quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Duik er vanavond maar weer bovenop
Dat klinkt zeker heel logisch.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:46 schreef lynda het volgende:
Waarom gaan mensen die voor bedrijf D bellen aan mij (ik werk voor bedrijf A en voor klein deel voor B) om een faxnummer vragen.. Dat weet ik toch niet :|
Zitten met meerdere bedrijven in 1 pand en D is nu doorgeschakeld naar telefoon B
Logisch he
Pap wat meer aan met de dames hier, dan kan jij ook dergelijke dingen zeggen?quote:
Zo kan het nog duidelijker?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Duik er vanavond maar weer bovenop
Vind ik ookquote:
divx web playerquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pap wat meer aan met de dames hier, dan kan jij ook dergelijke dingen zeggen?
Meh... heb het nooit zo op streams, dergelijke series heb ik liever op mijn pc
Een nieuw onderdeel van 'Ter Land, Ter Zee en In de Lucht'; Glij 'em erin?!?quote:
En erg(aanwezig) ben ik niet vandaag, dus daar zal het niet aan liggenquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Vind ik ookVooral omdat er continu zo lekker gehapt word door beller
![]()
Alvast voor de volgende 50 topics:
Zoek een kamer
Huur een kamer
Bespring hem/haar
Etc
Nee hoor, trouwens dat was ik niet! Dat was Smokezquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:31 schreef lynda het volgende:
Trouwens.. ik mis WL ook![]()
Beller moet je nu ook zeggen zoek een kamer?
Je bent het wel van spring er maar op etcquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee hoor, trouwens dat was ik niet! Dat was Smokez
ben vrij vandaag.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:31 schreef lynda het volgende:
Trouwens.. ik mis WL ook![]()
Beller moet je nu ook zeggen zoek een kamer?
Jaaaaa 2 min voor ik het poste WL LEEFT!!!!!!!![]()
WAAR HING JIJ UIT![]()
en hop ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Je bent het wel van spring er maar op etcWord beetje eentonig aangezien je het 400x op een dag zegt en dat vrijwel op elke reactie van Droxz of mij
Hahahaquote:
Dat is niet eerlijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben vrij vandaag.ff wat dingen regelen enzo
doe je toch alleen golf ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:37 schreef draculettetje het volgende:
joehoe even stiekum de pjoeter gejat hier, wii wordt aangesloten dus ik heb straks weer spierpijn
en en en jij woensdag tm zondag dan ??quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:38 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijkWerken zal je ~O>
Welk spel ga je spelen? Sports? Play?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:37 schreef draculettetje het volgende:
joehoe even stiekum de pjoeter gejat hier, wii wordt aangesloten dus ik heb straks weer spierpijn
Mario is er echt geweldig opquote:
hijs gvd hier overal uitverkocht. (heb natuurlijk niet op internet gekeken)quote:
Door de weeks een dag vrij, geen school/stage/werk ..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |