raad geweest ware het niet dat ik eventjes weg wasquote:
Moet de spits of de metro zijn geweest .. ik dacht de spitsquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Welke krant? Vertel vertel vertel
Hehehequote:Op vrijdag 7 december 2007 14:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Grappig, dat was ook mijn wijze raad geweest ware het niet dat ik eventjes weg was
Maar ben er weer, gewoon naar je zin hebben![]()
Gelukkig maar, en genieten dit weekendquote:
Rijswijk?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:09 schreef Dylanesque het volgende:
En Mario Galaxy is uitverkocht in heel Den Haag. Jazeker, héél Den Haag, wist de FRSman me te vertellen.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Grappig, dat was ook mijn wijze raad geweest ware het niet dat ik eventjes weg was
Maar ben er weer, gewoon naar je zin hebben![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]Zal dat dan ook doen!
voor jullie 2
pffrt straks 9 uur gewerkt, dan ga ik linea recta naar huis. frs was op de weg geweest, rèswèk nietquote:
Kan je dat trouwens, echt haags lullen?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
pffrt straks 9 uur gewerkt, dan ga ik linea recta naar huis. frs was op de weg geweest, rèswèk niet
Waar was jijquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
W A A R I S T E A R
Riiiight...quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
W A A R I S T E A R
Ik zit in Zweden!quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Waar was jijTear is al máánden spoorloos!!
Volgens mij floept er wel eens een woordje hier en daar uit maar nee, daar zou ik voor moeten gaan oefenenquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan je dat trouwens, echt haags lullen?
absoluutquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zit in Zweden!en daarnaast in het stage SC dat was toch wel meer wat voor mij, dat maakt het nog niet mnder dat Tear en Ik toch redelijk hebben geholpen volgens mij met het van de grond krijgen van deze reeks
goed als je niet weet waar het over gaat hoef je natuurlijk niet te reagerenquote:
Nu al vrij Santatees?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:19 schreef Seventees het volgende:
Weekend!!
Topdruk deze week, maar nu mag ik lui doen
*onderuit hangen gaat*
Ik lach me helemaal suf als ik zoiets hoor, klinkt echt leukquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Volgens mij floept er wel eens een woordje hier en daar uit maar nee, daar zou ik voor moeten gaan oefenen
Mwah dat doe ik ook hoor, houdt het tempo erinquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
goed als je niet weet waar het over gaat hoef je natuurlijk niet te reageren
Kunoquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zit in Zweden!en daarnaast in het stage SC dat was toch wel meer wat voor mij, dat maakt het nog niet mnder dat Tear en Ik toch redelijk hebben geholpen volgens mij met het van de grond krijgen van deze reeks
gast dat zei ik toch: Dquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:09 schreef Dylanesque het volgende:
En Mario Galaxy is uitverkocht in heel Den Haag. Jazeker, héél Den Haag, wist de FRSman me te vertellen.
tear mag vast niet meer van mn mama op fok komenquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
absoluutdaarom ook vreemd dat tear opeens weg is
dat jij nog in stockholm naar de blonde dames zit te kijken is wel een goed excuus
Ik probeer nog wat shops hier eerstquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gast dat zei ik toch: D
http://www.dimensionplus.nl/
nu bestellen!!
morgen in huis!!1
ze zitten nl in delft
Nu al?!? Pff jaloersquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:19 schreef Seventees het volgende:
Weekend!!
*onderuit hangen gaat*
Zeker!quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
KunoLang niet gezien. Moet mss ook maar weer eens in het stage topic posten
Bakje thee mevrouw?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:19 schreef Seventees het volgende:
Weekend!!
*onderuit hangen gaat*
mwah tempo...quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mwah dat doe ik ook hoor, houdt het tempo erin
Haha hij is nog niet in Zweden of al een blonde Zweedse aan de haak geslagenquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
tear mag vast niet meer van mn mama op fok komen
[ afbeelding ]
Het is trouwens geen Stockholm maar SkövdeEn dat meisje op de foto is mijn vriendin sinds 2 maand
KUNO!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
goed als je niet weet waar het over gaat hoef je natuurlijk niet te reageren
Ik zou zeggen... ga voor dimensionplusquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik probeer nog wat shops hier eerst
Harrie Jekkers, m'n favoriete cabaretierquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik lach me helemaal suf als ik zoiets hoor, klinkt echt leuk
Net zoals het stukje van Harrie Jekkers - Hagenees
onze introdutie was 2 dagen bezig en k zat al achter haar aanquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Haha hij is nog niet in Zweden of al een blonde Zweedse aan de haak geslagen
maar k wil m vanavondquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zou zeggen... ga voor dimensionplus
http://photos.feikens.nl staan redelijk wat fotos van de laatste tijdquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
KUNO!!!!!!!!!!!!
alles goed ???
fotos ??![]()
quote:
Beter dan Brabants dialectquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Harrie Jekkers, m'n favoriete cabaretierGeweldige verhalenverteller, en idd lekker Haags
Jij moet tot 17.00 uur?quote:
Tuig?!? Wij?quote:
nee johquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:25 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jij moet tot 17.00 uur?
Wat teringlang op de vrijdag!
Dat vind ik dan wel weer leuk klinken zo nu en danquote:
17.30quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:25 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jij moet tot 17.00 uur?
Wat teringlang op de vrijdag!
*SLURP*quote:
*over bol aait*quote:
Geen goede ervaringen meequote:Op vrijdag 7 december 2007 14:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer leuk klinken zo nu en danBij meisjes dan, maar die zijn altijd wel leuk met een accentje
Ik ook van jouquote:
opschepperquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
gaat trouwens nog best langzaam, 20 minuten per pagina, in de stage SC reeks deden we wel eens 40 minuten over een topic
Nee wij zijn druk aan het werkquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
opschepperde vakantieperiode is voorbij he, dat je nou op je stage geen reet te doen hebt..
Hier in zweden is het semester bijna voorbij, ik ben mn spullen aan het pakken, ga volgende wee verhuizenquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
opschepperde vakantieperiode is voorbij he, dat je nou op je stage geen reet te doen hebt had..
Ik heb ook een klein accentje. Denk ik tenminste. Alleen kan ik volgens mij ook heel bekakt klinken als ik echt nederlands ga praten. Vooral op mn stage als ik aan het bellen ben merk ik dat wel eensquote:
Ik heb vandaag toch uh .. geen moer te doen .. en drukker zal het er niet op worden .. (kerst en oud en nieuw)quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
opschepperde vakantieperiode is voorbij he, dat je nou op je stage geen reet te doen hebt..
waar ga je heen? en gaat mevrouw van dijk mee?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hier in zweden is het semester bijna voorbij, ik ben mn spullen aan het pakken, ga volgende wee verhuizen
weet zelf ook niet echt hoe ik klinkquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb ook een klein accentje. Denk ik tenminste. Alleen kan ik volgens mij ook heel bekakt klinken als ik echt nederlands ga praten. Vooral op mn stage als ik aan het bellen ben merk ik dat wel eens
van wie?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:32 schreef Seventees het volgende:
De hele bus kreeg vanmorgen een muts
Accent? Wat voor dan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb ook een klein accentje. Denk ik tenminste. Alleen kan ik volgens mij ook heel bekakt klinken als ik echt nederlands ga praten. Vooral op mn stage als ik aan het bellen ben merk ik dat wel eens
Waarom denk ik nou altijd meteen doorquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:32 schreef Seventees het volgende:
De hele bus kreeg vanmorgen een muts
dat had ik ookquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarom denk ik nou altijd meteen door![]()
Connexxionquote:
Dat ken ik ergens van! Aan de telefoon herkennen veel mensen me niet eens (iets met ABN ofzo)quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
weet zelf ook niet echt hoe ik klink
Conimaxquote:
Ik dacht even dat ik de enigste was, is gelukkig dus niet zoquote:
Omdat er iets tussen je benen hangtquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarom denk ik nou altijd meteen door![]()
Ik dacht even dat ik de enige was, is gelukkig dus niet zoquote:
quote:
Uhu dat heb ik waarschijnlijk ook wel. Maar sowieso naar mensen die buiten overijssel een bedrijf hebben probeer ik toch redelijk nederlands te pratenquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ken ik ergens van! Aan de telefoon herkennen veel mensen me niet eens (iets met ABN ofzo)
Maar normaal als ik praat hoor je toch echt wel waar ik vandaan kom
*check*quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:35 schreef Seventees het volgende:
[..]
Omdat er iets tussen je benen hangt
Mannenquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:35 schreef Seventees het volgende:
[..]
ABN + Kak = C'est moiquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu dat heb ik waarschijnlijk ook wel. Maar sowieso naar mensen die buiten overijssel een bedrijf hebben probeer ik toch redelijk nederlands te praten. Krijg ook wel eens mensen aan de telefoon en die nemen dan bijvoorbeeld op in het fries ofzo
of mensen die totaal plat gaan praten
Gelukkig kan ik het een beetje verstaan
Én een muts. Wat wil je nog meerquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:37 schreef Seventees het volgende:
[..]
Conimex ken ik welMaar dat kregen we niet. Zou makkelijk zijn geweest; meteen avondeten.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:35 schreef Seventees het volgende:
[..]
Haha dat is dan wel weer erg grappigquote:
Geweldig toch?quote:
ik ga dichterbij haar wonen, en Mevrouw Feikens (van dijkquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
waar ga je heen? en gaat mevrouw van dijk mee?
Dan moet je doorposten ja!quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
gaat trouwens nog best langzaam, 20 minuten per pagina, in de stage SC reeks deden we wel eens 40 minuten over een topic
voor mij ben je gewoon kuno van dijk hoorquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ga dichterbij haar wonen, en Mevrouw Feikens (van dijk) woont dan 2 minuutjes lopen van me vandaan
Uhhhh... een miljoen, nieuwe schoenen, uhhhh... die mooie ring die ik vorige week zag!quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:40 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Én een muts. Wat wil je nog meer
ik ben eten aan het maken k kan niet alles te gelijk ja!quote:
Als je die spullen niet had gezien wilde je ze ook niet. Dus.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:44 schreef Seventees het volgende:
[..]
Uhhhh... een miljoen, nieuwe schoenen, uhhhh... die mooie ring die ik vorige week zag!
Genoeg te willen
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:47 schreef Bellerophon het volgende:
Aan al het mooie komt een einde, mensen... ik ga weekend vieren!!![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:47 schreef Bellerophon het volgende:
Thnx! Jij ookquote:
Geniet ervanquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:47 schreef Bellerophon het volgende:
Ik moet nog 2, uur (niets doen ....)quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:47 schreef Bellerophon het volgende:
is nog steeds het zelfde haar hoorquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:57 schreef lynda het volgende:
En ik weet niet WAT me kapper gedaan heeft maar ik heb opeens krullen!
IK WIL ME HAAR TERUGGGGGGGGGGGGG
ik 2.5quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet nog 2, uur (niets doen ....)![]()
Prettig weekend!
Mis alleen heel veel centimersquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
is nog steeds het zelfde haar hooren krullen zijn vast heel mooi
ik ook, vandaar die comma, maar mijn "5" werk vaak niet op mijn toetsenbordquote:
je 't' ook niet?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik ook, vandaar die comma, maar mijn "5" werk vaak niet op mijn toetsenbord
inderdaad! Daarom verheug ik me zo op mijn nieuwe toetsenbord!quote:
owja, gaaf dingquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
inderdaad! Daarom verheug ik me zo op mijn nieuwe toetsenbord!
Inderdaad, als hij bevalt koop ik hem voor mezelf ook!quote:
dat nog net niet.. al kan ik wel ff gaan slapen.. goed idee van jequote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmmmmmmmmm .....
*denkt verkeerde dingen....*
Dat hoeft toch ook nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Die ligt nieteens voor de hand
Weer daar blij mee!quote:
Ik, nooit?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee dat maakt 't wel weer mooi, maar is net alsof je er naar op zóek bent
Zelfs ik ben er vrolijker op geworden vandaag!quote:
* Dr.Droxz zegt BOE!quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:22 schreef lynda het volgende:
Ik heb de hik GRR
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:25 schreef Dylanesque het volgende:
Zitten ik en Friday hier nou nog alleen met D en L op het ongemakkelijke punt F?? Da's nog eens G! I W O E V!
Nee we zitten op punt Aquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:25 schreef Dylanesque het volgende:
Zitten ik en Friday hier nou nog alleen met D en L op het ongemakkelijke punt F?? Da's nog eens G! I W O E V!
Willekeurige letter (misschien Fok, misschien Forum), ongemakkelijk door tussen 2 lovebirds gekneld te zittenquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
op het ongemakkelijke punt F
Die snap ik niet?!
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
zo daar ben ik weer:D inmiddels thuis
Hey we gedragen ons heel erg netjes en goedquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:28 schreef Dylanesque het volgende:![]()
[..]
Willekeurige letter (misschien Fok, misschien Forum), ongemakkelijk door tussen 2 lovebirds gekneld te zitten
Hier wel jaquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:29 schreef lynda het volgende:
[..]
Hey we gedragen ons heel erg netjes en goed
nuttigste wat er tot nu toe is gebeurt hier vandaagquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:31 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ff de NS flink afgezeken, werd opgebeld door een chick voor een enquete
dank je welquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nuttigste wat er tot nu toe is gebeurt hier vandaag
Oe die mogen mij ook wel even bellenquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:31 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ff de NS flink afgezeken, werd opgebeld door een chick voor een enquete
mij ook hoor, verveel me doodquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Oe die mogen mij ook wel even bellen![]()
Droxzzzzzzzzzzz ben je nou
gebruik je toch lekker kladblok ofzoquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:29 schreef Friday12 het volgende:
stageverslag met niet werkende office maken
en dan tóch afzeiken hequote:Op vrijdag 7 december 2007 15:42 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry nrherkenning stond uit, anders had ik haar even terug gebeld. ze klonk wel leuk ook
Was net even roken!quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Oe die mogen mij ook wel even bellen![]()
Droxzzzzzzzzzzz ben je nou
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was net even roken!(en msn opnieuw opstarten .. TADA, daar ben ik weer!)
How diep is jor dip!!!!!!!!!!!!!!!!! dip dip dippppppquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:49 schreef Dylanesque het volgende:
Dit is echt erg, iedereen van m'n afdeling zakt ook helemaal in nu
Office fixen is toch geen probleem?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:29 schreef Friday12 het volgende:
stageverslag met niet werkende office maken
Anddd werreee liviiinnn in a woorrrrllddd laaalaaaa breeaking us dooownnnquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:49 schreef lynda het volgende:
[..]
How diep is jor dip!!!!!!!!!!!!!!!!! dip dip dipppppp
Heb zin in het weekend! (had je dat al gelezen in je fotoboek?quote:
een stoma?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:53 schreef Dylanesque het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is groen!
1 uur en 35quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nog 1 uur en 50 minuten te gaan...
officieel moet ik tot half 6, maarja, de trein hier voor de deur gaat pas om 50 ...quote:
hahahahahahaquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hmm nee m'n flesje 7Up, maar nu zet ik 'm niet meer zo snel aan m'n mond
Join the clubquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:56 schreef Crazy-M het volgende:
nog 1 uur en 5 min
denk maar eerder richting huis ga ;p
verveel me dood op werk.
Wordt er niet beter op aangezien ik nog tot 31 jan hier werk, en de relatie met het bedrijf kut is waardoor ik zelfs geen zin heb om te werken
Hmm als het zo erg is is het maar goed dat je de finishlijn in zicht hebtquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:56 schreef Crazy-M het volgende:
nog 1 uur en 5 min
denk maar eerder richting huis ga ;p
verveel me dood op werk.
Wordt er niet beter op aangezien ik nog tot 31 jan hier werk, en de relatie met het bedrijf kut is waardoor ik zelfs geen zin heb om te werken
Mij een beetje bang maken he!quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Grapje hoor heb gewoon weer een slokje genomen
mja ik ga wel ff flesje cola halenquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Join the club
bakkie koffie dan maar?
mja op dit moment heb ik strijd moeten staken om per 1 jan weg te gaanquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hmm als het zo erg is is het maar goed dat je de finishlijn in zicht hebt
Vast een gezellig sfeertje daarquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja op dit moment heb ik strijd moeten staken om per 1 jan weg te gaan
mn werk heeft advocaat op mn dak gestuurd
Iets met bepaalde tijd contract
Nu welquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb zin in het weekend! (had je dat al gelezen in je fotoboek?)
Jaaaa ik!quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Nu wel![]()
Noodles op
Wie wil vanavond voor mij werken?
heerlijkquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Vast een gezellig sfeertje daar
Misschien kiezen je collega's wel voor jouw kant.. staken, demonstreren en rellen!quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heerlijk
en nu gewoon zo duf zijn dat ik beneden in de lift stap. op de knop van B druk ..... om vervolgens op 6 te drukken als ik op 2 moet zijn
maar jah, alleen de PZ en mn leidinggevende weten de affaire,
"collegas weten nog van niks"
Tss jij kent mijn werk nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:17 schreef lynda het volgende:
[..]
I dare you![]()
Na half uur topdrukte ren je weg ben ik bang
4 borden heb ik ooit geleerdquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Kan je met 6 borden tegelijk lopen en 8 bestellingen onthouden?
de paar die ik het al verteld heb (collegas zijn allemaal vrouwlijkquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Misschien kiezen je collega's wel voor jouw kant.. staken, demonstreren en rellen!
4 borden red je hier vaak niet.. dan blijf je heen en weer lopenquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
4 borden heb ik ooit geleerd
8 bestellingen denk ik niet![]()
ok sorry, ik ken jouw werk ook niet
damn, we hebben er hier veeeel meer en dat gaat al helemaal misquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de paar die ik het al verteld heb (collegas zijn allemaal vrouwlijkdus dat is wel jammer dat ik hier weg ga
) die vonden het super dat ik andere baan had gevodnen.
ze steunde me wel gelijk enzo. Hun zagen namelijk al lang dat het niet uit te houden was. (enige icter over 20 vestigingen
moet je hier na gaan :pquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
damn, we hebben er hier veeeel meer en dat gaat al helemaal mis
sja, met zo'n instelling hou je het niet heel lang uit volgens mij..quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moet je hier na gaan :p
we zitten door heel het land
dus jah. gigantische teringzooi die je niet in je 1tje kunt oplossen ...
maar bedrijf is:
geld ontvangen: Staat de vrachtwagen al klaar om het geld in te laden
geld uitgeven: rennen ze hard weg ....
dus het mag geen drol kosten
Samen werken ook goed?quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Nu wel![]()
Noodles op
Wie wil vanavond voor mij werken?
Ja natuurlijk, ik ben er weer hequote:Op vrijdag 7 december 2007 17:03 schreef Dylanesque het volgende:
Ja alleen stagneert t nu een beetje
Ik zag het al jaquote:
Denk dat er dan weinig van "werken" komtquote:
whahahaha als ik dat zou zien dan zou ik echt in een deuk liggenquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:34 schreef WhiteLightning het volgende:
en hop!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wil je dual corequote:Op vrijdag 7 december 2007 19:48 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou, ik heb ook maar weer eens wat spullen besteld om m'n pc compleet te maken
Intel Core 2 Duo E6750, 2x2.66GHz 4mb, 1333MHz FSB
Asus P5K mobo
2 GB Kingstom dual channel PC6400, 800MHz
Asus GeForce 8600GT 512MB DDR3 (Okee, niet de snelste, maar ik game er toch niet mee)
Ennn een nieuwe Zalman 460w voeding
Dude, da's maar een goedkoop CPU'tje hoor, extreme prestaties zal hij niet leveren. Ik heb hem dan ook gekozen omdat ie relatief zuinig is, niet extreem veel warmte produceert en dus ook geen bijzondere koeling nodig heeft. Was iets van 150 euro dacht ik. Met de tijd zet ik wel een grotere cooler op die minder toeren hoeft te draaien, dan is ie nog wat stiller. Als ik zware prestaties wilde had ik liever voor een Q9450 gekozen. Quad-core met 12mb cachequote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 03:52 schreef Dylanesque het volgende:
wwwhuu
wii sports?quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:05 schreef draculettetje het volgende:
goeie smogguhs
gister heb ik weer mn record van golven verbroken! -2
ook bowlen in opgaande lijn 155, ja ja richting de 300 ha ha
whahaquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz heeft sinds gisteren ook een Wii![]()
*roepts iets met spierpijn ....*
uhquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahagoed zo
dronken mario spelen , en dan 13 sterren halen , is ook wat
[ afbeelding ]
![]()
Btw Bellerophon ik heb je geadd![]()
mijn wii-nr 1114-8541-0038-7989
luitjes wat is jullie nr allemaal ?
Van de kerstboom optuigen?quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:46 schreef Seventees het volgende:
De kerstboom pronkt in de huiskamer!
En ik ben doodmoe
wii msg board/ create msg/adress bookquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh![]()
moet dat ding nog via WIFI aansluiten, doe ik zo even ..
Daarna even kijken waar ik dat nummer kan vinden
8013-0563-7525-4853quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wii msg board/ create msg/adress book
Nope, sorry heb ik niet gezien.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
en natuurlijk hebben de Oppermachtige duitsers gister het Handball gewonnen!Iemand nog gekeken op tv? de duitse supporters groep nog op tv geweest? daar stond ik namelijk ook tussen!
je moet mij ook toevoegen , anders werkt het nietquote:
neequote:Op zaterdag 8 december 2007 15:56 schreef Friday12 het volgende:
is er nog iemand?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
beetje om 4 uur snachts spammen heh ?
geprobeerd, maar hij zegt dat jen ummer niet klopt ofzoquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet mij ook toevoegen , anders werkt het niet
Peter Aerts is mijn held, nog steeds!quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
damn, gemistpeter aerts gaat ook al weer een tijdje mee zeg
Wat voor jurk als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:03 schreef draculettetje het volgende:
ik heb mijn wii nog niet op internet hoe doe je dat enzo ben een beetje blond
ik heb ook nog steeds spierpijn van de wii
vanmiddag mijn jurk besteld, ik = happy!
mijn trouwjurk!quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat voor jurk als ik vragen mag?![]()
ergens in de instellingen kan je kiezen voor "internet instellingen" ..
en daar kan je dan je eigen WIFI (draadloze) verbinding kiezen (van je eigen thuis internet).
Heb hem pas 1 dag, dus zelf ik weer er waarschijnlijk nog veel minder van
Kijk eens aan!quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mijn trouwjurk!
ow ik heb nog geen draadloos... over een week of 4 wel weer als het goed is....
ik had ooit wel draadloos, totdat orange besloot moeilijk te doenquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk eens aan!![]()
p.s
kan alleen draadloos dacht ik ..
zit geen netwerkaansluiting op ofzo
Ik heb echt geen idee?!quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik had ooit wel draadloos, totdat orange besloot moeilijk te doen
maar ja ik heb nu nog steeds internet terwijl ik het niet behoor te hebben dus ik mag nie meer klagen
kan je dan trouwens ook samen spelen?
het internetkanaal moet je downloaden voor 500 puntenquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee?!
Je moet er ook op kunnen internetten, moe hoe? mijn ook nog steeds een raadsel
Net even geboxt, wat balletjes weggeslagenquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:20 schreef draculettetje het volgende:
hihi leuk he zo'n wii!
heb je ook al meer spellen?
wii-motequote:Op zaterdag 8 december 2007 18:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net even geboxt, wat balletjes weggeslagen![]()
Heb alleen nog Wii sports, en heb maar 1 zo een "controller"
En een "nun chuck" of what ever, ik noem het dus gewoon een controllerquote:
zeg dat dan meteen stomme handleidingquote:* Je kunt het internetkanaal downloaden in het Wii-winkelkanaal.
toen was dat kanaal er niet je moet eerst die punten kopen hequote:Op zaterdag 8 december 2007 19:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
DAMN:
[..]
zeg dat dan meteen stomme handleiding![]()
Weet ik veel dat ik dat moest kopen, en of waar ik dat moest doen hahahahquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
toen was dat kanaal er niet je moet eerst die punten kopen he
ik ookquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weet ik veel dat ik dat moest kopen, en of waar ik dat moest doen hahahah
kwa Wii ben ik een noob he!
ik ook, maar jij was eerder (heb nog andere dingen te doen buiten fok/msn/teamspeak om)quote:
Het is dat mijn pols de laatste tijd zo een pijn doet, had anders ook wel mee kunnen komenquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:34 schreef Dylanesque het volgende:
001. 236 Dylanesque
003. 161 Bellerophon
004. 147 WhiteLightning
lekkerquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:34 schreef Dylanesque het volgende:
001. 236 Dylanesque
003. 161 Bellerophon
004. 147 WhiteLightning
ik doe tegenwoordig aardig mn best...... maar nog niksquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:34 schreef Dylanesque het volgende:
001. 236 Dylanesque
003. 161 Bellerophon
004. 147 WhiteLightning
Idd, kouhoud. En die #$@# verwarming wil maar niet warm woren, heb m nu op 5 staan. Al een halfuur lang...quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:54 schreef draculettetje het volgende:
ow ik heb mn wii 2de hands dus ik ga er maar vanuit even dat ze dat al hebben gedaan
net even boodschapjes gehaald, wat is het kouhoud!
Je staat gewoon op 1quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:34 schreef Dylanesque het volgende:
001. 236 Dylanesque
003. 161 Bellerophon
004. 147 WhiteLightning
Huilen... juichen... Hmm... moeilijke keuzequote:Op zaterdag 8 december 2007 19:34 schreef Dylanesque het volgende:
001. 236 Dylanesque
003. 161 Bellerophon
004. 147 WhiteLightning
Het is hier ook koel. Ik heb de muziek hard en de strijkbout heet gezetquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:57 schreef draculettetje het volgende:
gelukkig doet het kacheltje hier het nu goed
vorig jaar deed de cv het niet meer (op mn verjaardag nog wel) niet meer
hebben we met een gaskacheltje binnen gezeten.....
de strijkboutquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:17 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het is hier ook koel. Ik heb de muziek hard en de strijkbout heet gezet
Eet smakelijk!
Huilen van blijdschap?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:17 schreef Seventees het volgende:
[..]
Huilen... juichen... Hmm... moeilijke keuze
of lachen van bedroevenisquote:
Heb de zenuwen zeg maar, kan bijna niet stilzitten, zit vol energie ....quote:
Ik zit te vol energie man,quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of lachen van bedroevenis![]()
verdomme droxz die kutwiinog steeds geen berichtje
COD4 kopen, nu!quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Het gaat ook maar door hier...
Eindelijk, m'n nieuwe pc draait
Ga jij lekker op gare gecrackte servers spelenquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz heeft sinds gisteren ook een Wii![]()
*roepts iets met spierpijn ....*
en een berichtquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zit te vol energie man,
zal gelijk even kijken of hij het nu wel doet ..
p.s
wat is dat met dat blauwe licht uit die wii?
er komt bij mij helemaal geen blauw ligt uit, krijg je dat alleen als er een update is ofzo?
Mooi filmpjequote:Op zaterdag 8 december 2007 21:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb de zenuwen zeg maar, kan bijna niet stilzitten, zit vol energie ....
Voor de mensen die niet weten wat K1 is, dit is nou 1 van de beste van de wereld!
Peter AAAAAAAAAAAAAerts!
Morgen heb ik nergens last meer van hoorquote:
Okquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga jij lekker op gare gecrackte servers spelen
oops, Lynda houd me bezigquote:
Geef een gil als je gaat gamen, even je aars kickenquote:
Vanavond niet, ga zo weg... Feestje verderop hier in de duinen in zo'n oud scoutinggebouw. Tientje entree, onbeperkt zuipenquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geef een gil als je gaat gamen, even je aars kicken
Heb al erg veel van dit soort filmpjes gezien ...quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mooi filmpje
http://nl.youtube.com/watch?v=4F-5Wpo9oBM
check die ook
Kijk, dat is nou 1000!quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vanavond niet, ga zo weg... Feestje verderop hier in de duinen in zo'n oud scoutinggebouw. Tientje entree, onbeperkt zuipen
Ga mij een beetje de schuld gevenquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
oops, Lynda houd me bezig![]()
ik ga gelijk kijken!
gaan we morgen samen "wii'en"quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:19 schreef lynda het volgende:
[..]
Ga mij een beetje de schuld geven![]()
Stelletje wii verslaafde!!!!!!!!!
Vond gister het ernaar kijken al genoegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:27 schreef lynda het volgende:
[..]
Vond gister het ernaar kijken al genoeg
ja lekker makkelijk. als je nou had meegedaan, had droxz niet zon spierpijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
het duurt even voor je accepted bent hequote:Op zaterdag 8 december 2007 21:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of lachen van bedroevenis![]()
verdomme droxz die kutwiinog steeds geen berichtje
ja uren ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het duurt even voor je accepted bent he
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:27 schreef lynda het volgende:
[..]
Vond gister het ernaar kijken al genoeg
Ik denk, die Lynda snapt mij hint welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Net nog maar een keer je code toegevoegt, hij zegt weer iets van "geaacepteerd" ofzoquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik denk, die Lynda snapt mij hint wel
Jij die van mij blijkbaar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou het voortaan lekker vaag hier anders komen er weer spuitelfjes![]()
hahahaha, ok, ik zal me (proberen) in te houden vandaagquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Jij die van mij blijkbaar niet![]()
Ik hou het voortaan lekker vaag hier anders komen er weer spuitelfjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |