Dan moet je doorposten ja!quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
gaat trouwens nog best langzaam, 20 minuten per pagina, in de stage SC reeks deden we wel eens 40 minuten over een topic
voor mij ben je gewoon kuno van dijk hoorquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ga dichterbij haar wonen, en Mevrouw Feikens (van dijk) woont dan 2 minuutjes lopen van me vandaan
Uhhhh... een miljoen, nieuwe schoenen, uhhhh... die mooie ring die ik vorige week zag!quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:40 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Én een muts. Wat wil je nog meer
ik ben eten aan het maken k kan niet alles te gelijk ja!quote:
Als je die spullen niet had gezien wilde je ze ook niet. Dus.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:44 schreef Seventees het volgende:
[..]
Uhhhh... een miljoen, nieuwe schoenen, uhhhh... die mooie ring die ik vorige week zag!
Genoeg te willen
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:47 schreef Bellerophon het volgende:
Aan al het mooie komt een einde, mensen... ik ga weekend vieren!!![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:47 schreef Bellerophon het volgende:
Thnx! Jij ookquote:
Geniet ervanquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:47 schreef Bellerophon het volgende:
Ik moet nog 2, uur (niets doen ....)quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:47 schreef Bellerophon het volgende:
is nog steeds het zelfde haar hoorquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:57 schreef lynda het volgende:
En ik weet niet WAT me kapper gedaan heeft maar ik heb opeens krullen!
IK WIL ME HAAR TERUGGGGGGGGGGGGG
ik 2.5quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet nog 2, uur (niets doen ....)![]()
Prettig weekend!
Mis alleen heel veel centimersquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
is nog steeds het zelfde haar hooren krullen zijn vast heel mooi
ik ook, vandaar die comma, maar mijn "5" werk vaak niet op mijn toetsenbordquote:
je 't' ook niet?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik ook, vandaar die comma, maar mijn "5" werk vaak niet op mijn toetsenbord
inderdaad! Daarom verheug ik me zo op mijn nieuwe toetsenbord!quote:
owja, gaaf dingquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
inderdaad! Daarom verheug ik me zo op mijn nieuwe toetsenbord!
Inderdaad, als hij bevalt koop ik hem voor mezelf ook!quote:
dat nog net niet.. al kan ik wel ff gaan slapen.. goed idee van jequote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmmmmmmmmm .....
*denkt verkeerde dingen....*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |