Net even geboxt, wat balletjes weggeslagenquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:20 schreef draculettetje het volgende:
hihi leuk he zo'n wii!
heb je ook al meer spellen?
wii-motequote:Op zaterdag 8 december 2007 18:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net even geboxt, wat balletjes weggeslagen![]()
Heb alleen nog Wii sports, en heb maar 1 zo een "controller"
En een "nun chuck" of what ever, ik noem het dus gewoon een controllerquote:
zeg dat dan meteen stomme handleidingquote:* Je kunt het internetkanaal downloaden in het Wii-winkelkanaal.
toen was dat kanaal er niet je moet eerst die punten kopen hequote:Op zaterdag 8 december 2007 19:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
DAMN:
[..]
zeg dat dan meteen stomme handleiding![]()
Weet ik veel dat ik dat moest kopen, en of waar ik dat moest doen hahahahquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
toen was dat kanaal er niet je moet eerst die punten kopen he
ik ookquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weet ik veel dat ik dat moest kopen, en of waar ik dat moest doen hahahah
kwa Wii ben ik een noob he!
ik ook, maar jij was eerder (heb nog andere dingen te doen buiten fok/msn/teamspeak om)quote:
Het is dat mijn pols de laatste tijd zo een pijn doet, had anders ook wel mee kunnen komenquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:34 schreef Dylanesque het volgende:
001. 236 Dylanesque
003. 161 Bellerophon
004. 147 WhiteLightning
lekkerquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:34 schreef Dylanesque het volgende:
001. 236 Dylanesque
003. 161 Bellerophon
004. 147 WhiteLightning
ik doe tegenwoordig aardig mn best...... maar nog niksquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:34 schreef Dylanesque het volgende:
001. 236 Dylanesque
003. 161 Bellerophon
004. 147 WhiteLightning
Idd, kouhoud. En die #$@# verwarming wil maar niet warm woren, heb m nu op 5 staan. Al een halfuur lang...quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:54 schreef draculettetje het volgende:
ow ik heb mn wii 2de hands dus ik ga er maar vanuit even dat ze dat al hebben gedaan
net even boodschapjes gehaald, wat is het kouhoud!
Je staat gewoon op 1quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:34 schreef Dylanesque het volgende:
001. 236 Dylanesque
003. 161 Bellerophon
004. 147 WhiteLightning
Huilen... juichen... Hmm... moeilijke keuzequote:Op zaterdag 8 december 2007 19:34 schreef Dylanesque het volgende:
001. 236 Dylanesque
003. 161 Bellerophon
004. 147 WhiteLightning
Het is hier ook koel. Ik heb de muziek hard en de strijkbout heet gezetquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:57 schreef draculettetje het volgende:
gelukkig doet het kacheltje hier het nu goed
vorig jaar deed de cv het niet meer (op mn verjaardag nog wel) niet meer
hebben we met een gaskacheltje binnen gezeten.....
de strijkboutquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:17 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het is hier ook koel. Ik heb de muziek hard en de strijkbout heet gezet
Eet smakelijk!
Huilen van blijdschap?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:17 schreef Seventees het volgende:
[..]
Huilen... juichen... Hmm... moeilijke keuze
of lachen van bedroevenisquote:
Heb de zenuwen zeg maar, kan bijna niet stilzitten, zit vol energie ....quote:
Ik zit te vol energie man,quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of lachen van bedroevenis![]()
verdomme droxz die kutwiinog steeds geen berichtje
COD4 kopen, nu!quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Het gaat ook maar door hier...
Eindelijk, m'n nieuwe pc draait
Ga jij lekker op gare gecrackte servers spelenquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz heeft sinds gisteren ook een Wii![]()
*roepts iets met spierpijn ....*
en een berichtquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zit te vol energie man,
zal gelijk even kijken of hij het nu wel doet ..
p.s
wat is dat met dat blauwe licht uit die wii?
er komt bij mij helemaal geen blauw ligt uit, krijg je dat alleen als er een update is ofzo?
Mooi filmpjequote:Op zaterdag 8 december 2007 21:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb de zenuwen zeg maar, kan bijna niet stilzitten, zit vol energie ....
Voor de mensen die niet weten wat K1 is, dit is nou 1 van de beste van de wereld!
Peter AAAAAAAAAAAAAerts!
Morgen heb ik nergens last meer van hoorquote:
Okquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga jij lekker op gare gecrackte servers spelen
oops, Lynda houd me bezigquote:
Geef een gil als je gaat gamen, even je aars kickenquote:
Vanavond niet, ga zo weg... Feestje verderop hier in de duinen in zo'n oud scoutinggebouw. Tientje entree, onbeperkt zuipenquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geef een gil als je gaat gamen, even je aars kicken
Heb al erg veel van dit soort filmpjes gezien ...quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mooi filmpje
http://nl.youtube.com/watch?v=4F-5Wpo9oBM
check die ook
Kijk, dat is nou 1000!quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vanavond niet, ga zo weg... Feestje verderop hier in de duinen in zo'n oud scoutinggebouw. Tientje entree, onbeperkt zuipen
Ga mij een beetje de schuld gevenquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
oops, Lynda houd me bezig![]()
ik ga gelijk kijken!
gaan we morgen samen "wii'en"quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:19 schreef lynda het volgende:
[..]
Ga mij een beetje de schuld geven![]()
Stelletje wii verslaafde!!!!!!!!!
Vond gister het ernaar kijken al genoegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:27 schreef lynda het volgende:
[..]
Vond gister het ernaar kijken al genoeg
ja lekker makkelijk. als je nou had meegedaan, had droxz niet zon spierpijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
het duurt even voor je accepted bent hequote:Op zaterdag 8 december 2007 21:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of lachen van bedroevenis![]()
verdomme droxz die kutwiinog steeds geen berichtje
ja uren ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het duurt even voor je accepted bent he
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:27 schreef lynda het volgende:
[..]
Vond gister het ernaar kijken al genoeg
Ik denk, die Lynda snapt mij hint welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Net nog maar een keer je code toegevoegt, hij zegt weer iets van "geaacepteerd" ofzoquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik denk, die Lynda snapt mij hint wel
Jij die van mij blijkbaar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou het voortaan lekker vaag hier anders komen er weer spuitelfjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |