Knap hoor, ik zou het niet kunnen. Waar werk je dan? Horeca in het weekend?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:01 schreef lynda het volgende:
[..]
Doe het 'pas' 1,5 jaar dus ik weet niet beter
quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg wat hebben jullie allemaal in de trein zitten uitspoken ??? erm.. lege coupe enzo ?
Jupquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Knap hoor, ik zou het niet kunnen. Waar werk je dan? Horeca in het weekend?
ik moet wachten op een nieuwe stage plekquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Door de weeks een dag vrij, geen school/stage/werk ..
en nog zeuren dat hij om 9 uur wakker wordt gemaakt
I knowquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
Super Mario Galaxy
3-4 weken
Wii | Nintendo | 2007
bol.com prijs: ¤ 49,99
uhm 3-4 weken
hahahaha ik heb hem lekker alquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
Metroid Prime 3 - Corruption
2-3 weken
Wii | Nintendo | 2007
Super Mario Galaxy
3-4 weken
Wii | Nintendo | 2007
uhm 3-4 weken
Dat is ook zo, maar heb je dan niet het gevoel van, ik kan een zaterdagavond niks doen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:04 schreef lynda het volgende:
[..]
JupNormaal donderdag van 18 tot 00, vrijdag van 22 tot 04 en zaterdag van 22 tot 04..
Vrijdag en zaterdag nog opruimen na 4 uur dus rond 6 uur 's ochtends thuis
Of ik nu doelloos in de stad rond hang (wat in Alkmaar geen moer aan meer is sinds 2 jaar) of dronken mensen blij maak EN geld verdien
Actie ondernemen! Zoeken! Of mag je dat niet?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik moet wachten op een nieuwe stage plek
nee die gast is er een aan het regelenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Actie ondernemen! Zoeken! Of mag je dat niet?
Dat je daar zelf geen inspraak in hebt, apart.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee die gast is er een aan het regelen
jahquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat je daar zelf geen inspraak in hebt, apart.
En met die gast, bedoel jij zeker je coordinator daar?
Nee want ik heb de overige avonden ook nog en me voetbal op zondag waar ik eigenlijk 75% van mijn vrienden/kennissengroep wel zie..quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar heb je dan niet het gevoel van, ik kan een zaterdagavond niks doen?
Vind het wel knap van je hoorZou het niet kunnen... en ook niet willen
Zeg het niet vaak, maar ben het met je eenschquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Actie ondernemen! Zoeken! Of mag je dat niet?
Wachten op een nieuwe stage plek.. sorry maar WAT voor opleiding doe je als je daar op moet WACHTEN?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik moet wachten op een nieuwe stage plek
Zie het kan wel... als je maar wiltquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeg het niet vaak, maar ben het met je eensch
Dat geloof ik meteen ja, heb zelf een schoonzusje die ook in de horeca werkte, kreeg ook een behoorlijke hoeveelheid aan fooi.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee want ik heb de overige avonden ook nog en me voetbal op zondag waar ik eigenlijk 75% van mijn vrienden/kennissengroep wel zie..
En veel komen ook wel ff langs als ik aan het werk ben![]()
En niet kunnen is stom.. vooral als je rekening houdt met wat het verdiend
Salaris + 50% van 22 tot 00 uur + 75% na 12 uur + fooi =
Hoop het ook, ik vind het persoonlijk een erg goede winkelquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:14 schreef WhiteLightning het volgende:
ahh dimensionnu hopen dat ie morgen binnenkomt
thx bob
precies ook niets voor mij. al die dronken lui die voor je voeten lopen aargh.. net een braderiequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen ja, heb zelf een schoonzusje die ook in de horeca werkte, kreeg ook een behoorlijke hoeveelheid aan fooi.
Maar het is gewoon niks voor mij denk ik. Kan toch?
Jij bent er ook zo'n 1 die dan geen vrienden aan het maken isquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
precies ook niets voor mij. al die dronken lui die voor je voeten lopen aargh.. net een braderie
delft is hier 20 min vandaanquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoop het ook, ik vind het persoonlijk een erg goede winkel
Zeker omdat ze ook retro spul verkopen
nee, wat dacht je van die vrouwen met dubbele kiinderwagen met 2 naast mekaar, en dan lekker tegen je poten aanrijdenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo'n 1 die dan geen vrienden aan het maken is
Ja ok, dat is ook zo... Maar blijf erbij, om de zoveel tijd met mijn broer op de SNES, Super Mario Kart spelen... geweldigquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
delft is hier 20 min vandaan
maar ik zie het iddmaar retro kan je toch op een emu op de pc spelen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |