Ik had nog een erg lang gesprek met diegene waarmee ik naa het optreden van Apocalyptica aanstaande vrijdag zou gaan. Dat was niet erg leuk enzo. Gezeur en dergelijke. Maar heb uiteindelijk besloten niet te gaan en proberen mn kaartje te verkopen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je had toch optijd je msn afgesloten, ben bang dat je niet kon slapen ...
Maar ... je bakje thee staat al te wachten hoor!
Dan pak ik er nog een bakkie koffie bij, 4cmB ook nog een bakkie koffie?quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik had nog een erg lang gesprek met diegene waarmee ik naa het optreden van Apocalyptica aanstaande vrijdag zou gaan. Dat was niet erg leuk enzo. Gezeur en dergelijke. Maar heb uiteindelijk besloten niet te gaan en proberen mn kaartje te verkopen.
Vanochtend weer met barstende koppijn en erg drukkende pijn achter mn ogen opgestaan.![]()
Lekker kopje thee
Lekkerquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan pak ik er nog een bakkie koffie bij, 4cmB ook nog een bakkie koffie?
Buiten lachen, natuurlijk wel even stemmen he!quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
de geheime aanbidder van diertjuh... ik moest lachen
heb er helemaal geen 1quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
de geheime aanbidder van diertjuh... ik moest lachen
Ik ga voor smokez!quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Buiten lachen, natuurlijk wel even stemmen he!
Lynda staat nog steeds bovenaanquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ga voor smokez!
* Bellerophon klikt
Ik ga ook niet zeggen wie het wel is. Dat heeft zo een redenquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja daaag, daar geloven wij natuurlijk helemaal niks van he
Por que?quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ga ook niet zeggen wie het wel is. Dat heeft zo een reden
quote:
Dat dusquote:
Nee, mijn qoute's bleven er ook gewoon in staanquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:34 schreef Sm0keZ het volgende:
Nah, die poll staat ook al 3 topics in de OP. Droxz, kun je hem weer verwijderen voordat ik helemaal bovenaan sta?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, mijn qoute's bleven er ook gewoon in staan![]()
En zo komt er om de drie weken iets totaals anders te staan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, mijn qoute's bleven er ook gewoon in staan![]()
Frans was nooit m'n sterkste kant, had ook geen zin om het op te zoekenquote:
Wat zal het de volgende keer worden?quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En zo komt er om de drie weken iets totaals anders te staan?
Ik wil wel weer wat leuke texten plaatsen hoor, maar dan wil ik jullie niet horen dat het weer over Lynda gaatquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat zal het de volgende keer worden?
Huur een kamerquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik wil wel weer wat leuke texten plaatsen hoor, maar dan wil ik jullie niet horen dat het weer over Lynda gaat
succes met de reis, en tot straks!quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:41 schreef draculettetje het volgende:
hey ik ga onderweg naar het werk ben ik jullie kwijt
gelukkig zo weer gevonden
nu ik hier ben heb ik ineens geen zin meer terwijl er toch een hoop werk op me ligt te wachten!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]Koop een huis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spaansquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Frans was nooit m'n sterkste kant, had ook geen zin om het op te zoeken
Verder dan 'je ne parle pas Francais' kom ik meestal niet
Tjah wie weet, ben nu al benieuwdquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat zal het de volgende keer worden?
Ej ik werk voor .. uh .. dat bedrijf waar jij ook voor heb gewerkt ja ... dat zegt genoegquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]Samenwoon plannen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huisje - boompje - beestje?[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Zo snel? dat nou ook weer niet, maar je moet wel naar de toekomst kijken toch?quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Samenwoon plannen?
Huisje - boompje - beestje?
Zo, daar werk je inmiddels ook best lang dan..!quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej ik werk voor .. uh .. dat bedrijf waar jij ook voor heb gewerkt ja ... dat zegt genoeg![]()
Dus het zal huren worden toch "L" ?
Je moeder, díe moet naar de toekomst kijken!quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo snel? dat nou ook weer niet, maar je moet wel naar de toekomst kijken toch?
Dat kan alleen als Friday12 nog slaapt, ik durf te wedden dat hij nú al bezig is om deel 77 te openenquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
volgende keer open ik gewoon zelf gooi die poll er dan uit.
Ghehehequote:Op dinsdag 4 december 2007 08:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Cuidado puto, te pego duro idiota!
M'n Spaans is zelfs beter dan m'n Frans vrees ik
En of! Nog 1,5 jaar,en dan samenwonenquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo snel? dat nou ook weer niet, maar je moet wel naar de toekomst kijken toch?
Iets met een leven hebben buiten Fok om...quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat kan alleen als Friday12 nog slaapt, ik durf te wedden dat hij nú al bezig is om deel 77 te openen
Nee 1quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo, daar werk je inmiddels ook best lang dan..!
En, inmiddels al Support Engineer 3?
en de daaropvolgende staan ook al allemaal klaar in een txt filequote:Op dinsdag 4 december 2007 08:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat kan alleen als Friday12 nog slaapt, ik durf te wedden dat hij nú al bezig is om deel 77 te openen
als iedereen het wil haal ik hem wel weg hoor ...quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
volgende keer open ik gewoon zelf gooi die poll er dan uit.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
als iedereen het wil haal ik hem wel weg hoor ...
Ah joh, alles op z'n tijd, werk is ook niet allesquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee 1![]()
Door die burn out shit, en wat andere grote privezaken is het allemaal niet zo lekker gegaan dit jaar.
Had gisteren mijn eindejaarsgesprek, alsnog salarisverhoging gehad, ookal heb ik geen papieren gehaald dit jaar(3.9 jaar nu ongeveer)
het is een diehard GRTDOJWquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
en de daaropvolgende staan ook al allemaal klaar in een txt file
Je hebt Beatallica toch wel meegenomen naar je werk he? Als je daar niet vrolijk van wordt ben ik bang dat er weinig andere dingen zijn die wel gaan werken..quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]
heb gewoon niet zo'n tof humeur vandaag. Laat anders nog maar even staan dan
Hoeft nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
als iedereen het wil haal ik hem wel weg hoor ...
nope niet gedaan. Er is hier ook totaal geen muziek enzoquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je hebt Beatallica toch wel meegenomen naar je werk he? Als je daar niet vrolijk van wordt ben ik bang dat er weinig andere dingen zijn die wel gaan werken..
Saaiquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nope niet gedaan. Er is hier ook totaal geen muziek enzo
quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:16 schreef draculettetje het volgende:
voor de verandering hou ik jullie weer eens niet bij
sorry diertjuh!quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]
heb gewoon niet zo'n tof humeur vandaag. Laat anders nog maar even staan dan
Zo snel gaat het vandaag niet volgens mij ..quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:16 schreef draculettetje het volgende:
voor de verandering hou ik jullie weer eens niet bij
quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sorry diertjuh!
* Dr.Droxz geeft diertje een lekker bakje thee met een koekje, en zet rustige muziek op
Denk maar de mooie luchtfoto's, misschien dat er dan een kleine glimlach komtquote:
goede morgen! Sorry voor gisterenquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:29 schreef lynda het volgende:
Moguh
heb je vanochtend toch al goed gemaaktquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goede morgen! Sorry voor gisteren
Maar het gevoel... je ken het wel... beter 1 keer te veel, dan 1 keer te weinigquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:35 schreef lynda het volgende:
[..]
heb je vanochtend toch al goed gemaakt![]()
* Bellerophon Is aan het visualiseren...quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:35 schreef lynda het volgende:
[..]
heb je vanochtend toch al goed gemaakt![]()
Daar heb je een eigen vriendin voor jaquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
* Bellerophon Is aan het visualiseren...![]()
Hmmquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar heb je een eigen vriendin voor ja
Ik kan dat altijd heel erg snelquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:45 schreef draculettetje het volgende:
ha een lekker koppie thee danke wel Dr Droxz
ik heb nu echt genoeg cijfertjes gezien, dit werk is echt niks voor mij
ow jee een bellerophon die aan het visualiseren is komt vast niet meer aan het werk
Is niet nodig hoor Bellerquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
* Bellerophon Is aan het visualiseren...![]()
En je blijft nu wel posten ja!quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:45 schreef draculettetje het volgende:
ow jee een bellerophon die aan het visualiseren is komt vast niet meer aan het werk
Tjah ben volgens mij drie delen afwezig geweest?quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:46 schreef lynda het volgende:
[..]
Is niet nodig hoor BellerStaat uitgebreid in het vorige topic wat er 's ochtends gebeurd
en die kwam erquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Denk maar de mooie luchtfoto's, misschien dat er dan een kleine glimlach komt
Beter oplettenquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah ben volgens mij drie delen afwezig geweest?
Had het druk dit weekendquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Beter oplettenAltijd even de roddels snel terug lezen
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:45 schreef draculettetje het volgende:
uitegebreid, maar niet alles, laten we het daar op houdenquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:46 schreef lynda het volgende:
[..]
Is niet nodig hoor BellerStaat uitgebreid in het vorige topic wat er 's ochtends gebeurd
Bwehehe, maar even serieus... hebben jullie nou iets?quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uitegebreid, maar niet alles, laten we het daar op houden
Trek je eigen conclusie's maarquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwehehe, maar even serieus... hebben jullie nou iets?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
Dat had ik al een tijdje geleden gedaanquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:01 schreef lynda het volgende:
[..]
Huur een kamerquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:11 schreef lynda het volgende:
even uurtje weg! Anders red ik nooooooit me dingen af vandaag!
Hear Hearquote:
zou ik dan als enige zonder gekwijl je succes wensen......quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:11 schreef lynda het volgende:
even uurtje weg! Anders red ik nooooooit me dingen af vandaag!
quote:
Anders ik wel... ben al de hele ochtend pc's aan het leeghalenquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:33 schreef diertjuh het volgende:
kwil naar huis enzo!
Ik ook!quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:33 schreef diertjuh het volgende:
kwil naar huis enzo!
quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]doen we! (over een tijd.... )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
p.s
Ik heb echt geen zin meer, en weer blijft Seventees eigenlijk?
* Dr.Droxz zet mangothee neer ...
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
Ah, housewarming party anyone?quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
doen we! (over een tijd.... )![]()
p.s
En als het je niet bevalt de cijfertjes, dan ga je ons toch weer lastig vallen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zou ik dan als enige zonder gekwijl je succes wensen......
zo weer aan mn cijfertjes
Mocht het zover komen, is iedereen van hier natuurlijk welkom!quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, housewarming party anyone?
* Sm0keZ drinkt Seventees thee alvast op.
Droxz zet wel nieuwe voor je!
quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En als het je niet bevalt de cijfertjes, dan ga je ons toch weer lastig vallen?
Gekwijl?!!?
Ah, doe dan maar koffiequote:Op dinsdag 4 december 2007 10:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mocht het zover komen, is iedereen van hier natuurlijk welkom!
ej smokiz, je kan het ook gewoon vragen hoor
Zo erg dan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hahahahaah doe ik ook wel want ik wordt er echt gek van!
Denk ik weer eens wat nuttigs te doen...quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:59 schreef diertjuh het volgende:
ik zoek voor- en nadelen van een lijnorganisatie. Iemand?
niet meer nodig
Dankjewelquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Denk ik weer eens wat nuttigs te doen...
He, waar bleef je nou? Nu moest Droxz het nieuwe topic openen!quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:12 schreef Friday12 het volgende:
mogguhword ik om 9 uur uit me nest gebeld
![]()
en goed jullie zijn weer aan het spamme
yep ben er al een week of 3 mee bezig, allemaal formulieren die in excel zijn gevuld moeten worden omgerekend voor min per week.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo erg dan?
Vervelend zeg, bakkie doen dan maar?
Mijn eerste nog wel ja!quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
He, waar bleef je nou? Nu moest Droxz het nieuwe topic openen!
9 uur? dan zijn de meeste hier al 3 uur wakker hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:12 schreef Friday12 het volgende:
mogguhword ik om 9 uur uit me nest gebeld
![]()
en goed jullie zijn weer aan het spamme
in men bedquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
He, waar bleef je nou? Nu moest Droxz het nieuwe topic openen!
Zwak excuus om weer even achter de pc weg te zijnquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep ben er al een week of 3 mee bezig, allemaal formulieren die in excel zijn gevuld moeten worden omgerekend voor min per week.
van al die bakkies thee moet ik nu toch ook echt even plasze
De laatste van het seizoenquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
in men bed
zit nu laatste heroes te kijken
yep helemaal alleen......quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zwak excuus om weer even achter de pc weg te zijnVeel water drinken helpt ook
![]()
En jij bent de enige die dat werk doet?
Soms heb ik ze welquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep helemaal alleen......![]()
ik ga gewooon kannnen met water leeg drinken, goed plan
Hmm beetje jammer, nog even ophouden dusquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:36 schreef draculettetje het volgende:
verdorie ik mag nie plasze omdat deelnemer naar afzondering moet grrrrr
Echt? dus ep 11 is de allerlaatste?quote:
Crisis oplossenquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
doen we! (over een tijd.... )![]()
p.s
thee?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:41 schreef lynda het volgende:
Taak 1 is af!
Taak 2 is voor 3/4 af!
Taak 3 heeft overeenkomsten met taak 2 dus schiet ook lekker op
En taak 4 kan de hele week nog gemaakt worden, heeft totaal geen haast
En het beste nieuws is nog wel dat ik HEERLIJK!!! alleen op de zaak zit dus me eigen muziek op en werken maar! Zonder dat er elke keer een of andere zeikerd tussen komt schreeuwen
* lynda ziet het qua werkzaamheden vandaag weer een beetje zitten
Vanavond meteen kijkenquote:
Mijn verjaardagquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:42 schreef B.. het volgende:
Prison break gaat ook nog even duren... (14-01-08)
Gelukkig ben ik nog maar bij seizoen 3 met 24, dus ik kan nog even vooruit
peter is wel coolquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vanavond meteen kijken![]()
Bedoel de aflevering van verleden week was al geweldig
Zeker, alleen de Bad Guy Peter uit het eerste seizoen (tegen het einde aan) die was wel wat 'kewler'quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeker, alleen de Bad Guy Peter uit het eerste seizoen (tegen het einde aan) die was wel wat 'kewler'
Heel goed!quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:48 schreef draculettetje het volgende:
ik heb nog steeds het goede voornemen die series te gaan kijken
Heroes moet je gaan kijkenquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:48 schreef draculettetje het volgende:
ik heb nog steeds het goede voornemen die series te gaan kijken
Sssshtquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zo is hij ook in het einde van seizoen 2
quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zo is hij ook in het einde van seizoen 2
Lost was tot halverwege seizoen 2 goed te doen, maar daarna werd het zo ongeloofwaardig dat ik gestopt ben met kijken.quote:
maakt niet uitquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Lost was tot halverwege seizoen 2 goed te doen, maar daarna werd het zo ongeloofwaardig dat ik gestopt ben met kijken.
Welk spel?!? En jij hebt een Wii?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:58 schreef draculettetje het volgende:
yeah lunch pauze en daarna nog maar 20 min
helaas kan ik jullie dan niet meer volgen aangezien ik met mn schoonvader ga wii'en
Jawel hij is wel leuk, alleen dat mokkel van hem... ugh...quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:05 schreef Friday12 het volgende:
sylar gaat ook nooit dood hehij had vind ik al niet eens in season 2 moeten zitten
Kijken is wel leuker hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:19 schreef draculettetje het volgende:
hihi volgens mij hoef ik niet meer te kijken maar kan ik hier alles volgen
Is maar een heel klein gedeelte... heb meer spellen hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:23 schreef draculettetje het volgende:
Hey ik heb ff je game collectie gekeken of ik zie maar de helft of je hebt nog geen wii spellen....
Dan pas?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:20 schreef lynda het volgende:
Lalalalalalaaaaaaaaaaaaaaa
Nog 2,5 uur en dan gewoon vrij vrij vrij vrij vrij vrijjjjjjjjj![]()
![]()
Zegt hij die 4 uur eerder begonnen was en morgen en overmorgen EN overovermorgen nog moet werkenquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan pas?
Tegen die tijd ben ik al thuis!
Ik was net zo vrolijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Zegt hij die 4 uur eerder begonnen was en morgen en overmorgen EN overovermorgen nog moet werken
En bedankt he... god wat verlang ik naar mijn vakantiequote:Op dinsdag 4 december 2007 12:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Zegt hij die 4 uur eerder begonnen was en morgen en overmorgen EN overovermorgen nog moet werken
quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En bedankt he... god wat verlang ik naar mijn vakantie
ik ook heb er alleen niet echt 1 in het vooruitzicht grrrrrquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En bedankt he... god wat verlang ik naar mijn vakantie
Ah, een lotgenoot!quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook heb er alleen niet echt 1 in het vooruitzicht grrrrr
nog een kwartiertje dan lekker geen cijfertjes meer!
ik heb amper iets gezegdquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:19 schreef draculettetje het volgende:
hihi volgens mij hoef ik niet meer te kijken maar kan ik hier alles volgen
zullen we cijfertjes ruilen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, een lotgenoot!
Ik zit ook al de hele dag rapportages e.d. te maken, kan geen cijfertjes meer zien
Nee dankje, mag bijna naar huisquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zullen we cijfertjes ruilen?
Wanneer is de eerste dan?!?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook heb er alleen niet echt 1 in het vooruitzicht grrrrr
nog een kwartiertje dan lekker geen cijfertjes meer!
Gaaaast hou die spoilers nou voor jequote:Op dinsdag 4 december 2007 12:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb amper iets gezegd![]()
maar heroes final ep is cool alleen de mense die dood gaan is niet leuk
dat was allang bekendquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaaaast hou die spoilers nou voor je
Nee, wordt geblokt door de proxy hier, nogal zuur...quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat was allang bekend
kan je youtube dingen bekijken?
jmr anders had je goede kwaliteit streamquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee, wordt geblokt door de proxy hier, nogal zuur...
Kan niet wachten tot seizoen 3 begint
Ghehe komt vanavond welquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jmr anders had je goede kwaliteit stream
ik download niet altijd als ik bv thuis ben dan vind ik wel een goede streamquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ghehe komt vanavond welZet hem meteen aan als ik thuis ben
Duik er vanavond maar weer bovenopquote:
Niet?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik download niet altijd als ik bv thuis ben dan vind ik wel een goede stream
quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Duik er vanavond maar weer bovenop
Dat klinkt zeker heel logisch.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:46 schreef lynda het volgende:
Waarom gaan mensen die voor bedrijf D bellen aan mij (ik werk voor bedrijf A en voor klein deel voor B) om een faxnummer vragen.. Dat weet ik toch niet :|
Zitten met meerdere bedrijven in 1 pand en D is nu doorgeschakeld naar telefoon B
Logisch he
Pap wat meer aan met de dames hier, dan kan jij ook dergelijke dingen zeggen?quote:
Zo kan het nog duidelijker?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Duik er vanavond maar weer bovenop
Vind ik ookquote:
divx web playerquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pap wat meer aan met de dames hier, dan kan jij ook dergelijke dingen zeggen?
Meh... heb het nooit zo op streams, dergelijke series heb ik liever op mijn pc
Een nieuw onderdeel van 'Ter Land, Ter Zee en In de Lucht'; Glij 'em erin?!?quote:
En erg(aanwezig) ben ik niet vandaag, dus daar zal het niet aan liggenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Vind ik ookVooral omdat er continu zo lekker gehapt word door beller
![]()
Alvast voor de volgende 50 topics:
Zoek een kamer
Huur een kamer
Bespring hem/haar
Etc
Nee hoor, trouwens dat was ik niet! Dat was Smokezquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:31 schreef lynda het volgende:
Trouwens.. ik mis WL ook![]()
Beller moet je nu ook zeggen zoek een kamer?
Je bent het wel van spring er maar op etcquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee hoor, trouwens dat was ik niet! Dat was Smokez
ben vrij vandaag.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:31 schreef lynda het volgende:
Trouwens.. ik mis WL ook![]()
Beller moet je nu ook zeggen zoek een kamer?
Jaaaaa 2 min voor ik het poste WL LEEFT!!!!!!!![]()
WAAR HING JIJ UIT![]()
en hop ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Je bent het wel van spring er maar op etcWord beetje eentonig aangezien je het 400x op een dag zegt en dat vrijwel op elke reactie van Droxz of mij
Hahahaquote:
Dat is niet eerlijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben vrij vandaag.ff wat dingen regelen enzo
doe je toch alleen golf ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:37 schreef draculettetje het volgende:
joehoe even stiekum de pjoeter gejat hier, wii wordt aangesloten dus ik heb straks weer spierpijn
en en en jij woensdag tm zondag dan ??quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijkWerken zal je ~O>
Welk spel ga je spelen? Sports? Play?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:37 schreef draculettetje het volgende:
joehoe even stiekum de pjoeter gejat hier, wii wordt aangesloten dus ik heb straks weer spierpijn
Mario is er echt geweldig opquote:
hijs gvd hier overal uitverkocht. (heb natuurlijk niet op internet gekeken)quote:
Door de weeks een dag vrij, geen school/stage/werk ..quote:
Gaan we elkaar gewoon weer missen vandaagquote:
dat wordt een hoge telefoonrekening over de maand decemberquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gaan we elkaar gewoon weer missen vandaag
Het is dat MSN geen rekeningen heeft hahaquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wordt een hoge telefoonrekening over de maand december
Thuis aan stageverslag werkenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en en en jij woensdag tm zondag dan ??
Gelukkig vanochtend nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
Gaan we elkaar gewoon weer missen vandaag
quote:
Hmm zuur man, en Metriod Prime 3 is ook erg leukquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hijs gvd hier overal uitverkocht. (heb natuurlijk niet op internet gekeken)
ben al in vlaardingen, maassluis en naalwijk geweest.
en metroid prime 3 trouwens ook
nog niet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is dat MSN geen rekeningen heeft haha![]()
Maarja, ik moet alleen leren niemand wakker te maken met smsjes
Ik moest lachen, hahahaquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Door de weeks een dag vrij, geen school/stage/werk ..
en nog zeuren dat hij om 9 uur wakker wordt gemaakt
ja ik ga ze nu fucking kopen ben het zatquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm zuur man, en Metriod Prime 3 is ook erg leuk
dat klinkt als zo goed als vrij dusquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Thuis aan stageverslag werken![]()
En morgen voetbalEn donderdag helemaal vrij + kapper, en vrijdag+zaterdagnacht wel gewoon werken
![]()
[..]
Gelukkig vanochtend niet
Mediamarkt? Freerecord?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik ga ze nu fucking kopen ben het zat
weet er iemand waar je dat het goedkoopste kan doen ??
Dat gaat helemaal goedkomen!quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:53 schreef lynda het volgende:
[..]
En morgen voetbalEn donderdag helemaal vrij + kapper, en vrijdag+zaterdagnacht wel gewoon werken
![]()
[..]
Gelukkig vanochtend niet
Werken op een zaterdagnacht... oef, is dat niet vervelend?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:53 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
[..]
Gelukkig vanochtend niet
quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal goedkomen!
Hoe sneller hoe beter, maarja, kan niet eerder weg vandaag.zeg wat hebben jullie allemaal in de trein zitten uitspoken ??? erm.. lege coupe enzo ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Doe het 'pas' 1,5 jaar dus ik weet niet beterquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Werken op een zaterdagnacht... oef, is dat niet vervelend?
Knap hoor, ik zou het niet kunnen. Waar werk je dan? Horeca in het weekend?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:01 schreef lynda het volgende:
[..]
Doe het 'pas' 1,5 jaar dus ik weet niet beter
quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg wat hebben jullie allemaal in de trein zitten uitspoken ??? erm.. lege coupe enzo ?
Jupquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Knap hoor, ik zou het niet kunnen. Waar werk je dan? Horeca in het weekend?
ik moet wachten op een nieuwe stage plekquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Door de weeks een dag vrij, geen school/stage/werk ..
en nog zeuren dat hij om 9 uur wakker wordt gemaakt
I knowquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
Super Mario Galaxy
3-4 weken
Wii | Nintendo | 2007
bol.com prijs: ¤ 49,99
uhm 3-4 weken
hahahaha ik heb hem lekker alquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
Metroid Prime 3 - Corruption
2-3 weken
Wii | Nintendo | 2007
Super Mario Galaxy
3-4 weken
Wii | Nintendo | 2007
uhm 3-4 weken
Dat is ook zo, maar heb je dan niet het gevoel van, ik kan een zaterdagavond niks doen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:04 schreef lynda het volgende:
[..]
JupNormaal donderdag van 18 tot 00, vrijdag van 22 tot 04 en zaterdag van 22 tot 04..
Vrijdag en zaterdag nog opruimen na 4 uur dus rond 6 uur 's ochtends thuis
Of ik nu doelloos in de stad rond hang (wat in Alkmaar geen moer aan meer is sinds 2 jaar) of dronken mensen blij maak EN geld verdien
Actie ondernemen! Zoeken! Of mag je dat niet?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik moet wachten op een nieuwe stage plek
nee die gast is er een aan het regelenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Actie ondernemen! Zoeken! Of mag je dat niet?
Dat je daar zelf geen inspraak in hebt, apart.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee die gast is er een aan het regelen
jahquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat je daar zelf geen inspraak in hebt, apart.
En met die gast, bedoel jij zeker je coordinator daar?
Nee want ik heb de overige avonden ook nog en me voetbal op zondag waar ik eigenlijk 75% van mijn vrienden/kennissengroep wel zie..quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar heb je dan niet het gevoel van, ik kan een zaterdagavond niks doen?
Vind het wel knap van je hoorZou het niet kunnen... en ook niet willen
Zeg het niet vaak, maar ben het met je eenschquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Actie ondernemen! Zoeken! Of mag je dat niet?
Wachten op een nieuwe stage plek.. sorry maar WAT voor opleiding doe je als je daar op moet WACHTEN?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik moet wachten op een nieuwe stage plek
Zie het kan wel... als je maar wiltquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeg het niet vaak, maar ben het met je eensch
Dat geloof ik meteen ja, heb zelf een schoonzusje die ook in de horeca werkte, kreeg ook een behoorlijke hoeveelheid aan fooi.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee want ik heb de overige avonden ook nog en me voetbal op zondag waar ik eigenlijk 75% van mijn vrienden/kennissengroep wel zie..
En veel komen ook wel ff langs als ik aan het werk ben![]()
En niet kunnen is stom.. vooral als je rekening houdt met wat het verdiend
Salaris + 50% van 22 tot 00 uur + 75% na 12 uur + fooi =
Hoop het ook, ik vind het persoonlijk een erg goede winkelquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:14 schreef WhiteLightning het volgende:
ahh dimensionnu hopen dat ie morgen binnenkomt
thx bob
precies ook niets voor mij. al die dronken lui die voor je voeten lopen aargh.. net een braderiequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen ja, heb zelf een schoonzusje die ook in de horeca werkte, kreeg ook een behoorlijke hoeveelheid aan fooi.
Maar het is gewoon niks voor mij denk ik. Kan toch?
Jij bent er ook zo'n 1 die dan geen vrienden aan het maken isquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
precies ook niets voor mij. al die dronken lui die voor je voeten lopen aargh.. net een braderie
delft is hier 20 min vandaanquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoop het ook, ik vind het persoonlijk een erg goede winkel
Zeker omdat ze ook retro spul verkopen
nee, wat dacht je van die vrouwen met dubbele kiinderwagen met 2 naast mekaar, en dan lekker tegen je poten aanrijdenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo'n 1 die dan geen vrienden aan het maken is
Ja ok, dat is ook zo... Maar blijf erbij, om de zoveel tijd met mijn broer op de SNES, Super Mario Kart spelen... geweldigquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
delft is hier 20 min vandaan
maar ik zie het iddmaar retro kan je toch op een emu op de pc spelen ?
de snes had de beste joypads om tegen de muur te smijtenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ok, dat is ook zo... Maar blijf erbij, om de zoveel tijd met mijn broer op de SNES, Super Mario Kart spelen... geweldig
Ik "WIL" genoeg, maarja, of dat van toepassing is, is een 2e.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zie het kan wel... als je maar wilt![]()
Zo'n erg figuur ben ik niet hoor
En je dan ook nog boos aankijken, omdat JIJ niet aan de kant gingquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, wat dacht je van die vrouwen met dubbele kiinderwagen met 2 naast mekaar, en dan lekker tegen je poten aanrijden
voelt dat fijn ??
NEE!
Gaan we aan werkenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik "WIL" genoeg, maarja, of dat van toepassing is, is een 2e.
p.s Lynda heeft gewoon en een stroomstoring .. vandaar
ze er even niet is
Zekers! Niet kapot te krijgen, en wat luchtte het op hequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de snes had de beste joypads om tegen de muur te smijtenvooral bij mario
tja tegenwoordig is het de muis op de glazen tafel.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zekers! Niet kapot te krijgen, en wat luchtte het op he
WL lekker tegen je poten aanrijden = gelijk aan massagequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, wat dacht je van die vrouwen met dubbele kiinderwagen met 2 naast mekaar, en dan lekker tegen je poten aanrijden
voelt dat fijn ??
NEE!
Als mijn proxy het niet blokkeerde had, dan had ik graag gekekenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
weet er iemand wat dit trouwens is ?? kreeg het ineens.
[ afbeelding ]
Ik doe ook wel mijn best, had gisteren alleen een rot dag niet normaal zeg!quote:
ik bedoelde dus dezequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:43 schreef DavyE het volgende:
[..]
WL lekker tegen je poten aanrijden = gelijk aan massage![]()
[ afbeelding ]
geen ideequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
weet er iemand wat dit trouwens is ?? kreeg het ineens.
[ afbeelding ]
idd die dingen zijn pijnlijk vooral als er van die kinderen inzittenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik bedoelde dus deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
valt me nog mee dat ze nog geen stalen wielen hebben![]()
Zoals het hoort he! Volgens mij hoor je het trouwens wel minder, mensen die RSI klachten hebbenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik doe ook wel mijn best, had gisteren alleen een rot dag niet normaal zeg!
gvd pijn in mijn pols ...
ik ga naar leidinggevende, ej, kan ik een ergonomisch toetsenbord krijgen?
uh .. ja... een engelse? ja! geen nederlandse indeling hoor!
laat maar zien wat je wil, gaan we dat regelen ..
Dat noem ik nou een goede chef/baas!
Hoi!quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:50 schreef Dylanesque het volgende:
verdomme jullie gaan hard
En je kan die beste man/vrouw in geen enkele mogelijkheid sturen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:51 schreef Friday12 het volgende:
even duidelijk zijn
IK MAG NIET ZELF ZOEKEN![]()
![]()
valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:50 schreef Dylanesque het volgende:
hij is er al met 1 bezigquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En je kan die beste man/vrouw in geen enkele mogelijkheid sturen?
Hmm ok, vervelend zeg.quote:
jahhhhquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:50 schreef Dylanesque het volgende:
Lekker! Heb er gisteren ook 1 gehad, maar chocolade is altijdquote:
* Friday12 eet zijn letterquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:41 schreef DavyE het volgende:
[..]
DavyE geeft Friday12 de letter F chocolade letter
Ej, mij naam begint met een "F"quote:
Rustig aan hoor diertjuh, * Dr.Droxz geeft diertjuh een bakje theequote:Op dinsdag 4 december 2007 15:53 schreef diertjuh het volgende:
sjonge ik heb verdomme geen zin meer. Alles wordt maar hier lekker neergedumpt en ik kan het doen. Net bezig geweest stuk of 60 brieven vouwen en ik kloten enveloppen stoppen. Ik wou wat voor mn stage ding doen..maar nee daar kom ik niet eens aan toe...godsamme
ik kan niet eens rustig aandoen..kwordt helemaal knetter chacherijnig hier.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Rustig aan hoor diertjuh, * Dr.Droxz geeft diertjuh een bakje thee
ik heb geen kalmeringsmiddelquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ik kan niet eens rustig aandoen..kwordt helemaal knetter chacherijnig hier.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb geen kalmeringsmiddelmaar mischien weet droxz nog wat?
* Dr.Droxz vraagt om diertjuh even bij mij komt zitten .. geeft aan bakje thee,quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb geen kalmeringsmiddelmaar mischien weet droxz nog wat?
nee ik moest al twee dagen achter een kopieermachine staanquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
die ziet er lekker uit![]()
maare iemand nog wat leuks te vertelen?
hahaquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:16 schreef DavyE het volgende:
[..]
nee ik moest al twee dagen achter een kopieermachine staan![]()
rommel kopieren
ok enjoyquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
nee hoor, ben er wel, maar heb gewoon eens wat te doen, iets leuks wel te verstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |