Thnx! Jij ookquote:
Geniet ervanquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:47 schreef Bellerophon het volgende:
Aan al het mooie komt een einde, mensen... ik ga weekend vieren!!![]()
Ik moet nog 2, uur (niets doen ....)quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:47 schreef Bellerophon het volgende:
Aan al het mooie komt een einde, mensen... ik ga weekend vieren!!![]()
is nog steeds het zelfde haar hoorquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:57 schreef lynda het volgende:
En ik weet niet WAT me kapper gedaan heeft maar ik heb opeens krullen!
IK WIL ME HAAR TERUGGGGGGGGGGGGG
ik 2.5quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet nog 2, uur (niets doen ....)![]()
Prettig weekend!
Mis alleen heel veel centimersquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
is nog steeds het zelfde haar hooren krullen zijn vast heel mooi
ik ook, vandaar die comma, maar mijn "5" werk vaak niet op mijn toetsenbordquote:
je 't' ook niet?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik ook, vandaar die comma, maar mijn "5" werk vaak niet op mijn toetsenbord
inderdaad! Daarom verheug ik me zo op mijn nieuwe toetsenbord!quote:
owja, gaaf dingquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
inderdaad! Daarom verheug ik me zo op mijn nieuwe toetsenbord!
Inderdaad, als hij bevalt koop ik hem voor mezelf ook!quote:
dat nog net niet.. al kan ik wel ff gaan slapen.. goed idee van jequote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmmmmmmmmm .....
*denkt verkeerde dingen....*
Dat hoeft toch ook nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Die ligt nieteens voor de hand
Weer daar blij mee!quote:
Ik, nooit?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee dat maakt 't wel weer mooi, maar is net alsof je er naar op zóek bent
Zelfs ik ben er vrolijker op geworden vandaag!quote:
* Dr.Droxz zegt BOE!quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:22 schreef lynda het volgende:
Ik heb de hik GRR
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:25 schreef Dylanesque het volgende:
Zitten ik en Friday hier nou nog alleen met D en L op het ongemakkelijke punt F?? Da's nog eens G! I W O E V!
Nee we zitten op punt Aquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:25 schreef Dylanesque het volgende:
Zitten ik en Friday hier nou nog alleen met D en L op het ongemakkelijke punt F?? Da's nog eens G! I W O E V!
Willekeurige letter (misschien Fok, misschien Forum), ongemakkelijk door tussen 2 lovebirds gekneld te zittenquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
op het ongemakkelijke punt F
Die snap ik niet?!
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
zo daar ben ik weer:D inmiddels thuis
Hey we gedragen ons heel erg netjes en goedquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:28 schreef Dylanesque het volgende:![]()
[..]
Willekeurige letter (misschien Fok, misschien Forum), ongemakkelijk door tussen 2 lovebirds gekneld te zitten
Hier wel jaquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:29 schreef lynda het volgende:
[..]
Hey we gedragen ons heel erg netjes en goed
nuttigste wat er tot nu toe is gebeurt hier vandaagquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:31 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ff de NS flink afgezeken, werd opgebeld door een chick voor een enquete
dank je welquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nuttigste wat er tot nu toe is gebeurt hier vandaag
Oe die mogen mij ook wel even bellenquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:31 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ff de NS flink afgezeken, werd opgebeld door een chick voor een enquete
mij ook hoor, verveel me doodquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Oe die mogen mij ook wel even bellen![]()
Droxzzzzzzzzzzz ben je nou
gebruik je toch lekker kladblok ofzoquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:29 schreef Friday12 het volgende:
stageverslag met niet werkende office maken
en dan tóch afzeiken hequote:Op vrijdag 7 december 2007 15:42 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry nrherkenning stond uit, anders had ik haar even terug gebeld. ze klonk wel leuk ook
Was net even roken!quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Oe die mogen mij ook wel even bellen![]()
Droxzzzzzzzzzzz ben je nou
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was net even roken!(en msn opnieuw opstarten .. TADA, daar ben ik weer!)
How diep is jor dip!!!!!!!!!!!!!!!!! dip dip dippppppquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:49 schreef Dylanesque het volgende:
Dit is echt erg, iedereen van m'n afdeling zakt ook helemaal in nu
Office fixen is toch geen probleem?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:29 schreef Friday12 het volgende:
stageverslag met niet werkende office maken
Anddd werreee liviiinnn in a woorrrrllddd laaalaaaa breeaking us dooownnnquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:49 schreef lynda het volgende:
[..]
How diep is jor dip!!!!!!!!!!!!!!!!! dip dip dipppppp
Heb zin in het weekend! (had je dat al gelezen in je fotoboek?quote:
een stoma?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:53 schreef Dylanesque het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is groen!
1 uur en 35quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
Nog 1 uur en 50 minuten te gaan...
officieel moet ik tot half 6, maarja, de trein hier voor de deur gaat pas om 50 ...quote:
hahahahahahaquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hmm nee m'n flesje 7Up, maar nu zet ik 'm niet meer zo snel aan m'n mond
Join the clubquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:56 schreef Crazy-M het volgende:
nog 1 uur en 5 min
denk maar eerder richting huis ga ;p
verveel me dood op werk.
Wordt er niet beter op aangezien ik nog tot 31 jan hier werk, en de relatie met het bedrijf kut is waardoor ik zelfs geen zin heb om te werken
Hmm als het zo erg is is het maar goed dat je de finishlijn in zicht hebtquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:56 schreef Crazy-M het volgende:
nog 1 uur en 5 min
denk maar eerder richting huis ga ;p
verveel me dood op werk.
Wordt er niet beter op aangezien ik nog tot 31 jan hier werk, en de relatie met het bedrijf kut is waardoor ik zelfs geen zin heb om te werken
Mij een beetje bang maken he!quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Grapje hoor heb gewoon weer een slokje genomen
mja ik ga wel ff flesje cola halenquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Join the club
bakkie koffie dan maar?
mja op dit moment heb ik strijd moeten staken om per 1 jan weg te gaanquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hmm als het zo erg is is het maar goed dat je de finishlijn in zicht hebt
Vast een gezellig sfeertje daarquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja op dit moment heb ik strijd moeten staken om per 1 jan weg te gaan
mn werk heeft advocaat op mn dak gestuurd
Iets met bepaalde tijd contract
Nu welquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb zin in het weekend! (had je dat al gelezen in je fotoboek?)
Jaaaa ik!quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Nu wel![]()
Noodles op
Wie wil vanavond voor mij werken?
heerlijkquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Vast een gezellig sfeertje daar
Misschien kiezen je collega's wel voor jouw kant.. staken, demonstreren en rellen!quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heerlijk
en nu gewoon zo duf zijn dat ik beneden in de lift stap. op de knop van B druk ..... om vervolgens op 6 te drukken als ik op 2 moet zijn
maar jah, alleen de PZ en mn leidinggevende weten de affaire,
"collegas weten nog van niks"
Tss jij kent mijn werk nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:17 schreef lynda het volgende:
[..]
I dare you![]()
Na half uur topdrukte ren je weg ben ik bang
4 borden heb ik ooit geleerdquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Kan je met 6 borden tegelijk lopen en 8 bestellingen onthouden?
de paar die ik het al verteld heb (collegas zijn allemaal vrouwlijkquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Misschien kiezen je collega's wel voor jouw kant.. staken, demonstreren en rellen!
4 borden red je hier vaak niet.. dan blijf je heen en weer lopenquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
4 borden heb ik ooit geleerd
8 bestellingen denk ik niet![]()
ok sorry, ik ken jouw werk ook niet
damn, we hebben er hier veeeel meer en dat gaat al helemaal misquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de paar die ik het al verteld heb (collegas zijn allemaal vrouwlijkdus dat is wel jammer dat ik hier weg ga
) die vonden het super dat ik andere baan had gevodnen.
ze steunde me wel gelijk enzo. Hun zagen namelijk al lang dat het niet uit te houden was. (enige icter over 20 vestigingen
moet je hier na gaan :pquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
damn, we hebben er hier veeeel meer en dat gaat al helemaal mis
sja, met zo'n instelling hou je het niet heel lang uit volgens mij..quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moet je hier na gaan :p
we zitten door heel het land
dus jah. gigantische teringzooi die je niet in je 1tje kunt oplossen ...
maar bedrijf is:
geld ontvangen: Staat de vrachtwagen al klaar om het geld in te laden
geld uitgeven: rennen ze hard weg ....
dus het mag geen drol kosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |