Zelfs ik ben er vrolijker op geworden vandaag!quote:
* Dr.Droxz zegt BOE!quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:22 schreef lynda het volgende:
Ik heb de hik GRR
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:25 schreef Dylanesque het volgende:
Zitten ik en Friday hier nou nog alleen met D en L op het ongemakkelijke punt F?? Da's nog eens G! I W O E V!
Nee we zitten op punt Aquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:25 schreef Dylanesque het volgende:
Zitten ik en Friday hier nou nog alleen met D en L op het ongemakkelijke punt F?? Da's nog eens G! I W O E V!
Willekeurige letter (misschien Fok, misschien Forum), ongemakkelijk door tussen 2 lovebirds gekneld te zittenquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
op het ongemakkelijke punt F
Die snap ik niet?!
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
zo daar ben ik weer:D inmiddels thuis
Hey we gedragen ons heel erg netjes en goedquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:28 schreef Dylanesque het volgende:![]()
[..]
Willekeurige letter (misschien Fok, misschien Forum), ongemakkelijk door tussen 2 lovebirds gekneld te zitten
Hier wel jaquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:29 schreef lynda het volgende:
[..]
Hey we gedragen ons heel erg netjes en goed
nuttigste wat er tot nu toe is gebeurt hier vandaagquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:31 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ff de NS flink afgezeken, werd opgebeld door een chick voor een enquete
dank je welquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nuttigste wat er tot nu toe is gebeurt hier vandaag
Oe die mogen mij ook wel even bellenquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:31 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ff de NS flink afgezeken, werd opgebeld door een chick voor een enquete
mij ook hoor, verveel me doodquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:39 schreef lynda het volgende:
[..]
Oe die mogen mij ook wel even bellen![]()
Droxzzzzzzzzzzz ben je nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |