en en en jij woensdag tm zondag dan ??quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijkWerken zal je ~O>
Welk spel ga je spelen? Sports? Play?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:37 schreef draculettetje het volgende:
joehoe even stiekum de pjoeter gejat hier, wii wordt aangesloten dus ik heb straks weer spierpijn
Mario is er echt geweldig opquote:
hijs gvd hier overal uitverkocht. (heb natuurlijk niet op internet gekeken)quote:
Door de weeks een dag vrij, geen school/stage/werk ..quote:
Gaan we elkaar gewoon weer missen vandaagquote:
dat wordt een hoge telefoonrekening over de maand decemberquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gaan we elkaar gewoon weer missen vandaag
Het is dat MSN geen rekeningen heeft hahaquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wordt een hoge telefoonrekening over de maand december
Thuis aan stageverslag werkenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en en en jij woensdag tm zondag dan ??
Gelukkig vanochtend nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
Gaan we elkaar gewoon weer missen vandaag
quote:
Hmm zuur man, en Metriod Prime 3 is ook erg leukquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hijs gvd hier overal uitverkocht. (heb natuurlijk niet op internet gekeken)
ben al in vlaardingen, maassluis en naalwijk geweest.
en metroid prime 3 trouwens ook
nog niet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is dat MSN geen rekeningen heeft haha![]()
Maarja, ik moet alleen leren niemand wakker te maken met smsjes
Ik moest lachen, hahahaquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Door de weeks een dag vrij, geen school/stage/werk ..
en nog zeuren dat hij om 9 uur wakker wordt gemaakt
ja ik ga ze nu fucking kopen ben het zatquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm zuur man, en Metriod Prime 3 is ook erg leuk
dat klinkt als zo goed als vrij dusquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Thuis aan stageverslag werken![]()
En morgen voetbalEn donderdag helemaal vrij + kapper, en vrijdag+zaterdagnacht wel gewoon werken
![]()
[..]
Gelukkig vanochtend niet
Mediamarkt? Freerecord?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik ga ze nu fucking kopen ben het zat
weet er iemand waar je dat het goedkoopste kan doen ??
Dat gaat helemaal goedkomen!quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:53 schreef lynda het volgende:
[..]
En morgen voetbalEn donderdag helemaal vrij + kapper, en vrijdag+zaterdagnacht wel gewoon werken
![]()
[..]
Gelukkig vanochtend niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Werken op een zaterdagnacht... oef, is dat niet vervelend?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:53 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
[..]
Gelukkig vanochtend niet
quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal goedkomen!
Hoe sneller hoe beter, maarja, kan niet eerder weg vandaag.zeg wat hebben jullie allemaal in de trein zitten uitspoken ??? erm.. lege coupe enzo ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Doe het 'pas' 1,5 jaar dus ik weet niet beterquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Werken op een zaterdagnacht... oef, is dat niet vervelend?
Knap hoor, ik zou het niet kunnen. Waar werk je dan? Horeca in het weekend?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:01 schreef lynda het volgende:
[..]
Doe het 'pas' 1,5 jaar dus ik weet niet beter
quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg wat hebben jullie allemaal in de trein zitten uitspoken ??? erm.. lege coupe enzo ?
Jupquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Knap hoor, ik zou het niet kunnen. Waar werk je dan? Horeca in het weekend?
ik moet wachten op een nieuwe stage plekquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Door de weeks een dag vrij, geen school/stage/werk ..
en nog zeuren dat hij om 9 uur wakker wordt gemaakt
I knowquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
Super Mario Galaxy
3-4 weken
Wii | Nintendo | 2007
bol.com prijs: ¤ 49,99
uhm 3-4 weken
hahahaha ik heb hem lekker alquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
Metroid Prime 3 - Corruption
2-3 weken
Wii | Nintendo | 2007
Super Mario Galaxy
3-4 weken
Wii | Nintendo | 2007
uhm 3-4 weken
Dat is ook zo, maar heb je dan niet het gevoel van, ik kan een zaterdagavond niks doen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:04 schreef lynda het volgende:
[..]
JupNormaal donderdag van 18 tot 00, vrijdag van 22 tot 04 en zaterdag van 22 tot 04..
Vrijdag en zaterdag nog opruimen na 4 uur dus rond 6 uur 's ochtends thuis
Of ik nu doelloos in de stad rond hang (wat in Alkmaar geen moer aan meer is sinds 2 jaar) of dronken mensen blij maak EN geld verdien
Actie ondernemen! Zoeken! Of mag je dat niet?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik moet wachten op een nieuwe stage plek
nee die gast is er een aan het regelenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Actie ondernemen! Zoeken! Of mag je dat niet?
Dat je daar zelf geen inspraak in hebt, apart.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee die gast is er een aan het regelen
jahquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat je daar zelf geen inspraak in hebt, apart.
En met die gast, bedoel jij zeker je coordinator daar?
Nee want ik heb de overige avonden ook nog en me voetbal op zondag waar ik eigenlijk 75% van mijn vrienden/kennissengroep wel zie..quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar heb je dan niet het gevoel van, ik kan een zaterdagavond niks doen?
Vind het wel knap van je hoorZou het niet kunnen... en ook niet willen
Zeg het niet vaak, maar ben het met je eenschquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Actie ondernemen! Zoeken! Of mag je dat niet?
Wachten op een nieuwe stage plek.. sorry maar WAT voor opleiding doe je als je daar op moet WACHTEN?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik moet wachten op een nieuwe stage plek
Zie het kan wel... als je maar wiltquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeg het niet vaak, maar ben het met je eensch
Dat geloof ik meteen ja, heb zelf een schoonzusje die ook in de horeca werkte, kreeg ook een behoorlijke hoeveelheid aan fooi.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee want ik heb de overige avonden ook nog en me voetbal op zondag waar ik eigenlijk 75% van mijn vrienden/kennissengroep wel zie..
En veel komen ook wel ff langs als ik aan het werk ben![]()
En niet kunnen is stom.. vooral als je rekening houdt met wat het verdiend
Salaris + 50% van 22 tot 00 uur + 75% na 12 uur + fooi =
Hoop het ook, ik vind het persoonlijk een erg goede winkelquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:14 schreef WhiteLightning het volgende:
ahh dimensionnu hopen dat ie morgen binnenkomt
thx bob
precies ook niets voor mij. al die dronken lui die voor je voeten lopen aargh.. net een braderiequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen ja, heb zelf een schoonzusje die ook in de horeca werkte, kreeg ook een behoorlijke hoeveelheid aan fooi.
Maar het is gewoon niks voor mij denk ik. Kan toch?
Jij bent er ook zo'n 1 die dan geen vrienden aan het maken isquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
precies ook niets voor mij. al die dronken lui die voor je voeten lopen aargh.. net een braderie
delft is hier 20 min vandaanquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoop het ook, ik vind het persoonlijk een erg goede winkel
Zeker omdat ze ook retro spul verkopen
nee, wat dacht je van die vrouwen met dubbele kiinderwagen met 2 naast mekaar, en dan lekker tegen je poten aanrijdenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo'n 1 die dan geen vrienden aan het maken is
Ja ok, dat is ook zo... Maar blijf erbij, om de zoveel tijd met mijn broer op de SNES, Super Mario Kart spelen... geweldigquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
delft is hier 20 min vandaan
maar ik zie het iddmaar retro kan je toch op een emu op de pc spelen ?
de snes had de beste joypads om tegen de muur te smijtenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ok, dat is ook zo... Maar blijf erbij, om de zoveel tijd met mijn broer op de SNES, Super Mario Kart spelen... geweldig
Ik "WIL" genoeg, maarja, of dat van toepassing is, is een 2e.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zie het kan wel... als je maar wilt![]()
Zo'n erg figuur ben ik niet hoor
En je dan ook nog boos aankijken, omdat JIJ niet aan de kant gingquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, wat dacht je van die vrouwen met dubbele kiinderwagen met 2 naast mekaar, en dan lekker tegen je poten aanrijden
voelt dat fijn ??
NEE!
Gaan we aan werkenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik "WIL" genoeg, maarja, of dat van toepassing is, is een 2e.
p.s Lynda heeft gewoon en een stroomstoring .. vandaar
ze er even niet is
Zekers! Niet kapot te krijgen, en wat luchtte het op hequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de snes had de beste joypads om tegen de muur te smijtenvooral bij mario
tja tegenwoordig is het de muis op de glazen tafel.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zekers! Niet kapot te krijgen, en wat luchtte het op he
WL lekker tegen je poten aanrijden = gelijk aan massagequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, wat dacht je van die vrouwen met dubbele kiinderwagen met 2 naast mekaar, en dan lekker tegen je poten aanrijden
voelt dat fijn ??
NEE!
Als mijn proxy het niet blokkeerde had, dan had ik graag gekekenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
weet er iemand wat dit trouwens is ?? kreeg het ineens.
[ afbeelding ]
Ik doe ook wel mijn best, had gisteren alleen een rot dag niet normaal zeg!quote:
ik bedoelde dus dezequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:43 schreef DavyE het volgende:
[..]
WL lekker tegen je poten aanrijden = gelijk aan massage![]()
[ afbeelding ]
geen ideequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
weet er iemand wat dit trouwens is ?? kreeg het ineens.
[ afbeelding ]
idd die dingen zijn pijnlijk vooral als er van die kinderen inzittenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik bedoelde dus deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
valt me nog mee dat ze nog geen stalen wielen hebben![]()
Zoals het hoort he! Volgens mij hoor je het trouwens wel minder, mensen die RSI klachten hebbenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik doe ook wel mijn best, had gisteren alleen een rot dag niet normaal zeg!
gvd pijn in mijn pols ...
ik ga naar leidinggevende, ej, kan ik een ergonomisch toetsenbord krijgen?
uh .. ja... een engelse? ja! geen nederlandse indeling hoor!
laat maar zien wat je wil, gaan we dat regelen ..
Dat noem ik nou een goede chef/baas!
Hoi!quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:50 schreef Dylanesque het volgende:
verdomme jullie gaan hard
En je kan die beste man/vrouw in geen enkele mogelijkheid sturen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:51 schreef Friday12 het volgende:
even duidelijk zijn
IK MAG NIET ZELF ZOEKEN![]()
![]()
valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:50 schreef Dylanesque het volgende:
hij is er al met 1 bezigquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En je kan die beste man/vrouw in geen enkele mogelijkheid sturen?
Hmm ok, vervelend zeg.quote:
jahhhhquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:50 schreef Dylanesque het volgende:
Lekker! Heb er gisteren ook 1 gehad, maar chocolade is altijdquote:
* Friday12 eet zijn letterquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:41 schreef DavyE het volgende:
[..]
DavyE geeft Friday12 de letter F chocolade letter
Ej, mij naam begint met een "F"quote:
Rustig aan hoor diertjuh, * Dr.Droxz geeft diertjuh een bakje theequote:Op dinsdag 4 december 2007 15:53 schreef diertjuh het volgende:
sjonge ik heb verdomme geen zin meer. Alles wordt maar hier lekker neergedumpt en ik kan het doen. Net bezig geweest stuk of 60 brieven vouwen en ik kloten enveloppen stoppen. Ik wou wat voor mn stage ding doen..maar nee daar kom ik niet eens aan toe...godsamme
ik kan niet eens rustig aandoen..kwordt helemaal knetter chacherijnig hier.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Rustig aan hoor diertjuh, * Dr.Droxz geeft diertjuh een bakje thee
ik heb geen kalmeringsmiddelquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ik kan niet eens rustig aandoen..kwordt helemaal knetter chacherijnig hier.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb geen kalmeringsmiddelmaar mischien weet droxz nog wat?
* Dr.Droxz vraagt om diertjuh even bij mij komt zitten .. geeft aan bakje thee,quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb geen kalmeringsmiddelmaar mischien weet droxz nog wat?
nee ik moest al twee dagen achter een kopieermachine staanquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
die ziet er lekker uit![]()
maare iemand nog wat leuks te vertelen?
hahaquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:16 schreef DavyE het volgende:
[..]
nee ik moest al twee dagen achter een kopieermachine staan![]()
rommel kopieren
ok enjoyquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
nee hoor, ben er wel, maar heb gewoon eens wat te doen, iets leuks wel te verstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |