hij is er al met 1 bezigquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En je kan die beste man/vrouw in geen enkele mogelijkheid sturen?
Hmm ok, vervelend zeg.quote:
jahhhhquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:50 schreef Dylanesque het volgende:
verdomme jullie gaan hard
Lekker! Heb er gisteren ook 1 gehad, maar chocolade is altijdquote:
* Friday12 eet zijn letterquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:41 schreef DavyE het volgende:
[..]
DavyE geeft Friday12 de letter F chocolade letter
Ej, mij naam begint met een "F"quote:
Rustig aan hoor diertjuh, * Dr.Droxz geeft diertjuh een bakje theequote:Op dinsdag 4 december 2007 15:53 schreef diertjuh het volgende:
sjonge ik heb verdomme geen zin meer. Alles wordt maar hier lekker neergedumpt en ik kan het doen. Net bezig geweest stuk of 60 brieven vouwen en ik kloten enveloppen stoppen. Ik wou wat voor mn stage ding doen..maar nee daar kom ik niet eens aan toe...godsamme
ik kan niet eens rustig aandoen..kwordt helemaal knetter chacherijnig hier.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Rustig aan hoor diertjuh, * Dr.Droxz geeft diertjuh een bakje thee
ik heb geen kalmeringsmiddelquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ik kan niet eens rustig aandoen..kwordt helemaal knetter chacherijnig hier.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb geen kalmeringsmiddelmaar mischien weet droxz nog wat?
* Dr.Droxz vraagt om diertjuh even bij mij komt zitten .. geeft aan bakje thee,quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb geen kalmeringsmiddelmaar mischien weet droxz nog wat?
nee ik moest al twee dagen achter een kopieermachine staanquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
die ziet er lekker uit![]()
maare iemand nog wat leuks te vertelen?
hahaquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:16 schreef DavyE het volgende:
[..]
nee ik moest al twee dagen achter een kopieermachine staan![]()
rommel kopieren
ok enjoyquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
nee hoor, ben er wel, maar heb gewoon eens wat te doen, iets leuks wel te verstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |