dat wordt een hoge telefoonrekening over de maand decemberquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gaan we elkaar gewoon weer missen vandaag
Het is dat MSN geen rekeningen heeft hahaquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wordt een hoge telefoonrekening over de maand december
Thuis aan stageverslag werkenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en en en jij woensdag tm zondag dan ??
Gelukkig vanochtend nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
Gaan we elkaar gewoon weer missen vandaag
quote:
Hmm zuur man, en Metriod Prime 3 is ook erg leukquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hijs gvd hier overal uitverkocht. (heb natuurlijk niet op internet gekeken)
ben al in vlaardingen, maassluis en naalwijk geweest.
en metroid prime 3 trouwens ook
nog niet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is dat MSN geen rekeningen heeft haha![]()
Maarja, ik moet alleen leren niemand wakker te maken met smsjes
Ik moest lachen, hahahaquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Door de weeks een dag vrij, geen school/stage/werk ..
en nog zeuren dat hij om 9 uur wakker wordt gemaakt
ja ik ga ze nu fucking kopen ben het zatquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm zuur man, en Metriod Prime 3 is ook erg leuk
dat klinkt als zo goed als vrij dusquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Thuis aan stageverslag werken![]()
En morgen voetbalEn donderdag helemaal vrij + kapper, en vrijdag+zaterdagnacht wel gewoon werken
![]()
[..]
Gelukkig vanochtend niet
Mediamarkt? Freerecord?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik ga ze nu fucking kopen ben het zat
weet er iemand waar je dat het goedkoopste kan doen ??
Dat gaat helemaal goedkomen!quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:53 schreef lynda het volgende:
[..]
En morgen voetbalEn donderdag helemaal vrij + kapper, en vrijdag+zaterdagnacht wel gewoon werken
![]()
[..]
Gelukkig vanochtend niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Werken op een zaterdagnacht... oef, is dat niet vervelend?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:53 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
[..]
Gelukkig vanochtend niet
quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal goedkomen!
Hoe sneller hoe beter, maarja, kan niet eerder weg vandaag.zeg wat hebben jullie allemaal in de trein zitten uitspoken ??? erm.. lege coupe enzo ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Doe het 'pas' 1,5 jaar dus ik weet niet beterquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Werken op een zaterdagnacht... oef, is dat niet vervelend?
Knap hoor, ik zou het niet kunnen. Waar werk je dan? Horeca in het weekend?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:01 schreef lynda het volgende:
[..]
Doe het 'pas' 1,5 jaar dus ik weet niet beter
quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg wat hebben jullie allemaal in de trein zitten uitspoken ??? erm.. lege coupe enzo ?
Jupquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Knap hoor, ik zou het niet kunnen. Waar werk je dan? Horeca in het weekend?
ik moet wachten op een nieuwe stage plekquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Door de weeks een dag vrij, geen school/stage/werk ..
en nog zeuren dat hij om 9 uur wakker wordt gemaakt
I knowquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
Super Mario Galaxy
3-4 weken
Wii | Nintendo | 2007
bol.com prijs: ¤ 49,99
uhm 3-4 weken
hahahaha ik heb hem lekker alquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
Metroid Prime 3 - Corruption
2-3 weken
Wii | Nintendo | 2007
Super Mario Galaxy
3-4 weken
Wii | Nintendo | 2007
uhm 3-4 weken
Dat is ook zo, maar heb je dan niet het gevoel van, ik kan een zaterdagavond niks doen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:04 schreef lynda het volgende:
[..]
JupNormaal donderdag van 18 tot 00, vrijdag van 22 tot 04 en zaterdag van 22 tot 04..
Vrijdag en zaterdag nog opruimen na 4 uur dus rond 6 uur 's ochtends thuis
Of ik nu doelloos in de stad rond hang (wat in Alkmaar geen moer aan meer is sinds 2 jaar) of dronken mensen blij maak EN geld verdien
Actie ondernemen! Zoeken! Of mag je dat niet?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik moet wachten op een nieuwe stage plek
nee die gast is er een aan het regelenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Actie ondernemen! Zoeken! Of mag je dat niet?
Dat je daar zelf geen inspraak in hebt, apart.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee die gast is er een aan het regelen
jahquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat je daar zelf geen inspraak in hebt, apart.
En met die gast, bedoel jij zeker je coordinator daar?
Nee want ik heb de overige avonden ook nog en me voetbal op zondag waar ik eigenlijk 75% van mijn vrienden/kennissengroep wel zie..quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar heb je dan niet het gevoel van, ik kan een zaterdagavond niks doen?
Vind het wel knap van je hoorZou het niet kunnen... en ook niet willen
Zeg het niet vaak, maar ben het met je eenschquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Actie ondernemen! Zoeken! Of mag je dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |