gebruik je toch lekker kladblok ofzoquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:29 schreef Friday12 het volgende:
stageverslag met niet werkende office maken
en dan tóch afzeiken hequote:Op vrijdag 7 december 2007 15:42 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry nrherkenning stond uit, anders had ik haar even terug gebeld. ze klonk wel leuk ook
Was net even roken!quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Oe die mogen mij ook wel even bellen![]()
Droxzzzzzzzzzzz ben je nou
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was net even roken!(en msn opnieuw opstarten .. TADA, daar ben ik weer!)
How diep is jor dip!!!!!!!!!!!!!!!!! dip dip dippppppquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:49 schreef Dylanesque het volgende:
Dit is echt erg, iedereen van m'n afdeling zakt ook helemaal in nu
Office fixen is toch geen probleem?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:29 schreef Friday12 het volgende:
stageverslag met niet werkende office maken
Anddd werreee liviiinnn in a woorrrrllddd laaalaaaa breeaking us dooownnnquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:49 schreef lynda het volgende:
[..]
How diep is jor dip!!!!!!!!!!!!!!!!! dip dip dipppppp
Heb zin in het weekend! (had je dat al gelezen in je fotoboek?quote:
een stoma?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:53 schreef Dylanesque het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is groen!
1 uur en 35quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nog 1 uur en 50 minuten te gaan...
officieel moet ik tot half 6, maarja, de trein hier voor de deur gaat pas om 50 ...quote:
hahahahahahaquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hmm nee m'n flesje 7Up, maar nu zet ik 'm niet meer zo snel aan m'n mond
Join the clubquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:56 schreef Crazy-M het volgende:
nog 1 uur en 5 min
denk maar eerder richting huis ga ;p
verveel me dood op werk.
Wordt er niet beter op aangezien ik nog tot 31 jan hier werk, en de relatie met het bedrijf kut is waardoor ik zelfs geen zin heb om te werken
Hmm als het zo erg is is het maar goed dat je de finishlijn in zicht hebtquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:56 schreef Crazy-M het volgende:
nog 1 uur en 5 min
denk maar eerder richting huis ga ;p
verveel me dood op werk.
Wordt er niet beter op aangezien ik nog tot 31 jan hier werk, en de relatie met het bedrijf kut is waardoor ik zelfs geen zin heb om te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |