En als het je niet bevalt de cijfertjes, dan ga je ons toch weer lastig vallen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zou ik dan als enige zonder gekwijl je succes wensen......
zo weer aan mn cijfertjes
Mocht het zover komen, is iedereen van hier natuurlijk welkom!quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, housewarming party anyone?
* Sm0keZ drinkt Seventees thee alvast op.
Droxz zet wel nieuwe voor je!
quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En als het je niet bevalt de cijfertjes, dan ga je ons toch weer lastig vallen?
Gekwijl?!!?
Ah, doe dan maar koffiequote:Op dinsdag 4 december 2007 10:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mocht het zover komen, is iedereen van hier natuurlijk welkom!
ej smokiz, je kan het ook gewoon vragen hoor
Zo erg dan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hahahahaah doe ik ook wel want ik wordt er echt gek van!
Denk ik weer eens wat nuttigs te doen...quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:59 schreef diertjuh het volgende:
ik zoek voor- en nadelen van een lijnorganisatie. Iemand?
niet meer nodig
Dankjewelquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Denk ik weer eens wat nuttigs te doen...
He, waar bleef je nou? Nu moest Droxz het nieuwe topic openen!quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:12 schreef Friday12 het volgende:
mogguhword ik om 9 uur uit me nest gebeld
![]()
en goed jullie zijn weer aan het spamme
yep ben er al een week of 3 mee bezig, allemaal formulieren die in excel zijn gevuld moeten worden omgerekend voor min per week.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo erg dan?
Vervelend zeg, bakkie doen dan maar?
Mijn eerste nog wel ja!quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
He, waar bleef je nou? Nu moest Droxz het nieuwe topic openen!
9 uur? dan zijn de meeste hier al 3 uur wakker hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:12 schreef Friday12 het volgende:
mogguhword ik om 9 uur uit me nest gebeld
![]()
en goed jullie zijn weer aan het spamme
in men bedquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
He, waar bleef je nou? Nu moest Droxz het nieuwe topic openen!
Zwak excuus om weer even achter de pc weg te zijnquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep ben er al een week of 3 mee bezig, allemaal formulieren die in excel zijn gevuld moeten worden omgerekend voor min per week.
van al die bakkies thee moet ik nu toch ook echt even plasze
De laatste van het seizoenquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
in men bed
zit nu laatste heroes te kijken
yep helemaal alleen......quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zwak excuus om weer even achter de pc weg te zijnVeel water drinken helpt ook
![]()
En jij bent de enige die dat werk doet?
Soms heb ik ze welquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep helemaal alleen......![]()
ik ga gewooon kannnen met water leeg drinken, goed plan
Hmm beetje jammer, nog even ophouden dusquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:36 schreef draculettetje het volgende:
verdorie ik mag nie plasze omdat deelnemer naar afzondering moet grrrrr
Echt? dus ep 11 is de allerlaatste?quote:
Crisis oplossenquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
doen we! (over een tijd.... )![]()
p.s
Ik heb echt geen zin meer, en weer blijft Seventees eigenlijk?
* Dr.Droxz zet mangothee neer ...
thee?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:41 schreef lynda het volgende:
Taak 1 is af!
Taak 2 is voor 3/4 af!
Taak 3 heeft overeenkomsten met taak 2 dus schiet ook lekker op
En taak 4 kan de hele week nog gemaakt worden, heeft totaal geen haast
En het beste nieuws is nog wel dat ik HEERLIJK!!! alleen op de zaak zit dus me eigen muziek op en werken maar! Zonder dat er elke keer een of andere zeikerd tussen komt schreeuwen
* lynda ziet het qua werkzaamheden vandaag weer een beetje zitten
Vanavond meteen kijkenquote:
Mijn verjaardagquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:42 schreef B.. het volgende:
Prison break gaat ook nog even duren... (14-01-08)
Gelukkig ben ik nog maar bij seizoen 3 met 24, dus ik kan nog even vooruit
peter is wel coolquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vanavond meteen kijken![]()
Bedoel de aflevering van verleden week was al geweldig
Zeker, alleen de Bad Guy Peter uit het eerste seizoen (tegen het einde aan) die was wel wat 'kewler'quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeker, alleen de Bad Guy Peter uit het eerste seizoen (tegen het einde aan) die was wel wat 'kewler'
Heel goed!quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:48 schreef draculettetje het volgende:
ik heb nog steeds het goede voornemen die series te gaan kijken
Heroes moet je gaan kijkenquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:48 schreef draculettetje het volgende:
ik heb nog steeds het goede voornemen die series te gaan kijken
Sssshtquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zo is hij ook in het einde van seizoen 2
quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zo is hij ook in het einde van seizoen 2
Lost was tot halverwege seizoen 2 goed te doen, maar daarna werd het zo ongeloofwaardig dat ik gestopt ben met kijken.quote:
maakt niet uitquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Lost was tot halverwege seizoen 2 goed te doen, maar daarna werd het zo ongeloofwaardig dat ik gestopt ben met kijken.
Welk spel?!? En jij hebt een Wii?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:58 schreef draculettetje het volgende:
yeah lunch pauze en daarna nog maar 20 min
helaas kan ik jullie dan niet meer volgen aangezien ik met mn schoonvader ga wii'en
Jawel hij is wel leuk, alleen dat mokkel van hem... ugh...quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:05 schreef Friday12 het volgende:
sylar gaat ook nooit dood hehij had vind ik al niet eens in season 2 moeten zitten
Kijken is wel leuker hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:19 schreef draculettetje het volgende:
hihi volgens mij hoef ik niet meer te kijken maar kan ik hier alles volgen
Is maar een heel klein gedeelte... heb meer spellen hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:23 schreef draculettetje het volgende:
Hey ik heb ff je game collectie gekeken of ik zie maar de helft of je hebt nog geen wii spellen....
Dan pas?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:20 schreef lynda het volgende:
Lalalalalalaaaaaaaaaaaaaaa
Nog 2,5 uur en dan gewoon vrij vrij vrij vrij vrij vrijjjjjjjjj![]()
![]()
Zegt hij die 4 uur eerder begonnen was en morgen en overmorgen EN overovermorgen nog moet werkenquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan pas?
Tegen die tijd ben ik al thuis!
Ik was net zo vrolijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Zegt hij die 4 uur eerder begonnen was en morgen en overmorgen EN overovermorgen nog moet werken
En bedankt he... god wat verlang ik naar mijn vakantiequote:Op dinsdag 4 december 2007 12:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Zegt hij die 4 uur eerder begonnen was en morgen en overmorgen EN overovermorgen nog moet werken
quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En bedankt he... god wat verlang ik naar mijn vakantie
ik ook heb er alleen niet echt 1 in het vooruitzicht grrrrrquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En bedankt he... god wat verlang ik naar mijn vakantie
Ah, een lotgenoot!quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook heb er alleen niet echt 1 in het vooruitzicht grrrrr
nog een kwartiertje dan lekker geen cijfertjes meer!
ik heb amper iets gezegdquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:19 schreef draculettetje het volgende:
hihi volgens mij hoef ik niet meer te kijken maar kan ik hier alles volgen
zullen we cijfertjes ruilen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, een lotgenoot!
Ik zit ook al de hele dag rapportages e.d. te maken, kan geen cijfertjes meer zien
Nee dankje, mag bijna naar huisquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zullen we cijfertjes ruilen?
Wanneer is de eerste dan?!?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook heb er alleen niet echt 1 in het vooruitzicht grrrrr
nog een kwartiertje dan lekker geen cijfertjes meer!
Gaaaast hou die spoilers nou voor jequote:Op dinsdag 4 december 2007 12:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb amper iets gezegd![]()
maar heroes final ep is cool alleen de mense die dood gaan is niet leuk
dat was allang bekendquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaaaast hou die spoilers nou voor je
Nee, wordt geblokt door de proxy hier, nogal zuur...quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat was allang bekend
kan je youtube dingen bekijken?
jmr anders had je goede kwaliteit streamquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee, wordt geblokt door de proxy hier, nogal zuur...
Kan niet wachten tot seizoen 3 begint
Ghehe komt vanavond welquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jmr anders had je goede kwaliteit stream
ik download niet altijd als ik bv thuis ben dan vind ik wel een goede streamquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ghehe komt vanavond welZet hem meteen aan als ik thuis ben
Duik er vanavond maar weer bovenopquote:
Niet?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik download niet altijd als ik bv thuis ben dan vind ik wel een goede stream
quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Duik er vanavond maar weer bovenop
Dat klinkt zeker heel logisch.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:46 schreef lynda het volgende:
Waarom gaan mensen die voor bedrijf D bellen aan mij (ik werk voor bedrijf A en voor klein deel voor B) om een faxnummer vragen.. Dat weet ik toch niet :|
Zitten met meerdere bedrijven in 1 pand en D is nu doorgeschakeld naar telefoon B
Logisch he
Pap wat meer aan met de dames hier, dan kan jij ook dergelijke dingen zeggen?quote:
Zo kan het nog duidelijker?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Duik er vanavond maar weer bovenop
Vind ik ookquote:
divx web playerquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pap wat meer aan met de dames hier, dan kan jij ook dergelijke dingen zeggen?
Meh... heb het nooit zo op streams, dergelijke series heb ik liever op mijn pc
Een nieuw onderdeel van 'Ter Land, Ter Zee en In de Lucht'; Glij 'em erin?!?quote:
En erg(aanwezig) ben ik niet vandaag, dus daar zal het niet aan liggenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Vind ik ookVooral omdat er continu zo lekker gehapt word door beller
![]()
Alvast voor de volgende 50 topics:
Zoek een kamer
Huur een kamer
Bespring hem/haar
Etc
Nee hoor, trouwens dat was ik niet! Dat was Smokezquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:31 schreef lynda het volgende:
Trouwens.. ik mis WL ook![]()
Beller moet je nu ook zeggen zoek een kamer?
Je bent het wel van spring er maar op etcquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee hoor, trouwens dat was ik niet! Dat was Smokez
ben vrij vandaag.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:31 schreef lynda het volgende:
Trouwens.. ik mis WL ook![]()
Beller moet je nu ook zeggen zoek een kamer?
Jaaaaa 2 min voor ik het poste WL LEEFT!!!!!!!![]()
WAAR HING JIJ UIT![]()
en hop ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Je bent het wel van spring er maar op etcWord beetje eentonig aangezien je het 400x op een dag zegt en dat vrijwel op elke reactie van Droxz of mij
Hahahaquote:
Dat is niet eerlijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben vrij vandaag.ff wat dingen regelen enzo
doe je toch alleen golf ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:37 schreef draculettetje het volgende:
joehoe even stiekum de pjoeter gejat hier, wii wordt aangesloten dus ik heb straks weer spierpijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |