quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]Koop een huis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spaansquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Frans was nooit m'n sterkste kant, had ook geen zin om het op te zoeken
Verder dan 'je ne parle pas Francais' kom ik meestal niet
Tjah wie weet, ben nu al benieuwdquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat zal het de volgende keer worden?
Ej ik werk voor .. uh .. dat bedrijf waar jij ook voor heb gewerkt ja ... dat zegt genoegquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]Samenwoon plannen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huisje - boompje - beestje?[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Zo snel? dat nou ook weer niet, maar je moet wel naar de toekomst kijken toch?quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Samenwoon plannen?
Huisje - boompje - beestje?
Zo, daar werk je inmiddels ook best lang dan..!quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej ik werk voor .. uh .. dat bedrijf waar jij ook voor heb gewerkt ja ... dat zegt genoeg![]()
Dus het zal huren worden toch "L" ?
Je moeder, díe moet naar de toekomst kijken!quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo snel? dat nou ook weer niet, maar je moet wel naar de toekomst kijken toch?
Dat kan alleen als Friday12 nog slaapt, ik durf te wedden dat hij nú al bezig is om deel 77 te openenquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
volgende keer open ik gewoon zelf gooi die poll er dan uit.
Ghehehequote:Op dinsdag 4 december 2007 08:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Cuidado puto, te pego duro idiota!
M'n Spaans is zelfs beter dan m'n Frans vrees ik
En of! Nog 1,5 jaar,en dan samenwonenquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo snel? dat nou ook weer niet, maar je moet wel naar de toekomst kijken toch?
Iets met een leven hebben buiten Fok om...quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat kan alleen als Friday12 nog slaapt, ik durf te wedden dat hij nú al bezig is om deel 77 te openen
Nee 1quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo, daar werk je inmiddels ook best lang dan..!
En, inmiddels al Support Engineer 3?
en de daaropvolgende staan ook al allemaal klaar in een txt filequote:Op dinsdag 4 december 2007 08:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat kan alleen als Friday12 nog slaapt, ik durf te wedden dat hij nú al bezig is om deel 77 te openen
als iedereen het wil haal ik hem wel weg hoor ...quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
volgende keer open ik gewoon zelf gooi die poll er dan uit.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
als iedereen het wil haal ik hem wel weg hoor ...
Ah joh, alles op z'n tijd, werk is ook niet allesquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee 1![]()
Door die burn out shit, en wat andere grote privezaken is het allemaal niet zo lekker gegaan dit jaar.
Had gisteren mijn eindejaarsgesprek, alsnog salarisverhoging gehad, ookal heb ik geen papieren gehaald dit jaar(3.9 jaar nu ongeveer)
het is een diehard GRTDOJWquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
en de daaropvolgende staan ook al allemaal klaar in een txt file
Je hebt Beatallica toch wel meegenomen naar je werk he? Als je daar niet vrolijk van wordt ben ik bang dat er weinig andere dingen zijn die wel gaan werken..quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]
heb gewoon niet zo'n tof humeur vandaag. Laat anders nog maar even staan dan
Hoeft nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
als iedereen het wil haal ik hem wel weg hoor ...
nope niet gedaan. Er is hier ook totaal geen muziek enzoquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je hebt Beatallica toch wel meegenomen naar je werk he? Als je daar niet vrolijk van wordt ben ik bang dat er weinig andere dingen zijn die wel gaan werken..
Saaiquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nope niet gedaan. Er is hier ook totaal geen muziek enzo
quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:16 schreef draculettetje het volgende:
voor de verandering hou ik jullie weer eens niet bij
sorry diertjuh!quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]
heb gewoon niet zo'n tof humeur vandaag. Laat anders nog maar even staan dan
Zo snel gaat het vandaag niet volgens mij ..quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:16 schreef draculettetje het volgende:
voor de verandering hou ik jullie weer eens niet bij
quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sorry diertjuh!
* Dr.Droxz geeft diertje een lekker bakje thee met een koekje, en zet rustige muziek op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |