Samen werken ook goed?quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Nu wel![]()
Noodles op
Wie wil vanavond voor mij werken?
Ja natuurlijk, ik ben er weer hequote:Op vrijdag 7 december 2007 17:03 schreef Dylanesque het volgende:
Ja alleen stagneert t nu een beetje
Ik zag het al jaquote:
Denk dat er dan weinig van "werken" komtquote:
whahahaha als ik dat zou zien dan zou ik echt in een deuk liggenquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:34 schreef WhiteLightning het volgende:
en hop!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wil je dual corequote:Op vrijdag 7 december 2007 19:48 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou, ik heb ook maar weer eens wat spullen besteld om m'n pc compleet te maken
Intel Core 2 Duo E6750, 2x2.66GHz 4mb, 1333MHz FSB
Asus P5K mobo
2 GB Kingstom dual channel PC6400, 800MHz
Asus GeForce 8600GT 512MB DDR3 (Okee, niet de snelste, maar ik game er toch niet mee)
Ennn een nieuwe Zalman 460w voeding
Dude, da's maar een goedkoop CPU'tje hoor, extreme prestaties zal hij niet leveren. Ik heb hem dan ook gekozen omdat ie relatief zuinig is, niet extreem veel warmte produceert en dus ook geen bijzondere koeling nodig heeft. Was iets van 150 euro dacht ik. Met de tijd zet ik wel een grotere cooler op die minder toeren hoeft te draaien, dan is ie nog wat stiller. Als ik zware prestaties wilde had ik liever voor een Q9450 gekozen. Quad-core met 12mb cachequote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 03:52 schreef Dylanesque het volgende:
wwwhuu
wii sports?quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:05 schreef draculettetje het volgende:
goeie smogguhs
gister heb ik weer mn record van golven verbroken! -2
ook bowlen in opgaande lijn 155, ja ja richting de 300 ha ha
whahaquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz heeft sinds gisteren ook een Wii![]()
*roepts iets met spierpijn ....*
uhquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahagoed zo
dronken mario spelen , en dan 13 sterren halen , is ook wat
[ afbeelding ]
![]()
Btw Bellerophon ik heb je geadd![]()
mijn wii-nr 1114-8541-0038-7989
luitjes wat is jullie nr allemaal ?
Van de kerstboom optuigen?quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:46 schreef Seventees het volgende:
De kerstboom pronkt in de huiskamer!
En ik ben doodmoe
wii msg board/ create msg/adress bookquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh![]()
moet dat ding nog via WIFI aansluiten, doe ik zo even ..
Daarna even kijken waar ik dat nummer kan vinden
8013-0563-7525-4853quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wii msg board/ create msg/adress book
Nope, sorry heb ik niet gezien.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
en natuurlijk hebben de Oppermachtige duitsers gister het Handball gewonnen!Iemand nog gekeken op tv? de duitse supporters groep nog op tv geweest? daar stond ik namelijk ook tussen!
je moet mij ook toevoegen , anders werkt het nietquote:
neequote:Op zaterdag 8 december 2007 15:56 schreef Friday12 het volgende:
is er nog iemand?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
beetje om 4 uur snachts spammen heh ?
geprobeerd, maar hij zegt dat jen ummer niet klopt ofzoquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet mij ook toevoegen , anders werkt het niet
Peter Aerts is mijn held, nog steeds!quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
damn, gemistpeter aerts gaat ook al weer een tijdje mee zeg
Wat voor jurk als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:03 schreef draculettetje het volgende:
ik heb mijn wii nog niet op internet hoe doe je dat enzo ben een beetje blond
ik heb ook nog steeds spierpijn van de wii
vanmiddag mijn jurk besteld, ik = happy!
mijn trouwjurk!quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat voor jurk als ik vragen mag?![]()
ergens in de instellingen kan je kiezen voor "internet instellingen" ..
en daar kan je dan je eigen WIFI (draadloze) verbinding kiezen (van je eigen thuis internet).
Heb hem pas 1 dag, dus zelf ik weer er waarschijnlijk nog veel minder van
Kijk eens aan!quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mijn trouwjurk!
ow ik heb nog geen draadloos... over een week of 4 wel weer als het goed is....
ik had ooit wel draadloos, totdat orange besloot moeilijk te doenquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk eens aan!![]()
p.s
kan alleen draadloos dacht ik ..
zit geen netwerkaansluiting op ofzo
Ik heb echt geen idee?!quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik had ooit wel draadloos, totdat orange besloot moeilijk te doen
maar ja ik heb nu nog steeds internet terwijl ik het niet behoor te hebben dus ik mag nie meer klagen
kan je dan trouwens ook samen spelen?
het internetkanaal moet je downloaden voor 500 puntenquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee?!
Je moet er ook op kunnen internetten, moe hoe? mijn ook nog steeds een raadsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |