Jawel hij is wel leuk, alleen dat mokkel van hem... ugh...quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:05 schreef Friday12 het volgende:
sylar gaat ook nooit dood hehij had vind ik al niet eens in season 2 moeten zitten
Kijken is wel leuker hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:19 schreef draculettetje het volgende:
hihi volgens mij hoef ik niet meer te kijken maar kan ik hier alles volgen
Is maar een heel klein gedeelte... heb meer spellen hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:23 schreef draculettetje het volgende:
Hey ik heb ff je game collectie gekeken of ik zie maar de helft of je hebt nog geen wii spellen....
Dan pas?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:20 schreef lynda het volgende:
Lalalalalalaaaaaaaaaaaaaaa
Nog 2,5 uur en dan gewoon vrij vrij vrij vrij vrij vrijjjjjjjjj![]()
![]()
Zegt hij die 4 uur eerder begonnen was en morgen en overmorgen EN overovermorgen nog moet werkenquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan pas?
Tegen die tijd ben ik al thuis!
Ik was net zo vrolijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Zegt hij die 4 uur eerder begonnen was en morgen en overmorgen EN overovermorgen nog moet werken
En bedankt he... god wat verlang ik naar mijn vakantiequote:Op dinsdag 4 december 2007 12:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Zegt hij die 4 uur eerder begonnen was en morgen en overmorgen EN overovermorgen nog moet werken
quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En bedankt he... god wat verlang ik naar mijn vakantie
ik ook heb er alleen niet echt 1 in het vooruitzicht grrrrrquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En bedankt he... god wat verlang ik naar mijn vakantie
Ah, een lotgenoot!quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook heb er alleen niet echt 1 in het vooruitzicht grrrrr
nog een kwartiertje dan lekker geen cijfertjes meer!
ik heb amper iets gezegdquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:19 schreef draculettetje het volgende:
hihi volgens mij hoef ik niet meer te kijken maar kan ik hier alles volgen
zullen we cijfertjes ruilen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, een lotgenoot!
Ik zit ook al de hele dag rapportages e.d. te maken, kan geen cijfertjes meer zien
Nee dankje, mag bijna naar huisquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zullen we cijfertjes ruilen?
Wanneer is de eerste dan?!?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook heb er alleen niet echt 1 in het vooruitzicht grrrrr
nog een kwartiertje dan lekker geen cijfertjes meer!
Gaaaast hou die spoilers nou voor jequote:Op dinsdag 4 december 2007 12:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb amper iets gezegd![]()
maar heroes final ep is cool alleen de mense die dood gaan is niet leuk
dat was allang bekendquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaaaast hou die spoilers nou voor je
Nee, wordt geblokt door de proxy hier, nogal zuur...quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat was allang bekend
kan je youtube dingen bekijken?
jmr anders had je goede kwaliteit streamquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee, wordt geblokt door de proxy hier, nogal zuur...
Kan niet wachten tot seizoen 3 begint
Ghehe komt vanavond welquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jmr anders had je goede kwaliteit stream
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |