de snes had de beste joypads om tegen de muur te smijtenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ok, dat is ook zo... Maar blijf erbij, om de zoveel tijd met mijn broer op de SNES, Super Mario Kart spelen... geweldig
Ik "WIL" genoeg, maarja, of dat van toepassing is, is een 2e.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zie het kan wel... als je maar wilt![]()
Zo'n erg figuur ben ik niet hoor
En je dan ook nog boos aankijken, omdat JIJ niet aan de kant gingquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, wat dacht je van die vrouwen met dubbele kiinderwagen met 2 naast mekaar, en dan lekker tegen je poten aanrijden
voelt dat fijn ??
NEE!
Gaan we aan werkenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik "WIL" genoeg, maarja, of dat van toepassing is, is een 2e.
p.s Lynda heeft gewoon en een stroomstoring .. vandaar
ze er even niet is
Zekers! Niet kapot te krijgen, en wat luchtte het op hequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de snes had de beste joypads om tegen de muur te smijtenvooral bij mario
tja tegenwoordig is het de muis op de glazen tafel.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zekers! Niet kapot te krijgen, en wat luchtte het op he
WL lekker tegen je poten aanrijden = gelijk aan massagequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, wat dacht je van die vrouwen met dubbele kiinderwagen met 2 naast mekaar, en dan lekker tegen je poten aanrijden
voelt dat fijn ??
NEE!
Als mijn proxy het niet blokkeerde had, dan had ik graag gekekenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
weet er iemand wat dit trouwens is ?? kreeg het ineens.
[ afbeelding ]
Ik doe ook wel mijn best, had gisteren alleen een rot dag niet normaal zeg!quote:
ik bedoelde dus dezequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:43 schreef DavyE het volgende:
[..]
WL lekker tegen je poten aanrijden = gelijk aan massage![]()
[ afbeelding ]
geen ideequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
weet er iemand wat dit trouwens is ?? kreeg het ineens.
[ afbeelding ]
idd die dingen zijn pijnlijk vooral als er van die kinderen inzittenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik bedoelde dus deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
valt me nog mee dat ze nog geen stalen wielen hebben![]()
Zoals het hoort he! Volgens mij hoor je het trouwens wel minder, mensen die RSI klachten hebbenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik doe ook wel mijn best, had gisteren alleen een rot dag niet normaal zeg!
gvd pijn in mijn pols ...
ik ga naar leidinggevende, ej, kan ik een ergonomisch toetsenbord krijgen?
uh .. ja... een engelse? ja! geen nederlandse indeling hoor!
laat maar zien wat je wil, gaan we dat regelen ..
Dat noem ik nou een goede chef/baas!
Hoi!quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:50 schreef Dylanesque het volgende:
verdomme jullie gaan hard
En je kan die beste man/vrouw in geen enkele mogelijkheid sturen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:51 schreef Friday12 het volgende:
even duidelijk zijn
IK MAG NIET ZELF ZOEKEN![]()
![]()
valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:50 schreef Dylanesque het volgende:
hij is er al met 1 bezigquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En je kan die beste man/vrouw in geen enkele mogelijkheid sturen?
Hmm ok, vervelend zeg.quote:
jahhhhquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:50 schreef Dylanesque het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |